世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

有機粉乳市場:種類別(全粉乳、脱脂粉乳、乳白剤、バターミルクパウダー、脂肪充填粉乳、その他粉乳)、用途別(栄養食品、乳児用ミルク、菓子、焼き菓子、セイボリー、その他)、地域別 - 2019~2020年の市場規模、シェア&動向、2030年の予測について世界規模で分析


Organic Milk Powder Market : Segmenrted by Type (Whole Milk Powder, Skimmed Milk Powder, Dairy Whitener, Buttermilk Powder, Fat Filled Milk Powder and Other Milk Powder); By Application (Nutritional Food, Infant Formulas, Confectionaries, Baked Sweets, Savories and Others); and Region – Global Analysis of Market Size, Share & Trends for 2019–2020 and Forecasts to 2030

[175ページ以上の調査報告書】世界のオーガニックミルクパウダー市場は、2020年の347億6000万米ドルから2030年には447億3000万米ドルを超え、今後数年間、すなわち2021年から30年には年平均成長率4.3%で推移する... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2022年3月1日 US$5,000
シングルユーザーライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
158 英語

 

サマリー

[175ページ以上の調査報告書】世界のオーガニックミルクパウダー市場は、2020年の347億6000万米ドルから2030年には447億3000万米ドルを超え、今後数年間、すなわち2021年から30年には年平均成長率4.3%で推移する見込みです。この成長は、オーガニックミルクパウダーの世界的な需要を生み出す、様々な分野でのM&Aの増加によるものと予想されます。

製品概要

有機全乳を低温殺菌し、水分を抽出した乾燥粉末を有機全粉乳と呼びます。有機乳製品は、安定性、新鮮さ、栄養、健康など様々な利点から、従来の乳製品よりも一般的になってきています。発酵乳の原料、有機牛乳の再構成、ヨーグルト、アイスクリーム、UHT牛乳、ベーカリー、製菓、缶詰製造などの業務で、有機全粉乳が使用されています。有機全粉乳の市場は、自然食品や有機食品を好む消費者の増加とともに拡大しています。さらに、有機全粉乳は現在、さまざまな加工食品の原料として人気があります。有機全粉乳業界のメーカーも、最高水準の品質と保護を確保するために研究開発を進めています。

市場のハイライト
オーガニック粉ミルクの世界市場は、2030年に4.3%の顕著なCAGRを予測する見込みです。
オンラインストアの成長もハイエンド製品の販売を促進しています。粉ミルクの世界市場は、ベビーフードにおける粉ミルクの使用の増加や、ビタミンC、ビタミンB12、チアミン、高濃度のタンパク質など、いくつかの栄養素を利用できることなどの要因によって推進されています。さらに、粉ミルク市場は保管・輸送コストの低下により成長しています。



オーガニックミルクパウダーの世界市場セグメント別
全粉乳セグメントは2020年から30年にかけて最も高いCAGRで成長する
オーガニックミルクパウダーの世界市場は、タイプ別に全粉乳、脱脂粉乳、乳白剤、バターミルクパウダー、脂肪充填ミルクパウダー、その他ミルクパウダーに区分されます。全粉乳セグメントは、2020年に最大の市場シェアを占めた。多くの消費者は、全乳が最も自然な牛乳の種類だと考えているが、体重を気にしている人や特別なダイエットをしている人の間ではあまり一般的でない。全粉乳はカロリーが高く、多くのカロリーを必要とする方に向いています。また、とろみが必要な食品には増粘剤として使われます。

2020年から30年にかけて、乳児用粉ミルクの分野が最も高いCAGRで成長する
オーガニックミルクパウダーの世界市場は、用途別に栄養食品、乳児用粉ミルク、製菓、焼き菓子、セイボリー、その他に分類されます。予測期間中、乳児用粉ミルク分野が最も速いペースで拡大すると予測されます。女性の労働力人口の増加により、家庭外で働く女性の数が増え、乳児用粉ミルク産業の発展に拍車をかけています。乳児用調製粉乳は、赤ちゃんのニーズや快適性に応じて栄養を与えたいと考える働く母親にとって、魅力的な選択肢となっています。

市場ダイナミクス
ドライバー
保存期間の延長とエンドユーザーからの需要の急増
オーガニックミルクパウダーは、水分の蒸発を促すことで保存性を高め、保存期間を長くしています。これらの保存可能で栄養価の高い食品は、発展途上国の栄養失調の軽減に適していると考えられています。現代の有機粉乳は、栄養価の高いさまざまな原料を使い、栄養価の高い魅力的な商品を作る道を開いているのである。

健康への関心の高まりと合成乳の有害性への認識の高まり
消費者の間食に対する意識は高まっており、オーガニックミルクパウダーのような代謝に役立つ健康的な間食食品を取り入れる傾向が強まっています。食品や飲料に含まれる合成製品や添加物の有害性に対する意識の高まりや、高血圧、糖尿病、心臓発作などの生活習慣病の発生率の増加は、有機全粉乳の需要を促進する主な要因の1つとなっています。さらに、非有機乳製品における農薬や化学肥料の使用量増加により、有機全粉乳を含む有機乳製品への移行が進んでいます。

抑制要因
有機農法に関連する追加コスト
有機農業の実践に関連する追加コストが発生するため、有機牛乳の加工コストは従来の牛乳よりも高くなる。また、有機乳牛の飼育にコストがかかるため、有機牛乳の価格が上昇し、有機全粉乳の生産・販売に影響を与える。また、有機全粉乳の製造には低温殺菌牛乳が大量に使用されます。しかし、生乳の放牧に関わるプロセスの結果、低温殺菌牛乳のコストが高くなるため、有機粉乳市場の成長の妨げになると予想されます。

有機粉ミルクの世界市場主要なプレーヤー
ネスレ

会社概要, 事業戦略, 主要製品, 財務実績, 主要業績評価指標, リスク分析, 最近の開発状況, 地域的存在感, SWOT分析

オーガニックバレー
サン・オプタ
イングレディア
アーラフード
フォンテラ
HiPP
OMSCo
オーロラ
その他の著名なプレーヤー
オーガニックミルクパウダーの世界市場地域別
世界のオーガニックミルクパウダー市場は、地域分析に基づいて5つの主要地域に区分されています。これらは、北米、ラテンアメリカ、ヨーロッパ、アジア太平洋地域、中東、アフリカを含む。APACの世界オーガニックミルクパウダー市場は、グローバル化と労働人口の増加によってもたらされたライフスタイルの変化により、2020年に最大の市場シェアを占めました。富裕層の増加、インターネットやソーシャルメディアの普及率の向上は、加工食品やパッケージ食品の消費を促し、同地域のパッケージ製品に道を開いています。一方、中南米では、消費者の仕事やライフスタイルの変化により、パッケージ食品に依存するようになり、粉ミルク市場が急速に拡大しています。さらに、同国では乳児用粉ミルクの使用量の増加により、粉ミルクの需要が高まっています。



オーガニックミルクパウダーの世界市場は、さらに地域別に以下のように区分されています。
北米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - 米国、カナダ
中南米市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、その他の中南米地域
欧州市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR-イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他の欧州市場
アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド、中国、韓国、日本、マレーシア、インドネシア、ニュージーランド、オーストラリア、APACのその他地域
中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、MENAのその他地域
オーガニックミルクパウダーの世界市場レポートでは、以下の分析も行っています。
オーガニックミルクパウダーのセグメント
タイプ別
全粉乳(Whole Milk Powder
脱脂粉乳
乳製品ホワイトナー
バターミルクパウダー
脂肪含有の粉乳
その他粉乳
用途別
栄養食品
乳児用調製粉乳
菓子類
ベイクドスイーツ
セイボリー
その他
オーガニックミルクパウダー ダイナミクス
オーガニックミルクパウダーのサイズ
供給と需要
現在の動向・課題・問題点
競合・参入企業
市場のバリューチェーン
市場の促進要因と抑制要因
有機粉乳市場のレポート範囲とセグメント化



よくある質問
有機粉乳の市場規模は?
有機粉乳の市場規模はどの程度ですか?
有機粉乳の市場シェアが最も大きいのはどのセグメントですか?
有機粉乳市場の主要なプレーヤーは誰ですか?
有機粉乳市場を牽引する要因は何ですか?

ページTOPに戻る


目次

Contents
1. Executive Summary
2. Global Organic Milk Powder Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Organic Milk Powder Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Organic Milk Powder Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Million Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Global Organic Milk Powder Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By Type: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Whole Milk Powder, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Skimmed Milk Powder, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.3. Dairy Whitener, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.4. Buttermilk Powder, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.5. Fat Filled Milk Powder, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.6. Other Milk Powder, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By Application: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Nutritional Food, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Infant Formulas, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.3. Confectioners, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.4. Baked Sweets, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.5. Savories, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.6. Other, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
1. Nestle
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. Organic Valley
3. SunOpta
4. Ingredia
5. Arla Food
6. Fonterra
7. HiPP
8. OMSCo
9. Aurora
10. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

ページTOPに戻る


 

Summary

[175+ Pages Research Report] Global Organic Milk Powder Market to surpass USD 44.73 billion by 2030 from USD 34.76 billion in 2020 at a CAGR of 4.3% in the coming years, i.e., 2021-30. This growth is anticipated due to increasing mergers and acquisitions across various sectors which will create a worldwide demand for Organic Milk Powder.

Product Overview

Dried powder obtained by extracting the water from pasteurized organic whole milk is known as organic whole milk powder. Organic milk products are becoming more common than traditional milk products due to a variety of advantages such as consistency, freshness, nutrition, and health. Fermented milk ingredients, organic milk reconstitution, yogurt, ice creams, UHT milk, bakery, confectionery, and canning operations all use organic whole milk powder. The market for organic whole milk powder is growing in tandem with the growing number of consumers who prefer natural and organic foods. Furthermore, organic whole milk powder is now a popular ingredient in a variety of processed foods. Manufacturers in the organic whole milk powder industry are also conducting research and development to ensure the highest standard of quality and protection.

Market Highlights
Global Organic Milk Powder Market is expected to project a notable CAGR of 4.3% in 2030.
The growth of online stores is also propelling the selling of high-end products. The global milk powder market is driven by factors such as a rise in the use of milk powder in baby foods and the availability of several nutrients such as vitamin C, vitamin B12, thiamin, and high levels of protein. Furthermore, the milk powder market is growing due to lower storage and transportation costs.



Global Organic Milk Powder Market: Segments
Whole milk powder segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Organic Milk Powder Market is segmented by type into Whole Milk Powder, Skimmed Milk Powder, Dairy Whitener, Buttermilk Powder, Fat Filled Milk Powder, and Other Milk Powder. Whole milk powder segment held the largest market share in the year 2020. Many consumers believe that whole milk is the most natural type of milk, but it is less common among people who are worried about their weight or who are on a special diet. Whole milk powder is higher in calories and is better for those who need a lot of them. It's also used as a thickening agent in foods that need a thicker consistency.

Infant formula segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Organic Milk Powder Market is divided by application into Nutritional Food, Infant Formulas, Confectionaries, Baked Sweets, Savories, and Others. Over the forecast period, the infant formula segment is projected to expand at the fastest pace. Increased female labor force participation has increased the number of women employed outside the home, fueling the development of the infant formula industry. Infant formulas are an attractive option for working mothers who want to provide for their babies according to their needs and comfort.

Market Dynamics
Drivers
Increased storage period and surging demand from end-users
Organic Milk Powder has induced evaporation of the moisture content, which makes them shelf-stable and extends their shelf life. These shelf-stable, nutrient-dense foods are thought to be suitable for reducing malnutrition in developing countries. Modern Organic Milk Powder has paved the way for the use of a variety of nutrient-dense ingredients to create both nutritious and appealing items.

Rising health concerns and increasing awareness of harmful effects of synthetic milk
Consumers are becoming more conscious of their snacking habits, and are increasingly adopting healthier snacking foods such as Organic Milk Powder due to the metabolic benefits they provide. Rising awareness of the harmful effects of synthetic products and additives in food and beverages, as well as an increase in the incidence of lifestyle diseases such as high blood pressure, diabetes, and heart attacks, are some of the major factors driving demand for organic whole milk powder. Furthermore, the increased use of pesticides and chemical fertilizers in non-organic dairy products has prompted a transition to organic dairy products, including organic whole milk powder.

Restraint
Additional costs associated with organic farming practices
Due to additional costs associated with adhering to organic farming practices, the cost of processing organic milk is higher than conventional milk. Moreover, keeping organic dairy cows incurs extra costs, which raises the price of organic milk, affecting the production and sales of organic whole milk powder. Pasteurized milk is also used to make organic whole milk powder on a large scale. However, the high cost of pasteurized milk as a result of the process involved in pasturing raw milk is expected to stifle the organic whole milk powder market's growth.

Global Organic Milk Powder Market: Key Players
Nestle

Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis

Organic Valley
SunOpta
Ingredia
Arla Food
Fonterra
HiPP
OMSCo
Aurora
Other Prominent Players
Global Organic Milk Powder Market: Regions
Global Organic Milk Powder Market is segmented based on regional analysis into five major regions. These include North America, Latin America, Europe, Asia Pacific, and the Middle East, and Africa. Global Organic Milk Powder Market in APAC held the largest market share in the year 2020 because of changing lifestyles brought on by globalization and an increase in the working population. The growth of the affluent population, as well as increased internet and social media penetration, encourages the consumption of processed and packaged foods, paving the way for packaged goods in the area. In Latin America, on the other hand, the milk powder market is rapidly expanding due to shifts in consumer work and lifestyles, which has prompted people in the area to begin relying on packaged foods. Furthermore, an increase in the use of infant formulas has increased demand for milk powder in the country.



Global Organic Milk Powder Market is further segmented by region into:
North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United States and Canada
Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil, and Rest of Latin America
Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey, and Rest of Europe
Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia, and Rest of APAC
Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa, and Rest of MENA
Global Organic Milk Powder Market report also contains analysis on:
Organic Milk Powder Segments:
By Type
Whole Milk Powder
Skimmed Milk Powder
Dairy Whitener
Buttermilk Powder
Fat Filled Milk Powder
Other Milk Powder
By Application
Nutritional Food
Infant Formulas
Confectionaries
Baked Sweets
Savories
Others
Organic Milk Powder Dynamics
Organic Milk Powder Size
Supply & Demand
Current Trends/Issues/Challenges
Competition & Companies Involved in the Market
Value Chain of the Market
Market Drivers and Restraints
Organic Milk Powder Market Report Scope and Segmentation



Frequently Asked Questions
How big is the Organic Milk Powder market?
What is the Organic Milk Powder market growth?
Which segment accounted for the largest Organic Milk Powder market share?
Who are the key players in the Organic Milk Powder market?
What are the factors driving the Organic Milk Powder market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Contents
1. Executive Summary
2. Global Organic Milk Powder Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Organic Milk Powder Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Organic Milk Powder Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Million Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Global Organic Milk Powder Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By Type: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Whole Milk Powder, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Skimmed Milk Powder, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.3. Dairy Whitener, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.4. Buttermilk Powder, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.5. Fat Filled Milk Powder, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.6. Other Milk Powder, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By Application: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Nutritional Food, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Infant Formulas, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.3. Confectioners, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.4. Baked Sweets, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.5. Savories, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.6. Other, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
1. Nestle
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. Organic Valley
3. SunOpta
4. Ingredia
5. Arla Food
6. Fonterra
7. HiPP
8. OMSCo
9. Aurora
10. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Fatpos Global社の飲料分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?


Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。 Fatposは“Failures A... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る