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イヌリンの市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Inulin Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のイヌリン市場は、2021年に14億7,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR8.05%を示し、2027年には23億3千万米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年2月12日 US$2,499
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145 英語

 

サマリー

世界のイヌリン市場は、2021年に14億7,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR8.05%を示し、2027年には23億3千万米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

イヌリンは、小麦、タマネギ、バナナ、ネギ、アスパラガスなど、さまざまな果物、野菜、ハーブに含まれる、白くてやさしい甘みのある難消化性炭水化物です。食物繊維が豊富で低カロリーであり、消化を遅らせ、満腹感を高め、コレステロールの吸収を抑えます。また、消化器系の健康促進、血糖値のコントロール、大腸がんのリスク低下にも役立ちます。また、免疫力の向上、腸内細菌の減少、便秘の改善、ミネラル吸収促進による骨粗鬆症の予防などにも効果があるため、菓子類、ミルクデザート、焼き菓子、ヨーグルト、フレッシュチーズ、チョコレートなどの製造に広く利用されています。

イヌリンの市場動向
現在、世界中で乳製品の生産におけるイヌリンの利用がかなり増加しています。これは、イヌリンが脂肪や砂糖の代替品、乳化剤、増粘剤、安定剤などの有益な特性を備えていることに起因しています。また、エアレーションドリンク、アイスクリーム、テーブルスプレッド、ソースなどの泡やエマルションの安定性を向上させます。これとは別に、消化管疾患の増加により、腸の健康に対する懸念が高まっていることも、市場の成長を強化する大きな要因となっています。さらに、イヌリンは急速な水溶性、低い摩損性、胃や腸の酵素に対する安定性を提供します。その結果、世界中の製薬業界でドラッグデリバリーエージェントとして幅広い用途に使用されています。さらに、胃の中の酸性環境でも生き延びることができるため、錠剤やカプセルのコーティング剤、錠剤の結合剤、ワクチンの安定剤としても使用されています。さらに、運動不足による糖尿病患者の増加が、市場にプラスの影響を与えています。

主な市場細分化。
IMARC Groupは、世界のイヌリン市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、市場をタイプ、形態、性質、用途に基づき分類しています。

タイプ別内訳

エルサレム・アーティチョーク・イヌリン
チコリーイヌリン
アガベ・イヌリン

形態別内訳

粉末
液状

性質によるブレークアップ。

オーガニック
従来型

用途別構成比。

医薬品
健康補助食品
食品・飲料
ベーカリー・製菓製品
穀物類
肉製品
スポーツドリンク
乳製品
その他

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況。
業界の競争環境は、BENEO GmbH(Südzucker AG)、Cargill Incorporated、Ciranda Inc.、Cosucra Groupe Warcoing SA、Jarrow Formulas Inc、NOW Foods、Nutriagaves Group、PMV Nutrient Products Pvt Ltd、Sensus B.V., Inc.など主要企業のプロファイルと共に検討されている。(Coöperatie Koninklijke Cosun U.A.)、Steviva Brands Inc.、The Tierra Group。本レポートで回答した主な質問
世界のイヌリン市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくか?
COVID-19は世界のイヌリン市場にどのような影響を及ぼしたか?
主要な地域別市場はどのようなものか?
タイプ別の市場の内訳は?
形状に基づく市場の内訳は?
性質に基づく市場のブレークアップは?
用途別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
イヌリンの世界市場の構造および主要プレイヤーは?
業界における競争の程度は?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Inulin Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Jerusalem Artichoke Inulin
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Chicory Inulin
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Agave Inulin
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Form
7.1 Powder
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Liquid
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Nature
8.1 Organic
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Conventional
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Application
9.1 Pharmaceuticals
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Dietary Supplements
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Food and Beverage
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Key Segments
9.3.2.1 Bakery and Confectionery Products
9.3.2.2 Cereals
9.3.2.3 Meat Products
9.3.2.4 Sports Drinks
9.3.2.5 Dairy Products
9.3.2.6 Others
9.3.3 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 BENEO GmbH (Südzucker AG)
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.2 Cargill Incorporated
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 SWOT Analysis
15.3.3 Ciranda Inc.
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.4 Cosucra Groupe Warcoing SA
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.5 Jarrow Formulas Inc.
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.6 NOW Foods
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.7 Nutriagaves Group
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.8 PMV Nutrient Products Pvt Ltd.
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.9 Sensus B.V. (Coöperatie Koninklijke Cosun U.A.)
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.10 Steviva Brands Inc.
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.11 The Tierra Group
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio

 

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Summary

The global inulin market reached a value of US$ 1.47 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 2.33 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 8.05% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor.

Inulin is a white, mildly sweet, indigestible carbohydrate commonly found in a wide variety of fruits, vegetables, and herbs, which includes wheat, onions, bananas, leeks, and asparagus. It is rich in fiber and low in calories and slows digestion, increases fullness, and reduces cholesterol absorption. It also aids in promoting digestive health, controlling blood sugar levels, and lowering the risk of colon cancer. As it also assists in stimulating the immune system, decreasing pathogenic bacteria in the intestine, relieving constipation, and minimizing the risk of osteoporosis by enhancing mineral absorption, it is extensively utilized in the manufacturing of confectionery items, milk desserts, baked goods, yogurt, fresh cheese, and chocolates.

Inulin Market Trends:
At present, there is a considerable rise in the utilization of inulin in the production of dairy products across the globe. This can be attributed to the beneficial properties of inulin, which include fat and sugar replacer as well as an emulsifier, thickener, and stabilizer. It also improves the stability of foams and emulsions, such as in aerated drinks, ice creams, table spreads, and sauces. Apart from this, rising concerns about gut health on account of the increasing occurrences of gastrointestinal tract diseases represent another major factor strengthening the growth of the market. Moreover, inulin offers rapid water solubility, low friability, and stability against gastric and intestinal enzymes. As a result, it finds extensive application as a drug delivery agent in the pharmaceutical industry worldwide. Additionally, it is also employed as a coating of tablets, capsules, tablet binder, and a vaccine stabilizer due to its potential to survive acidic environments in the stomach. Furthermore, the growing prevalence of diabetes due to physical inactivity among individuals is positively influencing the market.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global inulin market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on type, form, nature and application.

Breakup by Type:

Jerusalem Artichoke Inulin
Chicory Inulin
Agave Inulin

Breakup by Form:

Powder
Liquid

Breakup by Nature:

Organic
Conventional

Breakup by Application:

Pharmaceuticals
Dietary Supplements
Food and Beverage
Bakery and Confectionery Products
Cereals
Meat Products
Sports Drinks
Dairy Products
Others

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being BENEO GmbH (Südzucker AG), Cargill Incorporated, Ciranda Inc., Cosucra Groupe Warcoing SA, Jarrow Formulas Inc., NOW Foods, Nutriagaves Group, PMV Nutrient Products Pvt Ltd., Sensus B.V. (Coöperatie Koninklijke Cosun U.A.), Steviva Brands Inc. and The Tierra Group. Key Questions Answered in This Report:
How has the global inulin market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global inulin market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the type?
What is the breakup of the market based on the form?
What is the breakup of the market based on the nature?
What is the breakup of the market based on the application?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global inulin market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Inulin Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Jerusalem Artichoke Inulin
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Chicory Inulin
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Agave Inulin
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Form
7.1 Powder
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Liquid
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Nature
8.1 Organic
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Conventional
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Application
9.1 Pharmaceuticals
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Dietary Supplements
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Food and Beverage
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Key Segments
9.3.2.1 Bakery and Confectionery Products
9.3.2.2 Cereals
9.3.2.3 Meat Products
9.3.2.4 Sports Drinks
9.3.2.5 Dairy Products
9.3.2.6 Others
9.3.3 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 BENEO GmbH (Südzucker AG)
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.2 Cargill Incorporated
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 SWOT Analysis
15.3.3 Ciranda Inc.
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.4 Cosucra Groupe Warcoing SA
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.5 Jarrow Formulas Inc.
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.6 NOW Foods
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.7 Nutriagaves Group
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.8 PMV Nutrient Products Pvt Ltd.
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.9 Sensus B.V. (Coöperatie Koninklijke Cosun U.A.)
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.10 Steviva Brands Inc.
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.11 The Tierra Group
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio

 

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