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北米のプレッツェル市場。産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測


North America Pretzel Market: Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

北米のプレッツェル市場は、2021年に16億5千万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4.00%を示し、2027年までに21億5千万米ドルの市場に達すると予想しています。COVID-... もっと見る

 

 

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IMARC Services Private Limited.
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2022年2月12日 US$2,699
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106 英語

 

サマリー

北米のプレッツェル市場は、2021年に16億5千万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4.00%を示し、2027年までに21億5千万米ドルの市場に達すると予想しています。COVID-19の不確実性を考慮し、弊社では、最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響について継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

プレッツェルとは、生地をベースにした、ねじり結びの形状で作られたクリスピーな乾燥ビスケットのことです。一般的に使用される原材料には、キャッサバ粉、イースト、サトウキビ糖シロップ、塩、キャノーラ油、コーンスターチ、カリフラワーなどがある。プレッツェルには、主に有塩と無塩のものがある。プレッツェルの種類には、調理後すぐに食べられるソフトタイプと、小さくてパリッとした食感のハードベークタイプがあり、製造後数ヶ月まで食べられます。鉄分、ナイアシン、葉酸が豊富に含まれており、消化促進、代謝促進、コレステロール値の低下、心疾患のリスク低減など、多くの健康効果が期待できる。

北米のプレッツェル市場動向。
特にミレニアル世代や労働人口の間で、すぐに食べられて便利なスナックの人気が高まっていることが、主に北米のプレッツェル市場を牽引しています。また、多くの外食産業や小売店で幅広く利用できることが、同地域におけるプレッツェルの売上をさらに押し上げています。さらに、バターやハニーマスタードからバーベキュー、パルメザン、ガーリックに至るまで、様々な革新的なフレーバーのプレッツェルの発売は、別の重要な成長誘発要因として作用しています。これとは別に、健康志向の消費者の増加に伴い、いくつかの製品メーカーは、必須ビタミンやミネラルを強化したオールナチュラル、コレステロール、グルテン、トランス脂肪酸なしのプレッツェルを発売しています。これらのメーカーはまた、プレッツェル・スティック、サンドイッチ、ポッパー、ミニなど、様々な形やサイズのプレッツェルを追加して、製品ポートフォリオを拡大している。さらに、調理を必要としない冷凍プレッツェルや冷凍プレッツェル生地は、多忙なライフスタイルを送る消費者の間で人気を集めており、それによって地域市場にプラスの影響を与えている。これに加えて、鮮度の保持、簡単な保管、製品の保存期間の延長に役立つリシーラブル蓋を備えたユニークなパッケージングソリューションの出現は、今後数年間で北米のプレッツェル市場を牽引すると期待されています。

主な市場細分化。
IMARC Groupは、北米プレッツェル市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの国・地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、内容物、タイプ、パッケージタイプ、流通チャネルを基に市場を分類しています。

内容物別の構成。

塩漬けプレッツェル
無塩プレッツェル

タイプ別内訳。

ハード
ソフト

包装形態別構成比。



コンテナ
その他

流通チャネル別構成比

スーパーマーケット、ハイパーマーケット
コンビニエンスストア
専門店
オンライン小売業者
その他

国別構成比

米国
カナダ

競合の状況
業界の競争環境は、Conagra Brands, Inc、Dot's Pretzels(The Hershey Company)、Frito-Lay North America, Inc(Pepsi Co)、Herr Foods Inc、J&J Snack Foods Co.、Mars Incorporated、ミスタープレッツェル、Old Dutch Foods, Inc、ソフトプレッツェルフランチャイズシステム(Spany-Lance, Inc.)の主要企業のプロファイルと共に検討されている。(Campbell Soup Company)、Unique Snacks、Utz Brands, Inc.など。本レポートで回答した主な質問
北米のプレッツェル市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくのか?
COVID-19は北米のプレッツェル市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域市場は?
コンテンツに基づく市場の内訳は?
タイプ別の市場構成は?
包装タイプ別の市場構成は?
流通チャネル別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
北米プレッツェル市場の構造及び主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Pretzel Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Market Breakup by Content
5.4 Market Breakup by Type
5.5 Market Breakup by Packaging Type
5.6 Market Breakup by Distribution Channel
5.7 Market Breakup by Region
5.8 Market Forecast
6 North America Pretzel Market
6.1 Market Overview
6.2 Market Performance
6.3 Impact of COVID-19
6.4 Market Forecast
7 Market Breakup by Content
7.1 Salted Pretzels
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Unsalted Pretzels
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Type
8.1 Hard
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Soft
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Packaging Type
9.1 Bags
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Boxes
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Containers
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Others
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Distribution Channel
10.1 Supermarkets and Hypermarkets
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Convenience Store
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
10.3 Specialist Retailers
10.3.1 Market Trends
10.3.2 Market Forecast
10.4 Online Retailers
10.4.1 Market Trends
10.4.2 Market Forecast
10.5 Others
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Country
11.1 United States
11.1.1 Market Trends
11.1.2 Market Breakup by Content
11.1.3 Market Breakup by Type
11.1.4 Market Breakup by Packaging Type
11.1.5 Market Breakup by Distribution Channel
11.1.6 Market Forecast
11.2 Canada
11.2.1 Market Trends
11.2.2 Market Breakup by Content
11.2.3 Market Breakup by Type
11.2.4 Market Breakup by Packaging Type
11.2.5 Market Breakup by Distribution Channel
11.2.6 Market Forecast
12 SWOT Analysis
12.1 Overview
12.2 Strengths
12.3 Weaknesses
12.4 Opportunities
12.5 Threats
13 Value Chain Analysis
13.1 Input Suppliers
13.2 Farmers
13.3 Manufacturing
13.4 Distributors
13.5 Exporters
13.6 Retailer
13.7 End Users
14 Porters Five Forces Analysis
14.1 Overview
14.2 Bargaining Power of Buyers
14.3 Bargaining Power of Suppliers
14.4 Degree of Competition
14.5 Threat of New Entrants
14.6 Threat of Substitutes
15 Price Analysis
15.1 Key Price Indicators
15.2 Price Structure
15.3 Margin Analysis
16 Competitive Landscape
16.1 Market Structure
16.2 Key Players
16.3 Profiles of Key Players
16.3.1 Conagra Brands, Inc
16.3.1.1 Company Overview
16.3.1.2 Product Portfolio
16.3.1.3 Financials
16.3.3.3 SWOT Analysis
16.3.2 Dot’s Pretzels (The Hershey Company)
16.3.2.1 Company Overview
16.3.2.2 Product Portfolio
16.3.3 Frito-Lay North America, Inc (Pepsi Co)
16.3.3.1 Company Overview
16.3.3.2 Product Portfolio
16.3.1.3 Financials
16.3.3.3 SWOT Analysis
16.3.4 Herr Foods Inc
16.3.4.1 Company Overview
16.3.4.2 Product Portfolio
16.3.5 J&J Snack Foods Corporation
16.3.5.1 Company Overview
16.3.5.2 Product Portfolio
16.3.1.3 Financials
16.3.3.3 SWOT Analysis
16.3.6 Mars Incorporated
16.3.6.1 Company Overview
16.3.6.2 Product Portfolio
16.3.6.3 SWOT Analysis
16.3.7 Mr. Pretzels
16.3.7.1 Company overview
16.3.7.2 Product Portfolio
16.3.8 Old Dutch Foods, Inc
16.3.8.1 Company Overview
16.3.8.2 Product Portfolio
16.3.9 Soft Pretzel Franchise Systems Inc
16.3.9.1 Company Overview
16.3.9.2 Product Portfolio
16.3.10 Snyder’s-Lance, Inc. (Campbell Soup Company)
16.3.10.1 Company Overview
16.3.10.2 Product Portfolio
16.3.10.3 Financials
16.3.10.3 SWOT Analysis
16.3.11 Unique Snacks
16.3.11.1 Company Overview
16.3.11.2 Product Portfolio
16.3.12 Utz Brands, Inc.
16.3.12.1 Company Overview
16.3.12.2 Product Portfolio
16.3.12.3 Financials

 

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Summary

The North America pretzel market reached a value of US$ 1.65 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 2.15 Billion by 2027 exhibiting a CAGR of 4.00% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor.

Pretzel refers to crisp, dough-based, and dry biscuits that are made in a twisted-knot shape. Some of the commonly used ingredients include cassava flour, yeast, cane sugar syrup, salt, canola oil, corn starch, cauliflower, etc. Pretzels are mainly available in salt and unsalted variants. Different types of pretzels include soft pretzels, which are eaten shortly after preparation, and hard-baked pretzels that are smaller and crispier and could be consumed up to several months after manufacturing. They act as a rich source of iron, niacin, and folate, which offer numerous health benefits in improving digestion, boosting metabolism, reducing cholesterol levels, lowering the risk of cardiovascular diseases, etc.

North America Pretzel Market Trends:
The rising popularity of ready-to-eat and convenient snacks, particularly among the millennial and working population, is primarily driving the pretzel market in North America. Moreover, the wide product availability across numerous food service establishments and retail stores is further bolstering the sales of pretzel in the region. Additionally, the launch of pretzels in various innovative flavors ranging from butter and honey mustard to barbecue, parmesan, and garlic, is acting as another significant growth-inducing factor. Apart from this, with the rising number of health-conscious consumers, several product manufacturers are introducing all-natural, cholesterol-, gluten-, and trans-fat-free pretzels fortified with essential vitamins and minerals. These manufacturers are also expanding their product portfolios by adding pretzels in different shapes and sizes, such as pretzel sticks, sandwiches, poppers, minis, etc. Furthermore, frozen pretzels and frozen pretzel dough, which do not require any preparation, are gaining traction among consumers with hectic lifestyles, thereby positively influencing the regional market. Besides this, the emergence of unique packaging solutions with resealable lids that help in preserving the freshness, enabling easy storage, and extending the product shelf life is expected to drive the North America pretzel market in the coming years.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the North America pretzel market, along with forecasts at the country and regional level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on content, type, packaging type and distribution channel.

Breakup by Content:

Salted Pretzels
Unsalted Pretzels

Breakup by Type:

Hard
Soft

Breakup by Packaging Type:

Bags
Boxes
Containers
Others

Breakup by Distribution Channel:

Supermarkets and Hypermarkets
Convenience Store
Specialist Retailers
Online Retailers
Others

Breakup by Country:

United States
Canada

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Conagra Brands, Inc, Dot’s Pretzels (The Hershey Company), Frito-Lay North America, Inc (Pepsi Co), Herr Foods Inc., J&J Snack Foods Co., Mars Incorporated, Mr. Pretzels, Old Dutch Foods, Inc., Soft Pretzel Franchise Systems Inc., Snyder’s-Lance, Inc. (Campbell Soup Company), Unique Snacks and Utz Brands, Inc. Key Questions Answered in This Report:
How has the North America pretzel market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the North America pretzel market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the content?
What is the breakup of the market based on the type?
What is the breakup of the market based on the packaging type?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the North America pretzel market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Pretzel Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Market Breakup by Content
5.4 Market Breakup by Type
5.5 Market Breakup by Packaging Type
5.6 Market Breakup by Distribution Channel
5.7 Market Breakup by Region
5.8 Market Forecast
6 North America Pretzel Market
6.1 Market Overview
6.2 Market Performance
6.3 Impact of COVID-19
6.4 Market Forecast
7 Market Breakup by Content
7.1 Salted Pretzels
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Unsalted Pretzels
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Type
8.1 Hard
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Soft
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Packaging Type
9.1 Bags
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Boxes
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Containers
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Others
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Distribution Channel
10.1 Supermarkets and Hypermarkets
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Convenience Store
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
10.3 Specialist Retailers
10.3.1 Market Trends
10.3.2 Market Forecast
10.4 Online Retailers
10.4.1 Market Trends
10.4.2 Market Forecast
10.5 Others
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Country
11.1 United States
11.1.1 Market Trends
11.1.2 Market Breakup by Content
11.1.3 Market Breakup by Type
11.1.4 Market Breakup by Packaging Type
11.1.5 Market Breakup by Distribution Channel
11.1.6 Market Forecast
11.2 Canada
11.2.1 Market Trends
11.2.2 Market Breakup by Content
11.2.3 Market Breakup by Type
11.2.4 Market Breakup by Packaging Type
11.2.5 Market Breakup by Distribution Channel
11.2.6 Market Forecast
12 SWOT Analysis
12.1 Overview
12.2 Strengths
12.3 Weaknesses
12.4 Opportunities
12.5 Threats
13 Value Chain Analysis
13.1 Input Suppliers
13.2 Farmers
13.3 Manufacturing
13.4 Distributors
13.5 Exporters
13.6 Retailer
13.7 End Users
14 Porters Five Forces Analysis
14.1 Overview
14.2 Bargaining Power of Buyers
14.3 Bargaining Power of Suppliers
14.4 Degree of Competition
14.5 Threat of New Entrants
14.6 Threat of Substitutes
15 Price Analysis
15.1 Key Price Indicators
15.2 Price Structure
15.3 Margin Analysis
16 Competitive Landscape
16.1 Market Structure
16.2 Key Players
16.3 Profiles of Key Players
16.3.1 Conagra Brands, Inc
16.3.1.1 Company Overview
16.3.1.2 Product Portfolio
16.3.1.3 Financials
16.3.3.3 SWOT Analysis
16.3.2 Dot’s Pretzels (The Hershey Company)
16.3.2.1 Company Overview
16.3.2.2 Product Portfolio
16.3.3 Frito-Lay North America, Inc (Pepsi Co)
16.3.3.1 Company Overview
16.3.3.2 Product Portfolio
16.3.1.3 Financials
16.3.3.3 SWOT Analysis
16.3.4 Herr Foods Inc
16.3.4.1 Company Overview
16.3.4.2 Product Portfolio
16.3.5 J&J Snack Foods Corporation
16.3.5.1 Company Overview
16.3.5.2 Product Portfolio
16.3.1.3 Financials
16.3.3.3 SWOT Analysis
16.3.6 Mars Incorporated
16.3.6.1 Company Overview
16.3.6.2 Product Portfolio
16.3.6.3 SWOT Analysis
16.3.7 Mr. Pretzels
16.3.7.1 Company overview
16.3.7.2 Product Portfolio
16.3.8 Old Dutch Foods, Inc
16.3.8.1 Company Overview
16.3.8.2 Product Portfolio
16.3.9 Soft Pretzel Franchise Systems Inc
16.3.9.1 Company Overview
16.3.9.2 Product Portfolio
16.3.10 Snyder’s-Lance, Inc. (Campbell Soup Company)
16.3.10.1 Company Overview
16.3.10.2 Product Portfolio
16.3.10.3 Financials
16.3.10.3 SWOT Analysis
16.3.11 Unique Snacks
16.3.11.1 Company Overview
16.3.11.2 Product Portfolio
16.3.12 Utz Brands, Inc.
16.3.12.1 Company Overview
16.3.12.2 Product Portfolio
16.3.12.3 Financials

 

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