![]() インドネシアにおけるマスビューティ&パーソナルケアMass Beauty and Personal Care in Indonesia マスの美容・パーソナルケアのプレイヤーは、観光客の流れの回復が遅れているため、2021年の回復は鈍い。COVID-19以前のマスプレイヤーは、観光客の消費が総売上の約半分を占めていた。The Body Shopを例にとると... もっと見る
サマリーマスの美容・パーソナルケアのプレイヤーは、観光客の流れの回復が遅れているため、2021年の回復は鈍い。COVID-19以前のマスプレイヤーは、観光客の消費が総売上の約半分を占めていた。The Body Shopを例にとると、同ブランドは本土に実店舗を持たず、T-Mallにのみ出店しているため、パンデミック前の同ブランドの売上は本土からの観光客や旅行者が大きく寄与していた。しかし、中国本土の観光客や大人は、厳しい入国管理政策や長時間の出入国を余儀なくされ、その結果、売上が減少しています。Euromonitor Internationalの調査レポート「中国、香港の大衆向け美容とパーソナルケア」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017年から2021年の最新の小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 製品のカバー範囲マス大人用サンケア、マスベビー・子供用製品、マスバス・シャワー、マスカラー化粧品、マスデオドラント、マスフレグランス 、マスヘアケア、マススキンケア。 データカバレッジ: 市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * マスビューティ&パーソナルケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野をピンポイントで特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Mass Beauty and Personal Care in Hong Kong, ChinaEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables MASS BEAUTY AND PERSONAL CARE IN HONG KONG, CHINA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Sluggish recovery due to continued loss of tourist consumption Localisation to enhance brand equity and attract attention from locals Trust in product quality leads to ease of capturing local consumption power PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Recovery to pre-COVID-19 level dependent on tourist flows Japanese mass products expected to continue to surge in popularity Despite fragrances gaining traction as the new “lipstick effect”, there is limited space for mass brands to compete CATEGORY DATA Table 1 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN HONG KONG, CHINA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryPlayers in mass beauty and personal care saw sluggish recovery in 2021, due to the delayed return of tourist flows. Tourist consumption accounted for around half of total sales for mass players before COVID-19. Taking The Body Shop as an example, as the brand does not have physical stores in the mainland and only has a presence on T-Mall, mainland tourists and daigous contributed to a significant amount of sales for the brand before the pandemic. With strict border control policies and long quar... Table of ContentsMass Beauty and Personal Care in Hong Kong, ChinaEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables MASS BEAUTY AND PERSONAL CARE IN HONG KONG, CHINA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Sluggish recovery due to continued loss of tourist consumption Localisation to enhance brand equity and attract attention from locals Trust in product quality leads to ease of capturing local consumption power PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Recovery to pre-COVID-19 level dependent on tourist flows Japanese mass products expected to continue to surge in popularity Despite fragrances gaining traction as the new “lipstick effect”, there is limited space for mass brands to compete CATEGORY DATA Table 1 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN HONG KONG, CHINA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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