ケニアの小売業における成人失禁Retail Adult Incontinence in Kenya 小売の大人用失禁は、ケニアでは新しいカテゴリーで、目に見える売上は2018年に登場したばかりです。非常に低いベースからの出現は成長率を誇張し、このカテゴリはティッシュと衛生の非常に小さな部分であること... もっと見る
サマリー小売の大人用失禁は、ケニアでは新しいカテゴリーで、目に見える売上は2018年に登場したばかりです。非常に低いベースからの出現は成長率を誇張し、このカテゴリはティッシュと衛生の非常に小さな部分であることに変わりはありません。それでも、需要は新興の消費者動向に支えられています。最も重要なのは、他の地域市場と同様に、消費者層の平均年齢が上昇していることです。Euromonitor Internationalの調査レポート「ケニアの大人用失禁製品の小売」は、国レベルでの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売売上データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業や主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品軽度成人失禁、中度/重度成人失禁。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由は? * 大人用失禁の小売市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野をピンポイントで特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後の予測から、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Retail Adult Incontinence in KenyaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables RETAIL ADULT INCONTINENCE IN KENYA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Lifestyle diseases and the aging population fuel demand. Stigma of incontinence still in place Adult incontinence limited to urban middle class. PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Potential for adult incontinence, with local production to help affordability, availability Orange Pharm dominant while mass adoption remains at a distance E-commerce may be perfect medium to build sales over the forecast period CATEGORY DATA Table 1 Sales of Retail Adult Incontinence by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Retail Adult Incontinence by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Retail Adult Incontinence: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Adult Incontinence: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Retail Adult Incontinence by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Retail Adult Incontinence by Category: % Value Growth 2021-2026 TISSUE AND HYGIENE IN KENYA EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2016-2021 Table 8 Infant Population 2016-2021 Table 9 Female Population by Age 2016-2021 Table 10 Total Population by Age 2016-2021 Table 11 Households 2016-2021 Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 20 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 22 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryRetail adult incontinence is a new category in Kenya, with visible sales only appearing in 2018. Emergence from a very low base has exaggerated growth rates, and the category remains a very small part of tissue and hygiene. Nonetheless, demand is anchored in emerging consumer trends. Most important, in line with other regional markets, is the increase in average age of the consumer base. Table of ContentsRetail Adult Incontinence in KenyaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables RETAIL ADULT INCONTINENCE IN KENYA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Lifestyle diseases and the aging population fuel demand. Stigma of incontinence still in place Adult incontinence limited to urban middle class. PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Potential for adult incontinence, with local production to help affordability, availability Orange Pharm dominant while mass adoption remains at a distance E-commerce may be perfect medium to build sales over the forecast period CATEGORY DATA Table 1 Sales of Retail Adult Incontinence by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Retail Adult Incontinence by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Retail Adult Incontinence: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Adult Incontinence: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Retail Adult Incontinence by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Retail Adult Incontinence by Category: % Value Growth 2021-2026 TISSUE AND HYGIENE IN KENYA EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2016-2021 Table 8 Infant Population 2016-2021 Table 9 Female Population by Age 2016-2021 Table 10 Total Population by Age 2016-2021 Table 11 Households 2016-2021 Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 20 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 22 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(小売・卸売業)の最新刊レポートEuromonitor International社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(retail)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |