世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

硬質炭酸飲料の市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Hard Seltzer Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

ハードセルツァーの世界市場は、2021年に55億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には119億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR13.6%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年2月12日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
182 英語

 

サマリー

ハードセルツァーの世界市場は、2021年に55億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には119億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR13.6%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。

ハードセルツァーは、ビールに似た炭酸飲料または発泡飲料で、アルコール度数はほぼ5%である。醸造されたサトウキビ糖や麹に、炭酸水や香料を加えて作られる。現在では、レモン、スイカ、ライム、イチゴ、パッションフルーツ、ザクロ、タンジェリンなど、さまざまなフレーバーが販売されています。グルテンフリーでカロリー、炭水化物、糖分が低いため、通常のアルコール飲料に代わる健康的な飲み物として考えられています。その結果、健康志向の消費者やアレルギー、セリアック病、炎症性疾患、自己免疫疾患に苦しむ人々の間で人気を集めています。ハードセルツァーの世界市場は、主にアルコール度数(ABV)の低い飲料への消費者の嗜好の変化が原動力となっています。フレーバー付きアルコール飲料やより健康的な代替品の人気が高まっていることから、ハードセルツァーのようなすぐ飲める発泡性飲料の需要が世界中で高まっています。これに加えて、いくつかのメーカーは既存のポートフォリオを拡大するために革新的な製品バリエーションを導入しています。例えば、カリフォルニア州に拠点を置くSudwerk Brewing Co.は、2020年5月にブラックチェリー、グレープフルーツ、パッションフルーツのフレーバーで「Life Is Hard Seltzer」を発売しました。砂糖と酵母を使って発酵させ、天然のフルーツ濃縮液で味付けしています。大手アルコールメーカーも、人工保存料や香料、甘味料を使わない100%天然由来のハードセルザーを開発しています。さらに、環境への関心が高まる中、メーカーは携帯可能でリサイクル可能な新しいパッケージデザインを発表しています。

主な市場細分化
IMARC Groupは、ハードセルザーの世界市場における各サブセグメントの主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、ABV含有量、包装材料、流通チャネル、フレーバーに基づいて市場を分類しています。

ABV含有量別構成比1%~4.9%未満
5%~6.9%未満
7%以上

包装材別の内訳。


ガラス
その他

流通チャネル別構成比

スーパーマーケット、ハイパーマーケット
オンラインストア
その他

フレーバー別構成比

チェリー
グレープフルーツ
マンゴー
ライム
その他

地域別構成比北米
米国
カナダ
アジア太平洋地域
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況。
業界の競争環境は、Anheuser-Busch InBev、Barefoot Cellars (E. & J. Gallo Winery)、Blue Marble Cocktails Inc、Ficks & Co、Future Proof Brands LLC、Hard Seltzer Beverage Company LLC(The Boston Beer Company Inc)、Lift Bridge Brewing Co、Oskar Blues Brewery、White Claw Hard Seltzerなどの主要企業のプロファイルと共に調査されています。本レポートで回答した主な質問
ハードセルツァーの世界市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくか?
COVID-19は世界のハードセルツァー市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域別市場とは?
ABV含有量に基づく市場の内訳は?
包装材に基づく市場の内訳は?
流通チャネル別の市場構成は?
フレーバー別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
世界の硬質炭酸飲料市場の構造と主要プレイヤーは?
業界における競争の程度は?

ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Hard Seltzer Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by ABV Content
6.1 1% to 4.9%
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 5% to 6.9%
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 7% and Above
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Packaging Material
7.1 Cans
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Glass
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Others
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Supermarkets and Hypermarkets
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Online Stores
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Others
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Flavour
9.1 Cherry
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Grapefruit
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Mango
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Lime
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Others
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Anheuser-Busch InBev
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.1.4 SWOT Analysis
15.3.2 Barefoot Cellars (E. & J. Gallo Winery)
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.3 Blue Marble Cocktails Inc.
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.4 Ficks & Co
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.5 Future Proof Brands LLC
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.6 Hard Seltzer Beverage Company LLC (The Boston Beer Company Inc)
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.7 Lift Bridge Brewing Co.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.8 Oskar Blues Brewery
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.9 White Claw Hard Seltzer
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global hard seltzer market reached a value of US$ 5.5 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 11.9 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 13.6% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Hard seltzer is a carbonated or sparkling beverage similar to beer, with almost 5% alcohol by volume. It is made from brewed cane sugar or malted rice, along with soda water and flavorings. Nowadays, hard seltzer is available in various flavors such as lemon, watermelon, lime, strawberry, passionfruit, pomegranate, and tangerine. It is considered a healthy alternative to regular alcoholic drinks as it is gluten-free with a low calorie, carbohydrate and sugar content. As a result, it is gaining popularity among health-conscious consumers and people suffering from allergies, and celiac, inflammatory and auto-immune diseases. The global hard seltzer market is primarily driven by the shifting consumer preferences toward beverages with a low alcohol by volume (ABV) content. The growing popularity of flavored alcoholic beverages and healthier alternatives has resulted in high demand for ready-to-drink sparkling beverages, such as hard seltzer, across the globe. Besides this, several manufacturers are introducing innovative product variants to expand their existing portfolio. For instance, Sudwerk Brewing Co., a California-based company, launched Life Is Hard Seltzer in May 2020 in black cherry, grapefruit and passionfruit flavors. It is fermented using sugar and yeast and then flavored with natural fruit concentrates. The leading alcohol companies are also developing 100% natural hard seltzer free from artificial preservatives, flavorings, or sweeteners. Furthermore, with the rising environmental concerns, manufacturers are launching new packaging designs that are portable and recyclable.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global hard seltzer market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on ABV content, packaging material, distribution channel and flavour.

Breakup by ABV Content: 1% to 4.9%
5% to 6.9%
7% and Above

Breakup by Packaging Material:

Cans
Glass
Others

Breakup by Distribution Channel:

Supermarkets and Hypermarkets
Online Stores
Others

Breakup by Flavour:

Cherry
Grapefruit
Mango
Lime
Others

Breakup by Region: North America
United States
Canada
Asia Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Anheuser-Busch InBev, Barefoot Cellars (E. & J. Gallo Winery), Blue Marble Cocktails Inc., Ficks & Co, Future Proof Brands LLC, Hard Seltzer Beverage Company LLC (The Boston Beer Company Inc), Lift Bridge Brewing Co., Oskar Blues Brewery and White Claw Hard Seltzer. Key Questions Answered in This Report:
How has the global hard seltzer market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global hard seltzer market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the ABV content?
What is the breakup of the market based on the packaging material?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What is the breakup of the market based on the flavour?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global hard seltzer market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Hard Seltzer Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by ABV Content
6.1 1% to 4.9%
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 5% to 6.9%
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 7% and Above
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Packaging Material
7.1 Cans
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Glass
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Others
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Supermarkets and Hypermarkets
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Online Stores
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Others
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Flavour
9.1 Cherry
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Grapefruit
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Mango
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Lime
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Others
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Anheuser-Busch InBev
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.1.4 SWOT Analysis
15.3.2 Barefoot Cellars (E. & J. Gallo Winery)
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.3 Blue Marble Cocktails Inc.
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.4 Ficks & Co
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.5 Future Proof Brands LLC
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.6 Hard Seltzer Beverage Company LLC (The Boston Beer Company Inc)
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.7 Lift Bridge Brewing Co.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.8 Oskar Blues Brewery
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.9 White Claw Hard Seltzer
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート


よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/27 10:26

153.88 円

161.83 円

196.22 円

ページTOPに戻る