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顧客関係管理市場規模、シェア、分析、展開別(オンプレミス、クラウド)、ソリューション別(顧客サービス、顧客経験管理、CRM分析、マーケティング自動化、Salesforce自動化、ソーシャルメディアモニタリング)、企業規模別(中小企業、大企業)、エンドユーザー別(BFSI、ヘルスケア、小売、製造、IT&通信)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他地域)、地域別予測 2024-2034


Customer Relationship Management Market Size, Share, and Analysis, By Deployment (On Premise, Cloud), By Solutions (Customer Service, Customer Experience Management, CRM Analytics, Marketing Automation, Salesforce Automation, Social Media Monitoring), By Enterprise Size (Small and Medium Enterprise, Large Enterprise), By End User (BFSI, Healthcare, Retail, Manufacturing, IT& Telecommunication) and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of the World) And Regional Forecast 2024-2034

顧客関係管理市場規模、シェア、分析、展開別(オンプレミス、クラウド)、ソリューション別(顧客サービス、顧客経験管理、CRM分析、マーケティング自動化、Salesforce自動化、ソーシャルメディアモニタリング)... もっと見る

 

 

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Fatpos Global
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2024年4月30日 US$5,150
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サマリー

顧客関係管理市場規模、シェア、分析、展開別(オンプレミス、クラウド)、ソリューション別(顧客サービス、顧客経験管理、CRM分析、マーケティング自動化、Salesforce自動化、ソーシャルメディアモニタリング)、企業規模別(中小企業、大企業)、エンドユーザー別(BFSI、ヘルスケア、小売、製造、IT&通信)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他地域)、地域別予測 2024-2034

製品概要
顧客関係管理市場は、予測期間中(2024-2034年)に年平均成長率13.4%で成長すると予測され、2023年の市場規模は766億米ドル、2034年には3,068億米ドルに達すると予測されます。
カスタマー・リレーションシップ・マネジメント(CRM)は、企業と顧客の相互関係を改善するために生み出される一連の技術で構成されている。一般的には、顧客データの管理と、全体的な顧客満足度と顧客体験の向上で構成される。様々なデータの可視化と洞察を利用することで、企業は顧客のニーズ、行動、嗜好を理解することができ、よりパーソナライズされたターゲットを絞ったエンゲージメントが可能になる。同市場には、さまざまなベンダーが提供する多様なCRMソフトウェア・アプリケーションや各種サービスが含まれ、オンプレミスとクラウドの両方のソリューションにまたがっているため、企業のさまざまなニーズや嗜好に対応することができる。市場の各プレイヤーは、革新的な機能を備えたサービスを提供し、技術環境で優位に立つことを目指している。

市場ハイライト
顧客関係管理(CRM)市場は、予測期間中に年平均成長率13.4%で成長し、3,068億米ドルに達すると予測される。これは、顧客中心戦略への注目の高まりと、AIやクラウドコンピューティングなどの先進技術の統合がCRM市場の成長を促進しているためである。CRM市場は、カスタマーサービス、カスタマー・エクスペリエンス・マネジメント、CRMアナリティクス、マーケティング・オートメーション、セールスフォース・オートメーション、ソーシャルメディア・モニタリングなどのソリューションを提供することで、消費者のエクスペリエンスを向上させるクラウド型とオンプレミス型のサービスやソフトウェアで構成されている。中小企業から大企業まで、さまざまな企業がCRMベースのサービスにアクセスし、BFSI、ヘルスケア、小売、製造、IT・通信などのさまざまな業界に拡大しています。

高圧ケーブル市場セグメント
- 展開別
o オンプレミス
o クラウド
- ソリューション別
o カスタマーサービス
o カスタマー・エクスペリエンス管理
o CRMアナリティクス
マーケティングオートメーション
セールスフォース・オートメーション
o ソーシャルメディア・モニタリング
- 企業規模別
o 中小企業
o 大企業
- エンドユーザー別
o BFSI
o ヘルスケア
o 小売、製造
o IT・通信
市場ダイナミクス
成長ドライバー
MLやAI技術とCRM技術の統合により、顧客体験が向上している。
クラウドベースのソリューションの採用が増加しており、適応性と柔軟性の両方を提供している。
抑制要因
セキュリティとプライバシーへの懸念が市場全体の成長に影響を与えている。

主要プレイヤー
- セールスフォース
- マイクロソフト Dynamics 365
- オラクル RightNow
- ハブスポット
- SAP CRM
- Zoho CRM
- シュガーCRM
- NetSuite CRM
- ペガシステムズ
- パイプドライブ
- インサイトリー
- フレッシュワークスCRM
- Copper CRM
- キープ
- マンデードットコム
- その他の著名なプレーヤー(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の開発、地域プレゼンス、SWOT分析)

研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に以下のように区分されます:
- 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ
- 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域
- ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域
- アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域
- 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域

本レポートを購入する理由
- 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析
- 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供
- 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示
- 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析
- 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況
- 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール
- 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望
- ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析
- バリューチェーンによる市場洞察の提供
- 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会
- 販売後3ヶ月間のアナリストサポート


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目次

1.要旨
1.1.地域別市場シェア
1.2.事業動向
1.3.顧客関係管理(CRM)市場COVID-19の発生
1.4.地域別動向
1.5.セグメント別スナップショット
2.調査方法
2.1.調査目的
2.2.調査アプローチ
2.3.データソースと調査方法
2.4.一次調査
2.5.二次調査
2.5.1.有料情報源
2.5.2.公的情報源
2.6.市場規模の推定とデータの三角測量
3.市場の特徴
3.1.市場の定義
3.2.顧客関係管理(CRM)市場COVID-19の影響
3.3.主要セグメント
3.4.主な展開
3.5.関連業界データ
4.顧客関係管理(CRM)市場 - 業界洞察
4.1.業界セグメンテーション
4.2.COVID-19による世界経済の概観
4.3.業界エコシステム チャネル分析
4.4.イノベーションと持続可能性
5.マクロ経済指標
6.最近の動向
7.市場ダイナミクス
7.1.序論
7.2.成長ドライバー
7.3.市場機会
7.4.市場抑制要因
7.5.市場動向
8.リスク分析
9.市場分析
9.1.ポーターズファイブフォース
9.2.PEST分析
9.2.1.政治
9.2.2.経済
9.2.3.社会
9.2.4.技術
10.顧客関係管理(CRM)市場
10.1.概要
10.2.過去の分析(2019年~2022年)
10.2.1.市場規模、前年比成長率(%)、市場予測
11.顧客関係管理(CRM)の市場規模・予測 2024A-2034F
11.1.概要
11.2.主な調査結果
11.3.市場セグメント
11.3.1.展開別
11.3.1.1.オンプレミス
11.3.1.1.1.金額(百万米ドル)別 2024-2034F
11.3.1.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.1.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.1.2.クラウド
11.3.1.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.1.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.1.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.ソリューション別
11.3.2.1.カスタマーサービス
11.3.2.1.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.2.カスタマー・エクスペリエンス・マネジメント
11.3.2.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.3.CRM分析
11.3.2.3.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.3.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.3.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.4.マーケティングオートメーション
11.3.2.4.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.4.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.4.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.5.セールスフォースの自動化
11.3.2.5.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.5.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.5.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.6.ソーシャルメディアモニタリング
11.3.2.6.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.6.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.6.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.企業タイプ別
11.3.3.1.中小企業
11.3.3.1.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.2.大企業
11.3.3.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.エンドユーザー別
11.3.4.1.BFSI市場
11.3.4.1.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.2.ヘルスケア
11.3.4.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.3.小売
11.3.4.3.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.3.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.3.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.4.製造業
11.3.4.4.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.4.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.4.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.5.IT・通信
11.3.4.5.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.5.2.市場シェア(%) 2024-2034年
11.3.4.5.3.前年比成長率(%) 2024-2034F

12.北米の顧客関係管理(CRM)市場規模・予測 2024A-2034F
12.1.概要
12.2.主な調査結果
12.3.市場セグメント
12.3.1.デプロイメント別
12.3.2.ソリューション別
12.3.3.企業タイプ別
12.3.4.エンドユーザー別
12.4.国別
12.4.1.米国
12.4.2.カナダ
13.欧州の顧客関係管理(CRM)市場規模・予測 2024A-2034F
13.1.概要
13.2.主な調査結果
13.3.市場セグメント
13.3.1.デプロイメント別
13.3.2.ソリューション別
13.3.3.企業タイプ別
13.3.4.エンドユーザー別
13.4.国別
13.4.1.ドイツ
13.4.2.イギリス
13.4.3.フランス
13.4.4.イタリア
13.4.5.スペイン
13.4.6.ロシア
13.4.7.その他のヨーロッパ(ベネルクス、ノルディック、ハンガリー、トルコ、ポーランド)
14.アジア太平洋地域の顧客関係管理(CRM)市場規模・予測 2024A-2034F
14.1.概要
14.2.主な調査結果
14.3.市場セグメント
14.3.1.デプロイメント別
14.3.2.ソリューション別
14.3.3.企業タイプ別
14.3.4.エンドユーザー別
14.4.国別
14.4.1.インド
14.4.2.中国
14.4.3.韓国
14.4.4.日本
14.4.5.その他のAPAC地域
15.中東・アフリカの顧客関係管理(CRM)市場規模&予測2024A-2034F
15.1.概要
15.2.主な調査結果
15.3.市場セグメント
15.3.1.デプロイメント別
15.3.2.ソリューション別
15.3.3.企業タイプ別
15.3.4.エンドユーザー別
15.4.国別
15.4.1.イスラエル
15.4.2.GCC
15.4.3.北アフリカ
15.4.4.南アフリカ
15.4.5.その他の中東・アフリカ
16.ラテンアメリカの顧客関係管理(CRM)市場規模&予測2024A-2034F
16.1.概要
16.2.主な調査結果
16.3.市場セグメント
16.3.1.デプロイメント別
16.3.2.ソリューション別
16.3.3.企業タイプ別
16.3.4.エンドユーザー別
16.4.国別
16.4.1.メキシコ
16.4.2.ブラジル
16.4.3.その他のラテンアメリカ
17.競合他社の状況
17.1.各社の市場シェア(2023年
17.2.主要プレーヤーの概要
17.3.主要ステークホルダー
18.企業プロフィール
18.1.セールスフォース
18.1.1.会社概要
18.1.2.財務概要
18.1.3.主要製品分析
18.1.4.企業評価
18.1.4.1.製品ポートフォリオ
18.1.4.2.主要顧客
18.1.4.3.市場シェア
18.1.4.4.最近のニュース&開発(過去3年)
18.1.4.5.エグゼクティブチーム
18.2.Microsoft Dynamics 365
18.3.オラクル RightNow
18.4.ハブスポット
18.5.SAP CRM
18.6.Zoho CRM
18.7.シュガーCRM
18.8.NetSuite CRM
18.9.ペガシステムズ
18.10.パイプドライブ
18.11.インサイトリー
18.12.フレッシュワークスCRM
18.13.コッパーCRM
18.14.キープ
18.15.マンデイドットコム
18.16.その他の著名なプレーヤー
19.付録
20.コンサルタントの推薦

 

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Summary

Customer Relationship Management Market Size, Share, and Analysis, By Deployment (On Premise, Cloud), By Solutions (Customer Service, Customer Experience Management, CRM Analytics, Marketing Automation, Salesforce Automation, Social Media Monitoring), By Enterprise Size (Small and Medium Enterprise, Large Enterprise), By End User (BFSI, Healthcare, Retail, Manufacturing, IT& Telecommunication) and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of the World) And Regional Forecast 2024-2034

PRODUCT OVERVIEW
Customer Relationship Management Market is anticipated to grow at a CAGR of 13.4% during the forecast period (2024-2034), with the market size valued at USD 76.6 billion in 2023 and projected to reach USD 306.8 billion by 2034.
Customer Relationship Management (CRM) consists a set of technologies that are produced to improve a company’s interaction with its customers. It generally consists management of customer data and enhancing the overall customer satisfaction and experience. By using the various data visualizations and insights, companies can understand customer needs, behaviours and preferences, which allows for more personalized and targeted engagement. The market includes a diverse range of CRM software applications and various services that are offered by various vendors, it spans on both on premise and cloud solutions, which helps in accommodating different needs and preferences of businesses. Every player in the market aims to provide services with innovative features and stay ahead in the technological environment.

MARKET HIGHLIGHTS
Customer Relationship Management (CRM) Market is anticipated to reach USD 306.8 billion, growing at a CAGR of 13.4% during the forecast period owing to the increased focus on customer-centric strategies and the integration of advanced technologies, such as AI and cloud computing, are driving growth in the CRM market. The CRM market consists of services and software which are deployed based on cloud and on premise variants which help in improving consumer experiences by providing solutions such as Customer Service, Customer Experience Management, CRM Analytics, Marketing Automation, Salesforce Automation and Social Media Monitoring. Different enterprises ranging from Small and Medium Enterprise & Large Enterprise access CRM based services expanding to different industries such as BFSI, Healthcare, Retail, Manufacturing and IT& Telecommunication.

Medium Voltage Cables Market Segments:
• By Deployment
o On premise
o Cloud
• By Solutions
o Customer Service
o Customer Experience Management
o CRM Analytics
o Marketing Automation
o Salesforce Automation
o Social Media Monitoring
• By Enterprise Size
o Small and Medium Enterprise
o Large Enterprise
• By End User
o BFSI
o Healthcare
o Retail, Manufacturing
o IT& Telecommunication
MARKET DYNAMICS
Growth Drivers
Integration of ML and AI technologies with CRM technology is enhancing customer experience
Growing adoption of cloud based solutions are providing both adaptability and flexibility.
Restraint
Security and Privacy Concerns are effecting the total market growth

Key Players
• Salesforce
• Microsoft Dynamics 365
• Oracle RightNow
• HubSpot
• SAP CRM
• Zoho CRM
• SugarCRM
• NetSuite CRM
• Pegasystems
• Pipedrive
• Insightly
• Freshworks CRM
• Copper CRM
• Keap
• monday.com
• Other Prominent Players (Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis)

Global Laboratory Temperature Control Units Market is further segmented by region into:
• North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAG.R – United States and Canada
• Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil and Rest of Latin America
• Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey and Rest of Europe
• Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia and Rest of APAC
• Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa and Rest of MENA

Reasons to Purchase this Report
• Qualitative and quantitative analysis of the market based on segmentation involving both economic as well as non-economic factors
• Provision of market value (USD Billion) data for each segment and sub-segment
• Indicates the region and segment that is expected to witness the fastest growth as well as to dominate the market
• Analysis by geography highlighting the consumption of the product/service in the region as well as indicating the factors that are affecting the market within each region
• Competitive landscape which incorporates the market ranking of the major players, along with new service/product launches, partnerships, business expansions, and acquisitions in the past five years of companies profiled
• Extensive company profiles comprising of company overview, company insights, product benchmarking, and SWOT analysis for the major market players
• The current as well as the future market outlook of the industry with respect to recent developments which involve growth opportunities and drivers as well as challenges and restraints of both emerging as well as developed regions
• Includes in-depth analysis of the market of various perspectives through Porter’s five forces analysis
• Provides insight into the market through Value Chain
• Market dynamics scenario, along with growth opportunities of the market in the years to come
• 3-month post-sales analyst support.



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Table of Contents

1.Executive Summary
1.1. Regional Market Share
1.2.Business Trends
1.3. Customer Relationship Management (CRM) Market: COVID-19 Outbreak
1.4. Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1.Research Objective
2.2. Research Approach
2.3. Data Sourcing and Methodology
2.4.Primary Research
2.5.Secondary Research
2.5.1.Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6. Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1.Market Definition
3.2.Customer Relationship Management (CRM) Market: COVID-19 Impact
3.3. Key Segmentations
3.4.Key Developments
3.5.Allied Industry Data
4.Customer Relationship Management (CRM) Market – Industry Insights
4.1. Industry Segmentation
4.2.COVID-19 overview on world economy
4.3.Industry ecosystem Channel analysis
4.4.Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7. Market Dynamics
7.1.Introduction
7.2. Growth Drivers
7.3. Market Opportunities
7.4.Market Restraints
7.5. Market Trends
8.Risk Analysis
9. Market Analysis
9.1.Porters Five Forces
9.2. PEST Analysis
9.2.1.Political
9.2.2. Economic
9.2.3. Social
9.2.4. Technological
10.Customer Relationship Management (CRM) Market
10.1.Overview
10.2. Historical Analysis (2019-2022)
10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
11. Customer Relationship Management (CRM) Market Size & Forecast 2024A-2034F
11.1. Overview
11.2.Key Findings
11.3.Market Segmentation
11.3.1. By Deployment
11.3.1.1. On Premise
11.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.1.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.1.2. Cloud
11.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.2.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.By Solutions
11.3.2.1.Customer Service
11.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.1.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.2. Customer Experience Management
11.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.2.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.3.CRM Analytics
11.3.2.3.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.3.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.4.Marketing Automation
11.3.2.4.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.4.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.5. Salesforce Automation
11.3.2.5.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.5.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.6.Social Media Monitioring
11.3.2.6.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.6.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.6.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.By Enterprise Type
11.3.3.1.Small and Medium Enterprise
11.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.1.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.2. Large Enterprise
11.3.3.2.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.2.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.By End User
11.3.4.1.BFSI
11.3.4.1.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.1.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.2. Healthcare
11.3.4.2.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.2.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.3.Retail
11.3.4.3.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.3.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.4.Manufacturing
11.3.4.4.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.4.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.5.IT & Telecommunications
11.3.4.5.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.5.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F

12.North America Customer Relationship Management (CRM) Market Size & Forecast 2024A-2034F
12.1.Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1.By Deployment
12.3.2. By Solutions
12.3.3. By Enterprise Type
12.3.4. By End user
12.4. Country
12.4.1. United States
12.4.2. Canada
13.Europe Customer Relationship Management (CRM) Market Size & Forecast 2024A-2034F
13.1.Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1.By Deployment
13.3.2. By Solutions
13.3.3. By Enterprise Type
13.3.4. By End user
13.4.Country
13.4.1.Germany
13.4.2. United Kingdom
13.4.3. France
13.4.4. Italy
13.4.5. Spain
13.4.6. Russia
13.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
14.Asia-Pacific Customer Relationship Management (CRM) Market Size & Forecast 2024A-2034F
14.1. Overview
14.2. Key Findings
14.3.Market Segmentation
14.3.1.By Deployment
14.3.2. By Solutions
14.3.3. By Enterprise Type
14.3.4. By End user
14.4. Country
14.4.1.India
14.4.2. China
14.4.3. South Korea
14.4.4.Japan
14.4.5.Rest of APAC
15.Middle East and Africa Customer Relationship Management (CRM) Market Size & Forecast 2024A-2034F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1.By Deployment
15.3.2. By Solutions
15.3.3. By Enterprise Type
15.3.4. By End user
15.4.Country
15.4.1. Israel
15.4.2. GCC
15.4.3. North Africa
15.4.4.South Africa
15.4.5. Rest of Middle East and Africa
16. Latin America Customer Relationship Management (CRM) Market Size & Forecast 2024A-2034F
16.1.Overview
16.2. Key Findings
16.3. Market Segmentation
16.3.1.By Deployment
16.3.2. By Solutions
16.3.3. By Enterprise Type
16.3.4. By End user
16.4.Country
16.4.1. Mexico
16.4.2. Brazil
16.4.3. Rest of Latin America
17. Competitive Landscape
17.1.Company market share, 2023
17.2. Key player overview
17.3. Key stakeholders
18. Company Profiles
18.1.Salesforce
18.1.1.Company Overview
18.1.2.Financial Overview
18.1.3.Key Product; Analysis
18.1.4.Company Assessment
18.1.4.1.Product Portfolio
18.1.4.2.Key Clients
18.1.4.3. Market Share
18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
18.1.4.5. Executive Team
18.2.Microsoft Dynamics 365
18.3.Oracle RightNow
18.4.HubSpot
18.5.SAP CRM
18.6.Zoho CRM
18.7.SugarCRM
18.8.NetSuite CRM
18.9.Pegasystems
18.10.Pipedrive
18.11. Insightly
18.12.Freshworks CRM
18.13.Copper CRM
18.14. Keap
18.15.monday.com
18.16.Other Prominent Players
19. Appendix
20.Consultant Recommendation

 

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2024/11/22 10:26

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