硬質炭酸飲料の市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Hard Seltzer Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 ハードセルツァーの世界市場は、2021年に55億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には119億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR13.6%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念... もっと見る
サマリーハードセルツァーの世界市場は、2021年に55億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には119億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR13.6%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。ハードセルツァーは、ビールに似た炭酸飲料または発泡飲料で、アルコール度数はほぼ5%である。醸造されたサトウキビ糖や麹に、炭酸水や香料を加えて作られる。現在では、レモン、スイカ、ライム、イチゴ、パッションフルーツ、ザクロ、タンジェリンなど、さまざまなフレーバーが販売されています。グルテンフリーでカロリー、炭水化物、糖分が低いため、通常のアルコール飲料に代わる健康的な飲み物として考えられています。その結果、健康志向の消費者やアレルギー、セリアック病、炎症性疾患、自己免疫疾患に苦しむ人々の間で人気を集めています。ハードセルツァーの世界市場は、主にアルコール度数(ABV)の低い飲料への消費者の嗜好の変化が原動力となっています。フレーバー付きアルコール飲料やより健康的な代替品の人気が高まっていることから、ハードセルツァーのようなすぐ飲める発泡性飲料の需要が世界中で高まっています。これに加えて、いくつかのメーカーは既存のポートフォリオを拡大するために革新的な製品バリエーションを導入しています。例えば、カリフォルニア州に拠点を置くSudwerk Brewing Co.は、2020年5月にブラックチェリー、グレープフルーツ、パッションフルーツのフレーバーで「Life Is Hard Seltzer」を発売しました。砂糖と酵母を使って発酵させ、天然のフルーツ濃縮液で味付けしています。大手アルコールメーカーも、人工保存料や香料、甘味料を使わない100%天然由来のハードセルザーを開発しています。さらに、環境への関心が高まる中、メーカーは携帯可能でリサイクル可能な新しいパッケージデザインを発表しています。 主な市場細分化 IMARC Groupは、ハードセルザーの世界市場における各サブセグメントの主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、ABV含有量、包装材料、流通チャネル、フレーバーに基づいて市場を分類しています。 ABV含有量別構成比1%~4.9%未満 5%~6.9%未満 7%以上 包装材別の内訳。 缶 ガラス その他 流通チャネル別構成比 スーパーマーケット、ハイパーマーケット オンラインストア その他 フレーバー別構成比 チェリー グレープフルーツ マンゴー ライム その他 地域別構成比北米 米国 カナダ アジア太平洋地域 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境は、Anheuser-Busch InBev、Barefoot Cellars (E. & J. Gallo Winery)、Blue Marble Cocktails Inc、Ficks & Co、Future Proof Brands LLC、Hard Seltzer Beverage Company LLC(The Boston Beer Company Inc)、Lift Bridge Brewing Co、Oskar Blues Brewery、White Claw Hard Seltzerなどの主要企業のプロファイルと共に調査されています。本レポートで回答した主な質問 ハードセルツァーの世界市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくか? COVID-19は世界のハードセルツァー市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域別市場とは? ABV含有量に基づく市場の内訳は? 包装材に基づく市場の内訳は? 流通チャネル別の市場構成は? フレーバー別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界の硬質炭酸飲料市場の構造と主要プレイヤーは? 業界における競争の程度は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Hard Seltzer Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by ABV Content 6.1 1% to 4.9% 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 5% to 6.9% 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 7% and Above 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Packaging Material 7.1 Cans 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Glass 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Others 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Online Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Others 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Flavour 9.1 Cherry 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Grapefruit 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Mango 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Lime 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Anheuser-Busch InBev 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.1.4 SWOT Analysis 15.3.2 Barefoot Cellars (E. & J. Gallo Winery) 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Blue Marble Cocktails Inc. 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 Ficks & Co 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Future Proof Brands LLC 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Hard Seltzer Beverage Company LLC (The Boston Beer Company Inc) 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Lift Bridge Brewing Co. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 Oskar Blues Brewery 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 White Claw Hard Seltzer 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio
SummaryThe global hard seltzer market reached a value of US$ 5.5 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 11.9 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 13.6% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Hard Seltzer Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by ABV Content 6.1 1% to 4.9% 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 5% to 6.9% 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 7% and Above 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Packaging Material 7.1 Cans 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Glass 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Others 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Online Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Others 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Flavour 9.1 Cherry 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Grapefruit 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Mango 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Lime 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Anheuser-Busch InBev 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.1.4 SWOT Analysis 15.3.2 Barefoot Cellars (E. & J. Gallo Winery) 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Blue Marble Cocktails Inc. 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 Ficks & Co 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Future Proof Brands LLC 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Hard Seltzer Beverage Company LLC (The Boston Beer Company Inc) 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Lift Bridge Brewing Co. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 Oskar Blues Brewery 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 White Claw Hard Seltzer 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/27 10:26 153.88 円 161.83 円 196.22 円 |