世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

アジア太平洋観光市場


Asia-Pacific Tourism Market

アジア太平洋地域の観光市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行したアジア太平洋地域の観光に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年7月18日 US$2,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
250 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

アジア太平洋地域の観光市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行したアジア太平洋地域の観光に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

直接サプライヤー別

- 航空会社
- ホテル会社
- レンタカー
- 鉄道会社
- ツアーオペレーター
- 政府機関

間接的なサプライヤー

- OTA(オンライン旅行会社)
- 従来の旅行会社
- TMC(旅行管理会社)
- 法人バイヤー
- アグリゲーター

年代別

- 15歳未満
- 16-25
- 26-35
- 36-45
- 46-55
- 55歳以上

活動タイプ別

- メディカル・ツーリズム
- スポーツ・ツーリズム
- 料理ツーリズム
- アドベンチャー・ツーリズム
- その他

デモグラフィック別

- 男性
- 女性
- 子供

観光タイプ別

- 国内
- 国際線

予約チャネル別

- 電話予約
- オンライン予約
- 来店予約

ツアータイプ別

- 個人旅行
- プロフェッショナルグループ
- 団体旅行

国別

- インド
- 中国
- 日本
- マレーシア
- シンガポール
- オーストラリア
- アジア太平洋

各レポート

エグゼクティブサマリー

アジア太平洋観光市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、また車両レーダーテストシステムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、アジア太平洋地域の観光市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、アジア太平洋地域の観光市場レポートの市場カバレッジを読者が理解するのに役立つ、市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、By Direct Suppliersの処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界のアジア太平洋地域観光市場の需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)、現在および将来の市場価値(138,345.6百万米ドル)および数量(11.6%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 アジア太平洋地域の観光世界市場:価格分析

直接仕入先別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 アジア太平洋地域観光の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:直接サプライヤー別

直接供給者別に、アジア太平洋地域の観光市場は航空会社、ホテル会社、レンタカー、鉄道、ツアーオペレーター、政府機関に区分されます。また、上記のBy Direct Suppliersの金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 アジア太平洋地域の観光産業の世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:間接サプライヤー別

By Indirect Suppliersに基づき、アジア太平洋地域の観光市場はOTA(オンライン旅行会社)、従来の旅行会社、TMC(旅行管理会社)、企業バイヤー、アグリゲーターに区分されます。また本セクションでは、「間接サプライヤー別」に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「間接サプライヤー別」の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 アジア太平洋地域の観光産業の世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:年齢別

年齢別に、アジア太平洋地域の観光市場は15歳未満、16~25歳、26~35歳、36~45歳、46~55歳、55歳以上に区分されます。また本セクションでは、年齢別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記年齢別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 アジア太平洋地域観光の世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:アクティビティタイプ別

アクティビティタイプ別に、アジア太平洋地域の観光市場は医療観光、スポーツ観光、料理観光、冒険観光、その他に区分されます。また、アクティビティタイプ別に市場の魅力度分析も行っています。また、上記のアクティビティタイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 アジア太平洋地域観光の世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:人口統計別

人口動態別に、アジア太平洋地域の観光市場は男性、女性、子供に区分されます。また本セクションでは、「人口層別」に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の人口層別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第10章 アジア太平洋地域観光の世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年 観光タイプ別

観光タイプ別に、アジア太平洋地域の観光市場は国内、海外に区分されます。また、観光タイプ別に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の観光タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第11章 アジア太平洋地域観光の世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:予約チャネル別

予約チャネル別に、アジア太平洋地域の観光市場は電話予約、オンライン予約、対面予約に区分されます。また、予約チャネル別に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記のBy Booking Channelの価値予測と前年比成長率比較も提供します。

第12章 アジア太平洋地域観光の世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:ツアータイプ別

ツアータイプ別に、アジア太平洋地域の観光市場を個人旅行、専門家グループ、団体旅行に区分します。また、ツアータイプ別に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記のツアータイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第13章 アジア太平洋地域の観光市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:国別

国別」に基づき、アジア太平洋地域の観光市場をインド、中国、日本、マレーシア、シンガポール、オーストラリアに区分します。また、「国別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の「国別」の市場規模予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第14章 主要国 アジア太平洋地域の観光市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、アジア太平洋地域の観光市場が世界の主要国でどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。

第15章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、トッププレーヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載。

第16章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、By Direct Suppliersの企業ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高の足跡、SWOT分析、本レポートで調査している企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーの一部はUNWTOです。

第17章 前提条件と略語

本章では、車両レーダーテストシステムレポートに含まれる情報や統計のベースとなる頭字語や仮定のリストを掲載しています。

第18章 調査方法

本章では、アジア太平洋地域の観光市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。


ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブサマリー|アジア太平洋地域の観光市場

1.1.地域別観光市場の展望

1.1.1.誰が旅行しているのか?

1.1.2.旅行全体の予約

1.1.3.旅行総収入

1.1.4.旅行者の消費額

1.2.地域観光進化分析

1.3.FMI分析と提言

2.地域観光の成長パラメーター

2.1.アジア太平洋地域の観光地への旅行は、インフラや交通機関の進歩により、よりアクセスしやすくなっている。

2.2.アクセスしやすく、質の高いヘルスケアやウェルネス・サービスを求める人々の旅行が増えている。

2.3.インフラの改善により、アクセスが向上し、地域の観光客受入能力が高まっている。

2.4.インフラ整備によるエコツーリズムとアドベンチャーツーリズムの推進

2.5.クルーズ部門の成長により、沿岸地域の観光を強化する。

2.6.オンライン予約チャネルがアジア太平洋地域の観光を高める

3.需要への供給:今日の旅行流通ネットワーク

3.1.直接流通と間接流通

3.2.旅行総売上高、チャネル別、2022年

3.2.1.サプライヤー直販

3.2.2.TMC

3.2.3.ツアーオペレーター

3.2.4.OTA

4.地域観光の直接サプライヤー

4.1.サプライヤー全体市場、セグメント別シェア(%), 2022

4.1.1.航空会社

4.1.2.ホテル会社

4.1.3.レンタカー会社

4.1.4.電車

4.1.5.ツアーオペレーター

4.1.6.政府機関

5.地域観光の間接的サプライヤー

5.1.OTA(オンライン旅行会社)

5.2.伝統的な旅行会社

5.3.TMC(旅行管理会社)

5.4.法人バイヤー

5.5.アグリゲーター

6.地域別観光予約数、2022年

6.1.年齢別

6.1.1.15歳以下

6.1.2.16-25

6.1.3.26-35

6.1.4.36-45

6.1.5.46-55

6.1.6.55歳以上

6.2.活動タイプ別

6.2.1.医療ツーリズム

6.2.2.スポーツ・ツーリズム

6.2.3.料理ツーリズム

6.2.4.アドベンチャー・ツーリズム

6.2.5.その他

6.3.観光タイプ別

6.3.1.国内

6.3.2.海外

6.4.人口統計別

6.4.1.男性

6.4.2.女性

6.4.3.子供

6.5.予約チャンネル

6.5.1.電話予約

6.5.2.オンライン予約

6.5.3.直接予約

6.6.ツアータイプ別

6.6.1.個人旅行

6.6.2.専門家グループ

6.6.3.団体旅行

7.カントリーシフト、注目の主要国、2022年

7.1.中国

7.1.1.年齢別

7.1.2.観光タイプ別

7.1.3.アクティビティタイプ別

7.1.4.人口統計別

7.1.5.予約チャネル別

7.1.6.ツアータイプ別

7.2.インド

7.2.1.年齢別

7.2.2.観光タイプ別

7.2.3.アクティビティタイプ別

7.2.4.人口統計別

7.2.5.予約チャネル別

7.2.6.ツアータイプ別

7.3.タイ

7.3.1.年齢別

7.3.2.観光タイプ別

7.3.3.アクティビティタイプ別

7.3.4.人口統計別

7.3.5.予約チャネル別

7.3.6.ツアータイプ別

7.4.オーストラリア

7.4.1.年齢別

7.4.2.観光タイプ別

7.4.3.アクティビティタイプ別

7.4.4.人口統計別

7.4.5.予約チャネル別

7.4.6.ツアータイプ別

7.5.マレーシア

7.5.1.年齢別

7.5.2.観光タイプ別

7.5.3.アクティビティタイプ別

7.5.4.人口統計別

7.5.5.予約チャネル別

7.5.6.ツアータイプ別

7.6.ニュージーランド

7.6.1.年齢別

7.6.2.観光タイプ別

7.6.3.アクティビティタイプ別

7.6.4.人口統計別

7.6.5.予約チャネル別

7.6.6.ツアータイプ別

7.7.その他のアジア太平洋地域

7.7.1.年齢別

7.7.2.観光タイプ別

7.7.3.アクティビティタイプ別

7.7.4.人口統計別

7.7.5.予約チャネル別

7.7.6.ツアータイプ別

8.地域別観光総収入

8.1.地域別観光総収入(百万米ドル)と予測(2023~2033年)

8.2.予約件数(百万件)と予測(2023~2033年)

8.3.総支出額前年比成長率予測(2023年~2033年)

8.4.観光客数前年比伸び率予測

9.課題と展望

9.1.成功事例ケーススタディ

9.2.FMIの提言

10.市場関係者の状況 - 主な直接サプライヤー

10.1.航空会社

10.1.1.トッププレーヤー

10.1.2.市場集中度

10.1.3.市場シェア

10.2.ホテル会社

10.2.1.トッププレーヤー

10.2.2.市場集中度

10.2.3.市場シェア

10.3.レンタカー

10.3.1.トッププレーヤー

10.3.2.市場集中度

10.3.3.市場シェア

10.4.鉄道

10.4.1.トッププレーヤー

10.4.2.市場集中度

10.4.3.市場シェア

10.5.ツアーオペレーター

10.5.1.トッププレーヤー

10.5.2.市場集中度

10.5.3.市場シェア

11.ソーシャルメディア・センチメンタル分析

11.1.旅行インフルエンサー観光界における新たな現象

11.2.好まれるソーシャルメディア・プラットフォーム

11.3.トレンドの#ハッシュタグ

11.4.ソーシャル・メディア・プラットフォームでの言及数(言及数全体に占める割合)

11.5.トレンドのテーマタイトル

12.前提条件と略語

13.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Asia-Pacific Tourism Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Asia-Pacific Tourism offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Direct Suppliers:

• Airlines
• Hotel Companies
• Car Rental
• Train
• Tour Operators
• Government Bodies

By Indirect Suppliers:

• OTA (Online Travel Agency)
• Traditional Travel Agencies
• TMC’s (Travel Management Companies)
• Corporate Buyers
• Aggregators

By Age:

• Under 15
• 16-25
• 26-35
• 36-45
• 46-55
• Over 55

By Activity Type:

• Medical Tourism
• Sports Tourism
• Culinary Tourism
• Adventure Tourism
• Others

By Demographic:

• Male
• Female
• Kid

By Tourism Type:

• Domestic
• International

By Booking Channel:

• Phone Booking
• Online Booking
• In Person Booking

By Tour Type:

• Individual travel
• Professional Groups
• Group travels

By Country:

• India
• China
• Japan
• Malaysia
• Singapore
• Australia
• Asia Pacific

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Asia-Pacific Tourism Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Asia-Pacific Tourism Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Asia-Pacific Tourism Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Direct Suppliers processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Asia-Pacific Tourism Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 138,345.6 Million) and volume (11.6%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Asia-Pacific Tourism Market - Pricing Analysis

Based on By Direct Suppliers, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Asia-Pacific Tourism Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Direct Suppliers

Based on By Direct Suppliers, Asia-Pacific Tourism Market is segmented into Airlines, Hotel Companies, Car Rental, Train, Tour Operators, Government Bodies. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Direct Suppliers.

Chapter 06 - Global Asia-Pacific Tourism Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Indirect Suppliers

Based on By Indirect Suppliers, Asia-Pacific Tourism Market is segmented into OTA (Online Travel Agency), Traditional Travel Agencies, TMC’s (Travel Management Companies), Corporate Buyers, Aggregators. This section also offers market attractiveness analysis based on By Indirect Suppliers. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Indirect Suppliers.

Chapter 07 - Global Asia-Pacific Tourism Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Age

Based on By Age, Asia-Pacific Tourism Market is segmented into Under 15, 16-25, 26-35, 36-45, 46-55, Over 55. This section also offers market attractiveness analysis based on By Age. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Age.

Chapter 08 - Global Asia-Pacific Tourism Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Activity Type

Based on By Activity Type, Asia-Pacific Tourism Market is segmented into Medical Tourism, Sports Tourism, Culinary Tourism, Adventure Tourism, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Activity Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Activity Type.

Chapter 09 - Global Asia-Pacific Tourism Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Demographic

Based on By Demographic, Asia-Pacific Tourism Market is segmented into Male, Female, Kid. This section also offers market attractiveness analysis based on By Demographic. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Demographic.

Chapter 10 - Global Asia-Pacific Tourism Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Tourism Type

Based on By Tourism Type, Asia-Pacific Tourism Market is segmented into Domestic, International. This section also offers market attractiveness analysis based on By Tourism Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Tourism Type.

Chapter 11 - Global Asia-Pacific Tourism Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Booking Channel

Based on By Booking Channel, Asia-Pacific Tourism Market is segmented into Phone Booking, Online Booking, In Person Booking. This section also offers market attractiveness analysis based on By Booking Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Booking Channel.

Chapter 12 - Global Asia-Pacific Tourism Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Tour Type

Based on By Tour Type, Asia-Pacific Tourism Market is segmented into Individual travel, Professional Groups, Group travels. This section also offers market attractiveness analysis based on By Tour Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Tour Type.

Chapter 13 - Asia-Pacific Tourism Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Country

Based on By Country, Asia-Pacific Tourism Market is segmented into India, China, Japan, Malaysia, Singapore, Australia, Asia Pacific. This section also offers market attractiveness analysis based on By Country. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Country.

Chapter 14 - Key Countries Asia-Pacific Tourism Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Asia-Pacific Tourism Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 15 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 16 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Direct Suppliers portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are UNWTO.

Chapter 17 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 18 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Asia-Pacific Tourism Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary | Asia-Pacific Tourism Market

1.1. Region Tourism Market Outlook

1.1.1. Who Is Travelling?

1.1.2. Travel Gross Bookings

1.1.3. Travel Gross Revenue

1.1.4. How Much Do They Spend?

1.2. Region Tourism Evolution Analysis

1.3. FMI Analysis and Recommendations

2. Growth Parameters in Region Tourism

2.1. Travel to sites in the Asia Pacific area has been more accessible due to advancements in infrastructure and transportation

2.2. People looking for accessible, high-quality healthcare and wellness services are increasingly travelling

2.3. Infrastructure improvements have boosted accessibility and the region's ability to host tourists

2.4. Promoting ecotourism and adventure tourism through the development of infrastructure

2.5. Growth in cruise sector enhance tourism in coastal region

2.6. Online Booking channel rise the Asia –pacific Region Tourism

3. Supply to Demand: Todays Travel Distribution Network

3.1. Direct v/s Indirect Distribution

3.2. Travel Gross Revenues, by Channel, 2022

3.2.1. Supplier Direct

3.2.2. TMC

3.2.3. Tour Operator

3.2.4. OTA

4. Direct Suppliers in Region Tourism

4.1. Total Supplier Market, Share by Segment (%), 2022

4.1.1. Airlines

4.1.2. Hotel Companies

4.1.3. Car Rental

4.1.4. Train

4.1.5. Tour Operators

4.1.6. Government Bodies

5. Indirect Suppliers in Region Tourism

5.1. OTA (Online Travel Agency)

5.2. Traditional Travel Agencies

5.3. TMC's ( Travel Management Companies)

5.4. Corporate Buyers

5.5. Aggregators

6. Region Tourism Number of Bookings, 2022

6.1. By Age

6.1.1. Under 15

6.1.2. 16-25

6.1.3. 26-35

6.1.4. 36-45

6.1.5. 46-55

6.1.6. Over 55

6.2. By Activity Type

6.2.1. Medical Tourism

6.2.2. Sports Tourism

6.2.3. Culinary Tourism

6.2.4. Adventure Tourism

6.2.5. Others

6.3. By Tourism Type

6.3.1. Domestic

6.3.2. International

6.4. By Demographic

6.4.1. Male

6.4.2. Female

6.4.3. Kid

6.5. By Booking Channel

6.5.1. Phone Booking

6.5.2. Online Booking

6.5.3. In Person Booking

6.6. By Tour Type

6.6.1. Individual Travel

6.6.2. Professional Groups

6.6.3. Group travels

7. Country Shift, Key Countries in Focus, 2022

7.1. China

7.1.1. By Age

7.1.2. By Tourism Type

7.1.3. By Activity Type

7.1.4. By Demographic

7.1.5. By Booking Channel

7.1.6. By Tour Type

7.2. India

7.2.1. By Age

7.2.2. By Tourism Type

7.2.3. By Activity Type

7.2.4. By Demographic

7.2.5. By Booking Channel

7.2.6. By Tour Type

7.3. Thailand

7.3.1. By Age

7.3.2. By Tourism Type

7.3.3. By Activity Type

7.3.4. By Demographic

7.3.5. By Booking Channel

7.3.6. By Tour Type

7.4. Australia

7.4.1. By Age

7.4.2. By Tourism Type

7.4.3. By Activity Type

7.4.4. By Demographic

7.4.5. By Booking Channel

7.4.6. By Tour Type

7.5. Malaysia

7.5.1. By Age

7.5.2. By Tourism Type

7.5.3. By Activity Type

7.5.4. By Demographic

7.5.5. By Booking Channel

7.5.6. By Tour Type

7.6. New Zealand

7.6.1. By Age

7.6.2. By Tourism Type

7.6.3. By Activity Type

7.6.4. By Demographic

7.6.5. By Booking Channel

7.6.6. By Tour Type

7.7. Rest of the Asia-Pacific

7.7.1. By Age

7.7.2. By Tourism Type

7.7.3. By Activity Type

7.7.4. By Demographic

7.7.5. By Booking Channel

7.7.6. By Tour Type

8. Region Tourism Gross Revenue

8.1. Region Tourism Gross Revenue (US$ Million) and Forecast (2023 to 2033)

8.2. Number of Bookings (Million) and Forecast (2023 to 2033)

8.3. Total Spending Y-o-Y Growth Projections (2023 to 2033)

8.4. Number of Tourists Y-o-Y Growth Projections

9. Challenges & Looking Forward

9.1. Success Stories: Case Studies

9.2. FMI Recommendations

10. Market Stakeholders Landscape – Key Direct Suppliers

10.1. Airlines

10.1.1. Top Players

10.1.2. Market Concentration

10.1.3. Market Share

10.2. Hotel Companies

10.2.1. Top Players

10.2.2. Market Concentration

10.2.3. Market Share

10.3. Car Rental

10.3.1. Top Players

10.3.2. Market Concentration

10.3.3. Market Share

10.4. Trains

10.4.1. Top Players

10.4.2. Market Concentration

10.4.3. Market Share

10.5. Tour Operators

10.5.1. Top Player

10.5.2. Market Concentration

10.5.3. Market Share

11. Social Media Sentimental Analysis

11.1. Travel Influencers: A new Phenomenon in the world of Tourism

11.2. Social Media Platforms Preferred

11.3. Trending #Hashtags

11.4. Social Media Platform Mentions (% of Total Mentions)

11.5. Trending Subject Titles

12. Assumptions and Acronyms Used

13. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(tourism)の最新刊レポート


よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/14 10:27

156.77 円

166.04 円

201.95 円

ページTOPに戻る