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イタリアにおけるプレミアムビューティー&パーソナルケア


Premium Beauty and Personal Care in Italy

2020年にはプレミアム美容・パーソナルケア製品の大半が金額売上減少を記録したが、2021年には2年連続で減少したカテゴリー数が大幅に減少した。パンデミックと強く連動し、アイルランドでは旅行制限と穏やかな夏... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年5月9日 US$990
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27 英語

 

サマリー

2020年にはプレミアム美容・パーソナルケア製品の大半が金額売上減少を記録したが、2021年には2年連続で減少したカテゴリー数が大幅に減少した。パンデミックと強く連動し、アイルランドでは旅行制限と穏やかな夏が日焼け止めとアフターサンの売上に影響を与え続け、口紅と顔のメークアップの需要はマスク着用が続いたため低調に推移した。しかしながら、その他の多くの製品で売上が改善しました。

Euromonitor Internationalの調査レポート「アイルランドのプレミアム美容とパーソナルケア」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売売上データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。

製品のカバー範囲プレミアムアダルトサンケア、プレミアムベビー&チャイルド専用製品、プレミアムバス&シャワー、プレミアムカラーコスメ、プレミアムデオドラント、プレミアムフレグランス 、プレミアムヘアケア、プレミアムスキンケア。

データ収録範囲:市場規模(履歴および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* プレミアムビューティー&パーソナルケア市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Premium Beauty and Personal Care in Ireland
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

PREMIUM BEAUTY AND PERSONAL CARE IN IRELAND
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Improving sales for premium beauty and personal care despite lingering impact of pandemic
L’Oréal retains lead followed by Coty and Estée Lauder
Investment in e-commerce heats up
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Slow recovery predicted for premium beauty and personal care
E-commerce and health and beauty specialists to grow post-pandemic
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN IRELAND
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021
Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021
Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

While the majority of premium beauty and personal care products recorded value sales declines in 2020, this was significantly reduced in 2021 in terms of the number of categories experiencing a second consecutive drop. Strongly aligned with the pandemic, travel restrictions and a milder summer in Ireland continued to impact sales of sun protection and aftersun, while demand for lipstick and facial make-up remained weak due to continued mask wearing. Nevertheless, improving sales for many other p...

Euromonitor International's Premium Beauty and Personal Care in Ireland report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Premium Adult Sun Care, Premium Baby and Child-specific Products, Premium Bath and Shower, Premium Colour Cosmetics, Premium Deodorants, Premium Fragrances , Premium Hair Care, Premium Skin Care.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Premium Beauty and Personal Care market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Premium Beauty and Personal Care in Ireland
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

PREMIUM BEAUTY AND PERSONAL CARE IN IRELAND
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Improving sales for premium beauty and personal care despite lingering impact of pandemic
L’Oréal retains lead followed by Coty and Estée Lauder
Investment in e-commerce heats up
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Slow recovery predicted for premium beauty and personal care
E-commerce and health and beauty specialists to grow post-pandemic
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN IRELAND
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021
Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021
Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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2024/08/02 10:26

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