世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

粉末醤油市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別, 技術別, グレード別, 用途別, エンドユーザー別, 地域別: (北米, 欧州, アジア太平洋, 中南米, 中東アフリカ)


Soy Sauce Powder Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2031 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)

粉末醤油市場は、うま味フレーバーやグルテンフリーオプションに対する消費者の関心の高まりに後押しされ、着実な上昇軌道をたどっている。年平均成長率(CAGR)は5.7%と予測され、市場は2024年の3億6,914万米ド... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fairfield Market Research
フェアフィールドマーケットリサーチ
2024年10月29日 US$4,995
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
260 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

粉末醤油市場は、うま味フレーバーやグルテンフリーオプションに対する消費者の関心の高まりに後押しされ、着実な上昇軌道をたどっている。年平均成長率(CAGR)は5.7%と予測され、市場は2024年の3億6,914万米ドルから2031年には約5億4,600万米ドルに拡大すると見込まれている。この成長の原動力となるのは、香ばしくうま味豊かなフレーバーに対する需要の増加と、世界の食品生産における、より健康的な植物由来の原料への嗜好である。

粉末しょうゆは、外食や加工食品に幅広く使われる万能食材である。様々な食品に香ばしい味を加えるうま味風味の製品に対する需要の高まりをアピールしている。うま味は、味を損なうことなく塩分を減らすことができるため、減塩食品の重要な要素となっている。また、粉末しょうゆは菜食主義者にもベジタリアンにも適合するため、代替肉や風味調味料を作る際に魅力的な選択肢となり、人気を支えている。

主な市場牽引要因

1.うま味への嗜好の高まり:うま味は食品業界において、味を引き立てると同時に、ナトリウムを減らした製品など健康志向の配合をサポートする要となっている。

2.便利で外出先でも食べられる食品への需要の高まり:急速な都市化、労働人口の拡大、多忙なライフスタイルにより、手早く調理でき、風味が凝縮された食品への需要が高まっている。粉末しょうゆは、すぐに食べられる食事、スープ、スナック製品にますます使用されるようになっている。

3.グルテンフリー製品の傾向の高まり:グルテン過敏症やセリアック病の増加により、グルテンフリー製品の需要が高まっている。メーカー各社はグルテンフリーの粉末醤油を提供し、健康志向の消費者に対応し、市場の成長を後押ししている。

4.外食産業の変化:外食産業の活況と消費者の嗜好の変化により、レストランやカフェでの粉末醤油の需要が高まっている。ソース、マリネ、ドレッシングなどに幅広く使用される粉末醤油は、消費者の健康と食生活のニーズを満たしながら風味を向上させる。

ビジネスチャンス

-オーガニック粉末醤油:消費者がオーガニックで加工度の低い食材を求めるようになり、オーガニック食品のトレンドは拡大し続けている。粉末醤油メーカーはオーガニック製品を拡大することで、このトレンドを取り込もうとしており、予測期間中の年平均成長率は約8%と高成長が見込まれている。

-製品開発:製品開発:メーカーは革新的な製品開発に注力し、グルテンフリーやオーガニック製品の開発に取り組んでいる。これらのオプションは食生活のトレンドに合致し、ブランドの差別化をサポートする。

-小売チャネルの拡大:小売チャネルの拡大:専門店やオンライン小売チャネルの台頭は、メーカーに消費者へのリーチを拡大する機会を提供する。スーパーマーケット、専門店、オンライン・プラットフォームなどのB to Cチャネルは、大きな市場シェアを獲得すると予想される。

地域別展望

-中国世界最大の醤油生産国である中国は、粉末醤油メーカーに豊富なビジネスチャンスを提供する。原料の入手可能性が高く、輸出市場も好調なことから、中国は重要なプレーヤーとしての地位を固めている。また、世界的な健康志向に対応するため、グルテンフリーの醤油の生産にも力を入れている。

-米国米国:米国では、アジア料理の人気の高まりと、調理済み食品における粉末醤油の使用の増加が市場成長に寄与すると予想される。アジア系人口の増加と外食産業の拡大により、米国では粉末醤油の需要が持続するとみられる。

-インドインド:インドの食品加工産業は急速に発展しており、可処分所得の増加と都市化が進んでいることから、インドは有望な市場と位置づけられている。中華料理や日本料理の普及と外食店の増加が粉末醤油の需要を牽引すると予想される。

市場の主要プレーヤー

粉末醤油市場の有力企業は、市場での存在感を高め、新たなトレンドを取り込むため、戦略的拡大、製品革新、提携を重視している:

-キッコーマン株式会社

-キッコーマン

-日研フーズ

-株式会社ヤマサ

-ウッドランドフーズ

-あいぷ食品工業

-メイル食品

-チャイタニア・バイオロジカルズ社

-北京勝倫食品有限公司

-ドリームフーズ

-ジンマタ食品加工有限公司

-上海恒信実業有限公司

-ハルシオン・プロテインズ Pty.Ltd.

-フィリピンアミノサン社

-リザズ食品加工工業

粉末醤油市場のセグメンテーション

性質別

-オーガニック

-従来の

最終用途別

-スープ・ソース

-ディップ&調味料

-スナック&コンビニエンスフード

-肉・シーフード

-その他

流通チャネル別

-企業間取引

-企業対消費者

ハイパーマーケット/スーパーマーケット

oコンビニエンスストア

o専門店

オンライン小売

地域別

-北米

-ラテンアメリカ

-ヨーロッパ

-南アジア・太平洋

-東アジア

-中東・アフリカ





ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.粉末醤油の世界市場スナップショット
1.2.将来予測
1.3.主要市場動向
1.4.地域別スナップショット(金額・数量別、2024年
1.5.アナリストの推奨
2.市場概要
2.1.市場の定義とセグメント
2.2.市場ダイナミクス
2.2.1.促進要因
2.2.2.阻害要因
2.2.3.市場機会
2.3.バリューチェーン分析
2.4.ポーターのファイブフォース分析
2.5.COVID-19インパクト分析
2.5.1.供給
2.5.2.需要
2.6.ウクライナ・ロシア紛争の影響
2.7.経済概況
2.7.1.世界経済予測
2.8.PESTLE分析
3.価格分析, 2019-2023
3.1.世界の平均価格分析、性質別、単位当たり米ドル、2019-2023年
3.2.粉末醤油価格に影響を与える顕著な要因
3.3.世界平均価格分析、地域別、単位当たり米ドル
4.粉末醤油の世界市場展望、2019-2031年
4.1.醤油パウダーの世界市場展望、性質別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
4.1.1.主要ハイライト
4.1.1.1.有機
4.1.1.2.コンベンショナル
4.2.粉末醤油の世界市場展望、最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
4.2.1.主要ハイライト
4.2.1.1.スープ・ソース
4.2.1.2.ディップ&調味料
4.2.1.3.スナック&コンビニエンスフード
4.2.1.4.肉・シーフード
4.2.1.5.その他
4.3.粉末醤油の世界市場展望、流通チャネル別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
4.3.1.主要ハイライト
4.3.1.1.企業間取引
4.3.1.2.企業対消費者
4.3.1.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
4.3.1.2.2.コンビニエンスストア
4.3.1.2.3.専門店
4.3.1.2.4.オンライン小売
4.4.粉末醤油の世界市場展望、地域別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
4.4.1.主要ハイライト
4.4.1.1.北米
4.4.1.2.欧州
4.4.1.3.アジア太平洋
4.4.1.4.ラテンアメリカ
4.4.1.5.中東・アフリカ
5.北米粉末醤油市場の展望、2019-2031年
5.1.北米の粉末醤油市場の展望、性質別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
5.1.1.主要ハイライト
5.1.1.1.有機
5.1.1.2.コンベンショナル
5.2.北米の粉末醤油市場の展望、最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
5.2.1.主要ハイライト
5.2.1.1.スープ・ソース
5.2.1.2.ディップ&調味料
5.2.1.3.スナック&コンビニエンスフード
5.2.1.4.肉・シーフード
5.2.1.5.その他
5.3.北米粉末醤油市場の展望、流通チャネル別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
5.3.1.主要ハイライト
5.3.1.1.企業間取引
5.3.1.2.企業対消費者
5.3.1.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
5.3.1.2.2.コンビニエンスストア
5.3.1.2.3.専門店
5.3.1.2.4.オンライン小売
5.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
5.4.北米の粉末醤油市場の展望、国別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
5.4.1.主要ハイライト
5.4.1.1.米国粉末醤油の性質別市場展望:金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
5.4.1.2.米国の粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
5.4.1.3.米国の粉末醤油市場:流通経路別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
5.4.1.4.米国の粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
5.4.1.5.カナダの粉末醤油市場:性状別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
5.4.1.6.カナダの粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
5.4.1.7.カナダの粉末醤油市場:流通経路別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
5.4.1.8.カナダの粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
5.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
6.欧州粉末醤油市場の展望、2019年-2031年
6.1.欧州粉末醤油市場の展望、性質別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
6.1.1.主要ハイライト
6.1.1.1.有機
6.1.1.2.コンベンショナル
6.2.欧州粉末醤油市場の展望、最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
6.2.1.主要ハイライト
6.2.1.1.スープ・ソース
6.2.1.2.ディップ&調味料
6.2.1.3.スナック&コンビニエンスフード
6.2.1.4.肉・シーフード
6.2.1.5.その他
6.3.欧州粉末醤油市場の展望、流通チャネル別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
6.3.1.主要ハイライト
6.3.1.1.企業間取引
6.3.1.2.企業対消費者
6.3.1.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
6.3.1.2.2.コンビニエンスストア
6.3.1.2.3.専門店
6.3.1.2.4.オンライン小売
6.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
6.4.欧州粉末醤油市場の展望、国別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
6.4.1.主要ハイライト
6.4.1.1.ドイツ粉末醤油の性質別市場展望:金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
6.4.1.2.ドイツの粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
6.4.1.3.ドイツ粉末醤油市場:流通経路別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
6.4.1.4.ドイツの粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
6.4.1.5.イギリスの粉末醤油市場:性状別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
6.4.1.6.イギリスの粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)、数量(トン)、2019-2031年
6.4.1.7.イギリスの粉末醤油市場:流通経路別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
6.4.1.8.イギリスの粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
6.4.1.9.フランス粉末醤油市場:性状別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
6.4.1.10.フランスの粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)、数量(トン)、2019-2031年
6.4.1.11.フランス粉末醤油市場:流通経路別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
6.4.1.12.フランス粉末醤油市場:最終用途別市場規模(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
6.4.1.13.イタリアの粉末醤油市場:性状別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
6.4.1.14.イタリアの粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
6.4.1.15.イタリアの粉末醤油市場:流通経路別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
6.4.1.16.イタリアの粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
6.4.1.17.トルコの粉末醤油市場:性状別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
6.4.1.18.トルコの粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
6.4.1.19.トルコの粉末醤油市場:流通経路別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
6.4.1.20.トルコの粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
6.4.1.21.ロシア粉末醤油市場:性状別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
6.4.1.22.ロシアの粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)、数量(トン)、2019-2031年
6.4.1.23.ロシア粉末醤油市場:流通経路別市場規模(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
6.4.1.24.ロシア粉末醤油市場:最終用途別市場規模(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
6.4.1.25.その他のヨーロッパの粉末醤油市場:性状別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
6.4.1.26.その他のヨーロッパの粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
6.4.1.27.その他のヨーロッパの粉末醤油市場:流通経路別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
6.4.1.28.その他のヨーロッパの粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
6.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
7.アジア太平洋地域の粉末醤油市場の展望、2019年-2031年
7.1.アジア太平洋地域の粉末醤油市場の展望、性質別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
7.1.1.主要ハイライト
7.1.1.1.有機
7.1.1.2.コンベンショナル
7.2.アジア太平洋地域の粉末醤油市場の展望、最終用途別、金額(US$ Mn)および数量(トン)、2019年~2031年
7.2.1.主要ハイライト
7.2.1.1.スープ・ソース
7.2.1.2.ディップ&調味料
7.2.1.3.スナック&コンビニエンスフード
7.2.1.4.肉・シーフード
7.2.1.5.その他
7.3.アジア太平洋地域の粉末醤油市場の展望、流通チャネル別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
7.3.1.主要ハイライト
7.3.1.1.企業間取引
7.3.1.2.企業対消費者
7.3.1.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
7.3.1.2.2.コンビニエンスストア
7.3.1.2.3.専門店
7.3.1.2.4.オンライン小売
7.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
7.4.アジア太平洋地域の粉末醤油市場の展望、国別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.主要ハイライト
7.4.1.1.中国粉末醤油の性質別市場、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
7.4.1.2.中国の粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
7.4.1.3.中国粉末醤油市場:流通経路別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
7.4.1.4.中国粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
7.4.1.5.日本の粉末醤油市場:性状別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
7.4.1.6.日本の粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
7.4.1.7.日本の粉末醤油市場:流通チャネル別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
7.4.1.8.日本の粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
7.4.1.9.韓国の粉末醤油市場:性状別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
7.4.1.10.韓国の粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
7.4.1.11.韓国の粉末醤油市場:流通経路別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
7.4.1.12.韓国の粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
7.4.1.13.インドの粉末醤油市場:性状別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
7.4.1.14.インドの粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
7.4.1.15.インド粉末醤油市場:流通経路別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
7.4.1.16.インド粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
7.4.1.17.東南アジアの粉末醤油市場:性状別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
7.4.1.18.東南アジアの粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.19.東南アジアの粉末醤油市場:流通経路別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.20.東南アジアの粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.21.その他のアジア太平洋地域の粉末醤油市場:性状別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
7.4.1.22.アジア太平洋地域の残りの粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019年-2031年
7.4.1.23.アジア太平洋地域の残りの粉末醤油市場:流通経路別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019年-2031年
7.4.1.24.アジア太平洋地域の残りの粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019年-2031年
7.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
8.ラテンアメリカの粉末醤油市場展望、2019年-2031年
8.1.ラテンアメリカの粉末醤油市場の展望、性質別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
8.1.1.主要ハイライト
8.1.1.1.有機
8.1.1.2.コンベンショナル
8.2.ラテンアメリカの粉末醤油市場の展望、最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
8.2.1.主要ハイライト
8.2.1.1.スープ・ソース
8.2.1.2.ディップ&調味料
8.2.1.3.スナック&コンビニエンスフード
8.2.1.4.肉・シーフード
8.2.1.5.その他
8.3.ラテンアメリカ粉末醤油市場の展望、流通チャネル別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
8.3.1.主要ハイライト
8.3.1.1.企業間取引
8.3.1.2.企業対消費者
8.3.1.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
8.3.1.2.2.コンビニエンスストア
8.3.1.2.3.専門店
8.3.1.2.4.オンライン小売
8.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
8.4.ラテンアメリカの粉末醤油市場の展望:国別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
8.4.1.主要ハイライト
8.4.1.1.ブラジル粉末醤油の性質別市場展望:金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
8.4.1.2.ブラジルの粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
8.4.1.3.ブラジル粉末醤油市場:流通経路別市場規模(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
8.4.1.4.ブラジル粉末醤油市場:最終用途別市場規模(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
8.4.1.5.メキシコの粉末醤油市場:性状別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
8.4.1.6.メキシコの粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)、数量(トン)、2019-2031年
8.4.1.7.メキシコ粉末醤油市場:流通経路別市場規模(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
8.4.1.8.メキシコ粉末醤油市場:最終用途別市場規模(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
8.4.1.9.アルゼンチン粉末醤油市場:性状別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
8.4.1.10.アルゼンチンの粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
8.4.1.11.アルゼンチン粉末醤油市場:流通経路別市場規模(US$ Mn)・数量(トン)、2019年~2031年
8.4.1.12.アルゼンチン粉末醤油市場:最終用途金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
8.4.1.13.ラテンアメリカのその他の地域の粉末醤油市場:性状別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
8.4.1.14.ラテンアメリカのその他の地域の粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
8.4.1.15.ラテンアメリカのその他の地域粉末醤油市場:流通経路別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
8.4.1.16.ラテンアメリカのその他の地域の粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
8.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
9.中東・アフリカの粉末醤油市場の展望(2019年-2031年
9.1.中東・アフリカ粉末醤油市場の展望:性質別、金額(百万米ドル)・数量(トン)、2019-2031年
9.1.1.主要ハイライト
9.1.1.1.有機
9.1.1.2.コンベンショナル
9.2.中東・アフリカの粉末醤油市場の展望、最終用途別、金額(百万米ドル)・数量(トン)、2019~2031年
9.2.1.主要ハイライト
9.2.1.1.スープ・ソース
9.2.1.2.ディップ&調味料
9.2.1.3.スナック&コンビニエンスフード
9.2.1.4.肉・シーフード
9.2.1.5.その他
9.3.中東・アフリカ粉末醤油市場の展望、流通チャネル別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
9.3.1.主要ハイライト
9.3.1.1.企業間取引
9.3.1.2.企業対消費者
9.3.1.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
9.3.1.2.2.コンビニエンスストア
9.3.1.2.3.専門店
9.3.1.2.4.オンライン小売
9.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
9.4.中東・アフリカ粉末醤油市場の展望、国別、金額(百万米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.4.1.主要ハイライト
9.4.1.1.GCCのしょうゆパウダー市場:性状別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
9.4.1.2.GCCの粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
9.4.1.3.GCCの粉末醤油市場:流通経路別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
9.4.1.4.GCCの粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
9.4.1.5.南アフリカの粉末醤油市場:性状別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
9.4.1.6.南アフリカの粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
9.4.1.7.南アフリカの粉末醤油市場:流通経路別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
9.4.1.8.南アフリカの粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
9.4.1.9.エジプト粉末醤油市場:性状別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
9.4.1.10.エジプト粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
9.4.1.11.エジプト粉末醤油市場:流通経路別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
9.4.1.12.エジプト粉末醤油市場:最終用途別市場規模(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
9.4.1.13.ナイジェリアの粉末醤油市場:性状別、金額(US$ Mn)、数量(トン)、2019-2031年
9.4.1.14.ナイジェリアの粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)、数量(トン)、2019-2031年
9.4.1.15.ナイジェリアの粉末醤油市場:流通経路別、金額(US$ Mn)、数量(トン)、2019-2031年
9.4.1.16.ナイジェリアの粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019-2031年
9.4.1.17.その他の中東・アフリカ地域の粉末醤油市場:性状別、金額(US$ Mn)、数量(トン)、2019-2031年
9.4.1.18.中東・アフリカの残りの粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019年-2031年
9.4.1.19.その他の中東・アフリカの粉末醤油市場:流通経路別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019年-2031年
9.4.1.20.中東・アフリカの残りの粉末醤油市場:最終用途別、金額(US$ Mn)・数量(トン)、2019年~2031年
9.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
10.競争環境
10.1.各社の市場シェア分析、2024年
10.2.競合ダッシュボード
10.3.企業プロフィール
10.3.1.キッコーマン株式会社
10.3.1.1.会社概要
10.3.1.2.製品ポートフォリオ
10.3.1.3.財務概要
10.3.1.4.事業戦略と展開
10.3.2.アムテック成分
10.3.2.1.会社概要
10.3.2.2.製品ポートフォリオ
10.3.2.3.財務概要
10.3.2.4.事業戦略と展開
10.3.3.日健フーズ
10.3.3.1.会社概要
10.3.3.2.製品ポートフォリオ
10.3.3.3.財務概要
10.3.3.4.事業戦略と展開
10.3.4.株式会社ヤマサ
10.3.4.1.会社概要
10.3.4.2.製品ポートフォリオ
10.3.4.3.財務概要
10.3.4.4.事業戦略と展開
10.3.5.ウッドランド・フーズ
10.3.5.1.会社概要
10.3.5.2.製品ポートフォリオ
10.3.5.3.財務概要
10.3.5.4.事業戦略と展開
10.3.6.あいぷ食品工業
10.3.6.1.会社概要
10.3.6.2.製品ポートフォリオ
10.3.6.3.財務概要
10.3.6.4.事業戦略と展開
10.3.7.メイルフーズ
10.3.7.1.会社概要
10.3.7.2.製品ポートフォリオ
10.3.7.3.財務概要
10.3.7.4.事業戦略と展開
10.3.8.チャイタニア・バイオロジカルズ社
10.3.8.1.会社概要
10.3.8.2.製品ポートフォリオ
10.3.8.3.財務概要
10.3.8.4.事業戦略と展開
10.3.9.北京勝倫食品有限公司
10.3.9.1.会社概要
10.3.9.2.製品ポートフォリオ
10.3.9.3.財務概要
10.3.9.4.事業戦略と展開
10.3.10.ドリームフーズ
10.3.10.1.会社概要
10.3.10.2.製品ポートフォリオ
10.3.10.3.財務概要
10.3.10.4.事業戦略と展開
10.3.11.ジンマタ食品加工有限責任事業組合
10.3.11.1.会社概要
10.3.11.2.製品ポートフォリオ
10.3.11.3.財務概要
10.3.11.4.事業戦略と展開
10.3.12.上海恒信実業有限公司
10.3.12.1.会社概要
10.3.12.2.製品ポートフォリオ
10.3.12.3.財務概要
10.3.12.4.事業戦略と展開
10.3.13.Halcyon Proteins Pty.Ltd.
10.3.13.1.会社概要
10.3.13.2.製品ポートフォリオ
10.3.13.3.財務概要
10.3.13.4.事業戦略と展開
10.3.14.フィリピン・アミノサン社
10.3.14.1.会社概要
10.3.14.2.製品ポートフォリオ
10.3.14.3.財務概要
10.3.14.4.事業戦略と展開
10.3.15.リザズ食品加工工業
10.3.15.1.会社概要
10.3.15.2.製品ポートフォリオ
10.3.15.3.財務概要
10.3.15.4.事業戦略と展開
11.付録
11.1.調査方法
11.2.報告書の前提条件
11.3.頭字語および略語

地域/国のリスト

- 北米
o 米国
カナダ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o トルコ
o ロシア
o その他のヨーロッパ
- アジア太平洋
o 中国
o 日本
o 韓国
o インド
o 東南アジア
o その他のアジア太平洋地域
- ラテンアメリカ
o ブラジル
o メキシコ
o その他のラテンアメリカ
- 中東・アフリカ
o GCC
o 南アフリカ
o その他の中東・アフリカ

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The soy sauce powder market is witnessing a steady upward trajectory, propelled by growing consumer interest in umami flavors and gluten-free options. With a forecasted CAGR of 5.7%, the market is expected to rise from USD 369.14 million in 2024 to approximately USD 546 million by 2031. This growth is fueled by increasing demand for savory, umami-rich flavors and a preference for healthier, plant-based ingredients in global food production.

Soy sauce powder is a versatile ingredient used extensively in food services and processed foods. It appeals to the rising demand for umami-flavored products, which add a savory taste to various foods. The umami flavor is now a pivotal aspect of low-sodium food formulations, as it helps reduce salt content without compromising taste. Soy sauce powder's compatibility with both vegan and vegetarian diets also supports its popularity, making it an attractive choice in creating meat alternatives and savory seasonings.

Key Market Drivers

1.Increasing Preference for Umami Flavor: Umami flavor has become a cornerstone in the food industry for enhancing taste while supporting health-conscious formulations, such as sodium-reduced products.

2.Rising Demand for Convenient and On-the-Go Foods: Rapid urbanization, an expanding workforce, and busier lifestyles are increasing the demand for quick-prep, flavor-packed foods. Soy sauce powder is increasingly used in ready-to-eat meals, soups, and snack products.

3.Growing Trend for Gluten-Free Products: A rise in gluten sensitivity and celiac disease has driven demand for gluten-free products. Manufacturers are offering gluten-free soy sauce powder, catering to health-conscious consumers and boosting market growth.

4.Changing Foodservice Landscape: A booming foodservice industry, along with evolving consumer preferences, has increased demand for soy sauce powder in restaurants and cafes. Used widely in sauces, marinades, and dressings, soy sauce powder enhances flavor while meeting consumers' health and dietary needs.

Business Opportunities

•Organic Soy Sauce Powder: The organic food trend continues to grow as consumers increasingly seek organic and minimally processed ingredients. Soy sauce powder manufacturers are tapping into this trend by expanding organic offerings, expected to grow at a higher CAGR of approximately 8% over the forecast period.

•Product Development: Manufacturers are focusing on innovative product development to create gluten-free and organic variants. These options align with dietary trends and support brand differentiation.

•Expansion in Retail Channels: The rise of specialty stores and online retail channels provides manufacturers with an opportunity to increase consumer reach. Business-to-consumer channels such as supermarkets, specialty stores, and online platforms are expected to capture substantial market share.

Regional Outlook

•China: As the world’s largest producer of soy sauce, China offers a wealth of opportunities for soy sauce powder manufacturers. High raw material availability, combined with a strong export market, bolsters China’s position as a key player. The country is also focusing on producing gluten-free variants to meet the demand for healthier options globally.

•United States: In the U.S., the rising popularity of Asian cuisine and increased use of soy sauce powder in ready-to-eat meals are expected to contribute to market growth. With the growing Asian population and expanding food service sector, the U.S. is likely to see sustained demand for soy sauce powder.

•India: The fast-developing Indian food processing industry, along with rising disposable income and urbanization, positions India as a promising market. Increasing adoption of Chinese and Japanese cuisines and a growing number of foodservice outlets are anticipated to drive demand for soy sauce powder.

Key Players in the Market

Prominent players in the soy sauce powder market are emphasizing strategic expansions, product innovation, and partnerships to strengthen their market presence and capture emerging trends:

•Kikkoman Corporation

•AmTech Ingredients

•Nikken Foods

•YAMASA Corporation

•Woodland Foods

•Aipu Food Industry

•Maeil Foods

•Chaitanya Biologicals Pvt. Ltd

•Beijing Shenglun Food Co., Ltd.

•Dream Foods

•Jin Mata Food Processors LLP

•Shanghai Hensin Industry Co., Ltd

•Halcyon Proteins Pty. Ltd.

•Philippine Aminosan Corporation

•Lizaz Food Processing Industries

Soy Sauce Powder Market Segmentation

By Nature:

•Organic

•Conventional

By End Use:

•Soups & Sauces

•Dips & Seasonings

•Snacks & Convenience Food

•Meat & Seafood

•Others

By Distribution Channel:

•Business to Business

•Business to Consumer

oHypermarket/Supermarket

oConvenience Stores

oSpecialty Stores

oOnline Retail

By Region:

•North America

•Latin America

•Europe

•South Asia & Pacific

•East Asia

•Middle East & Africa





ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Soy Sauce Powder Market Snapshot
1.2. Future Projections
1.3. Key Market Trends
1.4. Regional Snapshot, by Value and Volume, 2024
1.5. Analyst Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Definitions and Segmentations
2.2. Market Dynamics
2.2.1. Drivers
2.2.2. Restraints
2.2.3. Market Opportunities
2.3. Value Chain Analysis
2.4. Porter’s Five Forces Analysis
2.5. COVID-19 Impact Analysis
2.5.1. Supply
2.5.2. Demand
2.6. Impact of Ukraine-Russia Conflict
2.7. Economic Overview
2.7.1. World Economic Projections
2.8. PESTLE Analysis
3. Price Analysis, 2019-2023
3.1. Global Average Price Analysis, by Nature, US$ Per Unit, 2019-2023
3.2. Prominent Factor Affecting Soy Sauce Powder Prices
3.3. Global Average Price Analysis, by Region, US$ Per Unit
4. Global Soy Sauce Powder Market Outlook, 2019-2031
4.1. Global Soy Sauce Powder Market Outlook, by Nature, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
4.1.1. Key Highlights
4.1.1.1. Organic
4.1.1.2. Conventional
4.2. Global Soy Sauce Powder Market Outlook, by End use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
4.2.1. Key Highlights
4.2.1.1. Soups & Sauces
4.2.1.2. Dips & Seasonings
4.2.1.3. Snacks & Convenience Food
4.2.1.4. Meat & Seafood
4.2.1.5. Others
4.3. Global Soy Sauce Powder Market Outlook, by Distribution Channel, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
4.3.1. Key Highlights
4.3.1.1. Business to Business
4.3.1.2. Business to Consumer
4.3.1.2.1. Hypermarkets/Supermarkets
4.3.1.2.2. Convenience Stores
4.3.1.2.3. Specialty Retail
4.3.1.2.4. Online Retail
4.4. Global Soy Sauce Powder Market Outlook, by Region, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
4.4.1. Key Highlights
4.4.1.1. North America
4.4.1.2. Europe
4.4.1.3. Asia Pacific
4.4.1.4. Latin America
4.4.1.5. Middle East & Africa
5. North America Soy Sauce Powder Market Outlook, 2019-2031
5.1. North America Soy Sauce Powder Market Outlook, by Nature, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
5.1.1. Key Highlights
5.1.1.1. Organic
5.1.1.2. Conventional
5.2. North America Soy Sauce Powder Market Outlook, by End use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
5.2.1. Key Highlights
5.2.1.1. Soups & Sauces
5.2.1.2. Dips & Seasonings
5.2.1.3. Snacks & Convenience Food
5.2.1.4. Meat & Seafood
5.2.1.5. Others
5.3. North America Soy Sauce Powder Market Outlook, by Distribution Channel, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
5.3.1. Key Highlights
5.3.1.1. Business to Business
5.3.1.2. Business to Consumer
5.3.1.2.1. Hypermarkets/Supermarkets
5.3.1.2.2. Convenience Stores
5.3.1.2.3. Specialty Retail
5.3.1.2.4. Online Retail
5.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
5.4. North America Soy Sauce Powder Market Outlook, by Country, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
5.4.1. Key Highlights
5.4.1.1. U.S. Soy Sauce Powder Market by Nature, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
5.4.1.2. U.S. Soy Sauce Powder Market by End use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
5.4.1.3. U.S. Soy Sauce Powder Market by Distribution Channel, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
5.4.1.4. U.S. Soy Sauce Powder Market by End-use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
5.4.1.5. Canada Soy Sauce Powder Market by Nature, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
5.4.1.6. Canada Soy Sauce Powder Market by End use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
5.4.1.7. Canada Soy Sauce Powder Market by Distribution Channel, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
5.4.1.8. Canada Soy Sauce Powder Market by End-use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
5.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
6. Europe Soy Sauce Powder Market Outlook, 2019-2031
6.1. Europe Soy Sauce Powder Market Outlook, by Nature, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
6.1.1. Key Highlights
6.1.1.1. Organic
6.1.1.2. Conventional
6.2. Europe Soy Sauce Powder Market Outlook, by End use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
6.2.1. Key Highlights
6.2.1.1. Soups & Sauces
6.2.1.2. Dips & Seasonings
6.2.1.3. Snacks & Convenience Food
6.2.1.4. Meat & Seafood
6.2.1.5. Others
6.3. Europe Soy Sauce Powder Market Outlook, by Distribution Channel, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
6.3.1. Key Highlights
6.3.1.1. Business to Business
6.3.1.2. Business to Consumer
6.3.1.2.1. Hypermarkets/Supermarkets
6.3.1.2.2. Convenience Stores
6.3.1.2.3. Specialty Retail
6.3.1.2.4. Online Retail
6.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
6.4. Europe Soy Sauce Powder Market Outlook, by Country, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
6.4.1. Key Highlights
6.4.1.1. Germany Soy Sauce Powder Market by Nature, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
6.4.1.2. Germany Soy Sauce Powder Market by End use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
6.4.1.3. Germany Soy Sauce Powder Market by Distribution Channel, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
6.4.1.4. Germany Soy Sauce Powder Market by End-use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
6.4.1.5. U.K. Soy Sauce Powder Market by Nature, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
6.4.1.6. U.K. Soy Sauce Powder Market by End use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
6.4.1.7. U.K. Soy Sauce Powder Market by Distribution Channel, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
6.4.1.8. U.K. Soy Sauce Powder Market by End-use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
6.4.1.9. France Soy Sauce Powder Market by Nature, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
6.4.1.10. France Soy Sauce Powder Market by End use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
6.4.1.11. France Soy Sauce Powder Market by Distribution Channel, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
6.4.1.12. France Soy Sauce Powder Market by End-use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
6.4.1.13. Italy Soy Sauce Powder Market by Nature, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
6.4.1.14. Italy Soy Sauce Powder Market by End use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
6.4.1.15. Italy Soy Sauce Powder Market by Distribution Channel, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
6.4.1.16. Italy Soy Sauce Powder Market by End-use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
6.4.1.17. Turkey Soy Sauce Powder Market by Nature, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
6.4.1.18. Turkey Soy Sauce Powder Market by End use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
6.4.1.19. Turkey Soy Sauce Powder Market by Distribution Channel, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
6.4.1.20. Turkey Soy Sauce Powder Market by End-use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
6.4.1.21. Russia Soy Sauce Powder Market by Nature, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
6.4.1.22. Russia Soy Sauce Powder Market by End use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
6.4.1.23. Russia Soy Sauce Powder Market by Distribution Channel, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
6.4.1.24. Russia Soy Sauce Powder Market by End-use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
6.4.1.25. Rest of Europe Soy Sauce Powder Market by Nature, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
6.4.1.26. Rest of Europe Soy Sauce Powder Market by End use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
6.4.1.27. Rest of Europe Soy Sauce Powder Market by Distribution Channel, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
6.4.1.28. Rest of Europe Soy Sauce Powder Market by End-use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
6.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
7. Asia Pacific Soy Sauce Powder Market Outlook, 2019-2031
7.1. Asia Pacific Soy Sauce Powder Market Outlook, by Nature, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
7.1.1. Key Highlights
7.1.1.1. Organic
7.1.1.2. Conventional
7.2. Asia Pacific Soy Sauce Powder Market Outlook, by End use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
7.2.1. Key Highlights
7.2.1.1. Soups & Sauces
7.2.1.2. Dips & Seasonings
7.2.1.3. Snacks & Convenience Food
7.2.1.4. Meat & Seafood
7.2.1.5. Others
7.3. Asia Pacific Soy Sauce Powder Market Outlook, by Distribution Channel, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
7.3.1. Key Highlights
7.3.1.1. Business to Business
7.3.1.2. Business to Consumer
7.3.1.2.1. Hypermarkets/Supermarkets
7.3.1.2.2. Convenience Stores
7.3.1.2.3. Specialty Retail
7.3.1.2.4. Online Retail
7.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
7.4. Asia Pacific Soy Sauce Powder Market Outlook, by Country, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
7.4.1. Key Highlights
7.4.1.1. China Soy Sauce Powder Market by Nature, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
7.4.1.2. China Soy Sauce Powder Market by End use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
7.4.1.3. China Soy Sauce Powder Market by Distribution Channel, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
7.4.1.4. China Soy Sauce Powder Market by End-use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
7.4.1.5. Japan Soy Sauce Powder Market by Nature, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
7.4.1.6. Japan Soy Sauce Powder Market by End use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
7.4.1.7. Japan Soy Sauce Powder Market by Distribution Channel, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
7.4.1.8. Japan Soy Sauce Powder Market by End-use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
7.4.1.9. South Korea Soy Sauce Powder Market by Nature, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
7.4.1.10. South Korea Soy Sauce Powder Market by End use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
7.4.1.11. South Korea Soy Sauce Powder Market by Distribution Channel, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
7.4.1.12. South Korea Soy Sauce Powder Market by End-use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
7.4.1.13. India Soy Sauce Powder Market by Nature, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
7.4.1.14. India Soy Sauce Powder Market by End use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
7.4.1.15. India Soy Sauce Powder Market by Distribution Channel, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
7.4.1.16. India Soy Sauce Powder Market by End-use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
7.4.1.17. Southeast Asia Soy Sauce Powder Market by Nature, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
7.4.1.18. Southeast Asia Soy Sauce Powder Market by End use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
7.4.1.19. Southeast Asia Soy Sauce Powder Market by Distribution Channel, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
7.4.1.20. Southeast Asia Soy Sauce Powder Market by End-use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
7.4.1.21. Rest of Asia Pacific Soy Sauce Powder Market by Nature, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
7.4.1.22. Rest of Asia Pacific Soy Sauce Powder Market by End use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
7.4.1.23. Rest of Asia Pacific Soy Sauce Powder Market by Distribution Channel, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
7.4.1.24. Rest of Asia Pacific Soy Sauce Powder Market by End-use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
7.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
8. Latin America Soy Sauce Powder Market Outlook, 2019-2031
8.1. Latin America Soy Sauce Powder Market Outlook, by Nature, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
8.1.1. Key Highlights
8.1.1.1. Organic
8.1.1.2. Conventional
8.2. Latin America Soy Sauce Powder Market Outlook, by End use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
8.2.1. Key Highlights
8.2.1.1. Soups & Sauces
8.2.1.2. Dips & Seasonings
8.2.1.3. Snacks & Convenience Food
8.2.1.4. Meat & Seafood
8.2.1.5. Others
8.3. Latin America Soy Sauce Powder Market Outlook, by Distribution Channel, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
8.3.1. Key Highlights
8.3.1.1. Business to Business
8.3.1.2. Business to Consumer
8.3.1.2.1. Hypermarkets/Supermarkets
8.3.1.2.2. Convenience Stores
8.3.1.2.3. Specialty Retail
8.3.1.2.4. Online Retail
8.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
8.4. Latin America Soy Sauce Powder Market Outlook, by Country, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
8.4.1. Key Highlights
8.4.1.1. Brazil Soy Sauce Powder Market by Nature, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
8.4.1.2. Brazil Soy Sauce Powder Market by End use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
8.4.1.3. Brazil Soy Sauce Powder Market by Distribution Channel, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
8.4.1.4. Brazil Soy Sauce Powder Market by End-use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
8.4.1.5. Mexico Soy Sauce Powder Market by Nature, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
8.4.1.6. Mexico Soy Sauce Powder Market by End use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
8.4.1.7. Mexico Soy Sauce Powder Market by Distribution Channel, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
8.4.1.8. Mexico Soy Sauce Powder Market by End-use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
8.4.1.9. Argentina Soy Sauce Powder Market by Nature, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
8.4.1.10. Argentina Soy Sauce Powder Market by End use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
8.4.1.11. Argentina Soy Sauce Powder Market by Distribution Channel, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
8.4.1.12. Argentina Soy Sauce Powder Market by End-use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
8.4.1.13. Rest of Latin America Soy Sauce Powder Market by Nature, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
8.4.1.14. Rest of Latin America Soy Sauce Powder Market by End use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
8.4.1.15. Rest of Latin America Soy Sauce Powder Market by Distribution Channel, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
8.4.1.16. Rest of Latin America Soy Sauce Powder Market by End-use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
8.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
9. Middle East & Africa Soy Sauce Powder Market Outlook, 2019-2031
9.1. Middle East & Africa Soy Sauce Powder Market Outlook, by Nature, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
9.1.1. Key Highlights
9.1.1.1. Organic
9.1.1.2. Conventional
9.2. Middle East & Africa Soy Sauce Powder Market Outlook, by End use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
9.2.1. Key Highlights
9.2.1.1. Soups & Sauces
9.2.1.2. Dips & Seasonings
9.2.1.3. Snacks & Convenience Food
9.2.1.4. Meat & Seafood
9.2.1.5. Others
9.3. Middle East & Africa Soy Sauce Powder Market Outlook, by Distribution Channel, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
9.3.1. Key Highlights
9.3.1.1. Business to Business
9.3.1.2. Business to Consumer
9.3.1.2.1. Hypermarkets/Supermarkets
9.3.1.2.2. Convenience Stores
9.3.1.2.3. Specialty Retail
9.3.1.2.4. Online Retail
9.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
9.4. Middle East & Africa Soy Sauce Powder Market Outlook, by Country, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
9.4.1. Key Highlights
9.4.1.1. GCC Soy Sauce Powder Market by Nature, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
9.4.1.2. GCC Soy Sauce Powder Market by End use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
9.4.1.3. GCC Soy Sauce Powder Market by Distribution Channel, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
9.4.1.4. GCC Soy Sauce Powder Market by End-use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
9.4.1.5. South Africa Soy Sauce Powder Market by Nature, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
9.4.1.6. South Africa Soy Sauce Powder Market by End use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
9.4.1.7. South Africa Soy Sauce Powder Market by Distribution Channel, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
9.4.1.8. South Africa Soy Sauce Powder Market by End-use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
9.4.1.9. Egypt Soy Sauce Powder Market by Nature, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
9.4.1.10. Egypt Soy Sauce Powder Market by End use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
9.4.1.11. Egypt Soy Sauce Powder Market by Distribution Channel, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
9.4.1.12. Egypt Soy Sauce Powder Market by End-use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
9.4.1.13. Nigeria Soy Sauce Powder Market by Nature, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
9.4.1.14. Nigeria Soy Sauce Powder Market by End use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
9.4.1.15. Nigeria Soy Sauce Powder Market by Distribution Channel, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
9.4.1.16. Nigeria Soy Sauce Powder Market by End-use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
9.4.1.17. Rest of Middle East & Africa Soy Sauce Powder Market by Nature, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
9.4.1.18. Rest of Middle East & Africa Soy Sauce Powder Market by End use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
9.4.1.19. Rest of Middle East & Africa Soy Sauce Powder Market by Distribution Channel, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
9.4.1.20. Rest of Middle East & Africa Soy Sauce Powder Market by End-use, Value (US$ Mn) and Volume (Tons), 2019-2031
9.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
10. Competitive Landscape
10.1. Company Market Share Analysis, 2024
10.2. Competitive Dashboard
10.3. Company Profiles
10.3.1. Kikkoman Corporation
10.3.1.1. Company Overview
10.3.1.2. Product Portfolio
10.3.1.3. Financial Overview
10.3.1.4. Business Strategies and Development
10.3.2. AmTech Ingredients
10.3.2.1. Company Overview
10.3.2.2. Product Portfolio
10.3.2.3. Financial Overview
10.3.2.4. Business Strategies and Development
10.3.3. Nikken Foods
10.3.3.1. Company Overview
10.3.3.2. Product Portfolio
10.3.3.3. Financial Overview
10.3.3.4. Business Strategies and Development
10.3.4. YAMASA Corporation
10.3.4.1. Company Overview
10.3.4.2. Product Portfolio
10.3.4.3. Financial Overview
10.3.4.4. Business Strategies and Development
10.3.5. Woodland Foods
10.3.5.1. Company Overview
10.3.5.2. Product Portfolio
10.3.5.3. Financial Overview
10.3.5.4. Business Strategies and Development
10.3.6. Aipu Food Industry
10.3.6.1. Company Overview
10.3.6.2. Product Portfolio
10.3.6.3. Financial Overview
10.3.6.4. Business Strategies and Development
10.3.7. Maeil Foods
10.3.7.1. Company Overview
10.3.7.2. Product Portfolio
10.3.7.3. Financial Overview
10.3.7.4. Business Strategies and Development
10.3.8. Chaitanya Biologicals Pvt. Ltd
10.3.8.1. Company Overview
10.3.8.2. Product Portfolio
10.3.8.3. Financial Overview
10.3.8.4. Business Strategies and Development
10.3.9. Beijing Shenglun Food Co., Ltd.
10.3.9.1. Company Overview
10.3.9.2. Product Portfolio
10.3.9.3. Financial Overview
10.3.9.4. Business Strategies and Development
10.3.10. Dream Foods
10.3.10.1. Company Overview
10.3.10.2. Product Portfolio
10.3.10.3. Financial Overview
10.3.10.4. Business Strategies and Development
10.3.11. Jin Mata Food Processors LLP.
10.3.11.1. Company Overview
10.3.11.2. Product Portfolio
10.3.11.3. Financial Overview
10.3.11.4. Business Strategies and Development
10.3.12. Shanghai Hensin Industry Co., Ltd
10.3.12.1. Company Overview
10.3.12.2. Product Portfolio
10.3.12.3. Financial Overview
10.3.12.4. Business Strategies and Development
10.3.13. Halcyon Proteins Pty. Ltd.
10.3.13.1. Company Overview
10.3.13.2. Product Portfolio
10.3.13.3. Financial Overview
10.3.13.4. Business Strategies and Development
10.3.14. Philippine Aminosan Corporation
10.3.14.1. Company Overview
10.3.14.2. Product Portfolio
10.3.14.3. Financial Overview
10.3.14.4. Business Strategies and Development
10.3.15. Lizaz Food Processing Industries
10.3.15.1. Company Overview
10.3.15.2. Product Portfolio
10.3.15.3. Financial Overview
10.3.15.4. Business Strategies and Development
11. Appendix
11.1. Research Methodology
11.2. Report Assumptions
11.3. Acronyms and Abbreviations

List of Region/Countries

• North America
o U.S.
o Canada
• Europe
o Germany
o U.K.
o France
o Italy
o Türkiye
o Russia
o Rest of Europe
• Asia Pacific
o China
o Japan
o South Korea
o India
o Southeast Asia
o Rest of Asia Pacific
• Latin America
o Brazil
o Mexico
o Rest of Latin America
• Middle East & Africa
o GCC
o South Africa
o Rest of Middle East & Africa

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Fairfield Market Research社の食料・飲料分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Fairfield Market Research社はどのような調査会社ですか?


Fairfield Market Researchでは、最新かつ最も関連性の高い市場データと洞察に満ちた詳細なレポートを発行しています。広範囲にわたり、業界動向や市場ベースのデータを含んでおり、顧客が... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/26 10:27

158.43 円

165.15 円

201.51 円

ページTOPに戻る