世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

レストランとモバイルフードサービス市場


Restaurants and Mobile Food Services Market

レストランとモバイルフードサービス市場:世界の産業分析2018-2022年および機会評価2023-2033年 FMIが発行したレストランとモバイルフードサービスに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年7月18日 US$2,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
340 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

レストランとモバイルフードサービス市場:世界の産業分析2018-2022年および機会評価2023-2033年

FMIが発行したレストランとモバイルフードサービスに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ることができます。

市場区分

タイプ別

- フルサービスレストラン
- 限定サービスレストラン
- カフェテリア、グリルビュッフェ、ブッフェ
- 移動式フードサービス

地域別

- 北米
- ヨーロッパ
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

本レポートのエグゼクティブサマリーには、世界の市場展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向のほか、車両レーダーテストシステムに関するFMI分析および推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

この章では、レストランとモバイルフードサービス市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載し、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、市場範囲、分類、制限を紹介し、読者がレストランとモバイルフードサービス市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、タイプ別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析が含まれています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代的貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界のレストランとモバイルフードサービス市場の需要分析2018-2022年と予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(2兆6,729億米ドル)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(2兆2,900億米ドル)および数量(3.0%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいている。

第04章 世界のレストランとモバイルフードサービス市場:価格分析

タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 レストランとモバイルフードサービスの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:タイプ別

タイプ別に、レストランとモバイルフードサービス市場は、フルサービスレストラン、限定サービスレストラン、カフェテリア、グリルビュッフェ、ビュッフェ、モバイルフードサービスに区分されます。また、上記のタイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第06章 レストランとモバイルフードサービス市場分析2018-2022年および予測2023-2033年、地域別

地域別に、レストランとモバイルフードサービス市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分します。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のすべての地域別市場について、数値予測や前年比成長率の比較もご覧いただけます。

第07章 北米のレストランとモバイルフードサービス市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。読者は北米地域の異なるセグメントと国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第08章 ラテンアメリカのレストランとモバイルフードサービス市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域のレストランとモバイルフードサービス市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第09章 欧州のレストランとモバイルフードサービス市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるレストランとモバイルフードサービス市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第10章 東アジアのレストランとモバイルフードサービス市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるレストランとモバイルフードサービス市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第11章 南アジアのレストランとモバイルフードサービス市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるレストランとモバイルフードサービス市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 中東およびアフリカのレストランおよびモバイルフードサービス市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるレストランとモバイルフードサービス市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 主要国のレストランとモバイルフードサービス市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

この章では、世界の主要国でレストランとモバイルフードサービス市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第14章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、トッププレーヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載。

第15章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業のタイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーの中には、Brinker International Inc.、Chick-fil-A、Chipotle Mexican Grill Inc.、Darden Restaurants Inc.、Eat Drink Collective、Kogi BBQ、KoJa Kitchen LLC、Lukes Seafood LLC、McDonald Corp.、OINK and MOO BBQ、Restaurant Brands International Inc.、The Grilled Cheeserie、The Subway Group、World Famous House of Mac、YUM Brands Inc.、Subway Group、World Famous House of Mac、YUM Brands Inc.

第16章 前提条件と頭字語

本章では、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる略語と仮定の一覧を示す。

第17章 調査方法

この章では、レストランと移動式フードサービス市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。


ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブサマリー|レストランとモバイルフードサービス市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.投資可能性マトリックス

3.5.PESTLE分析とポーター分析

3.6.規制情勢

3.6.1.主要地域別

3.6.2.主要国別

3.7.地域別親市場展望

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.過去の市場規模金額(百万米ドル)分析、2018年~2022年

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、タイプ別

5.1.はじめに / 主な調査結果

5.2.2018年から2022年までのタイプ別市場規模推移(百万米ドル)分析

5.3.タイプ別市場規模(百万米ドル)の現在と将来分析・予測、2023年~2033年

5.3.1.フルサービスレストラン

5.3.2.限定サービスレストラン

5.3.3.移動式フードサービス

5.4.タイプ別前年比成長トレンド分析、2018~2022年

5.5.タイプ別絶対価格機会分析、2023~2033年

6.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、所有者別

6.1.はじめに / 主な調査結果

6.2.2018年から2022年までの過去の所有者別市場規模金額(百万米ドル)分析

6.3.所有者別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

6.3.1.チェーン式アウトレット

6.3.2.独立アウトレット

6.4.2018年から2022年までの所有者別前年比成長トレンド分析

6.5.2023年から2033年までの所有者別絶対額機会分析

7.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

7.1.はじめに

7.2.2018年から2022年までの過去の地域別市場規模金額(百万米ドル)分析

7.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

7.3.1.北米

7.3.2.ラテンアメリカ

7.3.3.ヨーロッパ

7.3.4.アジア太平洋

7.3.5.中東・アフリカ

7.4.地域別市場魅力度分析

8.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

8.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

8.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

8.2.1.国別

8.2.1.1.アメリカ

8.2.1.2.カナダ

8.2.2.タイプ別

8.2.3.所有者別

8.3.市場魅力度分析

8.3.1.国別

8.3.2.タイプ別

8.3.3.所有者別

8.4.主要項目

9.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

9.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

9.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

9.2.1.国別

9.2.1.1.ブラジル

9.2.1.2.メキシコ

9.2.1.3.その他のラテンアメリカ

9.2.2.タイプ別

9.2.3.所有者別

9.3.市場魅力度分析

9.3.1.国別

9.3.2.タイプ別

9.3.3.所有者別

9.4.主要項目

10.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.イギリス

10.2.1.2.スペイン

10.2.1.3.ドイツ

10.2.1.4.イタリア

10.2.1.5.フランス

10.2.1.6.その他のヨーロッパ

10.2.2.タイプ別

10.2.3.所有者別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.タイプ別

10.3.3.所有者別

10.4.主要項目

11.アジア太平洋地域の国別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.インド

11.2.1.2.中国

11.2.1.3.日本

11.2.1.4.オーストラリア

11.2.1.5.その他のアジア太平洋地域

11.2.2.タイプ別

11.2.3.所有者別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.タイプ別

11.3.3.所有者別

11.4.主要項目

12.中東・アフリカ市場分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年:国別

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.南アフリカ

12.2.1.2.GCC諸国

12.2.1.3.その他の中東・アフリカ諸国

12.2.2.タイプ別

12.2.3.所有者別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.タイプ別

12.3.3.所有者別

12.4.主要項目

13.主要国市場分析

13.1.アメリカ

13.1.1.価格分析

13.1.2.市場シェア分析、2022年

13.1.2.1.タイプ別

13.1.2.2.所有者別

13.2.カナダ

13.2.1.価格分析

13.2.2.市場シェア分析、2022年

13.2.2.1.タイプ別

13.2.2.2.所有者別

13.3.ブラジル

13.3.1.価格分析

13.3.2.市場シェア分析、2022年

13.3.2.1.タイプ別

13.3.2.2.所有者別

13.4.メキシコ

13.4.1.価格分析

13.4.2.市場シェア分析、2022年

13.4.2.1.タイプ別

13.4.2.2.所有者別

13.5.イギリス

13.5.1.価格分析

13.5.2.市場シェア分析、2022年

13.5.2.1.タイプ別

13.5.2.2.所有者別

13.6.スペイン

13.6.1.価格分析

13.6.2.市場シェア分析、2022年

13.6.2.1.タイプ別

13.6.2.2.所有者別

13.7.ドイツ

13.7.1.価格分析

13.7.2.市場シェア分析、2022年

13.7.2.1.タイプ別

13.7.2.2.所有者別

13.8.イタリア

13.8.1.価格分析

13.8.2.市場シェア分析、2022年

13.8.2.1.タイプ別

13.8.2.2.所有者別

13.9.フランス

13.9.1.価格分析

13.9.2.市場シェア分析、2022年

13.9.2.1.タイプ別

13.9.2.2.所有者別

13.10.インド

13.10.1.価格分析

13.10.2.市場シェア分析、2022年

13.10.2.1.タイプ別

13.10.2.2.所有者別

13.11.中国

13.11.1.価格分析

13.11.2.市場シェア分析、2022年

13.11.2.1.タイプ別

13.11.2.2.所有者別

13.12.日本

13.12.1.価格分析

13.12.2.市場シェア分析、2022年

13.12.2.1.タイプ別

13.12.2.2.所有者別

13.13.オーストラリア・ニュージーランド

13.13.1.価格分析

13.13.2.市場シェア分析、2022年

13.13.2.1.タイプ別

13.13.2.2.所有者別

13.14.南アフリカ

13.14.1.価格分析

13.14.2.市場シェア分析、2022年

13.14.2.1.タイプ別

13.14.2.2.所有者別

13.15.GCC諸国

13.15.1.価格分析

13.15.2.市場シェア分析、2022年

13.15.2.1.タイプ別

13.15.2.2.所有者別

14.市場構造分析

14.1.競争ダッシュボード

14.2.コンペティション・ベンチマーク

14.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

14.3.1.地域別

14.3.2.タイプ別

14.3.3.所有者別

15.競合分析

15.1.競合の深堀り

15.1.1.ヤムチャイナ・ホールディングス

15.1.1.1.概要

15.1.1.2.製品ポートフォリオ

15.1.1.3.市場セグメント別の収益性

15.1.1.4.販売拠点

15.1.1.5.戦略の概要

15.1.1.5.1.マーケティング戦略

15.1.2.マクドナルド

15.1.2.1.概要

15.1.2.2.製品ポートフォリオ

15.1.2.3.市場セグメント別の収益性

15.1.2.4.販売拠点

15.1.2.5.戦略の概要

15.1.2.5.1.マーケティング戦略

15.1.3.ダーデンレストラン

15.1.3.1.概要

15.1.3.2.製品ポートフォリオ

15.1.3.3.市場セグメント別の収益性

15.1.3.4.販売拠点

15.1.3.5.戦略の概要

15.1.3.5.1.マーケティング戦略

15.1.4.サブウェイ

15.1.4.1.概要

15.1.4.2.製品ポートフォリオ

15.1.4.3.市場セグメント別の収益性

15.1.4.4.販売拠点

15.1.4.5.戦略の概要

15.1.4.5.1.マーケティング戦略

15.1.5.チックフィラ

15.1.5.1.概要

15.1.5.2.製品ポートフォリオ

15.1.5.3.市場セグメント別収益性

15.1.5.4.販売拠点

15.1.5.5.戦略の概要

15.1.5.5.1.マーケティング戦略

15.1.6.ハイアット ホテルズ コーポレーション

15.1.6.1.概要

15.1.6.2.製品ポートフォリオ

15.1.6.3.市場セグメント別収益性

15.1.6.4.販売拠点

15.1.6.5.戦略の概要

15.1.6.5.1.マーケティング戦略

15.1.7.ヒルトン・ワールドワイド

15.1.7.1.概要

15.1.7.2.製品ポートフォリオ

15.1.7.3.市場セグメント別収益性

15.1.7.4.販売拠点

15.1.7.5.戦略の概要

15.1.7.5.1.マーケティング戦略

15.1.8.KFC

15.1.8.1.概要

15.1.8.2.製品ポートフォリオ

15.1.8.3.市場セグメント別収益性

15.1.8.4.販売拠点

15.1.8.5.戦略の概要

15.1.8.5.1.マーケティング戦略

15.1.9.バーガーキング

15.1.9.1.概要

15.1.9.2.製品ポートフォリオ

15.1.9.3.市場セグメント別収益性

15.1.9.4.販売拠点

15.1.9.5.戦略の概要

15.1.9.5.1.マーケティング戦略

15.1.10.ピザハット

15.1.10.1.概要

15.1.10.2.製品ポートフォリオ

15.1.10.3.市場セグメント別の収益性

15.1.10.4.販売拠点

15.1.10.5.戦略の概要

15.1.10.5.1.マーケティング戦略

16.前提条件と略語

17.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Restaurants and Mobile Food Services Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Restaurants and Mobile Food Services offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Type:

• Full-service Restaurants
• Limited-service Restaurants
• Cafeterias, Grill Buffets, and Buffets
• Mobile Food Services

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Restaurants and Mobile Food Services Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Restaurants and Mobile Food Services Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Restaurants and Mobile Food Services Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Restaurants and Mobile Food Services Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (US$ 2,672.9 billion) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 2.29 trillion) and volume (3.0%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Restaurants and Mobile Food Services Market - Pricing Analysis

Based on By Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Restaurants and Mobile Food Services Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Type

Based on By Type, Restaurants and Mobile Food Services Market is segmented into Full-service Restaurants, Limited-service Restaurants, Cafeterias, Grill Buffets, and Buffets, Mobile Food Services. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Type.

Chapter 06 - Restaurants and Mobile Food Services Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Restaurants and Mobile Food Services Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 07 - North America Restaurants and Mobile Food Services Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 08 - Latin America Restaurants and Mobile Food Services Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Restaurants and Mobile Food Services Market in the Latin America region.

Chapter 09 - Europe Restaurants and Mobile Food Services Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Restaurants and Mobile Food Services Market in the regional market.

Chapter 10 - East Asia Restaurants and Mobile Food Services Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Restaurants and Mobile Food Services Market in the regional market.

Chapter 11 - South Asia Restaurants and Mobile Food Services Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Restaurants and Mobile Food Services Market in the regional market.

Chapter 12 - Middle East and Africa Restaurants and Mobile Food Services Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Restaurants and Mobile Food Services Market in the regional market.

Chapter 13 - Key Countries Restaurants and Mobile Food Services Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Restaurants and Mobile Food Services Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 14 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 15 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Brinker International Inc., Chick-fil-A, Chipotle Mexican Grill Inc., Darden Restaurants Inc., Eat Drink Collective, Kogi BBQ, KoJa Kitchen LLC, Lukes Seafood LLC, McDonald Corp., OINK and MOO BBQ, Restaurant Brands International Inc., The Grilled Cheeserie, The Subway Group, World Famous House of Mac, YUM Brands Inc.

Chapter 16 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 17 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Restaurants and Mobile Food Services Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary | Restaurants and Mobile Food Services Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Investment Feasibility Matrix

3.5. PESTLE and Porter’s Analysis

3.6. Regulatory Landscape

3.6.1. By Key Regions

3.6.2. By Key Countries

3.7. Regional Parent Market Outlook

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Type

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Type, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Type, 2023 to 2033

5.3.1. Full-Service Restaurants

5.3.2. Limited-Service Restaurants

5.3.3. Mobile Food Services

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Type, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Type, 2023 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Ownership

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Ownership, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Ownership, 2023 to 2033

6.3.1. Chained Outlets

6.3.2. Independent Outlets

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Ownership, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Ownership, 2023 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

7.1. Introduction

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Region, 2018 to 2022

7.3. Current Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

7.3.1. North America

7.3.2. Latin America

7.3.3. Europe

7.3.4. Asia Pacific

7.3.5. Middle East and Africa

7.4. Market Attractiveness Analysis By Region

8. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

8.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

8.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

8.2.1. By Country

8.2.1.1. USA

8.2.1.2. Canada

8.2.2. By Type

8.2.3. By Ownership

8.3. Market Attractiveness Analysis

8.3.1. By Country

8.3.2. By Type

8.3.3. By Ownership

8.4. Key Takeaways

9. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

9.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

9.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

9.2.1. By Country

9.2.1.1. Brazil

9.2.1.2. Mexico

9.2.1.3. Rest of Latin America

9.2.2. By Type

9.2.3. By Ownership

9.3. Market Attractiveness Analysis

9.3.1. By Country

9.3.2. By Type

9.3.3. By Ownership

9.4. Key Takeaways

10. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. United kingdom

10.2.1.2. Spain

10.2.1.3. Germany

10.2.1.4. Italy

10.2.1.5. France

10.2.1.6. Rest of Europe

10.2.2. By Type

10.2.3. By Ownership

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Type

10.3.3. By Ownership

10.4. Key Takeaways

11. Asia Pacific Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. India

11.2.1.2. China

11.2.1.3. Japan

11.2.1.4. Australia

11.2.1.5. Rest of Asia Pacific

11.2.2. By Type

11.2.3. By Ownership

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Type

11.3.3. By Ownership

11.4. Key Takeaways

12. Middle East and Africa Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. South Africa

12.2.1.2. GCC Countries

12.2.1.3. Rest of Middle East and Africa

12.2.2. By Type

12.2.3. By Ownership

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Type

12.3.3. By Ownership

12.4. Key Takeaways

13. Key Countries Market Analysis

13.1. USA

13.1.1. Pricing Analysis

13.1.2. Market Share Analysis, 2022

13.1.2.1. By Type

13.1.2.2. By Ownership

13.2. Canada

13.2.1. Pricing Analysis

13.2.2. Market Share Analysis, 2022

13.2.2.1. By Type

13.2.2.2. By Ownership

13.3. Brazil

13.3.1. Pricing Analysis

13.3.2. Market Share Analysis, 2022

13.3.2.1. By Type

13.3.2.2. By Ownership

13.4. Mexico

13.4.1. Pricing Analysis

13.4.2. Market Share Analysis, 2022

13.4.2.1. By Type

13.4.2.2. By Ownership

13.5. United kingdom

13.5.1. Pricing Analysis

13.5.2. Market Share Analysis, 2022

13.5.2.1. By Type

13.5.2.2. By Ownership

13.6. Spain

13.6.1. Pricing Analysis

13.6.2. Market Share Analysis, 2022

13.6.2.1. By Type

13.6.2.2. By Ownership

13.7. Germany

13.7.1. Pricing Analysis

13.7.2. Market Share Analysis, 2022

13.7.2.1. By Type

13.7.2.2. By Ownership

13.8. Italy

13.8.1. Pricing Analysis

13.8.2. Market Share Analysis, 2022

13.8.2.1. By Type

13.8.2.2. By Ownership

13.9. France

13.9.1. Pricing Analysis

13.9.2. Market Share Analysis, 2022

13.9.2.1. By Type

13.9.2.2. By Ownership

13.10. India

13.10.1. Pricing Analysis

13.10.2. Market Share Analysis, 2022

13.10.2.1. By Type

13.10.2.2. By Ownership

13.11. China

13.11.1. Pricing Analysis

13.11.2. Market Share Analysis, 2022

13.11.2.1. By Type

13.11.2.2. By Ownership

13.12. Japan

13.12.1. Pricing Analysis

13.12.2. Market Share Analysis, 2022

13.12.2.1. By Type

13.12.2.2. By Ownership

13.13. Australia & New Zealand

13.13.1. Pricing Analysis

13.13.2. Market Share Analysis, 2022

13.13.2.1. By Type

13.13.2.2. By Ownership

13.14. South Africa

13.14.1. Pricing Analysis

13.14.2. Market Share Analysis, 2022

13.14.2.1. By Type

13.14.2.2. By Ownership

13.15. GCC Countries

13.15.1. Pricing Analysis

13.15.2. Market Share Analysis, 2022

13.15.2.1. By Type

13.15.2.2. By Ownership

14. Market Structure Analysis

14.1. Competition Dashboard

14.2. Competition Benchmarking

14.3. Market Share Analysis of Top Players

14.3.1. By Regional

14.3.2. By Type

14.3.3. By Ownership

15. Competition Analysis

15.1. Competition Deep Dive

15.1.1. Yum China Holdings

15.1.1.1. Overview

15.1.1.2. Product Portfolio

15.1.1.3. Profitability by Market Segments

15.1.1.4. Sales Footprint

15.1.1.5. Strategy Overview

15.1.1.5.1. Marketing Strategy

15.1.2. MCDonald's

15.1.2.1. Overview

15.1.2.2. Product Portfolio

15.1.2.3. Profitability by Market Segments

15.1.2.4. Sales Footprint

15.1.2.5. Strategy Overview

15.1.2.5.1. Marketing Strategy

15.1.3. Darden Restaurants

15.1.3.1. Overview

15.1.3.2. Product Portfolio

15.1.3.3. Profitability by Market Segments

15.1.3.4. Sales Footprint

15.1.3.5. Strategy Overview

15.1.3.5.1. Marketing Strategy

15.1.4. Subway

15.1.4.1. Overview

15.1.4.2. Product Portfolio

15.1.4.3. Profitability by Market Segments

15.1.4.4. Sales Footprint

15.1.4.5. Strategy Overview

15.1.4.5.1. Marketing Strategy

15.1.5. Chick-fil-A

15.1.5.1. Overview

15.1.5.2. Product Portfolio

15.1.5.3. Profitability by Market Segments

15.1.5.4. Sales Footprint

15.1.5.5. Strategy Overview

15.1.5.5.1. Marketing Strategy

15.1.6. Hyatt Hotels Corporation

15.1.6.1. Overview

15.1.6.2. Product Portfolio

15.1.6.3. Profitability by Market Segments

15.1.6.4. Sales Footprint

15.1.6.5. Strategy Overview

15.1.6.5.1. Marketing Strategy

15.1.7. Hilton Worldwide

15.1.7.1. Overview

15.1.7.2. Product Portfolio

15.1.7.3. Profitability by Market Segments

15.1.7.4. Sales Footprint

15.1.7.5. Strategy Overview

15.1.7.5.1. Marketing Strategy

15.1.8. KFC

15.1.8.1. Overview

15.1.8.2. Product Portfolio

15.1.8.3. Profitability by Market Segments

15.1.8.4. Sales Footprint

15.1.8.5. Strategy Overview

15.1.8.5.1. Marketing Strategy

15.1.9. Burger King

15.1.9.1. Overview

15.1.9.2. Product Portfolio

15.1.9.3. Profitability by Market Segments

15.1.9.4. Sales Footprint

15.1.9.5. Strategy Overview

15.1.9.5.1. Marketing Strategy

15.1.10. Pizza Hut

15.1.10.1. Overview

15.1.10.2. Product Portfolio

15.1.10.3. Profitability by Market Segments

15.1.10.4. Sales Footprint

15.1.10.5. Strategy Overview

15.1.10.5.1. Marketing Strategy

16. Assumptions & Acronyms Used

17. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(mobile)の最新刊レポート


よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/14 10:27

156.77 円

166.04 円

201.95 円

ページTOPに戻る