ブラジルのスーパープレミアム美容・パーソナルケアSuper Premium Beauty and Personal Care in Brazil スーパープレミアムビューティ&パーソナルケアは、2020年後半にはすでにCOVID-19の大流行の影響から回復し、好結果が得られています。伝染病や死亡者の増加ペースがより抑制され、社会的交流が徐々に再開された... もっと見る
サマリースーパープレミアムビューティ&パーソナルケアは、2020年後半にはすでにCOVID-19の大流行の影響から回復し、好結果が得られています。伝染病や死亡者の増加ペースがより抑制され、社会的交流が徐々に再開されたことが、フレグランスやギフトの成長を支えている。ブラジル人は伝統的に親族や親しい友人に贈る習慣があるが、再び個人的な交流を持つことへの不安がこの行動を後押ししている。誕生日や...Euromonitor Internationalの調査レポート「ブラジルのスーパープレミアム美容とパーソナルケア」は、国レベルでのスーパープレミアム美容とパーソナルケア市場の規模と形態に関する包括的なガイドを提供しています。最新の小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要因と、消費者の買い物パターンの発展とともにスーパープレミアム美容・パーソナルケア小売業への影響について戦略的な分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 製品のカバー範囲その他のスーパープレミアムビューティ&パーソナルケア、スーパープレミアムカラーコスメティックス、スーパープレミアムフレグランス、スーパープレミアムスキンケア。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * スーパープレミアムビューティ&パーソナルケア市場の詳細なイメージを得ることができる。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。 * 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Super Premium Beauty and Personal Care in BrazilEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables SUPER PREMIUM BEAUTY AND PERSONAL CARE IN BRAZIL KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS 2021 sees recovery of sales growth leveraged by luxury fragrances and gifts Physical stores suffer with COVID-19 but remain essential in the strategies of luxury brands New e-commerce platforms expected to leverage the shift in distribution PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Innovation connected to sustainability, diversity and inclusion Changes expected to increase the appeal for different generations simultaneously More sophisticated digital and hybrid strategies on the horizon CATEGORY DATA Table 1 Sales of Super Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Super Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Super Premium Beauty and Personal Care: % Value 2016-2020 Table 4 LBN Brand Shares of Super Premium Beauty and Personal Care: % Value 2017-2020 Table 5 Distribution of Super Premium Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 6 Forecast Sales of Super Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Super Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 LUXURY GOODS IN BRAZIL EXECUTIVE SUMMARY Luxury goods in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for luxury goods? MARKET DATA Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020 Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020 Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummarySuper premium beauty and personal care saw positive results recovering from the impacts of the COVID-19 pandemic already in the second half of 2020. With a more controlled pace in the growth of contagion and deaths, the gradual resumption of social interactions has supported the growth of fragrances and gifts. If Brazilians traditionally cultivate the habit of gifting to relatives and close friends, the anxiety to have personal interactions again has been leveraging this behaviour. Birthdays and... Table of ContentsSuper Premium Beauty and Personal Care in BrazilEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables SUPER PREMIUM BEAUTY AND PERSONAL CARE IN BRAZIL KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS 2021 sees recovery of sales growth leveraged by luxury fragrances and gifts Physical stores suffer with COVID-19 but remain essential in the strategies of luxury brands New e-commerce platforms expected to leverage the shift in distribution PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Innovation connected to sustainability, diversity and inclusion Changes expected to increase the appeal for different generations simultaneously More sophisticated digital and hybrid strategies on the horizon CATEGORY DATA Table 1 Sales of Super Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Super Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Super Premium Beauty and Personal Care: % Value 2016-2020 Table 4 LBN Brand Shares of Super Premium Beauty and Personal Care: % Value 2017-2020 Table 5 Distribution of Super Premium Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 6 Forecast Sales of Super Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Super Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 LUXURY GOODS IN BRAZIL EXECUTIVE SUMMARY Luxury goods in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for luxury goods? MARKET DATA Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020 Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020 Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポート
Euromonitor International社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(beauty)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/25 10:26 155.25 円 163.23 円 198.36 円 |