スイスの小売業における成人失禁Retail Adult Incontinence in Switzerland 大人用失禁製品の小売は、これらの製品を使用する消費者が一般的に必須アイテムと考えているため、COVID-19の大流行の影響をほとんど受けていない。そのため、このカテゴリーは2021年も数量と売上金額で堅調な業... もっと見る
サマリー大人用失禁製品の小売は、これらの製品を使用する消費者が一般的に必須アイテムと考えているため、COVID-19の大流行の影響をほとんど受けていない。そのため、このカテゴリーは2021年も数量と売上金額で堅調な業績を記録し、全体の成長率は2020年に記録したものと同じになりました。高齢になるほど失禁に悩まされる可能性が高くなるため、スウェーデンでは人口の高齢化が需要の主な原動力となった。また、スウェーデンでは、高齢化社会の到来に伴い、排泄物の排出量の増加が見込まれています。Euromonitor Internationalの調査レポート「スウェーデンの成人用失禁の小売業」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定できます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供します。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品軽度成人失禁、中度/重度成人失禁。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入するメリットは? * 大人用失禁の小売市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野をピンポイントで特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後の予測から、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Retail Adult Incontinence in SwedenEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables RETAIL ADULT INCONTINENCE IN SWEDEN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Population ageing underpins continued expansion of retail adult incontinence Reduction of social stigma surrounding incontinence helps to buoy demand Essity’s Tena remains the dominant brand PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Demand set to remain buoyant over the forecast period Convenience factor and hygiene concerns will limit threat from substitute products Further value share gains likely for the e-commerce channel CATEGORY DATA Table 1 Sales of Retail Adult Incontinence by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Retail Adult Incontinence by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Retail Adult Incontinence: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Adult Incontinence: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Retail Adult Incontinence by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Retail Adult Incontinence by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Retail Tissue and Hygiene Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Retail Tissue and Hygiene Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 TISSUE AND HYGIENE IN SWEDEN EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2016-2021 Table 8 Infant Population 2016-2021 Table 9 Female Population by Age 2016-2021 Table 10 Total Population by Age 2016-2021 Table 11 Households 2016-2021 Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 20 Penetration of Private Label in Retail Tissue and Hygiene by Category: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryRetail adult incontinence has been largely unaffected by the COVID-19 pandemic, as consumers who use these products typically consider them essential items. Accordingly, the category registered another solid performance in volume and current value sales terms in 2021, with overall growth rates equalling those recorded in 2020. With people being more likely to suffer with incontinence as they grow older, population ageing in Sweden remained the primary driver of demand. Moreover, expansion was su... Table of ContentsRetail Adult Incontinence in SwedenEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables RETAIL ADULT INCONTINENCE IN SWEDEN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Population ageing underpins continued expansion of retail adult incontinence Reduction of social stigma surrounding incontinence helps to buoy demand Essity’s Tena remains the dominant brand PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Demand set to remain buoyant over the forecast period Convenience factor and hygiene concerns will limit threat from substitute products Further value share gains likely for the e-commerce channel CATEGORY DATA Table 1 Sales of Retail Adult Incontinence by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Retail Adult Incontinence by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Retail Adult Incontinence: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Adult Incontinence: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Retail Adult Incontinence by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Retail Adult Incontinence by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Retail Tissue and Hygiene Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Retail Tissue and Hygiene Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 TISSUE AND HYGIENE IN SWEDEN EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2016-2021 Table 8 Infant Population 2016-2021 Table 9 Female Population by Age 2016-2021 Table 10 Total Population by Age 2016-2021 Table 11 Households 2016-2021 Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 20 Penetration of Private Label in Retail Tissue and Hygiene by Category: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 22 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 24 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(小売・卸売業)の最新刊レポートEuromonitor International社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(retail)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |