世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ブラジルのスーパープレミアム美容・パーソナルケア


Super Premium Beauty and Personal Care in Brazil

スーパープレミアムビューティ&パーソナルケアは、2020年後半にはすでにCOVID-19の大流行の影響から回復し、好結果が得られています。伝染病や死亡者の増加ペースがより抑制され、社会的交流が徐々に再開された... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年2月9日 US$650
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
21 英語

 

サマリー

スーパープレミアムビューティ&パーソナルケアは、2020年後半にはすでにCOVID-19の大流行の影響から回復し、好結果が得られています。伝染病や死亡者の増加ペースがより抑制され、社会的交流が徐々に再開されたことが、フレグランスやギフトの成長を支えている。ブラジル人は伝統的に親族や親しい友人に贈る習慣があるが、再び個人的な交流を持つことへの不安がこの行動を後押ししている。誕生日や...

Euromonitor Internationalの調査レポート「ブラジルのスーパープレミアム美容とパーソナルケア」は、国レベルでのスーパープレミアム美容とパーソナルケア市場の規模と形態に関する包括的なガイドを提供しています。最新の小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要因と、消費者の買い物パターンの発展とともにスーパープレミアム美容・パーソナルケア小売業への影響について戦略的な分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

製品のカバー範囲その他のスーパープレミアムビューティ&パーソナルケア、スーパープレミアムカラーコスメティックス、スーパープレミアムフレグランス、スーパープレミアムスキンケア。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* スーパープレミアムビューティ&パーソナルケア市場の詳細なイメージを得ることができる。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。
* 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


ページTOPに戻る


目次

Super Premium Beauty and Personal Care in Brazil
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

SUPER PREMIUM BEAUTY AND PERSONAL CARE IN BRAZIL
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
2021 sees recovery of sales growth leveraged by luxury fragrances and gifts
Physical stores suffer with COVID-19 but remain essential in the strategies of luxury brands
New e-commerce platforms expected to leverage the shift in distribution
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Innovation connected to sustainability, diversity and inclusion
Changes expected to increase the appeal for different generations simultaneously
More sophisticated digital and hybrid strategies on the horizon
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Super Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Super Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Super Premium Beauty and Personal Care: % Value 2016-2020
Table 4 LBN Brand Shares of Super Premium Beauty and Personal Care: % Value 2017-2020
Table 5 Distribution of Super Premium Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 6 Forecast Sales of Super Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Super Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
LUXURY GOODS IN BRAZIL
EXECUTIVE SUMMARY
Luxury goods in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for luxury goods?
MARKET DATA
Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020
Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020
Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021
Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026
Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Super premium beauty and personal care saw positive results recovering from the impacts of the COVID-19 pandemic already in the second half of 2020. With a more controlled pace in the growth of contagion and deaths, the gradual resumption of social interactions has supported the growth of fragrances and gifts. If Brazilians traditionally cultivate the habit of gifting to relatives and close friends, the anxiety to have personal interactions again has been leveraging this behaviour. Birthdays and...

Euromonitor International's Super Premium Beauty and Personal Care in Brazil report offers a comprehensive guide to the size and shape of the Super Premium Beauty and Personal Care market at a national level. It provides the latest retail sales data, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market and their effects on Super Premium Beauty and Personal Care retailing along with the development of consumers’ shopping patterns. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change

Product coverage: Other Super Premium Beauty and Personal Care, Super Premium Colour Cosmetics, Super Premium Fragrances, Super Premium Skin Care.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Super Premium Beauty and Personal Care market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Super Premium Beauty and Personal Care in Brazil
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

SUPER PREMIUM BEAUTY AND PERSONAL CARE IN BRAZIL
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
2021 sees recovery of sales growth leveraged by luxury fragrances and gifts
Physical stores suffer with COVID-19 but remain essential in the strategies of luxury brands
New e-commerce platforms expected to leverage the shift in distribution
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Innovation connected to sustainability, diversity and inclusion
Changes expected to increase the appeal for different generations simultaneously
More sophisticated digital and hybrid strategies on the horizon
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Super Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Super Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Super Premium Beauty and Personal Care: % Value 2016-2020
Table 4 LBN Brand Shares of Super Premium Beauty and Personal Care: % Value 2017-2020
Table 5 Distribution of Super Premium Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 6 Forecast Sales of Super Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Super Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
LUXURY GOODS IN BRAZIL
EXECUTIVE SUMMARY
Luxury goods in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for luxury goods?
MARKET DATA
Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020
Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020
Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021
Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026
Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(beauty)の最新刊レポート


よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/25 10:26

155.25 円

163.23 円

198.36 円

ページTOPに戻る