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インドネシアの重力式浄水器市場。業界動向、シェア、サイズ、成長、機会、予測2021-2026年


Indonesia Gravity-based Water Purifier Market: Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2021-2026

インドネシアの重力式浄水器市場は、2015年から2020年にかけて強い成長を示しました。今後、IMARCグループでは、2021年から2026年の間にCAGR 15.7%で市場が成長すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2021年8月2日 US$2,499
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105 英語

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サマリー

インドネシアの重力式浄水器市場は、2015年から2020年にかけて強い成長を示しました。今後、IMARCグループでは、2021年から2026年の間にCAGR 15.7%で市場が成長すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックが様々な最終用途セクターに与える直接的、間接的な影響を継続的に追跡、評価している。これらの洞察は、市場への主要な貢献者としてレポートに含まれています。

重力式浄水器とは、電気の代わりに活性炭を使用し、重力の原理で作動する浄水器の一種です。重力式浄水器は、電気の代わりに活性炭を使用して動作する浄水器で、電気式浄水器と比較して、費用対効果が高く、持ち運びが容易で、電力消費がなく、効果が向上するなどの利点があります。このため、重力式浄水器は、インドネシアでは住宅用、商業用、工業用など様々な用途に広く使用されています。

インドネシアでは、水資源の劣化と家庭に供給される飲料水の汚染レベルの上昇が、同地域の重力式浄水器市場の成長を後押ししています。さらに、便利な浄水技術に対する消費者の関心が高まっていることや、持続可能な浄水インフラを整備するための投資が増加していることも、製品需要をさらに押し上げています。さらに、この地域では、二酸化炭素排出量を削減するための様々な政府イニシアティブにより、電気式浄水器から重力式浄水器への置き換えが進んでいます。さらに、生活水準の向上、可処分所得の増加、消費者の意識の高まり、さまざまな技術の進歩は、今後数年間、インドネシアの重力式浄水器市場の成長を促進するでしょう。

レポートの範囲

製品タイプ別の市場内訳

個人用浄水器
コミュニティ浄水器

販売チャネル別の市場規模

直販
企業アウトレット
オンライン
その他

競合状況

当レポートでは、市場の競合状況についても調査しており、主なプレイヤーとして、Advance Product、Culligan Indonesia、Kent RO Systems Ltd.、Nazava Water Filters (Pt Holland)、PT Toray International Indonesia、Toclas Corporation、Unilever PLC、Woongjin Coway Co Ltd.などを挙げています。このレポートで回答されている主な質問

インドネシアの重力式浄水器市場は、これまでどのように推移し、今後どのように推移するのか?
COVID19がインドネシアの重力式浄水器市場に与えた影響は?
インドネシアの重力式浄水器市場の製品タイプ別の内訳はどうなっていますか?
インドネシアの重力式浄水器市場は、流通チャネルに基づいてどのように分かれていますか?
インドネシアの重力式浄水器市場の主要な駆動要因と課題は何ですか?
インドネシアの重力式浄水器市場の構造と主要企業は?
インドネシアの重力式浄水器市場における競争の度合いは?F111

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目次

1 まえがき
2 対象範囲と方法論
2.1 調査の目的
2.2 ステークホルダー
2.3 データソース
2.3.1 一次資料
2.3.2 二次情報源
2.4 市場の推定
2.4.1 ボトムアップアプローチ
2.4.2 トップダウン・アプローチ
2.5 予測手法
3 エグゼクティブサマリー
4 はじめに
4.1 概要
4.2 主要な業界動向
5 インドネシアの重力式浄水器市場
5.1 市場の概要
5.2 市場のパフォーマンス
5.3 COVID-19の影響
5.4 市場予測
6 製品タイプ別の市場分析
6.1 個別浄水器
6.1.1 市場動向
6.1.2 市場予測
6.2 コミュニティ浄水器
6.2.1 市場トレンド
6.2.2 市場予測
7 流通チャネル別市場構成
7.1 直販
7.1.1 市場の動向
7.1.2 市場予測
7.2 企業のアウトレット
7.2.1 市場の動向
7.2.2 市場予測
7.3 オンライン
7.3.1 市場の動向
7.3.2 市場予測
7.4 その他
7.4.1 市場の動向
7.4.2 市場予測
8 SWOT分析
8.1 概要
8.2 強み
8.3 弱み(Weaknesses
8.4 機会
8.5 脅威
9 バリューチェーン分析
9.1 概要
9.2 インバウンド・ロジスティクス
9.3 オペレーション
9.4 アウトバウンド・ロジスティクス
9.5 マーケティングと販売
9.6 サービス
10 ポーターズファイブフォース分析
10.1 概要
10.2 バイヤーのバーゲニング・パワー
10.3 サプライヤーの交渉力
10.4 競争の度合い
10.5 新規参入者の脅威
10.6 競合他社の脅威
11 競争状況
11.1 市場構造
11.2 主要プレーヤー
11.3 主要プレーヤーのプロフィール
11.3.1 アドバンス製品
11.3.2 カリガン・インドネシア
11.3.3 ケントROシステムズ社
11.3.4 ナザバウォーターフィルター(Pt Holland)
11.3.5 東レ・インターナショナル・インドネシア
11.3.6 トクラス株式会社
11.3.7 ユニリーバPLC
11.3.8 Woongjin Coway Co Ltd.

図のリスト

図1: インドネシア。重力式浄水器市場。主な要因と課題
図2: インドネシアの重力式浄水器の市場。販売額(単位:百万米ドル)、2015年~2020年
図3: インドネシアの重力式浄水器の市場。製品タイプ別内訳(単位: %)、2020年
図4: インドネシアの重力式浄水器のインドネシア市場。図4: インドネシア: 重力式浄水器市場: 流通チャネル別内訳 (単位: %), 2020年
図5: インドネシアの重力式浄水器の市場予測。売上高(単位:百万米ドル)、2021-2026年
図6: インドネシア。重力式浄水器(個別浄水器)市場。販売額(単位:百万米ドル)、2015年および2020年
図7: インドネシア。重力式浄水器(個人用浄水器)市場予測。販売額(単位:百万米ドル)、2021年~2026年
図8: インドネシア。重力式浄水器(コミュニティ浄水器)市場。販売額(単位:百万米ドル)、2015年および2020年
図9: インドネシア。重力式浄水器(コミュニティ浄水器)市場予測。販売額(単位:百万米ドル)、2021年~2026年
図10: インドネシア。重力式浄水器(直販)市場。販売額(単位:百万米ドル)、2015年および2020年
図11: インドネシア:重力式浄水器(直販)市場の予測。販売額(単位:百万米ドル)、2021年~2026年
図12: インドネシア。重力式浄水器(企業アウトレット)市場。販売額(単位:百万米ドル)、2015年および2020年
図13: インドネシア。重力式浄水器(企業アウトレット)市場予測。販売額(単位:百万米ドル)、2021年~2026年
図14: インドネシア。重力式浄水器(オンライン)市場。販売額(単位:百万米ドル)、2015年および2020年
図15: インドネシア。重力式浄水器(オンライン)市場の予測。販売額(単位:百万米ドル)、2021年~2026年
図16: インドネシア。重力式浄水器(その他)市場販売額(単位:百万米ドル)、2015年および2020年
図17: インドネシア。重力式浄水器(その他)の市場予測。販売額(単位:百万米ドル)、2021年~2026年
図18: インドネシア。重力式浄水器産業。図18: インドネシア: 重力式浄水器産業: SWOT分析
図19: インドネシア重力式浄水器産業:SWOT分析 図19:インドネシア:重力式浄水器産業バリューチェーン分析
図20:インドネシアの重力式浄水器の産業ポーターズ・ファイブフォース分析

表の一覧

表1: インドネシア。重力式浄水器市場。主要産業ハイライト、2020年および2026年
表2: インドネシアの重力式浄水器市場の予測。製品タイプ別の内訳(単位:百万米ドル)、2021年〜2026年
表3: インドネシアの重力式浄水器のインドネシア市場予測。流通チャネル別内訳(単位:百万米ドル)、2021-2026年
表4: インドネシア。重力式浄水器の市場構造
表5: インドネシアの重力式浄水器の業界主要プレイヤーの製品ベンチマーキング

 

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Summary

The Indonesia gravity-based water purifier market exhibited strong growth during 2015-2020. Looking forward, IMARC Group expects the market to grow at a CAGR of 15.7% during 2021-2026. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor.

A gravity-based water purifier is a type of water purifier that works on the gravity principle by using activated carbon, instead of electricity. It offers several benefits over electric water purifiers, including cost-effectiveness, easy portability, zero electricity consumption, and improves efficacy, among various others. Owing to this, gravity-based water purifiers are widely used for diverse residential, commercial, and industrial purposes in Indonesia.

The degradation of water resources, coupled with the rising contamination levels of drinking water supplied to the Indonesian households, have boosted the growth of the gravity-based water purifier market in the region. Furthermore, the increasing consumer preferences towards the convenient water purification techniques, along with the rising investments in upgrading the sustainable water-purification infrastructures, is further propelling the product demand. Additionally, various government initiatives for reducing carbon footprints in the region have led to the replacement of electric water purifiers with gravity-based water purifiers. Moreover, rising living standards, increasing disposable income levels, growing consumer awareness, and various technological advancements will continue to catalysel the growth of the Indonesia gravity-based water purifier market in the coming years.

Report Scope:

Market Breakup by Product Type

Individual Water Purifiers
Community Water Purifiers

Market Breakup by Distribution Channel

Direct Sales
Company Outlets
Online
Others

Competitive Landscape:

The report has also examined the competitive landscape of the market and some of the key players include Advance Product, Culligan Indonesia, Kent RO Systems Ltd., Nazava Water Filters (Pt Holland), PT Toray International Indonesia, Toclas Corporation, Unilever PLC, and Woongjin Coway Co Ltd. Key Questions Answered in This Report:

How has the Indonesia gravity-based water purifier market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID 19 on the Indonesia gravity-based water purifier market?
What is the breakup of the Indonesia gravity-based water purifier market based on the product type?
What is the breakup of the Indonesia gravity-based water purifier market based on the distribution channel?
What are the key driving factors and challenges in the Indonesia gravity-based water purifier market?
What is the structure of the Indonesia gravity-based water purifier market and who are the key players?
What is the degree of competition in the Indonesia gravity-based water purifier market? F111



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Indonesia Gravity-Based Water Purifier Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Individual Water Purifier
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Community Water Purifier
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Distribution Channel
7.1 Direct Sales
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Company Outlets
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Online
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Others
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 SWOT Analysis
8.1 Overview
8.2 Strengths
8.3 Weaknesses
8.4 Opportunities
8.5 Threats
9 Value Chain Analysis
9.1 Overview
9.2 Inbound Logistics
9.3 Operations
9.4 Outbound Logistics
9.5 Marketing and Sales
9.6 Services
10 Porters Five Forces Analysis
10.1 Overview
10.2 Bargaining Power of Buyers
10.3 Bargaining Power of Suppliers
10.4 Degree of Competition
10.5 Threat of New Entrants
10.6 Threat of Substitutes
11 Competitive Landscape
11.1 Market Structure
11.2 Key Players
11.3 Profiles of Key Players
11.3.1 Advance Product
11.3.2 Culligan Indonesia
11.3.3 Kent RO Systems Ltd
11.3.4 Nazava Water Filters (Pt Holland)
11.3.5 PT Toray International Indonesia
11.3.6 Toclas Corporation
11.3.7 Unilever PLC
11.3.8 Woongjin Coway Co Ltd.

List of Figures

Figure 1: Indonesia: Gravity-based Water Purifier Market: Major Drivers and Challenges
Figure 2: Indonesia: Gravity-based Water Purifier Market: Sales Value (in Million US$), 2015-2020
Figure 3: Indonesia: Gravity-based Water Purifier Market: Breakup by Product Type (in %), 2020
Figure 4: Indonesia: Gravity-based Water Purifier Market: Breakup by Distribution Channel (in %), 2020
Figure 5: Indonesia: Gravity-based Water Purifier Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2021-2026
Figure 6: Indonesia: Gravity-based Water Purifier (Individual Water Purifiers) Market: Sales Value (in Million US$), 2015 & 2020
Figure 7: Indonesia: Gravity-based Water Purifier (Individual Water Purifiers) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2021-2026
Figure 8: Indonesia: Gravity-based Water Purifier (Community Water Purifiers) Market: Sales Value (in Million US$), 2015 & 2020
Figure 9: Indonesia: Gravity-based Water Purifier (Community Water Purifiers) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2021-2026
Figure 10: Indonesia: Gravity-based Water Purifier (Direct Sales) Market: Sales Value (in Million US$), 2015 & 2020
Figure 11: Indonesia: Gravity-based Water Purifier (Direct Sales) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2021-2026
Figure 12: Indonesia: Gravity-based Water Purifier (Company Outlets) Market: Sales Value (in Million US$), 2015 & 2020
Figure 13: Indonesia: Gravity-based Water Purifier (Company Outlets) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2021-2026
Figure 14: Indonesia: Gravity-based Water Purifier (Online) Market: Sales Value (in Million US$), 2015 & 2020
Figure 15: Indonesia: Gravity-based Water Purifier (Online) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2021-2026
Figure 16: Indonesia: Gravity-based Water Purifier (Others) Market: Sales Value (in Million US$), 2015 & 2020
Figure 17: Indonesia: Gravity-based Water Purifier (Others) Market Forecast: Sales Value (in Million US$), 2021-2026
Figure 18: Indonesia: Gravity-based Water Purifier Industry: SWOT Analysis
Figure 19: Indonesia: Gravity-based Water Purifier Industry: Value Chain Analysis
Figure 20: Indonesia: Gravity-based Water Purifier Industry: Porter’s Five Forces Analysis

List of Tables

Table 1: Indonesia: Gravity-based Water Purifier Market: Key Industry Highlights, 2020 and 2026
Table 2: Indonesia: Gravity-based Water Purifier Market Forecast: Breakup by Product Type (in Million US$), 2021-2026
Table 3: Indonesia: Gravity-based Water Purifier Market Forecast: Breakup by Distribution Channel (in Million US$), 2021-2026
Table 4: Indonesia: Gravity-based Water Purifier Market Structure
Table 5: Indonesia: Gravity-based Water Purifier Industry: Key Players Product Benchmarking

 

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