![]() フェイスメイクの市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Face Makeup Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のフェイスメイク市場は、2021年に355億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には457億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR4.2%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考... もっと見る
サマリー世界のフェイスメイク市場は、2021年に355億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には457億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR4.2%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。フェイスメーキャップは、毛穴、シミ、しわ、そばかす、しみなど、顔の肌の欠点を隠すために塗る化粧品のサブセットを指します。それは毛穴の閉塞を引き起こすにきびcosmeticaにつながることができるように顔のメイクアップの毎日のアプリケーションは、皮膚に有害とみなされます。このため、ハラル、ナチュラル、オーガニックフェイスメイクアップ製品の需要は、彼らが保湿、抗菌、抗菌、抗炎症特性を提供するように増殖している。 フェイスメイクの世界市場のドライバー 近年、消費者は自分の外見を気にするようになり、自分本来の美しさを引き立て、特定の特徴を際立たせることができる製品を好むようになっています。これは、世界のフェイスメーキャップマーケットの全体的な成長を後押しすることに寄与しています。 世界中でBBとCCクリームの消費の増加は、市場の成長への推進力を提供する別の主要な傾向である。これらのクリームは、多機能の利点を提供し、したがって、スキンケアに必要な時間と労力を削減します。 ソーシャルメディアの影響や自撮りの流行により、特に若い世代を中心に、フェイスメーキャップアイテムに対する消費者の関心が高まっています。さらに、メーカーによる絶え間ない製品革新と積極的なプロモーションが市場の成長に寄与しています。 ハイライトだけでなく、輪郭の成長傾向は、特に先進地域で、顔のメイクアップ製品のための肯定的な見通しを作成しました。これは、ハイライトが肌に健康的な輝きを提供するのに役立ちながら、輪郭は、顎、鼻、額や顔の他の部分をスリム化するのに役立つという事実に起因することができます。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、世界のフェイスメイク市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界レベルおよび地域レベルの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプおよび流通チャネルに基づいて市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 ファンデーション フェイスパウダー チーク コンシーラー ブロンザー その他 タイプ別に見ると、ファンデーション、フェイスパウダー、チーク、コンシーラー、ブロンザー、その他に分類されます。現在、ファンデーションは市場シェアの大半を占めており、最も人気のある製品タイプとなっています。ファンデーションは、肌に均一な仕上がりを与え、それによって肌を均一に見せるのに役立ちます。 販売チャネル別構成比。 スーパーマーケット/ハイパーマーケット 専門店 薬局 オンラインストア その他 フェイスメーキャップの世界市場は、流通チャネルによって、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、薬局、オンラインストア、その他に分類されます。 地域別の洞察。 北米 ヨーロッパ アジア太平洋地域 ラテンアメリカ 中近東・アフリカ 地理的な面では、北米は、この地域における自然、ハーブだけでなく、オーガニックフェイスメイクアップ製品の需要の高まりにより、世界のフェイスメイク市場で主要な地位を享受しています。その他の市場には、ヨーロッパ、アジア太平洋地域、ラテンアメリカ、中東とアフリカが含まれています。 競合他社の状況。 市場は非常に断片的であり、複数の国際的なメーカーや地域的なメーカーが存在し、価格と品質の面で競争しています。市場で事業を展開している主な企業は以下の通りです。 L'Oréal Lvmh モエ ヘネシー・ルイ ヴィトン コティ社 花王株式会社 オリフレーム 本レポートは、世界のフェイスメーキャップ市場について、その本質的な部分をすべて網羅した深い洞察を提供するものです。市場のマクロ的概観から、産業実績のミクロ的詳細、最近の動向、主要市場ドライバーと課題、SWOT分析、ポーターの5力分析、バリューチェーン分析など多岐にわたります。本レポートは、起業家、投資家、研究者、コンサルタント、ビジネス戦略家、および何らかの形でフェイスメイク産業に関わる、または参入を計画しているすべての人々にとって必読の一冊です。本レポートで回答した主な質問 1.フェイスメーキャップの世界市場規模は? 2.COVID-19は世界のフェイスメイク市場にどのような影響を与えているか? 3.フェイスメーキャップの世界市場の成長率はどのくらいと予想されますか? 4.フェイスメーキャップの世界市場を牽引する主な要因は何か? 5.フェイスメーキャップの世界市場の製品タイプ別内訳は? 6.フェイスメーキャップの世界市場の流通チャネル別の内訳は? 7.フェイスメーキャップの世界市場における主要地域は? 8.フェイスメーキャップの世界市場における主要企業/プレーヤーは? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Face Makeup Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Breakup by Product Type 5.5 Market Breakup by Region 5.6 Market Breakup by Distribution Channel 5.7 Market Forecast 5.8 SWOT Analysis 5.8.1 Overview 5.8.2 Strengths 5.8.3 Weaknesses 5.8.4 Opportunities 5.8.5 Threats 5.9 Value Chain Analysis 5.9.1 Overview 5.9.2 Research and Development 5.9.3 Raw Material Procurement 5.9.4 Manufacturing 5.9.5 Marketing 5.9.6 Distribution 5.9.7 End-Use 5.10 Porters Five Forces Analysis 5.10.1 Overview 5.10.2 Bargaining Power of Buyers 5.10.3 Bargaining Power of Suppliers 5.10.4 Degree of Competition 5.10.5 Threat of New Entrants 5.10.6 Threat of Substitutes 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Foundation 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Face Powder 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Blush 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Concealer 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Bronzer 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Others 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Region 7.1 North America 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Europe 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Asia Pacific 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Latin America 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Middle East and Africa 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets/Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Specialty Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Pharmacies 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Face Makeup Manufacturing Process 9.1 Product Overview 9.2 Raw Material Requirements 9.3 Manufacturing Process 9.4 Key Success and Risk Factors 10 Competitive Landscape 10.1 Market Structure 10.2 Key Players 10.3 Profiles of Key Players 10.3.1 L'oreal 10.3.1.1 Company Overview 10.3.1.2 Description 10.3.1.3 Product Portfolio 10.3.1.4 Financials 10.3.1.5 SWOT Analysis 10.3.2 Lvmh Moet Hennessy Louis Vuitton 10.3.2.1 Company Overview 10.3.2.2 Description 10.3.2.3 Product Portfolio 10.3.2.4 Financials 10.3.2.5 SWOT Analysis 10.3.3 Coty Inc. 10.3.3.1 Company Overview 10.3.3.2 Description 10.3.3.3 Product Portfolio 10.3.3.4 Financials 10.3.3.5 SWOT Analysis 10.3.4 Kao Corporation 10.3.4.1 Company Overview 10.3.4.2 Description 10.3.4.3 Product Portfolio 10.3.4.4 Financials 10.3.4.5 SWOT Analysis 10.3.5 Oriflame 10.3.5.1 Company Overview 10.3.5.2 Description 10.3.5.3 Product Portfolio 10.3.5.4 Financials
SummaryThe global face makeup market reached a value of US$ 35.5 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 45.7 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 4.2% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Face Makeup Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Breakup by Product Type 5.5 Market Breakup by Region 5.6 Market Breakup by Distribution Channel 5.7 Market Forecast 5.8 SWOT Analysis 5.8.1 Overview 5.8.2 Strengths 5.8.3 Weaknesses 5.8.4 Opportunities 5.8.5 Threats 5.9 Value Chain Analysis 5.9.1 Overview 5.9.2 Research and Development 5.9.3 Raw Material Procurement 5.9.4 Manufacturing 5.9.5 Marketing 5.9.6 Distribution 5.9.7 End-Use 5.10 Porters Five Forces Analysis 5.10.1 Overview 5.10.2 Bargaining Power of Buyers 5.10.3 Bargaining Power of Suppliers 5.10.4 Degree of Competition 5.10.5 Threat of New Entrants 5.10.6 Threat of Substitutes 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Foundation 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Face Powder 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Blush 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Concealer 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Bronzer 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Others 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Region 7.1 North America 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Europe 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Asia Pacific 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Latin America 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Middle East and Africa 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets/Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Specialty Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Pharmacies 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Face Makeup Manufacturing Process 9.1 Product Overview 9.2 Raw Material Requirements 9.3 Manufacturing Process 9.4 Key Success and Risk Factors 10 Competitive Landscape 10.1 Market Structure 10.2 Key Players 10.3 Profiles of Key Players 10.3.1 L'oreal 10.3.1.1 Company Overview 10.3.1.2 Description 10.3.1.3 Product Portfolio 10.3.1.4 Financials 10.3.1.5 SWOT Analysis 10.3.2 Lvmh Moet Hennessy Louis Vuitton 10.3.2.1 Company Overview 10.3.2.2 Description 10.3.2.3 Product Portfolio 10.3.2.4 Financials 10.3.2.5 SWOT Analysis 10.3.3 Coty Inc. 10.3.3.1 Company Overview 10.3.3.2 Description 10.3.3.3 Product Portfolio 10.3.3.4 Financials 10.3.3.5 SWOT Analysis 10.3.4 Kao Corporation 10.3.4.1 Company Overview 10.3.4.2 Description 10.3.4.3 Product Portfolio 10.3.4.4 Financials 10.3.4.5 SWOT Analysis 10.3.5 Oriflame 10.3.5.1 Company Overview 10.3.5.2 Description 10.3.5.3 Product Portfolio 10.3.5.4 Financials
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポートIMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2025/05/02 10:26 146.99 円 166.15 円 197.83 円 |