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手芸品市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測

手芸品市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Handicrafts Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界の手工芸品市場規模は、2021年に6,800億米ドルに達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR10.41%を示し、2027年までに1兆2,520億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年2月12日 US$2,499
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サマリー

世界の手工芸品市場規模は、2021年に6,800億米ドルに達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR10.41%を示し、2027年までに1兆2,520億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

手工芸品とは、簡単な道具を使って手作業で作られた、国や地域の文化や伝統を代表する製品のことです。その製造には、手と目のコーディネーションと集中力が必要とされる。また、職人によって力の入れ具合が異なるため、一品一品に個性がある。手工芸品は、外貨獲得の有力な手段であり、設備投資も少なく、雇用機会もあることから、国の経済発展にとって重要な役割を担っています。さらに、手工芸品は、そのユニークさ、品質、天然素材の使用、生き生きとした芸術や文化のエッセンスから、ステータスの象徴として認識されています。手工芸品の市場動向
近年、オンラインショップの出現やさまざまなeコマースチャネルの普及により、消費者にとって手工芸品へのアクセスはより便利になってきています。このため、全世界で手工芸品の販売に弾みがついている。また、オフィスや病院、ホテルなどからの強い要望と相まって、民族調から現代的なデザインへの移行も市場成長の要因となっています。また、旅行・観光産業の発展により、地元の職人や手工芸品メーカーがコモディティ化した製品を生産し、お土産品や工芸品に多額の費用をかける観光客に販売する大きな機会が生まれました。さらに、手工芸品は、電気やその他の燃料を使用する機械生産品とは異なり、必要なエネルギーが少なくて済みます。そのため、インドや中国、アフガニスタンなどの発展途上国で盛んに行われている。

主な市場細分化
IMARC Groupは、世界の手工芸品市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界および地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、流通チャネル、最終用途に基づき、市場を分類しています。

製品タイプ別内訳。

木工品
アートメタル製品
ハンドプリントのテキスタイルとスカーフ
刺繍・かぎ針編み製品
ザリガニとザリグッズ
模造宝飾品
彫刻
陶器・ガラス製品
アターとアガルバッティ
その他


製品タイプ別では、現在、世界中で最も人気のある手工芸品のタイプは木製品です。これらの木製品は、台所用品、装飾品、玩具などの製造にも使用されています。

流通チャネル別構成比。量販店
百貨店
独立系小売店
専門店
オンラインストア
その他


手芸品の多くは、ディスカウンターと呼ばれる量販店を通じて流通し、多種多様な商品を従来よりも安い価格で販売しています。

最終用途別構成比。

家庭用
商業


現在、住宅分野が市場を支配しており、さらにホームアクセサリー、家具、宝飾品、ホームテキスタイル、その他に分類されます。

地域別インサイトアジア太平洋地域
北アメリカ
ヨーロッパ
中東・アフリカ
ラテンアメリカ


地域別では、北米の消費者がハンドメイドジュエリー、アパレル、ハンドメイドホームアクセサリーなどの手工芸品に多額の支出をすることを望んでいることから、同市場で明確な優位性を示しています。

競合の状況
世界の手工芸品市場は、大小多数のメーカーが存在し、その性質上、断片化されています。市場に進出している大手企業は以下の通りです。

アジアン・ハンディクラフト
ファキグループ
山東莱州美術工芸有限公司
テンサウザンドヴィレッジ
オリエンタル・ハンディクラフトPte.Ltd.
NGOC Dong Ha Nam
ミンフーミンシン織物株式会社Ltd.
ネイティブクラフト・アートインダストリー このレポートで回答した主な質問
1.世界の手工芸品市場の規模は?
2.COVID-19が世界の手芸品市場に与えた影響とは?
3.世界の手芸品市場の予想成長率は?
4.世界の手工芸品市場を牽引する主な要因は何か?
5.手工芸品の世界市場の製品タイプ別内訳は?
6.手工芸品の世界市場の流通チャネル別の内訳は?
7.世界の手芸品市場のエンドユーザーによるブレークアップとは?
8.手工芸品の世界市場における主要地域は?
9.手工芸品の世界市場における主要企業/プレーヤーは?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
2.6 Study Assumptions
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Handicrafts Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Price Analysis
5.4.1 Key Price Indicators
5.4.2 Price Structure
5.4.3 Margin Analysis
5.5 Market Breakup by Product Type
5.6 Market Breakup by Distribution Channel
5.7 Market Breakup by End Use
5.8 Market Breakup by Region
5.9 Market Forecast
5.10 SWOT Analysis
5.10.1 Overview
5.10.2 Strengths
5.10.3 Weaknesses
5.10.4 Opportunities
5.10.5 Threats
5.11 Value Chain Analysis
5.11.1 Overview
5.11.2 Input Suppliers
5.11.3 Handicrafts Manufacturers
5.11.4 Distributors
5.11.5 Retailers
5.11.6 End Consumer
5.12 Porter’s Five Forces Analysis
5.12.1 Overview
5.12.2 Bargaining Power of Buyers
5.12.3 Bargaining Power of Suppliers
5.12.4 Degree of Rivalry
5.12.5 Threat of New Entrants
5.12.6 Threat of Substitutes
5.13 Key Success Factors
5.13.1 Impact of Globalization
5.13.2 Rapid Changes in Market Trends
5.13.3 Contemporary Minimalism
5.13.4 Growth in Online Sales
5.13.5 Heightened Awareness of Environmental and Social Concerns
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Woodware
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Artmetal Ware
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Handprinted Textiles and Scarves
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Embroidered and Crocheted Goods
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Zari and Zari Goods
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
6.6 Imitation Jewelry
6.6.1 Market Trends
6.6.2 Market Forecast
6.7 Sculptures
6.7.1 Market Trends
6.7.2 Market Forecast
6.8 Pottery and Glass Wares
6.8.1 Market Trends
6.8.2 Market Forecast
6.9 Attars and Agarbattis
6.9.1 Market Trends
6.9.2 Market Forecast
6.10 Others
6.10.1 Market Trends
6.10.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Distribution Channel
7.1 Mass Retailers
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Departmental Stores
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Independent Retailers
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Specialty Stores
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Online Stores
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
7.6 Others
7.6.1 Market Trends
7.6.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End-Use
8.1 Residential
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Commercial
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Europe
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Asia Pacific
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 Techniques Used for Manufacturing Handicrafts
10.1 Pottery
10.2 Basket Weaving
10.3 Tapestry
10.4 Mosaic
10.5 Tatting
10.6 Engraving
11 Competitive Landscape
11.1 Market Structure
11.2 Key Players
12 Key Player Profiles
12.1 Asian Handicraft
12.2 Fakih Group of Companies
12.3 Shandong Laizhou Arts and Crafts
12.4 Ten Thousand Villages
12.5 Oriental Handicrafts Pte. Ltd.
12.6 NGOC Dong Ha Nam
12.7 Minhou Minxing Weaving Co. Ltd.
12.8 Native Crafts and Arts Industries

 

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Summary

The global handicrafts market size reached US$ 680 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 1,252 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 10.41% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor.

Handicrafts refer to products that are handmade using simple tools and represent the culture and traditions of a country or region. Their production requires considerable hand-eye coordination and intense concentration. Each handcrafted product is unique as each craftsperson applies their strength differently, owing to which every product has distinct qualities. Handicrafts play a vital role in the economic development of a country as they are a prominent medium for foreign exchange revenue, require low capital investments and offer employment opportunities. In addition, handicraft items are perceived as a symbol of status owing to their uniqueness, quality, usage of natural materials, and the essence of vibrant art and culture. Handicrafts Market Trends:
In recent years, with the emergence of online retail and the proliferation of various e-commerce channels, the accessibility to handicrafts has become more convenient for consumers. This has provided a boost to the sales of handcrafted goods across the globe. Another factor driving the market growth is the shift from ethnic to contemporary designs, coupled with the strong demand from offices, hospitals and hotels. Apart from this, the growing travel and tourism industry has provided vast opportunities to local artisans and handicraft manufacturers to produce commoditized products and sell them to tourists who are willing to spend significantly on souvenirs and other craft items. Moreover, handicrafts have lower energy requirements, unlike machine-made products which involve the utilization of electricity and various other fuels. On account of the low capital investments, the industry is flourishing, particularly in the developing regions such as India, China, and Afghanistan.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global handicrafts market, along with forecasts at the global and regional level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product type, distribution channel and end use.

Breakup by Product Type:

Woodware
Artmetal Ware
Handprinted Textiles and Scarves
Embroidered and Crocheted Goods
Zari and Zari Goods
Imitation Jewelry
Sculptures
Pottery and Glass wares
Attars and Agarbattis
Others


On the basis of the product type, woodware currently represents the most popular type of handicraft products across the globe. These woodwares are also used in the manufacturing of kitchenware, decorative materials, toys, etc.

Breakup by Distribution Channel: Mass Retailers
Departmental Stores
Independent Retailers
Specialty Stores
Online Stores
Others


The majority of the handicrafts are distributed through mass retailers, also known as discounters, who sell a wide variety of products at lower than conventional prices.

Breakup by End Use:

Residential
Commercial


At present, the residential sector dominates the market and is further categorized into home accessories, furniture, jewelry, home textiles and others.

Regional Insights: Asia-Pacific
North America
Europe
Middle East and Africa
Latin America


Region-wise, North America exhibits a clear dominance in the market as consumers in the region are willing to spend substantially on handicrafts, including handmade jewelry, apparel and handcrafted home accessories.

Competitive Landscape:
The global handicrafts market is fragmented in nature with the presence of a large number of small and big manufacturers. Some of the leading players operating in the market are:

Asian Handicraft
Fakih Group of Companies
Shandong Laizhou Arts and Crafts
Ten Thousand Villages
Oriental Handicrafts Pte. Ltd.
NGOC Dong Ha Nam
Minhou Minxing Weaving Co. Ltd.
Native Crafts and Arts Industries Key Questions Answered in this Report
1. What is the size of the global handicrafts market?
2. What has been the impact of COVID-19 on the global handicrafts market?
3. What is the expected growth rate of the global handicrafts market?
4. What are the key factors driving the global handicrafts market?
5. What is the breakup of the global handicrafts market based on the product type?
6. What is the breakup of the global handicrafts market based on the distribution channel?
7. What is the breakup of the global handicrafts market breakup based on the end use?
8. What are the key regions in the global handicrafts market?
9. Who are the key companies/players in the global handicrafts market?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
2.6 Study Assumptions
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Handicrafts Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Price Analysis
5.4.1 Key Price Indicators
5.4.2 Price Structure
5.4.3 Margin Analysis
5.5 Market Breakup by Product Type
5.6 Market Breakup by Distribution Channel
5.7 Market Breakup by End Use
5.8 Market Breakup by Region
5.9 Market Forecast
5.10 SWOT Analysis
5.10.1 Overview
5.10.2 Strengths
5.10.3 Weaknesses
5.10.4 Opportunities
5.10.5 Threats
5.11 Value Chain Analysis
5.11.1 Overview
5.11.2 Input Suppliers
5.11.3 Handicrafts Manufacturers
5.11.4 Distributors
5.11.5 Retailers
5.11.6 End Consumer
5.12 Porter’s Five Forces Analysis
5.12.1 Overview
5.12.2 Bargaining Power of Buyers
5.12.3 Bargaining Power of Suppliers
5.12.4 Degree of Rivalry
5.12.5 Threat of New Entrants
5.12.6 Threat of Substitutes
5.13 Key Success Factors
5.13.1 Impact of Globalization
5.13.2 Rapid Changes in Market Trends
5.13.3 Contemporary Minimalism
5.13.4 Growth in Online Sales
5.13.5 Heightened Awareness of Environmental and Social Concerns
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Woodware
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Artmetal Ware
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Handprinted Textiles and Scarves
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Embroidered and Crocheted Goods
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Zari and Zari Goods
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
6.6 Imitation Jewelry
6.6.1 Market Trends
6.6.2 Market Forecast
6.7 Sculptures
6.7.1 Market Trends
6.7.2 Market Forecast
6.8 Pottery and Glass Wares
6.8.1 Market Trends
6.8.2 Market Forecast
6.9 Attars and Agarbattis
6.9.1 Market Trends
6.9.2 Market Forecast
6.10 Others
6.10.1 Market Trends
6.10.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Distribution Channel
7.1 Mass Retailers
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Departmental Stores
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Independent Retailers
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Specialty Stores
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Online Stores
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
7.6 Others
7.6.1 Market Trends
7.6.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End-Use
8.1 Residential
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Commercial
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Europe
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Asia Pacific
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 Techniques Used for Manufacturing Handicrafts
10.1 Pottery
10.2 Basket Weaving
10.3 Tapestry
10.4 Mosaic
10.5 Tatting
10.6 Engraving
11 Competitive Landscape
11.1 Market Structure
11.2 Key Players
12 Key Player Profiles
12.1 Asian Handicraft
12.2 Fakih Group of Companies
12.3 Shandong Laizhou Arts and Crafts
12.4 Ten Thousand Villages
12.5 Oriental Handicrafts Pte. Ltd.
12.6 NGOC Dong Ha Nam
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12.8 Native Crafts and Arts Industries

 

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