世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

フェイスメイクの市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Face Makeup Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のフェイスメイク市場は、2021年に355億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には457億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR4.2%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年2月12日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
112 英語

 

サマリー

世界のフェイスメイク市場は、2021年に355億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には457億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR4.2%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。

フェイスメーキャップは、毛穴、シミ、しわ、そばかす、しみなど、顔の肌の欠点を隠すために塗る化粧品のサブセットを指します。それは毛穴の閉塞を引き起こすにきびcosmeticaにつながることができるように顔のメイクアップの毎日のアプリケーションは、皮膚に有害とみなされます。このため、ハラル、ナチュラル、オーガニックフェイスメイクアップ製品の需要は、彼らが保湿、抗菌、抗菌、抗炎症特性を提供するように増殖している。

フェイスメイクの世界市場のドライバー

近年、消費者は自分の外見を気にするようになり、自分本来の美しさを引き立て、特定の特徴を際立たせることができる製品を好むようになっています。これは、世界のフェイスメーキャップマーケットの全体的な成長を後押しすることに寄与しています。
世界中でBBとCCクリームの消費の増加は、市場の成長への推進力を提供する別の主要な傾向である。これらのクリームは、多機能の利点を提供し、したがって、スキンケアに必要な時間と労力を削減します。
ソーシャルメディアの影響や自撮りの流行により、特に若い世代を中心に、フェイスメーキャップアイテムに対する消費者の関心が高まっています。さらに、メーカーによる絶え間ない製品革新と積極的なプロモーションが市場の成長に寄与しています。
ハイライトだけでなく、輪郭の成長傾向は、特に先進地域で、顔のメイクアップ製品のための肯定的な見通しを作成しました。これは、ハイライトが肌に健康的な輝きを提供するのに役立ちながら、輪郭は、顎、鼻、額や顔の他の部分をスリム化するのに役立つという事実に起因することができます。

主な市場細分化。
IMARC Groupは、世界のフェイスメイク市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界レベルおよび地域レベルの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプおよび流通チャネルに基づいて市場を分類しています。

製品タイプ別内訳。

ファンデーション
フェイスパウダー
チーク
コンシーラー
ブロンザー
その他

タイプ別に見ると、ファンデーション、フェイスパウダー、チーク、コンシーラー、ブロンザー、その他に分類されます。現在、ファンデーションは市場シェアの大半を占めており、最も人気のある製品タイプとなっています。ファンデーションは、肌に均一な仕上がりを与え、それによって肌を均一に見せるのに役立ちます。

販売チャネル別構成比。

スーパーマーケット/ハイパーマーケット
専門店
薬局
オンラインストア
その他

フェイスメーキャップの世界市場は、流通チャネルによって、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、薬局、オンラインストア、その他に分類されます。

地域別の洞察。

北米
ヨーロッパ
アジア太平洋地域
ラテンアメリカ
中近東・アフリカ

地理的な面では、北米は、この地域における自然、ハーブだけでなく、オーガニックフェイスメイクアップ製品の需要の高まりにより、世界のフェイスメイク市場で主要な地位を享受しています。その他の市場には、ヨーロッパ、アジア太平洋地域、ラテンアメリカ、中東とアフリカが含まれています。

競合他社の状況。

市場は非常に断片的であり、複数の国際的なメーカーや地域的なメーカーが存在し、価格と品質の面で競争しています。市場で事業を展開している主な企業は以下の通りです。

L'Oréal
Lvmh モエ ヘネシー・ルイ ヴィトン
コティ社
花王株式会社
オリフレーム

本レポートは、世界のフェイスメーキャップ市場について、その本質的な部分をすべて網羅した深い洞察を提供するものです。市場のマクロ的概観から、産業実績のミクロ的詳細、最近の動向、主要市場ドライバーと課題、SWOT分析、ポーターの5力分析、バリューチェーン分析など多岐にわたります。本レポートは、起業家、投資家、研究者、コンサルタント、ビジネス戦略家、および何らかの形でフェイスメイク産業に関わる、または参入を計画しているすべての人々にとって必読の一冊です。本レポートで回答した主な質問
1.フェイスメーキャップの世界市場規模は?
2.COVID-19は世界のフェイスメイク市場にどのような影響を与えているか?
3.フェイスメーキャップの世界市場の成長率はどのくらいと予想されますか?
4.フェイスメーキャップの世界市場を牽引する主な要因は何か?
5.フェイスメーキャップの世界市場の製品タイプ別内訳は?
6.フェイスメーキャップの世界市場の流通チャネル別の内訳は?
7.フェイスメーキャップの世界市場における主要地域は?
8.フェイスメーキャップの世界市場における主要企業/プレーヤーは?

ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Face Makeup Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Product Type
5.5 Market Breakup by Region
5.6 Market Breakup by Distribution Channel
5.7 Market Forecast
5.8 SWOT Analysis
5.8.1 Overview
5.8.2 Strengths
5.8.3 Weaknesses
5.8.4 Opportunities
5.8.5 Threats
5.9 Value Chain Analysis
5.9.1 Overview
5.9.2 Research and Development
5.9.3 Raw Material Procurement
5.9.4 Manufacturing
5.9.5 Marketing
5.9.6 Distribution
5.9.7 End-Use
5.10 Porters Five Forces Analysis
5.10.1 Overview
5.10.2 Bargaining Power of Buyers
5.10.3 Bargaining Power of Suppliers
5.10.4 Degree of Competition
5.10.5 Threat of New Entrants
5.10.6 Threat of Substitutes
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Foundation
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Face Powder
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Blush
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Concealer
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Bronzer
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
6.6 Others
6.6.1 Market Trends
6.6.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Region
7.1 North America
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Europe
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Asia Pacific
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Latin America
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Middle East and Africa
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Supermarkets/Hypermarkets
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Specialty Stores
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Pharmacies
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Online Stores
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Others
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Face Makeup Manufacturing Process
9.1 Product Overview
9.2 Raw Material Requirements
9.3 Manufacturing Process
9.4 Key Success and Risk Factors
10 Competitive Landscape
10.1 Market Structure
10.2 Key Players
10.3 Profiles of Key Players
10.3.1 L'oreal
10.3.1.1 Company Overview
10.3.1.2 Description
10.3.1.3 Product Portfolio
10.3.1.4 Financials
10.3.1.5 SWOT Analysis
10.3.2 Lvmh Moet Hennessy Louis Vuitton
10.3.2.1 Company Overview
10.3.2.2 Description
10.3.2.3 Product Portfolio
10.3.2.4 Financials
10.3.2.5 SWOT Analysis
10.3.3 Coty Inc.
10.3.3.1 Company Overview
10.3.3.2 Description
10.3.3.3 Product Portfolio
10.3.3.4 Financials
10.3.3.5 SWOT Analysis
10.3.4 Kao Corporation
10.3.4.1 Company Overview
10.3.4.2 Description
10.3.4.3 Product Portfolio
10.3.4.4 Financials
10.3.4.5 SWOT Analysis
10.3.5 Oriflame
10.3.5.1 Company Overview
10.3.5.2 Description
10.3.5.3 Product Portfolio
10.3.5.4 Financials

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global face makeup market reached a value of US$ 35.5 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 45.7 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 4.2% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Face makeup refers to a subset of cosmetics which are applied for concealing imperfections of the facial skin including pores, dark spots, wrinkles, freckles and blemishes. Everyday application of face makeup is regarded harmful for the skin as it can result in acne cosmetica which causes blockage of the pores. Owing to this, the demand for halal, natural and organic face makeup products has proliferated as they provide moisturizing, anti-septic, anti-bacterial and anti-inflammatory properties.

Global Face Makeup Market Drivers:

Over the recent years, consumers have become conscious about their physical appearance due to which they are preferring products which can help them enhance their inherent beauty and highlight certain features. This has contributed in boosting the overall growth of the global face makeup market.
Rising consumption of BB and CC creams across the globe is another major trend providing a thrust to the market growth. These creams offer multi-functional benefits, therefore reducing the time and effort required for skincare.
The influence of social media and the emerging trend of selfie has led to an increase in the interest of consumers for face makeup products, particularly amongst the young population. Moreover, constant product innovations by manufacturers coupled with aggressive promotions have contributed to the growth of the market.
Growing trend of highlighting as well as contouring has created a positive outlook for the face makeup products, especially in the developed regions. This can be attributed to the fact that contouring helps in slimming down the chin, nose, forehead and other parts of the face, while highlighting aids in providing a healthy glow to the skin.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global face makeup market, along with forecasts at the global and regional level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product type and distribution channel.

Breakup by Product Type:

Foundation
Face Powder
Blush
Concealer
Bronzer
Others

On the basis of type, the market has been segmented as foundation, face powder, blush, concealer, bronzer and others. At present, foundation accounts for the majority of the market share, representing the most popular product type. Foundation helps in giving the skin a uniform finish, thereby making the skin appear even.

Breakup by Distribution Channel:

Supermarkets/Hypermarkets
Specialty Stores
Pharmacies
Online Stores
Others

Based on distribution channel, the global face makeup market is segregated as supermarkets/hypermarkets, speciality stores, pharmacies, online stores and others.

Regional Insights:

North America
Europe
Asia Pacific
Latin America
Middle East and Africa

On a geographical front, North America enjoys the leading position in the global face makeup market due to the rising demand for natural, herbal as well as organic face makeup products in the region. Other markets include Europe, Asia Pacific, Latin America, and Middle East and Africa.

Competitive Landscape:

The market is highly fragmented in nature with the presence of several international as well as regional manufacturers who are competing in terms of prices and quality. Some of the key players which are operating in the market include:

L’Oréal
Lvmh Moet Hennessy Louis Vuitton
Coty Inc.
Kao Corporation
Oriflame

This report provides a deep insight into the global face makeup market covering all its essential aspects. This ranges from macro overview of the market to micro details of the industry performance, recent trends, key market drivers and challenges, SWOT analysis, Porter’s five forces analysis, value chain analysis, etc. This report is a must-read for entrepreneurs, investors, researchers, consultants, business strategists, and all those who have any kind of stake or are planning to foray into the face makeup industry in any manner. Key Questions Answered in this Report
1. What is the size of the global face makeup market?
2. What has been the impact of COVID-19 on the global face makeup market?
3. What is the expected growth rate of the global face makeup market?
4. What are the key factors driving the global face makeup market?
5. What is the breakup of the global face makeup market based on the product type?
6. What is the breakup of the global face makeup market based on the distribution channel?
7. What are the key regions in the global face makeup market?
8. Who are the key companies/players in the global face makeup market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Face Makeup Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Product Type
5.5 Market Breakup by Region
5.6 Market Breakup by Distribution Channel
5.7 Market Forecast
5.8 SWOT Analysis
5.8.1 Overview
5.8.2 Strengths
5.8.3 Weaknesses
5.8.4 Opportunities
5.8.5 Threats
5.9 Value Chain Analysis
5.9.1 Overview
5.9.2 Research and Development
5.9.3 Raw Material Procurement
5.9.4 Manufacturing
5.9.5 Marketing
5.9.6 Distribution
5.9.7 End-Use
5.10 Porters Five Forces Analysis
5.10.1 Overview
5.10.2 Bargaining Power of Buyers
5.10.3 Bargaining Power of Suppliers
5.10.4 Degree of Competition
5.10.5 Threat of New Entrants
5.10.6 Threat of Substitutes
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Foundation
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Face Powder
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Blush
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Concealer
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Bronzer
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
6.6 Others
6.6.1 Market Trends
6.6.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Region
7.1 North America
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Europe
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Asia Pacific
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Latin America
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Middle East and Africa
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Supermarkets/Hypermarkets
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Specialty Stores
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Pharmacies
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Online Stores
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Others
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Face Makeup Manufacturing Process
9.1 Product Overview
9.2 Raw Material Requirements
9.3 Manufacturing Process
9.4 Key Success and Risk Factors
10 Competitive Landscape
10.1 Market Structure
10.2 Key Players
10.3 Profiles of Key Players
10.3.1 L'oreal
10.3.1.1 Company Overview
10.3.1.2 Description
10.3.1.3 Product Portfolio
10.3.1.4 Financials
10.3.1.5 SWOT Analysis
10.3.2 Lvmh Moet Hennessy Louis Vuitton
10.3.2.1 Company Overview
10.3.2.2 Description
10.3.2.3 Product Portfolio
10.3.2.4 Financials
10.3.2.5 SWOT Analysis
10.3.3 Coty Inc.
10.3.3.1 Company Overview
10.3.3.2 Description
10.3.3.3 Product Portfolio
10.3.3.4 Financials
10.3.3.5 SWOT Analysis
10.3.4 Kao Corporation
10.3.4.1 Company Overview
10.3.4.2 Description
10.3.4.3 Product Portfolio
10.3.4.4 Financials
10.3.4.5 SWOT Analysis
10.3.5 Oriflame
10.3.5.1 Company Overview
10.3.5.2 Description
10.3.5.3 Product Portfolio
10.3.5.4 Financials

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

IMARC Services Private Limited. 社の最新刊レポート


よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/09/24 10:26

144.74 円

161.12 円

195.86 円

ページTOPに戻る