![]() 北米のプレッツェル市場。産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測North America Pretzel Market: Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 北米のプレッツェル市場は、2021年に16億5千万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4.00%を示し、2027年までに21億5千万米ドルの市場に達すると予想しています。COVID-... もっと見る
サマリー北米のプレッツェル市場は、2021年に16億5千万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4.00%を示し、2027年までに21億5千万米ドルの市場に達すると予想しています。COVID-19の不確実性を考慮し、弊社では、最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響について継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。プレッツェルとは、生地をベースにした、ねじり結びの形状で作られたクリスピーな乾燥ビスケットのことです。一般的に使用される原材料には、キャッサバ粉、イースト、サトウキビ糖シロップ、塩、キャノーラ油、コーンスターチ、カリフラワーなどがある。プレッツェルには、主に有塩と無塩のものがある。プレッツェルの種類には、調理後すぐに食べられるソフトタイプと、小さくてパリッとした食感のハードベークタイプがあり、製造後数ヶ月まで食べられます。鉄分、ナイアシン、葉酸が豊富に含まれており、消化促進、代謝促進、コレステロール値の低下、心疾患のリスク低減など、多くの健康効果が期待できる。 北米のプレッツェル市場動向。 特にミレニアル世代や労働人口の間で、すぐに食べられて便利なスナックの人気が高まっていることが、主に北米のプレッツェル市場を牽引しています。また、多くの外食産業や小売店で幅広く利用できることが、同地域におけるプレッツェルの売上をさらに押し上げています。さらに、バターやハニーマスタードからバーベキュー、パルメザン、ガーリックに至るまで、様々な革新的なフレーバーのプレッツェルの発売は、別の重要な成長誘発要因として作用しています。これとは別に、健康志向の消費者の増加に伴い、いくつかの製品メーカーは、必須ビタミンやミネラルを強化したオールナチュラル、コレステロール、グルテン、トランス脂肪酸なしのプレッツェルを発売しています。これらのメーカーはまた、プレッツェル・スティック、サンドイッチ、ポッパー、ミニなど、様々な形やサイズのプレッツェルを追加して、製品ポートフォリオを拡大している。さらに、調理を必要としない冷凍プレッツェルや冷凍プレッツェル生地は、多忙なライフスタイルを送る消費者の間で人気を集めており、それによって地域市場にプラスの影響を与えている。これに加えて、鮮度の保持、簡単な保管、製品の保存期間の延長に役立つリシーラブル蓋を備えたユニークなパッケージングソリューションの出現は、今後数年間で北米のプレッツェル市場を牽引すると期待されています。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、北米プレッツェル市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの国・地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、内容物、タイプ、パッケージタイプ、流通チャネルを基に市場を分類しています。 内容物別の構成。 塩漬けプレッツェル 無塩プレッツェル タイプ別内訳。 ハード ソフト 包装形態別構成比。 袋 箱 コンテナ その他 流通チャネル別構成比 スーパーマーケット、ハイパーマーケット コンビニエンスストア 専門店 オンライン小売業者 その他 国別構成比 米国 カナダ 競合の状況 業界の競争環境は、Conagra Brands, Inc、Dot's Pretzels(The Hershey Company)、Frito-Lay North America, Inc(Pepsi Co)、Herr Foods Inc、J&J Snack Foods Co.、Mars Incorporated、ミスタープレッツェル、Old Dutch Foods, Inc、ソフトプレッツェルフランチャイズシステム(Spany-Lance, Inc.)の主要企業のプロファイルと共に検討されている。(Campbell Soup Company)、Unique Snacks、Utz Brands, Inc.など。本レポートで回答した主な質問 北米のプレッツェル市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくのか? COVID-19は北米のプレッツェル市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域市場は? コンテンツに基づく市場の内訳は? タイプ別の市場構成は? 包装タイプ別の市場構成は? 流通チャネル別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 北米プレッツェル市場の構造及び主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Pretzel Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Market Breakup by Content 5.4 Market Breakup by Type 5.5 Market Breakup by Packaging Type 5.6 Market Breakup by Distribution Channel 5.7 Market Breakup by Region 5.8 Market Forecast 6 North America Pretzel Market 6.1 Market Overview 6.2 Market Performance 6.3 Impact of COVID-19 6.4 Market Forecast 7 Market Breakup by Content 7.1 Salted Pretzels 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Unsalted Pretzels 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Type 8.1 Hard 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Soft 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Packaging Type 9.1 Bags 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Boxes 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Containers 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Others 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Distribution Channel 10.1 Supermarkets and Hypermarkets 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Convenience Store 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Specialist Retailers 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Online Retailers 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 10.5 Others 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Country 11.1 United States 11.1.1 Market Trends 11.1.2 Market Breakup by Content 11.1.3 Market Breakup by Type 11.1.4 Market Breakup by Packaging Type 11.1.5 Market Breakup by Distribution Channel 11.1.6 Market Forecast 11.2 Canada 11.2.1 Market Trends 11.2.2 Market Breakup by Content 11.2.3 Market Breakup by Type 11.2.4 Market Breakup by Packaging Type 11.2.5 Market Breakup by Distribution Channel 11.2.6 Market Forecast 12 SWOT Analysis 12.1 Overview 12.2 Strengths 12.3 Weaknesses 12.4 Opportunities 12.5 Threats 13 Value Chain Analysis 13.1 Input Suppliers 13.2 Farmers 13.3 Manufacturing 13.4 Distributors 13.5 Exporters 13.6 Retailer 13.7 End Users 14 Porters Five Forces Analysis 14.1 Overview 14.2 Bargaining Power of Buyers 14.3 Bargaining Power of Suppliers 14.4 Degree of Competition 14.5 Threat of New Entrants 14.6 Threat of Substitutes 15 Price Analysis 15.1 Key Price Indicators 15.2 Price Structure 15.3 Margin Analysis 16 Competitive Landscape 16.1 Market Structure 16.2 Key Players 16.3 Profiles of Key Players 16.3.1 Conagra Brands, Inc 16.3.1.1 Company Overview 16.3.1.2 Product Portfolio 16.3.1.3 Financials 16.3.3.3 SWOT Analysis 16.3.2 Dot’s Pretzels (The Hershey Company) 16.3.2.1 Company Overview 16.3.2.2 Product Portfolio 16.3.3 Frito-Lay North America, Inc (Pepsi Co) 16.3.3.1 Company Overview 16.3.3.2 Product Portfolio 16.3.1.3 Financials 16.3.3.3 SWOT Analysis 16.3.4 Herr Foods Inc 16.3.4.1 Company Overview 16.3.4.2 Product Portfolio 16.3.5 J&J Snack Foods Corporation 16.3.5.1 Company Overview 16.3.5.2 Product Portfolio 16.3.1.3 Financials 16.3.3.3 SWOT Analysis 16.3.6 Mars Incorporated 16.3.6.1 Company Overview 16.3.6.2 Product Portfolio 16.3.6.3 SWOT Analysis 16.3.7 Mr. Pretzels 16.3.7.1 Company overview 16.3.7.2 Product Portfolio 16.3.8 Old Dutch Foods, Inc 16.3.8.1 Company Overview 16.3.8.2 Product Portfolio 16.3.9 Soft Pretzel Franchise Systems Inc 16.3.9.1 Company Overview 16.3.9.2 Product Portfolio 16.3.10 Snyder’s-Lance, Inc. (Campbell Soup Company) 16.3.10.1 Company Overview 16.3.10.2 Product Portfolio 16.3.10.3 Financials 16.3.10.3 SWOT Analysis 16.3.11 Unique Snacks 16.3.11.1 Company Overview 16.3.11.2 Product Portfolio 16.3.12 Utz Brands, Inc. 16.3.12.1 Company Overview 16.3.12.2 Product Portfolio 16.3.12.3 Financials
SummaryThe North America pretzel market reached a value of US$ 1.65 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 2.15 Billion by 2027 exhibiting a CAGR of 4.00% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Pretzel Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Market Breakup by Content 5.4 Market Breakup by Type 5.5 Market Breakup by Packaging Type 5.6 Market Breakup by Distribution Channel 5.7 Market Breakup by Region 5.8 Market Forecast 6 North America Pretzel Market 6.1 Market Overview 6.2 Market Performance 6.3 Impact of COVID-19 6.4 Market Forecast 7 Market Breakup by Content 7.1 Salted Pretzels 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Unsalted Pretzels 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Type 8.1 Hard 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Soft 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Packaging Type 9.1 Bags 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Boxes 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Containers 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Others 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Distribution Channel 10.1 Supermarkets and Hypermarkets 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Convenience Store 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Specialist Retailers 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Online Retailers 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 10.5 Others 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Country 11.1 United States 11.1.1 Market Trends 11.1.2 Market Breakup by Content 11.1.3 Market Breakup by Type 11.1.4 Market Breakup by Packaging Type 11.1.5 Market Breakup by Distribution Channel 11.1.6 Market Forecast 11.2 Canada 11.2.1 Market Trends 11.2.2 Market Breakup by Content 11.2.3 Market Breakup by Type 11.2.4 Market Breakup by Packaging Type 11.2.5 Market Breakup by Distribution Channel 11.2.6 Market Forecast 12 SWOT Analysis 12.1 Overview 12.2 Strengths 12.3 Weaknesses 12.4 Opportunities 12.5 Threats 13 Value Chain Analysis 13.1 Input Suppliers 13.2 Farmers 13.3 Manufacturing 13.4 Distributors 13.5 Exporters 13.6 Retailer 13.7 End Users 14 Porters Five Forces Analysis 14.1 Overview 14.2 Bargaining Power of Buyers 14.3 Bargaining Power of Suppliers 14.4 Degree of Competition 14.5 Threat of New Entrants 14.6 Threat of Substitutes 15 Price Analysis 15.1 Key Price Indicators 15.2 Price Structure 15.3 Margin Analysis 16 Competitive Landscape 16.1 Market Structure 16.2 Key Players 16.3 Profiles of Key Players 16.3.1 Conagra Brands, Inc 16.3.1.1 Company Overview 16.3.1.2 Product Portfolio 16.3.1.3 Financials 16.3.3.3 SWOT Analysis 16.3.2 Dot’s Pretzels (The Hershey Company) 16.3.2.1 Company Overview 16.3.2.2 Product Portfolio 16.3.3 Frito-Lay North America, Inc (Pepsi Co) 16.3.3.1 Company Overview 16.3.3.2 Product Portfolio 16.3.1.3 Financials 16.3.3.3 SWOT Analysis 16.3.4 Herr Foods Inc 16.3.4.1 Company Overview 16.3.4.2 Product Portfolio 16.3.5 J&J Snack Foods Corporation 16.3.5.1 Company Overview 16.3.5.2 Product Portfolio 16.3.1.3 Financials 16.3.3.3 SWOT Analysis 16.3.6 Mars Incorporated 16.3.6.1 Company Overview 16.3.6.2 Product Portfolio 16.3.6.3 SWOT Analysis 16.3.7 Mr. Pretzels 16.3.7.1 Company overview 16.3.7.2 Product Portfolio 16.3.8 Old Dutch Foods, Inc 16.3.8.1 Company Overview 16.3.8.2 Product Portfolio 16.3.9 Soft Pretzel Franchise Systems Inc 16.3.9.1 Company Overview 16.3.9.2 Product Portfolio 16.3.10 Snyder’s-Lance, Inc. (Campbell Soup Company) 16.3.10.1 Company Overview 16.3.10.2 Product Portfolio 16.3.10.3 Financials 16.3.10.3 SWOT Analysis 16.3.11 Unique Snacks 16.3.11.1 Company Overview 16.3.11.2 Product Portfolio 16.3.12 Utz Brands, Inc. 16.3.12.1 Company Overview 16.3.12.2 Product Portfolio 16.3.12.3 Financials
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2025/04/28 10:26 144.66 円 164.64 円 195.02 円 |