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ヘルスケアにおけるバーチャルリアリティ市場規模、シェア、分析、コンポーネント別(ハードウェア、ソフトウェア、コンテンツ)、用途別(疼痛管理、教育・トレーニング、手術、患者ケア管理)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他地域)、地域別予測 2024-2034


Virtual Reality in Healthcare Market Size, Share, and Analysis, By Component (Hardware, Software, and Content), By Application (Pain Management, Education & Training, Surgery, and Patient Care Management), and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of the World) And Regional Forecast 2024-2034

ヘルスケアにおけるバーチャルリアリティ市場規模、シェア、分析、コンポーネント別(ハードウェア、ソフトウェア、コンテンツ)、用途別(疼痛管理、教育・トレーニング、手術、患者ケア管理)、地域別(北米、... もっと見る

 

 

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サマリー

ヘルスケアにおけるバーチャルリアリティ市場規模、シェア、分析、コンポーネント別(ハードウェア、ソフトウェア、コンテンツ)、用途別(疼痛管理、教育・トレーニング、手術、患者ケア管理)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他地域)、地域別予測 2024-2034

製品概要
医療におけるバーチャルリアリティ市場は、予測期間(2024-2034年)に年平均成長率31.6%で成長すると予測されており、2023年の市場規模は40億米ドル、2034年には823億米ドルに達すると予測されています。
医療におけるバーチャル・リアリティとは、コンピュータ技術によって生成された没入型シミュレーション環境を利用して、医療治療やユーザー体験を改善することを意味する。このユニークな技術は、コンピュータが生成したシナリオに人々を没入させるもので、多くの場合、改良されたヘッドセットによってサポートされ、3次元の設定やオブジェクトとのシームレスなインタラクションを提供する。さらにVRは、疼痛管理、手術シミュレーション、恐怖症治療、理学療法、医療教育など、ヘルスケアにおける幅広い用途がある。例えば、VR技術は、患者を静かな環境に運び、医療処置中の痛みや不安の認識を軽減するために活用されている。さらに、医学生や専門家は、患者の安全を損なうことなく、現実的なトレーニングセッションを受けることができる。したがって、VRは、その双方向的な機能を利用することで、治療や患者ケアのための革新的なソリューションを提示し、医療提供の変革に大きな役割を果たしている。

市場のハイライト
ヘルスケアにおけるバーチャルリアリティ市場は、技術向上と様々な医療領域での高い導入により、予測期間中にCAGR 31.6%で成長し、823億米ドルに達すると予測される。ヘルスケア市場におけるVRの成長は、高度なヘルスケアソリューションに対する需要の増加、医療専門家向けのトレーニング方法の必要性、患者中心のケアへの注目の高まりに起因している。また、COVID-19の流行は、遠隔医療や遠隔患者モニタリングのためのバーチャルリアリティ・ソリューションの採用を後押しし、これがさらに市場の成長に繋がっている。さらに、業界各社は、医療分野特有の需要に対応する最新のVRソリューションを導入するための研究開発に積極的に投資しており、このダイナミックな市場エコシステムにおける成長と革新を確実なものにしている。

ヘルスケアにおけるバーチャルリアリティの市場セグメント

- コンポーネント別
o ハードウェア
o ソフトウェア
コンテンツ
- アプリケーション別
疼痛管理
o 教育とトレーニング
手術
o 患者ケア管理

市場ダイナミクス
成長の原動力
技術革新が業界に成長の可能性をもたらした
医療業界におけるVRの応用が医療セクターを刷新する
阻害要因
高い導入コストが市場の主要な制約となっている

主要プレイヤー
- Koninklijke Philips N.V
- HTCコーポレーション
- サムスン電子株式会社
- ソニー株式会社
- マイクロソフト株式会社
- グーグル合同会社
- メディカル・リアリティーズ
- サイオス
- ファーストハンドテクノロジー
- ブレインラボAG
- エコーピクセル社
- アテーア社
- サージカルシアターLLC
- オッソVR
- アプライドVR
- その他の有力企業(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の開発状況、地域プレゼンス、SWOT分析)

研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に分類されます:
- 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ
- 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域
- 欧州市場規模、シェア、動向、市場機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他の地域
- アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域
- 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域

本レポートを購入する理由
- 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の質的および量的分析
- 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供
- 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示
- 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析
- 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況
- 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール
- 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望
- ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析
- バリューチェーンによる市場洞察の提供
- 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会
- 販売後3ヶ月間のアナリストサポート

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目次

1.要旨
1.1.地域別市場シェア
1.2.事業動向
1.3.ヘルスケアにおけるバーチャルリアリティ市場COVID-19の発生
1.4.地域動向
1.5.セグメント別スナップショット
2.調査方法
2.1.調査目的
2.2.調査アプローチ
2.3.データソースと調査方法
2.4.一次調査
2.5.二次調査
2.5.1.有料情報源
2.5.2.公的情報源
2.6.市場規模の推定とデータの三角測量
3.市場の特徴
3.1.市場の定義
3.2.ヘルスケアにおけるバーチャルリアリティ市場COVID-19の影響
3.3.主要セグメント
3.4.主要開発
3.5.関連業界データ
4.ヘルスケアにおけるバーチャルリアリティ市場 - 産業洞察
4.1.産業区分
4.2.COVID-19による世界経済の概観
4.3.業界のエコシステム・チャネル分析
4.4.イノベーションと持続可能性
5.マクロ経済指標
6.最近の動向
7.市場ダイナミクス
7.1.序論
7.2.成長ドライバー
7.3.市場機会
7.4.市場抑制要因
7.5.市場動向
8.リスク分析
9.市場分析
9.1.ポーターのファイブフォース
9.2.PEST分析
9.2.1.政治
9.2.2.経済
9.2.3.社会
9.2.4.技術的
10.ヘルスケアにおけるバーチャルリアリティ市場
10.1.概要
10.2.過去の分析(2019-2022年)
10.2.1.市場規模、前年比成長率(%)、市場予測
11.ヘルスケアにおけるバーチャルリアリティの市場規模・予測 2024A-2034F
11.1.概要
11.2.主な調査結果
11.3.市場区分
11.3.1.コンポーネント別
11.3.1.1.ハードウェア
11.3.1.1.1.金額(百万米ドル)別 2024-2034F
11.3.1.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.1.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.1.2.ソフトウェア
11.3.1.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.1.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.1.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034
11.3.1.3.コンテンツ
11.3.1.3.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.1.3.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.1.3.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.用途別
11.3.2.1.疼痛管理
11.3.2.1.1.金額(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.2.教育&トレーニング
11.3.2.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.2.2.市場シェア(%) 2024-2034年
11.3.2.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.3.外科手術
11.3.2.3.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.3.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.3.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.4.患者ケアマネジメント
11.3.2.4.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.4.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.4.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
12.北米の医療用バーチャルリアリティ市場規模&予測2024A-2034F
12.1.概要
12.2.主な調査結果
12.3.市場区分
12.3.1.コンポーネント別
12.3.2.用途別
12.4.国別
12.4.1.米国
12.4.2.カナダ
13.欧州の医療用バーチャルリアリティ市場規模&予測2024A-2034F
13.1.概要
13.2.主な調査結果
13.3.市場区分
13.3.1.コンポーネント別
13.3.2.用途別
13.4.国別
13.4.1.ドイツ
13.4.2.イギリス
13.4.3.フランス
13.4.4.イタリア
13.4.5.スペイン
13.4.6.ロシア
13.4.7.その他のヨーロッパ(ベネルクス、ノルディック、ハンガリー、トルコ、ポーランド)
14.アジア太平洋地域の医療用バーチャルリアリティ市場規模&予測 2024A-2034F
14.1.概要
14.2.主な調査結果
14.3.市場区分
14.3.1.コンポーネント別
14.3.2.用途別
14.4.国別
14.4.1.インド
14.4.2.中国
14.4.3.韓国
14.4.4.日本
14.4.5.その他のAPAC
15.中東・アフリカの医療用バーチャルリアリティ市場規模&予測2024A-2034F
15.1.概要
15.2.主な調査結果
15.3.市場区分
15.3.1.コンポーネント別
15.3.2.用途別
15.4.国別
15.4.1.イスラエル
15.4.2.GCC
15.4.3.北アフリカ
15.4.4.南アフリカ
15.4.5.その他の中東・アフリカ
16.ラテンアメリカの医療用バーチャルリアリティ市場規模&予測2024A-2034F
16.1.概要
16.2.主な調査結果
16.3.市場区分
16.3.1.コンポーネント別
16.3.2.用途別
16.4.国別
16.4.1.メキシコ
16.4.2.ブラジル
16.4.3.その他のラテンアメリカ
17.競合他社の状況
17.1.各社の市場シェア(2023年
17.2.主要プレーヤーの概要
17.3.主要ステークホルダー
18.企業プロフィール
18.1.フィリップスN.V.
18.1.1.会社概要
18.1.2.財務概要
18.1.3.主要製品分析
18.1.4.企業評価
18.1.4.1.製品ポートフォリオ
18.1.4.2.主要顧客
18.1.4.3.市場シェア
18.1.4.4.最近のニュース&開発(過去3年)
18.1.4.5.エグゼクティブ・チーム
18.2.HTCコーポレーション
18.3.サムスン電子
18.4.ソニー株式会社
18.5.マイクロソフト株式会社
18.6.グーグル合同会社
18.7.メディカル・リアリティーズ
18.8.サイオス
18.9.ファーストハンド・テクノロジー
18.10.ブレインラボAG
18.11.エコーピクセル社
18.12.アテーア社
18.13.サージカルシアターLLC
18.14.オッソVR
18.15.アプライドVR
18.16.その他の有力プレーヤー
19.付録
20.コンサルタントの推薦

 

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Summary

Virtual Reality in Healthcare Market Size, Share, and Analysis, By Component (Hardware, Software, and Content), By Application (Pain Management, Education & Training, Surgery, and Patient Care Management), and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of the World) And Regional Forecast 2024-2034

PRODUCT OVERVIEW
Virtual Reality in Healthcare Market is anticipated to grow at a CAGR of 31.6% in the forecast period (2024-2034), with the market size valued at USD 4 billion in 2023 and projected to reach USD 82.3 billion by 2034.
Virtual Reality in healthcare means the use of immersive simulated environments generated by computer technology to improve medical treatments and user experiences. This unique technology immerses people in computer-generated scenarios, which are often supported by modified headsets and provide a seamless interaction with three-dimensional settings and objects. In addition, VR has a wide range of uses in healthcare, such as pain management, surgical simulations, phobia treatment, physical therapy, and medical education. For instance, VR technology has been harnessed to transport patients to tranquil environments, thereby reducing their perception of pain and anxiety during medical procedures. Additionally, medical students and professionals can undergo realistic training sessions without compromising the safety of patients. Therefore, VR plays a major role in transforming healthcare delivery by presenting innovative solutions for treatment and patient care by using its interactive capabilities.

MARKET HIGHLIGHTS
Virtual Reality in Healthcare Market is anticipated to reach USD 82.3 billion, growing at a CAGR of 31.6% during the forecast period, owing to technological improvements and high adoption across various medical domains. The growth in VR in the healthcare market is attributed to the increasing demand for advanced healthcare solutions, along with the need for training methodologies for healthcare professionals and a growing focus on patient-centric care. Besides, the COVID-19 pandemic has boosted the adoption of virtual reality solutions for telemedicine and remote patient monitoring, which further leads to market growth. Moreover, industry players are actively investing in research & development efforts to introduce modern VR solutions that are made to address the unique demands of the healthcare sector, thus ensuring growth and innovation in this dynamic market ecosystem.

Virtual Reality in Healthcare Market Segments:

• By Component
o Hardware
o Software
o Content
• By Application
o Pain Management
o Education & Training
o Surgery
o Patient Care Management

MARKET DYNAMICS
Growth Drivers
Innovations in Technology have Created Growth Potential for the Industry
VR's Application in the Healthcare Industry is Renovating the Healthcare Sector
Restraint
High Implementation Costs Have Served as a Key Constraint for the Market

Key Players
• Koninklijke Philips N.V
• HTC Corporation
• Samsung Electronics Co., Ltd.
• Sony Corporation
• Microsoft Corporation
• Google LLC
• Medical Realities Ltd.
• Psious
• Firsthand Technology
• Brainlab AG
• EchoPixel Inc.
• Atheer Inc.
• Surgical Theater LLC
• Osso VR
• AppliedVR
• Other Prominent Players (Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis)

Global Laboratory Temperature Control Units Market is further segmented by region into:
• North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAG.R – United States and Canada
• Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil and Rest of Latin America
• Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey and Rest of Europe
• Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia and Rest of APAC
• Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa and Rest of MENA

Reasons to Purchase this Report
• Qualitative and quantitative analysis of the market based on segmentation involving both economic as well as non-economic factors
• Provision of market value (USD Billion) data for each segment and sub-segment
• Indicates the region and segment that is expected to witness the fastest growth as well as to dominate the market
• Analysis by geography highlighting the consumption of the product/service in the region as well as indicating the factors that are affecting the market within each region
• Competitive landscape which incorporates the market ranking of the major players, along with new service/product launches, partnerships, business expansions, and acquisitions in the past five years of companies profiled
• Extensive company profiles comprising of company overview, company insights, product benchmarking, and SWOT analysis for the major market players
• The current as well as the future market outlook of the industry with respect to recent developments which involve growth opportunities and drivers as well as challenges and restraints of both emerging as well as developed regions
• Includes in-depth analysis of the market of various perspectives through Porter’s five forces analysis
• Provides insight into the market through Value Chain
• Market dynamics scenario, along with growth opportunities of the market in the years to come
• 3-month post-sales analyst support.



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Table of Contents

1.Executive Summary
1.1. Regional Market Share
1.2.Business Trends
1.3. Virtual Reality in Healthcare Market: COVID-19 Outbreak
1.4. Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1.Research Objective
2.2. Research Approach
2.3. Data Sourcing and Methodology
2.4.Primary Research
2.5.Secondary Research
2.5.1.Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6. Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1.Market Definition
3.2.Virtual Reality in Healthcare Market: COVID-19 Impact
3.3. Key Segmentations
3.4.Key Developments
3.5.Allied Industry Data
4.Virtual Reality in Healthcare Market – Industry Insights
4.1. Industry Segmentation
4.2.COVID-19 overview of world economy
4.3.Industry ecosystem Channel Analysis
4.4.Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7. Market Dynamics
7.1.Introduction
7.2. Growth Drivers
7.3. Market Opportunities
7.4.Market Restraints
7.5. Market Trends
8.Risk Analysis
9. Market Analysis
9.1.Porter's Five Forces
9.2. PEST Analysis
9.2.1.Political
9.2.2. Economic
9.2.3. Social
9.2.4. Technological
10.Virtual Reality in Healthcare Market
10.1.Overview
10.2. Historical Analysis (2019-2022)
10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
11. Virtual Reality in Healthcare Market Size & Forecast 2024A-2034F
11.1. Overview
11.2.Key Findings
11.3.Market Segmentation
11.3.1.By Component
11.3.1.1. Hardware
11.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.1.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.1.2.Software
11.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.2.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034
11.3.1.3.Content
11.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.3.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2. By Application
11.3.2.1.Pain Management
11.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.1.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.2. Education & Training
11.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.2.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.3. Surgery
11.3.2.3.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.3.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.4. Patient Care Management
11.3.2.4.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.4.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
12.North America Virtual Reality in Healthcare Market Size & Forecast 2024A-2034F
12.1.Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1.By Component
12.3.2. By Application
12.4. Country
12.4.1. United States
12.4.2. Canada
13.Europe Virtual Reality in Healthcare Market Size & Forecast 2024A-2034F
13.1.Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1.By Component
13.3.2. By Application
13.4.Country
13.4.1.Germany
13.4.2. United Kingdom
13.4.3. France
13.4.4. Italy
13.4.5. Spain
13.4.6. Russia
13.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
14.Asia-Pacific Virtual Reality in Healthcare Market Size & Forecast 2024A-2034F
14.1. Overview
14.2. Key Findings
14.3.Market Segmentation
14.3.1.By Component
14.3.2. By Application
14.4. Country
14.4.1.India
14.4.2. China
14.4.3. South Korea
14.4.4.Japan
14.4.5.Rest of APAC
15.Middle East and Africa Virtual Reality in Healthcare Market Size & Forecast 2024A-2034F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1.By Component
15.3.2. By Application
15.4.Country
15.4.1. Israel
15.4.2. GCC
15.4.3. North Africa
15.4.4.South Africa
15.4.5. Rest of Middle East and Africa
16. Latin America Virtual Reality in Healthcare Market Size & Forecast 2024A-2034F
16.1.Overview
16.2. Key Findings
16.3. Market Segmentation
16.3.1.By Component
16.3.2. By Application
16.4.Country
16.4.1. Mexico
16.4.2. Brazil
16.4.3. Rest of Latin America
17. Competitive Landscape
17.1.Company market share, 2023
17.2. Key player overview
17.3. Key stakeholders
18. Company Profiles
18.1.Koninklijke Philips N.V
18.1.1.Company Overview
18.1.2.Financial Overview
18.1.3.Key Product; Analysis
18.1.4.Company Assessment
18.1.4.1.Product Portfolio
18.1.4.2.Key Clients
18.1.4.3. Market Share
18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
18.1.4.5. Executive Team
18.2.HTC Corporation
18.3.Samsung Electronics Co., Ltd.
18.4. Sony Corporation
18.5. Microsoft Corporation
18.6.Google LLC
18.7.Medical Realities Ltd.
18.8. Psious
18.9.Firsthand Technology
18.10.Brainlab AG
18.11. EchoPixel Inc.
18.12.Atheer Inc.
18.13.Surgical Theater LLC
18.14.Osso VR
18.15.AppliedVR
18.16.Other Prominent Players
19. Appendix
20.Consultant Recommendation

 

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3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/12/19 10:26

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