スキルゲーミング市場規模、シェア、分析、スキルスペクトル別(メンタル、フィジカル)、ゲームタイプ別(カードベースゲーム、ファンタジースポーツ、パズルベースゲーム、テーブルゲーム、その他)、モード別(オンライン、オフライン)、地域別予測 2024-2034
Skill Gaming Market Size, Share and Analysis, By Skill Spectrums (Mental and Physical), By Game Type (Card Based Games, Fantasy Sports, Puzzle Based Games, Table Games and Others), By Modes (Online, Offline), and Regional Forecast 2024-2034.
スキルゲーミング市場規模、シェア、分析、スキルスペクトル別(メンタル、フィジカル)、ゲームタイプ別(カードベースゲーム、ファンタジースポーツ、パズルベースゲーム、テーブルゲーム、その他)、モード別... もっと見る
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サマリー スキルゲーミング市場規模、シェア、分析、スキルスペクトル別(メンタル、フィジカル)、ゲームタイプ別(カードベースゲーム、ファンタジースポーツ、パズルベースゲーム、テーブルゲーム、その他)、モード別(オンライン、オフライン)、地域別予測 2024-2034
製品概要
スキルゲーミング市場は、予測期間(2024-2034年)に年平均成長率13.5%で成長すると予測されており、2023年の市場規模は336億米ドル、2034年には1,359億米ドルに達すると予測されています。
スキルゲームとは、運ではなくプレイヤーの能力や技術によって結果が左右されるゲーム形態を指す。プレイヤーの戦略的・論理的思考によって結果が左右される。スキルゲーミングは、トリックテイキングやソリティアなどのカードベースのゲームや、ボクシング、サッカー、ラグビーなどのファンタジー・スポーツ・ベッティングなど、さまざまなカテゴリーやサブカテゴリーに分類することができる。さらに、ルーレットやポーカーなどのテーブルゲームも、この多様なジャンルに貢献している。これらのゲームは、オンラインでも物理的なプラットフォームでもアクセスできるため、プレイヤーやプレイする個人にとって、より魅力的で手軽なものとなっている。技術の進歩は、スキルベースのゲームの可用性を高める上で不可欠な役割を果たしており、プレイヤーはモバイル機器の利便性を利用して効率的にゲームに参加することができる。この柔軟性は、スキルベースのゲームを楽しむための柔軟性を提供し、全体的な消費者体験の向上に役立っている。
市場ハイライト
スキルゲーム市場は、企業による大幅な開発による需要の高まりと、これらのゲームに対する一般消費者の関心の高まりにより、予測期間中に年平均成長率13.5%で成長し、1,359億米ドルに達すると予測される。カードベース、ファンタジースポーツ、テーブルベースなど、スキルゲームのさまざまなバリエーションが人々の間で人気となり、数十億ドル規模の市場の成長をより良いものに変えた。これらのゲームが成長した主な理由は、シンプルで使いやすい構造と、カジノやオフラインのスキルゲームにあった特定の制限がなく、最小限のリアルタイム通貨投資で獲得できる賞金が大きいことである。さらに、Covid-19の大流行により、プレイヤーや個人が物理的な存在を必要とせず、オンラインウェブサイト、アプリケーション、ポータルサイトでこれらのゲームをプレイできるようになったため、これらのゲームはより魅力的になった。
スキルゲーム市場のセグメント
- スキル分野別
o メンタル
o フィジカル
- ゲームタイプ別
o カードベースのゲーム
o ファンタジースポーツ
o パズル系ゲーム
o テーブルゲーム
o その他
- モード別
o オンライン
o オフライン
市場ダイナミクス
成長促進要因
スマートフォン利用とモバイルゲームの増加が市場成長を促進する
熟練ゲームへの技術統合が今後の市場成長を促進する
抑制要因
政府の規制と中毒問題が市場成長を促進する
主要プレイヤー
- ファンデュエル
- ドラフトキングス
- ポーカースターズ
- 888poker
- ウィリアムヒル
- ベット365
- パディーパワー
- ブイン
- ベットフェア
- スカイベット
- ラドブロークス・コーラル
- ベットソン
- ユニベット
- Vbe
- ドリーム11
- その他の著名プレーヤー(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の開発、地域プレゼンス、SWOT分析)
研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に以下のように区分されます:
- 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ
- 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域
- ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域
- アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域
- 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域
本レポートを購入する理由
- 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析
- 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供
- 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示
- 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析
- 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況
- 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール
- 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望
- ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析
- バリューチェーンによる市場洞察の提供
- 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会
- 販売後3ヶ月間のアナリストサポート
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目次 1.要旨
1.1.地域別市場シェア
1.2.事業動向
1.3.スキルゲーミング市場COVID-19の発生
1.4.地域動向
1.5.セグメント別スナップショット
2.調査方法
2.1.調査目的
2.2.調査アプローチ
2.3.データソースと調査方法
2.4.一次調査
2.5.二次調査
2.5.1.有料情報源
2.5.2.公的情報源
2.6.市場規模の推定とデータの三角測量
3.市場の特徴
3.1.市場の定義
3.2.スキルゲーム市場COVID-19の影響
3.3.主要セグメント
3.4.主な展開
3.5.ゲームタイプ別データ
4.スキルゲーム市場 - ゲームタイプ別インサイト
4.1.ゲームタイプのセグメンテーション
4.2.COVID-19による世界経済の概観
4.3.ゲームタイプのエコシステム チャネル分析
4.4.イノベーションと持続可能性
5.マクロ経済指標
6.最近の動向
7.市場ダイナミクス
7.1.序論
7.2.成長ドライバー
7.3.市場機会
7.4.市場抑制要因
7.5.市場動向
8.リスク分析
9.市場分析
9.1.ポーターズファイブフォース
9.2.PEST分析
9.2.1.政治
9.2.2.経済
9.2.3.社会
9.2.4.技術
10.スキルゲーミング市場
10.1.概要
10.2.過去の分析(2019年~2022年)
10.2.1.市場規模、前年比成長率(%)、市場予測
11.スキルゲーミング市場規模・予測 2024A-2034F
11.1.概要
11.2.主な調査結果
11.3.市場セグメンテーション
11.3.1.スキル別
11.3.1.1.メンタル
11.3.1.1.1.金額(百万米ドル)ベース 2024-2034F
11.3.1.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.1.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.1.2.フィジカル
11.3.1.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.1.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.1.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034
11.3.2.ゲームタイプ別
11.3.2.1.カードゲーム
11.3.2.1.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.2.ファンタジースポーツ
11.3.2.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.3.パズルゲーム
11.3.2.3.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.3.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.3.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.4.テーブルゲーム
11.3.2.4.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.4.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.4.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.モード別
11.3.3.1.オンライン
11.3.3.1.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.2.オフライン
11.3.3.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
12.北米スキルゲーミング市場規模&予測2024A-2034F
12.1.概要
12.2.主な調査結果
12.3.市場区分
12.3.1.スキル領域別
12.3.2.ゲームタイプ別
12.3.3.モード別
12.4.国別
12.4.1.アメリカ
12.4.2.カナダ
13.欧州スキルゲーミング市場規模・予測2024A-2034F
13.1.概要
13.2.主な調査結果
13.3.市場区分
13.3.1.スキル領域別
13.3.2.ゲームタイプ別
13.3.3.モード別
13.4.国別
13.4.1.ドイツ
13.4.2.イギリス
13.4.3.フランス
13.4.4.イタリア
13.4.5.スペイン
13.4.6.ロシア
13.4.7.その他のヨーロッパ(ベネルクス、ノルディック、ハンガリー、トルコ、ポーランド)
14.アジア太平洋地域のスキルゲーミング市場規模&予測 2024A-2034F
14.1.概要
14.2.主な調査結果
14.3.市場セグメンテーション
14.3.1.スキル領域別
14.3.2.ゲームタイプ別
14.3.3.モード別
14.4.国別
14.4.1.インド
14.4.2.中国
14.4.3.韓国
14.4.4.日本
14.4.5.その他のAPAC
15.中東・アフリカのスキルゲーミング市場規模&予測2024A-2034F
15.1.概要
15.2.主な調査結果
15.3.市場区分
15.3.1.スキル領域別
15.3.2.ゲームタイプ別
15.3.3.モード別
15.4.国別
15.4.1.イスラエル
15.4.2.GCC
15.4.3.北アフリカ
15.4.4.南アフリカ
15.4.5.その他の中東・アフリカ
16.ラテンアメリカのスキルゲーミング市場規模&予測2024A-2034F
16.1.概要
16.2.主な調査結果
16.3.市場区分
16.3.1.スキル領域別
16.3.2.ゲームタイプ別
16.3.3.モード別
16.4.国別
16.4.1.メキシコ
16.4.2.ブラジル
16.4.3.その他のラテンアメリカ
17.競合他社の状況
17.1.各社の市場シェア(2023年
17.2.主要プレーヤーの概要
17.3.主要ステークホルダー
18.企業プロフィール
18.1.ファンデュエル
18.1.1.会社概要
18.1.2.財務概要
18.1.3.主要製品分析
18.1.4.企業評価
18.1.4.1.製品ポートフォリオ
18.1.4.2.主要顧客
18.1.4.3.市場シェア
18.1.4.4.最近のニュース&開発(過去3年)
18.2.ドラフトキングス
18.3.ポーカースターズ
18.4.888ポーカー
18.5.ウィリアムヒル
18.6.ベット365
18.7.パディーパワー
18.8.ビーウィン
18.9.ベットフェア
18.10.スカイベット
18.11.ラドブロークス・コーラル
18.12.ベットソン
18.13.ユニベット
18.14.Vbe
18.15.ドリーム11
18.16.その他の有力プレーヤー
19.付録
20.コンサルタントの推薦
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Summary Skill Gaming Market Size, Share and Analysis, By Skill Spectrums (Mental and Physical), By Game Type (Card Based Games, Fantasy Sports, Puzzle Based Games, Table Games and Others), By Modes (Online, Offline), and Regional Forecast 2024-2034.
PRODUCT OVERVIEW Skill Gaming Market is anticipated to grow at a CAGR of 13.5% in the forecast period (2024-2034), with the market size valued at USD 33.6 billion in 2023 and projected to reach USD 135.9 billion by 2034. Skill gaming refers to game form in which the outcome is dependent upon the player’s ability and skill rather than based on luck. The outcomes depend on strategic and logical thinking applied by players. Skill gaming can be categorized into different categories and subcategories including card-based games like trick-taking and solitaire, as well as fantasy sports betting which involves boxing, football, rugby games and other sports. Additionally, table games include roulettes and poker, contribute to this diverse genre. These games can be accessible on both online or physical platforms making them more attractive and easy for the players and individuals playing them. Technological advancements have played an essential role in increasing the availability of skill based gaming, which allows players to engage efficiently with the convenience of mobile devices. This flexibility helps in improving the overall consumer experience, providing flexibility to enjoy skill-based games.
MARKET HIGHLIGHTS Skill Gaming Market is anticipated to reach USD 135.9 billion, growing at a CAGR of 13.5% during the forecast period, owing to the rising demand due to significant developments by the companies and increasing interest from public towards these games. The different variations of skill games such as Card Based, Fantasy Sports, Table Based and others, became popular among people that altered better growth of the market, worth billions. The major reasons for the growth of these games are their simple and easy to use structures and the larger reward prizes that one can win and earn with minimal real time currency investment, without specific limitations that were with casinos and offline skill games. Additionally, the Covid-19 pandemic made these games more appealing, since players and individuals were able to play these games on online websites, applications and portals without any physical presence required.
Skill Gaming Market Segments: • By Skill Spectrum o Mental o Physical • By Game Type o Card Based Games o Fantasy Sports o Puzzle Based Games o Table Games o Others • By Modes o Online o Offline MARKET DYNAMICS Growth Drivers Increase in Smartphone Use and Mobile Gaming will develop Market Growth Integration of Technology in Skilled Games will drive future market growth Restraint Government Restrictions and Addiction problems facilitating Market Growth:
Key Players • FanDuel • DraftKings • PokerStars • 888poker • William Hill • Bet365 • Paddy Power • bwin • betfair • Sky Bet • Ladbrokes Coral • Betsson • Unibet • Vbe • Dream 11 • Other Prominent Players (Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis)
Global Laboratory Temperature Control Units Market is further segmented by region into: • North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAG.R – United States and Canada • Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil and Rest of Latin America • Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey and Rest of Europe • Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia and Rest of APAC • Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa and Rest of MENA
Reasons to Purchase this Report • Qualitative and quantitative analysis of the market based on segmentation involving both economic as well as non-economic factors • Provision of market value (USD Billion) data for each segment and sub-segment • Indicates the region and segment that is expected to witness the fastest growth as well as to dominate the market • Analysis by geography highlighting the consumption of the product/service in the region as well as indicating the factors that are affecting the market within each region • Competitive landscape which incorporates the market ranking of the major players, along with new service/product launches, partnerships, business expansions, and acquisitions in the past five years of companies profiled • Extensive company profiles comprising of company overview, company insights, product benchmarking, and SWOT analysis for the major market players • The current as well as the future market outlook of the industry with respect to recent developments which involve growth opportunities and drivers as well as challenges and restraints of both emerging as well as developed regions • Includes in-depth analysis of the market of various perspectives through Porter’s five forces analysis • Provides insight into the market through Value Chain • Market dynamics scenario, along with growth opportunities of the market in the years to come • 3-month post-sales analyst support.
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Table of Contents 1.Executive Summary 1.1. Regional Market Share 1.2.Business Trends 1.3. Skill Gaming Market: COVID-19 Outbreak 1.4. Regional Trends 1.5. Segmentation Snapshot 2. Research Methodology 2.1.Research Objective 2.2. Research Approach 2.3. Data Sourcing and Methodology 2.4.Primary Research 2.5.Secondary Research 2.5.1.Paid Sources 2.5.2. Public Sources 2.6. Market Size Estimation and Data Triangulation 3. Market Characteristics 3.1.Market Definition 3.2.Skill Gaming Market: COVID-19 Impact 3.3. Key Segmentations 3.4.Key Developments 3.5.Allied Game Type Data 4.Skill Gaming Market – Game Type Insights 4.1. Game Type Segmentation 4.2.COVID-19 overview on world economy 4.3.Game Type ecosystem Channel analysis 4.4.Innovation & Sustainability 5. Macroeconomic Indicators 6. Recent Developments 7. Market Dynamics 7.1.Introduction 7.2. Growth Drivers 7.3. Market Opportunities 7.4.Market Restraints 7.5. Market Trends 8.Risk Analysis 9. Market Analysis 9.1.Porters Five Forces 9.2. PEST Analysis 9.2.1.Political 9.2.2. Economic 9.2.3. Social 9.2.4. Technological 10.Skill Gaming Market 10.1.Overview 10.2. Historical Analysis (2019-2022) 10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast 11. Skill Gaming Market Size & Forecast 2024A-2034F 11.1. Overview 11.2.Key Findings 11.3.Market Segmentation 11.3.1.By Skill Spectrum 11.3.1.1. Mental 11.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2024-2034F 11.3.1.1.2. Market Share (%) 2024-2034F 11.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F 11.3.1.2. Physical 11.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2024-2034F 11.3.1.2.2.Market Share (%) 2024-2034F 11.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034 11.3.2. By Game Type 11.3.2.1.Card Based Games 11.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2024-2034F 11.3.2.1.2.Market Share (%) 2024-2034F 11.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F 11.3.2.2. Fantasy Sports 11.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2024-2034F 11.3.2.2.2. Market Share (%) 2024-2034F 11.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F 11.3.2.3.Puzzle Based Games 11.3.2.3.1.By Value (USD Million) 2024-2034F 11.3.2.3.2. Market Share (%) 2024-2034F 11.3.2.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F 11.3.2.4. Table Games 11.3.2.4.1.By Value (USD Million) 2024-2034F 11.3.2.4.2. Market Share (%) 2024-2034F 11.3.2.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F 11.3.3.By Modes 11.3.3.1.Online 11.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2024-2034F 11.3.3.1.2.Market Share (%) 2024-2034F 11.3.3.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F 11.3.3.2. Offline 11.3.3.2.1.By Value (USD Million) 2024-2034F 11.3.3.2.2. Market Share (%) 2024-2034F 11.3.3.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F 12.North America Skill Gaming Market Size & Forecast 2024A-2034F 12.1.Overview 12.2. Key Findings 12.3. Market Segmentation 12.3.1.By Skill Spectrum 12.3.2. By Game Type 12.3.3. By Modes 12.4. Country 12.4.1. United States 12.4.2. Canada 13.Europe Skill Gaming Market Size & Forecast 2024A-2034F 13.1.Overview 13.2. Key Findings 13.3. Market Segmentation 13.3.1.By Skill Spectrum 13.3.2. By Game Type 13.3.3. By Modes 13.4.Country 13.4.1.Germany 13.4.2. United Kingdom 13.4.3. France 13.4.4. Italy 13.4.5. Spain 13.4.6. Russia 13.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland) 14.Asia-Pacific Skill Gaming Market Size & Forecast 2024A-2034F 14.1. Overview 14.2. Key Findings 14.3.Market Segmentation 14.3.1.By Skill Spectrum 14.3.2. By Game Type 14.3.3. By Modes 14.4. Country 14.4.1.India 14.4.2. China 14.4.3. South Korea 14.4.4.Japan 14.4.5.Rest of APAC 15.Middle East and Africa Skill Gaming Market Size & Forecast 2024A-2034F 15.1.Overview 15.2. Key Findings 15.3. Market Segmentation 15.3.1.By Skill Spectrum 15.3.2. By Game Type 15.3.3. By Modes 15.4.Country 15.4.1. Israel 15.4.2. GCC 15.4.3. North Africa 15.4.4.South Africa 15.4.5. Rest of Middle East and Africa 16. Latin America Skill Gaming Market Size & Forecast 2024A-2034F 16.1.Overview 16.2. Key Findings 16.3. Market Segmentation 16.3.1.By Skill Spectrum 16.3.2. By Game Type 16.3.3. By Modes 16.4.Country 16.4.1. Mexico 16.4.2. Brazil 16.4.3. Rest of Latin America 17. Competitive Landscape 17.1.Company market share, 2023 17.2. Key player overview 17.3. Key stakeholders 18. Company Profiles 18.1.FanDuel 18.1.1.Company Overview 18.1.2.Financial Overview 18.1.3.Key Product; Analysis 18.1.4.Company Assessment 18.1.4.1.Product Portfolio 18.1.4.2.Key Clients 18.1.4.3. Market Share 18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.) 18.2.DraftKings 18.3.PokerStars 18.4.888poker 18.5.William Hill 18.6.Bet365 18.7.Paddy Power 18.8.bwin 18.9.betfair 18.10. Sky Bet 18.11. Ladbrokes Coral 18.12.Betsson 18.13.Unibet 18.14.Vbe 18.15. Dream 11 18.16.Other Prominent Players 19. Appendix 20.Consultant Recommendation
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よくあるご質問
Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?
Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。
Fatposは“Failures A... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?
納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。
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