![]() イヌリンの市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Inulin Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のイヌリン市場は、2021年に14億7,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR8.05%を示し、2027年には23億3千万米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実... もっと見る
サマリー世界のイヌリン市場は、2021年に14億7,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR8.05%を示し、2027年には23億3千万米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。イヌリンは、小麦、タマネギ、バナナ、ネギ、アスパラガスなど、さまざまな果物、野菜、ハーブに含まれる、白くてやさしい甘みのある難消化性炭水化物です。食物繊維が豊富で低カロリーであり、消化を遅らせ、満腹感を高め、コレステロールの吸収を抑えます。また、消化器系の健康促進、血糖値のコントロール、大腸がんのリスク低下にも役立ちます。また、免疫力の向上、腸内細菌の減少、便秘の改善、ミネラル吸収促進による骨粗鬆症の予防などにも効果があるため、菓子類、ミルクデザート、焼き菓子、ヨーグルト、フレッシュチーズ、チョコレートなどの製造に広く利用されています。 イヌリンの市場動向 現在、世界中で乳製品の生産におけるイヌリンの利用がかなり増加しています。これは、イヌリンが脂肪や砂糖の代替品、乳化剤、増粘剤、安定剤などの有益な特性を備えていることに起因しています。また、エアレーションドリンク、アイスクリーム、テーブルスプレッド、ソースなどの泡やエマルションの安定性を向上させます。これとは別に、消化管疾患の増加により、腸の健康に対する懸念が高まっていることも、市場の成長を強化する大きな要因となっています。さらに、イヌリンは急速な水溶性、低い摩損性、胃や腸の酵素に対する安定性を提供します。その結果、世界中の製薬業界でドラッグデリバリーエージェントとして幅広い用途に使用されています。さらに、胃の中の酸性環境でも生き延びることができるため、錠剤やカプセルのコーティング剤、錠剤の結合剤、ワクチンの安定剤としても使用されています。さらに、運動不足による糖尿病患者の増加が、市場にプラスの影響を与えています。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、世界のイヌリン市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、市場をタイプ、形態、性質、用途に基づき分類しています。 タイプ別内訳 エルサレム・アーティチョーク・イヌリン チコリーイヌリン アガベ・イヌリン 形態別内訳 粉末 液状 性質によるブレークアップ。 オーガニック 従来型 用途別構成比。 医薬品 健康補助食品 食品・飲料 ベーカリー・製菓製品 穀物類 肉製品 スポーツドリンク 乳製品 その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境は、BENEO GmbH(Südzucker AG)、Cargill Incorporated、Ciranda Inc.、Cosucra Groupe Warcoing SA、Jarrow Formulas Inc、NOW Foods、Nutriagaves Group、PMV Nutrient Products Pvt Ltd、Sensus B.V., Inc.など主要企業のプロファイルと共に検討されている。(Coöperatie Koninklijke Cosun U.A.)、Steviva Brands Inc.、The Tierra Group。本レポートで回答した主な質問 世界のイヌリン市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくか? COVID-19は世界のイヌリン市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域別市場はどのようなものか? タイプ別の市場の内訳は? 形状に基づく市場の内訳は? 性質に基づく市場のブレークアップは? 用途別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? イヌリンの世界市場の構造および主要プレイヤーは? 業界における競争の程度は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Inulin Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Jerusalem Artichoke Inulin 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Chicory Inulin 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Agave Inulin 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Form 7.1 Powder 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Liquid 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Nature 8.1 Organic 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Conventional 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Pharmaceuticals 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Dietary Supplements 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Food and Beverage 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Key Segments 9.3.2.1 Bakery and Confectionery Products 9.3.2.2 Cereals 9.3.2.3 Meat Products 9.3.2.4 Sports Drinks 9.3.2.5 Dairy Products 9.3.2.6 Others 9.3.3 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 BENEO GmbH (Südzucker AG) 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Cargill Incorporated 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 SWOT Analysis 15.3.3 Ciranda Inc. 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 Cosucra Groupe Warcoing SA 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Jarrow Formulas Inc. 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 NOW Foods 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Nutriagaves Group 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 PMV Nutrient Products Pvt Ltd. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Sensus B.V. (Coöperatie Koninklijke Cosun U.A.) 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Steviva Brands Inc. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 The Tierra Group 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio
SummaryThe global inulin market reached a value of US$ 1.47 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 2.33 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 8.05% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Inulin Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Jerusalem Artichoke Inulin 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Chicory Inulin 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Agave Inulin 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Form 7.1 Powder 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Liquid 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Nature 8.1 Organic 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Conventional 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Pharmaceuticals 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Dietary Supplements 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Food and Beverage 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Key Segments 9.3.2.1 Bakery and Confectionery Products 9.3.2.2 Cereals 9.3.2.3 Meat Products 9.3.2.4 Sports Drinks 9.3.2.5 Dairy Products 9.3.2.6 Others 9.3.3 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 BENEO GmbH (Südzucker AG) 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Cargill Incorporated 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 SWOT Analysis 15.3.3 Ciranda Inc. 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 Cosucra Groupe Warcoing SA 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Jarrow Formulas Inc. 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 NOW Foods 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Nutriagaves Group 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 PMV Nutrient Products Pvt Ltd. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Sensus B.V. (Coöperatie Koninklijke Cosun U.A.) 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Steviva Brands Inc. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 The Tierra Group 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2025/04/28 10:26 144.66 円 164.64 円 195.02 円 |