![]() インドのフレーバー市場産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年予測India Flavors Market: Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 インドのフレーバー市場は、2021年にINR 3,569 Croreの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR9.0%を示し、2027年には5,978クロアに達すると予測しています。COVID-19の不確実性... もっと見る
サマリーインドのフレーバー市場は、2021年にINR 3,569 Croreの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR9.0%を示し、2027年には5,978クロアに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、弊社では、様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。香料は、菓子類から健康食品に至るまで、様々な製品の香りや味を高めるために広く使用されている添加物化合物を指します。フレーバーは、誘導体に基づいて、自然界と同一のもの、人工的なもの、および天然のものに分類されます。一般的に使用される天然香料には、スパイス、ハーブ、樹皮、花などがあり、化学添加物には、エチルマルトール、ジアセチル、プロピオン酸エチルなどが含まれます。フレーバーは、焼き菓子、乳製品、飲料、スナック菓子、医薬品などに広く利用されている。また、パーソナルケア製品、化粧品、ペットフード、動物飼料など、食品以外の用途にも使用されています。 インド香料の市場動向。 食品加工産業の拡大と、包装された調理済み食品や飲料の需要の増加が、主にインドのフレーバー市場を牽引しています。また、ベーカリーや製菓、アイスクリーム、スムージー、エナジードリンクなどにおけるフレーバー原料の利用が増加していることも、同国の市場成長を促進しています。さらに、都市化の進展と西洋の食文化の浸透が、香料需要をさらに高めている。特にミレニアル世代の消費者の間で、麺類、スープ、ケーキミックス、RTDティーやコーヒー、ジュースなど、加工食品や保存可能な食品の人気が高まっていることが、インドのフレーバー市場を活性化させています。また、インド食品安全基準局(FSSAI)が、加工食品に使用される香料の品質に関して、いくつかの厳しい基準を導入したことも、成長を促す重要な要因となっています。さらに、クイックサービスレストラン(QSR)の増加やカフェ文化の台頭が、フレーバーの需要をさらに高めています。さらに、化学ベースの香料が健康に与える悪影響に対する消費者の懸念が高まっていることも、天然素材ベースの香料の採用を後押ししています。これに伴い、100%植物由来の成分を含むビーガンやオーガニックなど、より健康的な製品の登場が、今後数年間、インドのフレーバー市場を牽引すると予想されます。 主な市場細分化 IMARC Groupは、インドのフレーバー市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの国・地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、形態、用途に基づき、市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 ネイチャーアイデンティカル 人工物 ナチュラル 形態別内訳。 液体 乾燥 用途別構成比。 飲料 セイボリーおよびスナック コンフェクショナリー製品 ベーカリー製品 乳製品・冷菓 その他 地域別構成比 南インド 北インド 西・中央インド 東インド 競合の状況 本レポートでは、Doehler India Pvt.Ltd, Firmenich Aromatics (India) Private Limited, Flavaroma Flavors and Fragrances Private Limited, Givaudan (India) Private Limited (Givaudan SA), Gupta & Company (P) Limited, International Flavors and Fragrances India Pvt. Ltd, Kerry Ingredients India (P) Ltd, Keva Flavours Pvt. Ltd. など主要企業の競合環境も分析している。(S. H. KELKAR & Co. Ltd.), MANE Flavor & Fragrance Manufacturer, Oriental Aromatics Limited, Sacheerome Private Limited, Symrise Private Limited (Symrise AG), Synthite Industries Ltd., Ultra International Limited.本レポートで回答した主な質問 インドのフレーバー市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? インドのフレーバー産業における主要な地域市場はどこか? COVID-19はインドのフレーバー業界にどのような影響を与えたか? 製品タイプに基づく市場の内訳は? 形状に基づく市場の内訳は? 用途別の市場構成は? インドのフレーバー産業のバリューチェーンにおける各段階は? インドのフレーバー産業における主要な推進要因と課題は何か? インドフレーバー産業の構造と主要プレイヤーは? インドフレーバー業界の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 India Flavors Market 5.1 Market Performance 5.2 Impact of COVID-19 5.3 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Nature Identical 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Artificial 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Natural 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Form 7.1 Liquid 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Dry 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Beverages 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.1.3 Market Breakup by Product Type 8.1.4 Market Breakup by Key Players 8.2 Bakery Products 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.2.3 Market Breakup by Product Type 8.2.4 Market Breakup by Key Players 8.3 Confectionery Products 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.3.3 Market Breakup by Product Type 8.3.4 Market Breakup by Key Players 8.4 Dairy and Frozen Desserts 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.4.3 Market Breakup by Product Type 8.4.4 Market Breakup by Key Players 8.5 Savories and Snacks 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.5.3 Market Breakup by Product Type 8.5.4 Market Breakup by Key Players 8.6 Others 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North India 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Breakup by States 9.1.3 Market Forecast 9.2 West and Central India 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Breakup by States 9.2.3 Market Forecast 9.3 South India 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Breakup by States 9.3.3 Market Forecast 9.4 East India 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Breakup by States 9.4.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Strengths 10.2 Weaknesses 10.3 Opportunities 10.4 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Competitive Landscape 13.1 Market Structure 13.1 Key Players 13.1 Profile of Key Players 13.3.1 Doehler India Pvt. Ltd. 13.3.1.1 Company Overview 13.3.1.2 Product Portfolio 13.3.2 Firmenich Aromatics (India) Private Limited 13.3.2.1 Company Overview 13.3.2.2 Product Portfolio 13.3.3 Flavaroma Flavors and Fragrances Private Limited 13.3.3.1 Company Overview 13.3.3.2 Product Portfolio 13.3.4 Givaudan (India) Private Limited (Givaudan SA) 13.3.4.1 Company Overview 13.3.4.2 Product Portfolio 13.3.5 Gupta & Company (P) Limited 13.3.5.1 Company Overview 13.3.5.2 Product Portfolio 13.3.6 International Flavors and Fragrances India Pvt. Ltd. 13.3.6.1 Company Overview 13.3.6.2 Product Portfolio 13.3.7 Kerry Ingredients India (P) Ltd. 13.3.7.1 Company Overview 13.3.7.2 Product Portfolio 13.3.8 Keva Flavours Pvt. Ltd. (S. H. KELKAR & Co. Ltd.) 13.3.8.1 Company Overview 13.3.8.2 Product Portfolio 13.3.9 MANE Flavor & Fragrance Manufacturer 13.3.9.1 Company Overview 13.3.9.2 Product Portfolio 13.3.10 Oriental Aromatics Limited 13.3.10.1 Company Overview 13.3.10.2 Product Portfolio 13.3.11 Sacheerome Private Limited 13.3.11.1 Company Overview 13.3.11.2 Product Portfolio 13.3.12 Symrise Private Limited (Symrise AG) 13.3.12.1 Company Overview 13.3.12.2 Product Portfolio 13.3.13 Synthite Industries Ltd. 13.3.13.1 Company Overview 13.3.13.2 Product Portfolio 13.3.14 Ultra International Limited 13.3.14.1 Company Overview 13.3.14.2 Product Portfolio
SummaryThe India flavors market reached a value of INR 3,569 Crore in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach INR 5,978 Crore by 2027, exhibiting a CAGR of 9.0% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 India Flavors Market 5.1 Market Performance 5.2 Impact of COVID-19 5.3 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Nature Identical 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Artificial 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Natural 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Form 7.1 Liquid 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Dry 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Beverages 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.1.3 Market Breakup by Product Type 8.1.4 Market Breakup by Key Players 8.2 Bakery Products 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.2.3 Market Breakup by Product Type 8.2.4 Market Breakup by Key Players 8.3 Confectionery Products 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.3.3 Market Breakup by Product Type 8.3.4 Market Breakup by Key Players 8.4 Dairy and Frozen Desserts 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.4.3 Market Breakup by Product Type 8.4.4 Market Breakup by Key Players 8.5 Savories and Snacks 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.5.3 Market Breakup by Product Type 8.5.4 Market Breakup by Key Players 8.6 Others 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North India 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Breakup by States 9.1.3 Market Forecast 9.2 West and Central India 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Breakup by States 9.2.3 Market Forecast 9.3 South India 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Breakup by States 9.3.3 Market Forecast 9.4 East India 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Breakup by States 9.4.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Strengths 10.2 Weaknesses 10.3 Opportunities 10.4 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Competitive Landscape 13.1 Market Structure 13.1 Key Players 13.1 Profile of Key Players 13.3.1 Doehler India Pvt. Ltd. 13.3.1.1 Company Overview 13.3.1.2 Product Portfolio 13.3.2 Firmenich Aromatics (India) Private Limited 13.3.2.1 Company Overview 13.3.2.2 Product Portfolio 13.3.3 Flavaroma Flavors and Fragrances Private Limited 13.3.3.1 Company Overview 13.3.3.2 Product Portfolio 13.3.4 Givaudan (India) Private Limited (Givaudan SA) 13.3.4.1 Company Overview 13.3.4.2 Product Portfolio 13.3.5 Gupta & Company (P) Limited 13.3.5.1 Company Overview 13.3.5.2 Product Portfolio 13.3.6 International Flavors and Fragrances India Pvt. Ltd. 13.3.6.1 Company Overview 13.3.6.2 Product Portfolio 13.3.7 Kerry Ingredients India (P) Ltd. 13.3.7.1 Company Overview 13.3.7.2 Product Portfolio 13.3.8 Keva Flavours Pvt. Ltd. (S. H. KELKAR & Co. Ltd.) 13.3.8.1 Company Overview 13.3.8.2 Product Portfolio 13.3.9 MANE Flavor & Fragrance Manufacturer 13.3.9.1 Company Overview 13.3.9.2 Product Portfolio 13.3.10 Oriental Aromatics Limited 13.3.10.1 Company Overview 13.3.10.2 Product Portfolio 13.3.11 Sacheerome Private Limited 13.3.11.1 Company Overview 13.3.11.2 Product Portfolio 13.3.12 Symrise Private Limited (Symrise AG) 13.3.12.1 Company Overview 13.3.12.2 Product Portfolio 13.3.13 Synthite Industries Ltd. 13.3.13.1 Company Overview 13.3.13.2 Product Portfolio 13.3.14 Ultra International Limited 13.3.14.1 Company Overview 13.3.14.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2025/04/17 10:26 143.53 円 163.57 円 192.38 円 |