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スキルゲーミング市場規模、シェア、分析、スキルスペクトル別(メンタル、フィジカル)、ゲームタイプ別(カードベースゲーム、ファンタジースポーツ、パズルベースゲーム、テーブルゲーム、その他)、モード別(オンライン、オフライン)、地域別予測 2024-2034


Skill Gaming Market Size, Share and Analysis, By Skill Spectrums (Mental and Physical), By Game Type (Card Based Games, Fantasy Sports, Puzzle Based Games, Table Games and Others), By Modes (Online, Offline), and Regional Forecast 2024-2034.

スキルゲーミング市場規模、シェア、分析、スキルスペクトル別(メンタル、フィジカル)、ゲームタイプ別(カードベースゲーム、ファンタジースポーツ、パズルベースゲーム、テーブルゲーム、その他)、モード別... もっと見る

 

 

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2024年4月30日 US$5,150
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サマリー

スキルゲーミング市場規模、シェア、分析、スキルスペクトル別(メンタル、フィジカル)、ゲームタイプ別(カードベースゲーム、ファンタジースポーツ、パズルベースゲーム、テーブルゲーム、その他)、モード別(オンライン、オフライン)、地域別予測 2024-2034

製品概要
スキルゲーミング市場は、予測期間(2024-2034年)に年平均成長率13.5%で成長すると予測されており、2023年の市場規模は336億米ドル、2034年には1,359億米ドルに達すると予測されています。
スキルゲームとは、運ではなくプレイヤーの能力や技術によって結果が左右されるゲーム形態を指す。プレイヤーの戦略的・論理的思考によって結果が左右される。スキルゲーミングは、トリックテイキングやソリティアなどのカードベースのゲームや、ボクシング、サッカー、ラグビーなどのファンタジー・スポーツ・ベッティングなど、さまざまなカテゴリーやサブカテゴリーに分類することができる。さらに、ルーレットやポーカーなどのテーブルゲームも、この多様なジャンルに貢献している。これらのゲームは、オンラインでも物理的なプラットフォームでもアクセスできるため、プレイヤーやプレイする個人にとって、より魅力的で手軽なものとなっている。技術の進歩は、スキルベースのゲームの可用性を高める上で不可欠な役割を果たしており、プレイヤーはモバイル機器の利便性を利用して効率的にゲームに参加することができる。この柔軟性は、スキルベースのゲームを楽しむための柔軟性を提供し、全体的な消費者体験の向上に役立っている。

市場ハイライト
スキルゲーム市場は、企業による大幅な開発による需要の高まりと、これらのゲームに対する一般消費者の関心の高まりにより、予測期間中に年平均成長率13.5%で成長し、1,359億米ドルに達すると予測される。カードベース、ファンタジースポーツ、テーブルベースなど、スキルゲームのさまざまなバリエーションが人々の間で人気となり、数十億ドル規模の市場の成長をより良いものに変えた。これらのゲームが成長した主な理由は、シンプルで使いやすい構造と、カジノやオフラインのスキルゲームにあった特定の制限がなく、最小限のリアルタイム通貨投資で獲得できる賞金が大きいことである。さらに、Covid-19の大流行により、プレイヤーや個人が物理的な存在を必要とせず、オンラインウェブサイト、アプリケーション、ポータルサイトでこれらのゲームをプレイできるようになったため、これらのゲームはより魅力的になった。

スキルゲーム市場のセグメント
- スキル分野別
o メンタル
o フィジカル
- ゲームタイプ別
o カードベースのゲーム
o ファンタジースポーツ
o パズル系ゲーム
o テーブルゲーム
o その他
- モード別
o オンライン
o オフライン
市場ダイナミクス
成長促進要因
スマートフォン利用とモバイルゲームの増加が市場成長を促進する
熟練ゲームへの技術統合が今後の市場成長を促進する
抑制要因
政府の規制と中毒問題が市場成長を促進する

主要プレイヤー
- ファンデュエル
- ドラフトキングス
- ポーカースターズ
- 888poker
- ウィリアムヒル
- ベット365
- パディーパワー
- ブイン
- ベットフェア
- スカイベット
- ラドブロークス・コーラル
- ベットソン
- ユニベット
- Vbe
- ドリーム11
- その他の著名プレーヤー(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の開発、地域プレゼンス、SWOT分析)

研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に以下のように区分されます:
- 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ
- 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域
- ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域
- アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域
- 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域

本レポートを購入する理由
- 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析
- 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供
- 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示
- 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析
- 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況
- 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール
- 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望
- ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析
- バリューチェーンによる市場洞察の提供
- 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会
- 販売後3ヶ月間のアナリストサポート


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目次

1.要旨
1.1.地域別市場シェア
1.2.事業動向
1.3.スキルゲーミング市場COVID-19の発生
1.4.地域動向
1.5.セグメント別スナップショット
2.調査方法
2.1.調査目的
2.2.調査アプローチ
2.3.データソースと調査方法
2.4.一次調査
2.5.二次調査
2.5.1.有料情報源
2.5.2.公的情報源
2.6.市場規模の推定とデータの三角測量
3.市場の特徴
3.1.市場の定義
3.2.スキルゲーム市場COVID-19の影響
3.3.主要セグメント
3.4.主な展開
3.5.ゲームタイプ別データ
4.スキルゲーム市場 - ゲームタイプ別インサイト
4.1.ゲームタイプのセグメンテーション
4.2.COVID-19による世界経済の概観
4.3.ゲームタイプのエコシステム チャネル分析
4.4.イノベーションと持続可能性
5.マクロ経済指標
6.最近の動向
7.市場ダイナミクス
7.1.序論
7.2.成長ドライバー
7.3.市場機会
7.4.市場抑制要因
7.5.市場動向
8.リスク分析
9.市場分析
9.1.ポーターズファイブフォース
9.2.PEST分析
9.2.1.政治
9.2.2.経済
9.2.3.社会
9.2.4.技術
10.スキルゲーミング市場
10.1.概要
10.2.過去の分析(2019年~2022年)
10.2.1.市場規模、前年比成長率(%)、市場予測
11.スキルゲーミング市場規模・予測 2024A-2034F
11.1.概要
11.2.主な調査結果
11.3.市場セグメンテーション
11.3.1.スキル別
11.3.1.1.メンタル
11.3.1.1.1.金額(百万米ドル)ベース 2024-2034F
11.3.1.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.1.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.1.2.フィジカル
11.3.1.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.1.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.1.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034
11.3.2.ゲームタイプ別
11.3.2.1.カードゲーム
11.3.2.1.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.2.ファンタジースポーツ
11.3.2.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.3.パズルゲーム
11.3.2.3.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.3.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.3.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.4.テーブルゲーム
11.3.2.4.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.4.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.4.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.モード別
11.3.3.1.オンライン
11.3.3.1.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.2.オフライン
11.3.3.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
12.北米スキルゲーミング市場規模&予測2024A-2034F
12.1.概要
12.2.主な調査結果
12.3.市場区分
12.3.1.スキル領域別
12.3.2.ゲームタイプ別
12.3.3.モード別
12.4.国別
12.4.1.アメリカ
12.4.2.カナダ
13.欧州スキルゲーミング市場規模・予測2024A-2034F
13.1.概要
13.2.主な調査結果
13.3.市場区分
13.3.1.スキル領域別
13.3.2.ゲームタイプ別
13.3.3.モード別
13.4.国別
13.4.1.ドイツ
13.4.2.イギリス
13.4.3.フランス
13.4.4.イタリア
13.4.5.スペイン
13.4.6.ロシア
13.4.7.その他のヨーロッパ(ベネルクス、ノルディック、ハンガリー、トルコ、ポーランド)
14.アジア太平洋地域のスキルゲーミング市場規模&予測 2024A-2034F
14.1.概要
14.2.主な調査結果
14.3.市場セグメンテーション
14.3.1.スキル領域別
14.3.2.ゲームタイプ別
14.3.3.モード別
14.4.国別
14.4.1.インド
14.4.2.中国
14.4.3.韓国
14.4.4.日本
14.4.5.その他のAPAC
15.中東・アフリカのスキルゲーミング市場規模&予測2024A-2034F
15.1.概要
15.2.主な調査結果
15.3.市場区分
15.3.1.スキル領域別
15.3.2.ゲームタイプ別
15.3.3.モード別
15.4.国別
15.4.1.イスラエル
15.4.2.GCC
15.4.3.北アフリカ
15.4.4.南アフリカ
15.4.5.その他の中東・アフリカ
16.ラテンアメリカのスキルゲーミング市場規模&予測2024A-2034F
16.1.概要
16.2.主な調査結果
16.3.市場区分
16.3.1.スキル領域別
16.3.2.ゲームタイプ別
16.3.3.モード別
16.4.国別
16.4.1.メキシコ
16.4.2.ブラジル
16.4.3.その他のラテンアメリカ
17.競合他社の状況
17.1.各社の市場シェア(2023年
17.2.主要プレーヤーの概要
17.3.主要ステークホルダー
18.企業プロフィール
18.1.ファンデュエル
18.1.1.会社概要
18.1.2.財務概要
18.1.3.主要製品分析
18.1.4.企業評価
18.1.4.1.製品ポートフォリオ
18.1.4.2.主要顧客
18.1.4.3.市場シェア
18.1.4.4.最近のニュース&開発(過去3年)
18.2.ドラフトキングス
18.3.ポーカースターズ
18.4.888ポーカー
18.5.ウィリアムヒル
18.6.ベット365
18.7.パディーパワー
18.8.ビーウィン
18.9.ベットフェア
18.10.スカイベット
18.11.ラドブロークス・コーラル
18.12.ベットソン
18.13.ユニベット
18.14.Vbe
18.15.ドリーム11
18.16.その他の有力プレーヤー
19.付録
20.コンサルタントの推薦

 

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Summary

Skill Gaming Market Size, Share and Analysis, By Skill Spectrums (Mental and Physical), By Game Type (Card Based Games, Fantasy Sports, Puzzle Based Games, Table Games and Others), By Modes (Online, Offline), and Regional Forecast 2024-2034.

PRODUCT OVERVIEW
Skill Gaming Market is anticipated to grow at a CAGR of 13.5% in the forecast period (2024-2034), with the market size valued at USD 33.6 billion in 2023 and projected to reach USD 135.9 billion by 2034.
Skill gaming refers to game form in which the outcome is dependent upon the player’s ability and skill rather than based on luck. The outcomes depend on strategic and logical thinking applied by players. Skill gaming can be categorized into different categories and subcategories including card-based games like trick-taking and solitaire, as well as fantasy sports betting which involves boxing, football, rugby games and other sports. Additionally, table games include roulettes and poker, contribute to this diverse genre. These games can be accessible on both online or physical platforms making them more attractive and easy for the players and individuals playing them. Technological advancements have played an essential role in increasing the availability of skill based gaming, which allows players to engage efficiently with the convenience of mobile devices. This flexibility helps in improving the overall consumer experience, providing flexibility to enjoy skill-based games.

MARKET HIGHLIGHTS
Skill Gaming Market is anticipated to reach USD 135.9 billion, growing at a CAGR of 13.5% during the forecast period, owing to the rising demand due to significant developments by the companies and increasing interest from public towards these games. The different variations of skill games such as Card Based, Fantasy Sports, Table Based and others, became popular among people that altered better growth of the market, worth billions. The major reasons for the growth of these games are their simple and easy to use structures and the larger reward prizes that one can win and earn with minimal real time currency investment, without specific limitations that were with casinos and offline skill games. Additionally, the Covid-19 pandemic made these games more appealing, since players and individuals were able to play these games on online websites, applications and portals without any physical presence required.

Skill Gaming Market Segments:
• By Skill Spectrum
o Mental
o Physical
• By Game Type
o Card Based Games
o Fantasy Sports
o Puzzle Based Games
o Table Games
o Others
• By Modes
o Online
o Offline
MARKET DYNAMICS
Growth Drivers
Increase in Smartphone Use and Mobile Gaming will develop Market Growth
Integration of Technology in Skilled Games will drive future market growth
Restraint
Government Restrictions and Addiction problems facilitating Market Growth:

Key Players
• FanDuel
• DraftKings
• PokerStars
• 888poker
• William Hill
• Bet365
• Paddy Power
• bwin
• betfair
• Sky Bet
• Ladbrokes Coral
• Betsson
• Unibet
• Vbe
• Dream 11
• Other Prominent Players (Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis)

Global Laboratory Temperature Control Units Market is further segmented by region into:
• North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAG.R – United States and Canada
• Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil and Rest of Latin America
• Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey and Rest of Europe
• Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia and Rest of APAC
• Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa and Rest of MENA

Reasons to Purchase this Report
• Qualitative and quantitative analysis of the market based on segmentation involving both economic as well as non-economic factors
• Provision of market value (USD Billion) data for each segment and sub-segment
• Indicates the region and segment that is expected to witness the fastest growth as well as to dominate the market
• Analysis by geography highlighting the consumption of the product/service in the region as well as indicating the factors that are affecting the market within each region
• Competitive landscape which incorporates the market ranking of the major players, along with new service/product launches, partnerships, business expansions, and acquisitions in the past five years of companies profiled
• Extensive company profiles comprising of company overview, company insights, product benchmarking, and SWOT analysis for the major market players
• The current as well as the future market outlook of the industry with respect to recent developments which involve growth opportunities and drivers as well as challenges and restraints of both emerging as well as developed regions
• Includes in-depth analysis of the market of various perspectives through Porter’s five forces analysis
• Provides insight into the market through Value Chain
• Market dynamics scenario, along with growth opportunities of the market in the years to come
• 3-month post-sales analyst support.



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Table of Contents

1.Executive Summary
1.1. Regional Market Share
1.2.Business Trends
1.3. Skill Gaming Market: COVID-19 Outbreak
1.4. Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1.Research Objective
2.2. Research Approach
2.3. Data Sourcing and Methodology
2.4.Primary Research
2.5.Secondary Research
2.5.1.Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6. Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1.Market Definition
3.2.Skill Gaming Market: COVID-19 Impact
3.3. Key Segmentations
3.4.Key Developments
3.5.Allied Game Type Data
4.Skill Gaming Market – Game Type Insights
4.1. Game Type Segmentation
4.2.COVID-19 overview on world economy
4.3.Game Type ecosystem Channel analysis
4.4.Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7. Market Dynamics
7.1.Introduction
7.2. Growth Drivers
7.3. Market Opportunities
7.4.Market Restraints
7.5. Market Trends
8.Risk Analysis
9. Market Analysis
9.1.Porters Five Forces
9.2. PEST Analysis
9.2.1.Political
9.2.2. Economic
9.2.3. Social
9.2.4. Technological
10.Skill Gaming Market
10.1.Overview
10.2. Historical Analysis (2019-2022)
10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
11. Skill Gaming Market Size & Forecast 2024A-2034F
11.1. Overview
11.2.Key Findings
11.3.Market Segmentation
11.3.1.By Skill Spectrum
11.3.1.1. Mental
11.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.1.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.1.2. Physical
11.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.2.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034
11.3.2. By Game Type
11.3.2.1.Card Based Games
11.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.1.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.2. Fantasy Sports
11.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.2.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.3.Puzzle Based Games
11.3.2.3.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.3.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.4. Table Games
11.3.2.4.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.4.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.By Modes
11.3.3.1.Online
11.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.1.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.2. Offline
11.3.3.2.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.2.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
12.North America Skill Gaming Market Size & Forecast 2024A-2034F
12.1.Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1.By Skill Spectrum
12.3.2. By Game Type
12.3.3. By Modes
12.4. Country
12.4.1. United States
12.4.2. Canada
13.Europe Skill Gaming Market Size & Forecast 2024A-2034F
13.1.Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1.By Skill Spectrum
13.3.2. By Game Type
13.3.3. By Modes
13.4.Country
13.4.1.Germany
13.4.2. United Kingdom
13.4.3. France
13.4.4. Italy
13.4.5. Spain
13.4.6. Russia
13.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
14.Asia-Pacific Skill Gaming Market Size & Forecast 2024A-2034F
14.1. Overview
14.2. Key Findings
14.3.Market Segmentation
14.3.1.By Skill Spectrum
14.3.2. By Game Type
14.3.3. By Modes
14.4. Country
14.4.1.India
14.4.2. China
14.4.3. South Korea
14.4.4.Japan
14.4.5.Rest of APAC
15.Middle East and Africa Skill Gaming Market Size & Forecast 2024A-2034F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1.By Skill Spectrum
15.3.2. By Game Type
15.3.3. By Modes
15.4.Country
15.4.1. Israel
15.4.2. GCC
15.4.3. North Africa
15.4.4.South Africa
15.4.5. Rest of Middle East and Africa
16. Latin America Skill Gaming Market Size & Forecast 2024A-2034F
16.1.Overview
16.2. Key Findings
16.3. Market Segmentation
16.3.1.By Skill Spectrum
16.3.2. By Game Type
16.3.3. By Modes
16.4.Country
16.4.1. Mexico
16.4.2. Brazil
16.4.3. Rest of Latin America
17. Competitive Landscape
17.1.Company market share, 2023
17.2. Key player overview
17.3. Key stakeholders
18. Company Profiles
18.1.FanDuel
18.1.1.Company Overview
18.1.2.Financial Overview
18.1.3.Key Product; Analysis
18.1.4.Company Assessment
18.1.4.1.Product Portfolio
18.1.4.2.Key Clients
18.1.4.3. Market Share
18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
18.2.DraftKings
18.3.PokerStars
18.4.888poker
18.5.William Hill
18.6.Bet365
18.7.Paddy Power
18.8.bwin
18.9.betfair
18.10. Sky Bet
18.11. Ladbrokes Coral
18.12.Betsson
18.13.Unibet
18.14.Vbe
18.15. Dream 11
18.16.Other Prominent Players
19. Appendix
20.Consultant Recommendation

 

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Fatpos Global社の情報通信技術分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?


Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。 Fatposは“Failures A... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/12/20 10:28

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