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ベトナムのオンラインフードデリバリー市場レポート:注文方法別(モバイルアプリ、ウェブサイト)、料理別(ベトナム料理、西洋料理、イタリア料理、南アジア料理、その他)、地域別 2024-2032


Vietnam Online Food Delivery Market Report by Order Method (Mobile Application, Website), Cuisine (Vietnamese Cuisine, Western Cuisine, Italian Cuisine, South Asian Cuisine, and Others), and Region 2024-2032

ベトナムのオンライン食品宅配市場規模は2023年に8億4,710万米ドルに達した。今後、IMARC Groupは、同市場が2032年までに29億1830万米ドルに達し、2024年から2032年の間に14.3%の成長率(CAGR)を示すと予測して... もっと見る

 

 

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2024年3月2日 US$3,699
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サマリー

ベトナムのオンライン食品宅配市場規模は2023年に8億4,710万米ドルに達した。今後、IMARC Groupは、同市場が2032年までに29億1830万米ドルに達し、2024年から2032年の間に14.3%の成長率(CAGR)を示すと予測している。

オンライン・フードデリバリーとは、モバイルアプリやウェブページを通じて食品協同組合やレストランに食品を注文するプロセスを指す。これらのアプリやウェブページは、消費者のニーズに合わせて、代金引換、デビットカード/クレジットカード、ネットバンキングなどのフィルターやさまざまな支払い方法を提供している。これに加えて、様々な企業は、消費者が頻繁かつ便利に注文するためのアカウントを作成することができます。簡単で迅速な注文、手間の少なさ、誤解や行き違いの少なさ、人的交流の少なさ、キャッシュバックキャンペーンなど、オンライン・フードデリバリー会社が提供する利点により、ベトナムでは特に若年層の間で人気が高まっている。

ベトナムのオンライン食品配達市場の促進要因/制約要因:
ベトナムのオンライン・フードデリバリー市場の成長を促す主な要因は、その利便性とアクセスのしやすさである。デジタル技術の発展に伴い、ベトナムの食品宅配市場は再構築されつつある。オンラインのウェブサイトやアプリを通じて注文された食品は、顧客に利便性と高い透明性を提供する。様々なオンライン・フードデリバリー・モードを通じて、消費者は様々なレストランのメニューや価格を比較することができる。そのため、従来の注文方法よりもお得な価格で、自分の好みや嗜好に合った料理を注文することができる。
ベトナムの様々な食品配達アプリケーションやウェブサイトは、消費者に数多くの食品オプションを提供している。これには、ベトナム料理、西洋料理、南アジア料理などが含まれる。このような幅広い食品オプションの利用可能性は、さまざまな消費者の食の嗜好に対応し、それによって国内のオンライン食品配達サービスの全体的な需要を促進する。
レストランの効率向上も、ベトナムのオンライン・フードデリバリー市場の主要な促進要因である。オンライン注文は、レストランの日常業務をより効率的にする。従業員が電話で注文を受ける時間が短縮されるため、従業員が食事をする顧客に集中できる時間が増える。さらに、注文の際にミスコミュニケーションによるヒューマンエラーの可能性も減る。
オンライン・オーダーとデリバリー・システムを通じて、顧客の完全なデータベースを作成することができ、常連客やその好み、繰り返し注文する顧客を特定するのに役立つ。以前の注文方法には、時間の制約、人々のアクセントの違い、電話による妨害など多くの問題があり、そのためレストランは注文をキャンセルしたり、断念せざるを得なかった。しかし、オンライン・フードデリバリー・オプションを利用すれば、これらの課題を克服することができる。
レストランや食品のフランチャイズは、アプリケーションの開発、インストール、メンテナンス、マーケティングに追加コストがかかる可能性があるため、モバイル・アプリケーションを立ち上げるのをためらう。
小売業者もまた、この国の比較的若い消費者人口に惹かれている。15歳から64歳の年齢層はベトナムの全人口の大半を占めており、オンライン食品宅配市場の成長に拍車をかける重要な人口層である。

主な市場セグメンテーション
IMARC Groupは、ベトナムのオンライン食品宅配市場レポートの各サブセグメントにおける主要動向の分析と、2024年から2032年までの国別・地域別予測を提供しています。当レポートでは、注文方法と料理に基づいて市場を分類しています。

注文方法別の内訳

モバイルアプリケーション
ウェブサイト

注文方法に基づき、市場はモバイルアプリとウェブサイトに区分される。このうち、モバイルアプリはウェブサイトよりも高速で、簡単なユーザーインターフェースや顧客プロファイルの保存など多くの利点を提供するため、最大のセグメントを占めている。

料理別の内訳

ベトナム料理
西洋料理
イタリア料理
南アジア料理
その他

料理別では、ベトナム料理が最も人気がある。

地域別インサイト

ベトナム南部
ベトナム北部
ベトナム中部

地理的に見ると、ベトナム南部が最大の市場である。その他の主要地域は北部ベトナムと中部ベトナムである。

競争環境:
ベトナムのオンライン・フードデリバリー業界は、一握りのプレーヤーが存在する性質上、集中している。同市場で事業を展開する大手企業には次のようなものがある:

Vietnammm.com (Takeaway.Com N.V.)
Eat.vn
Foody.vn
Now.vn
グラブフード

本レポートでは、ベトナムのオンラインフードデリバリー市場について、その本質的な側面をすべて網羅した深い洞察を提供しています。市場のマクロ的概観から、業界実績のミクロ的詳細、最近の動向、主要市場促進要因と課題、SWOT分析、ポーターのファイブフォース分析、バリューチェーン分析など多岐にわたります。本レポートは、起業家、投資家、研究者、コンサルタント、ビジネス戦略家、および何らかの形でベトナムのオンラインフードデリバリー市場に参入する、または参入を計画しているすべての人々にとって必読の書です。

本レポートで回答した主な質問

1.2023年のベトナムオンライン食品宅配市場規模は?
2.2024年~2032年のベトナムのオンラインフードデリバリー市場の予想成長率は?
3.ベトナムのオンライン食品宅配市場を牽引する主要因は何か?
4.COVID-19がベトナムのオンラインフードデリバリー市場に与えた影響は?
5.注文方法に基づくベトナムのオンライン食品宅配市場の内訳は?
6.ベトナムのオンラインフードデリバリー市場の料理別の内訳は?
7.ベトナムのオンラインフードデリバリー市場の主要地域は?
8.ベトナムのオンラインフードデリバリー市場の主要プレーヤー/企業は?

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目次

1 序文
2 調査範囲と方法論
2.1 調査の目的
2.2 利害関係者
2.3 データソース
2.3.1 一次情報源
2.3.2 二次情報源
2.4 市場推定
2.4.1 ボトムアップアプローチ
2.4.2 トップダウンアプローチ
2.5 予測方法
3 エグゼクティブ・サマリー
4 はじめに
4.1 概要
4.2 主要業界動向
5 ベトナムのオンラインフードデリバリー市場
5.1 市場概要
5.2 市場パフォーマンス
5.3 COVID-19の影響
5.4 オフライン・オンライン注文モード別市場構成比
5.5 注文方法別市場構成比
5.6 料理別市場構成比
5.7 地域別市場構成比
5.8 市場予測
5.9 SWOT分析
5.9.1 長所
5.9.2 弱点
5.9.3 機会
5.9.4 脅威
5.10 バリューチェーン分析
5.11 ポーターのファイブフォース分析
5.11.1 概要
5.11.2 買い手の交渉力
5.11.3 供給者の交渉力
5.11.4 ライバルの度合い
5.11.5 新規参入の脅威
5.11.6 代替品の脅威
5.12 主な市場促進要因と成功要因
6 注文方法別市場
6.1 モバイルアプリケーション
6.1.1 市場動向
6.1.2 市場予測
6.2 ウェブサイト
6.2.1 市場動向
6.2.2 市場予測
7 料理別市場
7.1 ベトナム料理
7.1.1 市場動向
7.1.2 市場予測
7.2 西洋料理
7.2.1 市場動向
7.2.2 市場予測
7.3 イタリア料理
7.3.1 市場動向
7.3.2 市場予測
7.4 南アジア料理
7.4.1 市場動向
7.4.2 市場予測
7.5 その他
7.5.1 市場動向
7.5.2 市場予測
8 地域別市場
8.1 ベトナム南部
8.1.1 市場動向
8.1.2 市場予測
8.2 ベトナム北部
8.2.1 市場動向
8.2.2 市場予測
8.3 ベトナム中部
8.3.1 市場動向
8.3.2 市場予測
9 競争環境
9.1 市場構造
9.2 主要プレーヤー
10 主要プレーヤーのプロフィール
10.1 Vietnammm.com (Takeaway.Com N.V.)
10.1.1 会社概要
10.1.2 会社概要
10.1.3 財務
10.1.4 主要製品とサービス
10.1.5 主要事業戦略と計画
10.2 Foody.vn
10.2.1 会社概要
10.2.2 会社概要
10.2.3 主要製品とサービス
10.2.4 主要事業戦略と計画
10.3 Now.vn
10.3.1 会社概要
10.3.2 会社概要
10.3.3 製品ポートフォリオ
10.3.4 主要事業戦略と計画
10.4 Eat.vn
10.4.1 会社概要
10.4.2 会社概要
10.4.3 主要製品とサービス
10.4.4 主要事業戦略と計画
10.5 グラブフード
10.5.1 会社概要
10.5.2 主要製品とサービス
10.5.3 主要事業戦略と計画

図表一覧
図1: ベトナム:オンライン食品配達市場:主な推進要因と課題
図2:ベトナム:オンライン食品配達市場:金額推移(単位:百万USドル)、2018年~2023年
図3:ベトナム食品宅配市場:オフライン・オンライン注文形態別構成比(単位:%)、2023年
図4:ベトナムオンライン食品宅配市場:注文方法別構成比(%)、2023年
図5:ベトナム:オンライン食品配達市場:料理別構成比(%)、2023年
図6:ベトナムオンライン食品宅配市場:地域別構成比(%)、2023年
図7:ベトナムオンライン食品宅配市場の予測:金額推移(単位:百万USドル)、2024年~2032年
図8:ベトナムオンライン食品宅配業界:SWOT分析
図9: ベトナム:オンライン食品配達産業:バリューチェーン分析
図10: ベトナム:オンライン食品宅配業界:ポーターのファイブフォース分析
図11:ベトナム:オンライン食品配達市場:モバイルアプリケーションによる注文(単位:百万USドル)、2018年 & 2023年
図12:ベトナム:オンライン食品配達市場の予測:モバイルアプリケーションによる注文(単位:百万USドル)、2024年~2032年
図13:ベトナムオンライン食品配達市場:ウェブサイトからの注文(単位:百万USドル)、2018年・2023年
図14:ベトナムオンライン食品配達市場の予測:ウェブサイトからの注文(単位:百万USドル)、2024年~2032年
図15:ベトナムオンライン食品宅配市場(ベトナム料理):金額推移(単位:百万USドル)、2018年・2023年
図16:ベトナムオンライン食品宅配市場予測(ベトナム料理):金額推移(単位:百万USドル)、2024年~2032年
図17:ベトナム:オンライン食品宅配市場(西洋料理):金額推移(単位:百万USドル)、2018年・2023年
図18:ベトナムオンライン食品宅配市場予測(西洋料理):金額推移(単位:百万USドル)、2024年~2032年
図19:ベトナム:オンライン食品宅配市場(イタリア料理):金額推移(単位:百万USドル)、2018年・2023年
図20:ベトナムオンライン食品宅配市場予測(イタリア料理):金額推移(単位:百万USドル)、2024年~2032年
図21:ベトナム:オンライン食品宅配市場(南アジア料理):金額推移(単位:百万USドル)、2018年・2023年
図22:ベトナム:オンライン食品配達市場予測(南アジア料理オンライン食品宅配市場予測(南アジア料理):金額推移(単位:百万USドル)、2024年~2032年
図23:ベトナム:オンラインフードデリバリー市場(その他の料理):金額推移(単位:百万USドル)、2018年・2023年
図24:ベトナム:オンライン食品宅配市場予測(その他の料理):金額推移(単位:百万USドル)、2024年~2032年
図25:ベトナム南部:オンライン食品配達市場(単位:百万USドル)、2018年および2023年
図26:ベトナム南部:オンライン食品配達市場の予測(単位:百万USドル、2024年~2032年
図27:ベトナム北部:オンライン食品配達市場(単位:百万USドル)、2018年および2023年
図28:ベトナム北部:オンライン食品配達市場の予測(単位:百万USドル、2024~2032年
図29:ベトナム中部:オンライン食品配達市場(単位:百万USドル)、2018年および2023年
図30:ベトナム中部:オンライン食品配達市場の予測(単位:百万USドル)、2024年~2032年
図表一覧
表1:ベトナム:オンライン食品配達市場:主要産業のハイライト(2023年、2032年
表2:ベトナム:オンライン食品配達市場予測:注文方法別内訳(単位:百万USドル)、2024年~2032年
表3:ベトナムオンラインフードデリバリー市場予測:料理別構成比(単位:百万USドル)、2024年~2032年
表4:ベトナムオンラインフードデリバリー市場予測:地域別構成比(単位:百万USドル)、2024年~2032年
表5:ベトナムオンラインフードデリバリー市場構造
表6:ベトナム:オンライン食品配達市場オンライン食品配達市場:主要プレイヤー
表7: Vietnammm.com (Takeaway.Com N.V.):主要製品とサービス
表8:Foody.vn:主要製品とサービス
表9:Now.vn:主要製品とサービス
表10: Eat.vn: 主要製品とサービス
表11: グラブフード主要製品とサービス

 

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Summary

The Vietnam online food delivery market size reached US$ 847.1 Million in 2023. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 2,918.3 Million by 2032, exhibiting a growth rate (CAGR) of 14.3% during 2024-2032.

Online food delivery refers to the process of ordering food from a food cooperative or restaurant through a mobile app or webpage. These apps and web pages provide filters and different paying methods, such as cash on delivery, debit/credit card, net banking, etc., catering to the need of the consumers. Besides this, various companies allow their consumers to create an account for frequent and convenient ordering. Advantages offered by online food delivery comapnies such as easy and fast ordering, less hassle, fewer misunderstanding and miscommunication, minimum human interaction and cashback offers have made it popular in Vietnam, particularly among the younger population.

Vietnam Online Food Delivery Market Drivers/Constraints:
A major factor catalysing the growth of the online food delivery market in Vietnam is its convenience and easy accessibility. With a growth in digital technology, the food delivery market in the country is being reshaped. Food ordered through online websites and apps provide customers convenience and a greater level of transparency. Through various online food delivery modes, consumers can compare the menus and prices of various restaurants. This enables them to order food according to their taste and preference at a better price than the conventional method of food ordering.
Various food delivery applications and websites in Vietnam are offering numerous food options to their consumers. This include Vietnamese Cuisines, Western Cuisines, and South Asian Cuisines among others. Availability of such a wide range of food options caters to the food preferences of different consumers, thereby driving the overall demand of online food delivery services in the country.
Enhanced efficiency of restaurants is another major driver of the online food delivery market in Vietnam. The online orders make the day to day operations more efficient for a restaurant. The time employees use to receive orders through the telephone is reduced and this increases the time employees have to focus on dine-in customers. Moreover, the chances of human errors due to miscommunication are also reduced when an order is made.
Through online ordering and delivery system, a complete database of the customers can be created which helps in identifying recurring customers, their preferences and repeated orders. The previous ways of ordering food included many problems such as time constraints, different accents of people, disturbance over a phone call, etc. due to which restaurants are compelled to cancel or abandon the order. However, with the online food delivery options available, these challenges can be overcome.
As a restaurant or a franchise of a food product are hesitant to launch their mobile application as it may incur additional cost for development, installation, maintenance, and marketing of the applications, they prefer to collaborate with various food delivery companies.
Retailers have also been drawn to the country’s relatively young consumer population. The 15 to 64 age group accounts for the majority of the overall population of Vietnam and are a key demographic to spur the growth in the online food delivery market.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the Vietnam online food delivery market report, along with forecasts at the country and regional level from 2024-2032. Our report has categorized the market based on order method and cuisine.

Breakup by Order Method:

Mobile Application
Website

On the basis of order method, the market has been segmented into mobile app and website. Amongst these, mobile app represents the largest segment as it is faster than websites and provides numerous advantages such as easy user interface and saved customer profiles.

Breakup by Cuisine:

Vietnamese Cuisine
Western Cuisine
Italian Cuisine
South Asian Cuisine
Others

Based on the cuisine, the Vietnamese cuisine is the most popular segment.

Regional Insights:

Southern Vietnam
Northern Vietnam
Central Vietnam

On a geographical front, Southern Vietnam represents the biggest market. Other major regions include Northern Vietnam and Central Vietnam.

Competitive Landscape:
The Vietnam online food delivery industry is concentrated in nature with the presence of a handful of players. Some of the leading players operating in the market are:

Vietnammm.com (Takeaway.Com N.V.)
Eat.vn
Foody.vn
Now.vn
Grab Food

This report provides a deep insight into the Vietnam online food delivery market covering all its essential aspects. This ranges from macro overview of the market to micro details of the industry performance, recent trends, key market drivers and challenges, SWOT analysis, Porter’s five forces analysis, value chain analysis, etc. This report is a must-read for entrepreneurs, investors, researchers, consultants, business strategists, and all those who have any kind of stake or are planning to foray into the Vietnam online food delivery market in any manner.

Key Questions Answered in This Report

1. What was the size of the Vietnam online food delivery market in 2023?
2. What is the expected growth rate of the Vietnam online food delivery market during 2024-2032?
3. What are the key factors driving the Vietnam online food delivery market?
4. What has been the impact of COVID-19 on the Vietnam online food delivery market?
5. What is the breakup of the Vietnam online food delivery market based on the order method?
6. What is the breakup of the Vietnam online food delivery market based on the cuisine?
7. What are the key regions in the Vietnam online food delivery market?
8. Who are the key players/companies in the Vietnam online food delivery market?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Vietnam Online Food Delivery Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Offline and Online Order Mode
5.5 Market Breakup by Order Method
5.6 Market Breakup by Cuisine
5.7 Market Breakup by Region
5.8 Market Forecast
5.9 SWOT Analysis
5.9.1 Strengths
5.9.2 Weaknesses
5.9.3 Opportunities
5.9.4 Threats
5.10 Value Chain Analysis
5.11 Porter’s Five Forces Analysis
5.11.1 Overview
5.11.2 Bargaining Power of Buyers
5.11.3 Bargaining Power of Suppliers
5.11.4 Degree of Rivalry
5.11.5 Threat of New Entrants
5.11.6 Threat of Substitutes
5.12 Key Market Drivers and Success Factors
6 Market by Order Method
6.1 Mobile Application
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Website
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market by Cuisine
7.1 Vietnamese Cuisine
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Western Cuisine
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Italian Cuisine
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 South Asian Cuisine
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Others
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
8 Market by Region
8.1 Southern Vietnam
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Northern Vietnam
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Central Vietnam
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Competitive Landscape
9.1 Market Structure
9.2 Key Players
10 Key Player Profiles
10.1 Vietnammm.com (Takeaway.Com N.V.)
10.1.1 Company Overview
10.1.2 Company Description
10.1.3 Financials
10.1.4 Key Product and Services
10.1.5 Key Business Strategies and Plans
10.2 Foody.vn
10.2.1 Company Overview
10.2.2 Company Description
10.2.3 Key Product and Services
10.2.4 Key Business Strategies and Plans
10.3 Now.vn
10.3.1 Company Overview
10.3.2 Company Description
10.3.3 Product Portfolio
10.3.4 Key Business Strategies and Plans
10.4 Eat.vn
10.4.1 Company Overview
10.4.2 Company Description
10.4.3 Key Product and Services
10.4.4 Key Business Strategies and Plans
10.5 Grab food
10.5.1 Company Description
10.5.2 Key Product and Services
10.5.3 Key Business Strategies and Plans

List of Figures
Figure 1: Vietnam: Online Food Delivery Market: Major Drivers and Challenges
Figure 2: Vietnam: Online Food Delivery Market: Value Trends (in Million US$), 2018-2023
Figure 3: Vietnam: Food Delivery Market: Breakup by Offline and Online Order Mode (in %), 2023
Figure 4: Vietnam: Online Food Delivery Market: Breakup by Order Method (in %), 2023
Figure 5: Vietnam: Online Food Delivery Market: Breakup by Cuisine (in %), 2023
Figure 6: Vietnam: Online Food Delivery Market: Breakup by Region (in %), 2023
Figure 7: Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast: Value Trends (in Million US$), 2024-2032
Figure 8: Vietnam: Online Food Delivery Industry: SWOT Analysis
Figure 9: Vietnam: Online Food Delivery Industry: Value Chain Analysis
Figure 10: Vietnam: Online Food Delivery Industry: Porter’s Five Forces Analysis
Figure 11: Vietnam: Online Food Delivery Market: Ordering through Mobile Application (in Million US$), 2018 & 2023
Figure 12: Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast: Ordering through Mobile Application (in Million US$), 2024-2032
Figure 13: Vietnam: Online Food Delivery Market: Ordering through Website (in Million US$), 2018 & 2023
Figure 14: Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast: Ordering through Website (in Million US$), 2024-2032
Figure 15: Vietnam: Online Food Delivery Market (Vietnamese Cuisine): Value Trends (in Million US$), 2018 & 2023
Figure 16: Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast (Vietnamese Cuisine): Value Trends (in Million US$), 2024-2032
Figure 17: Vietnam: Online Food Delivery Market (Western Cuisine): Value Trends (in Million US$), 2018 & 2023
Figure 18: Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast (Western Cuisine): Value Trends (in Million US$), 2024-2032
Figure 19: Vietnam: Online Food Delivery Market (Italian Cuisine): Value Trends (in Million US$), 2018 & 2023
Figure 20: Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast (Italian Cuisine): Value Trends (in Million US$), 2024-2032
Figure 21: Vietnam: Online Food Delivery Market (South Asian Cuisine): Value Trends (in Million US$), 2018 & 2023
Figure 22: Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast (South Asian Cuisine): Value Trends (in Million US$), 2024-2032
Figure 23: Vietnam: Online Food Delivery Market (Other Cuisines): Value Trends (in Million US$), 2018 & 2023
Figure 24: Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast (Other Cuisines): Value Trends (in Million US$), 2024-2032
Figure 25: Southern Vietnam: Online Food Delivery Market (in Million US$), 2018 & 2023
Figure 26: Southern Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast (in Million US$), 2024-2032
Figure 27: Northern Vietnam: Online Food Delivery Market (in Million US$), 2018 & 2023
Figure 28: Northern Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast (in Million US$), 2024-2032
Figure 29: Central Vietnam: Online Food Delivery Market (in Million US$), 2018 & 2023
Figure 30: Central Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast (in Million US$), 2024-2032
List of Tables
Table 1: Vietnam: Online Food Delivery Market: Key Industry Highlights, 2023 and 2032
Table 2: Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast: Breakup by Order Method (in Million US$), 2024-2032
Table 3: Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast: Breakup by Cuisine (in Million US$), 2024-2032
Table 4: Vietnam: Online Food Delivery Market Forecast: Breakup by Region (in Million US$), 2024-2032
Table 5: Vietnam: Online Food Delivery Market Structure
Table 6: Vietnam: Online Food Delivery Market: Key Players
Table 7: Vietnammm.com (Takeaway.Com N.V.): Key Products and Services
Table 8: Foody.vn: Key Products and Services
Table 9: Now.vn: Key Products and Services
Table 10: Eat.vn: Key Products and Services
Table 11: Grab food: Key Products and Services

 

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