世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

米国の食品調理機器


Food Preparation Appliances in the US

調理家電の数量は、厳しいマクロ環境とカテゴリーの成熟により、2023年に2年目の減少となる。2022年には消費者の値上げ吸収意欲が台数減少をある程度緩和したが、2023年には消費マインドが低下し、政府の景気刺激... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2023年11月15日 US$990
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
41 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

調理家電の数量は、厳しいマクロ環境とカテゴリーの成熟により、2023年に2年目の減少となる。2022年には消費者の値上げ吸収意欲が台数減少をある程度緩和したが、2023年には消費マインドが低下し、政府の景気刺激策によって蓄積された貯蓄も減少したため、さらなる減少が予想される。消費者の価値追求は、消費者の消費意欲の減退につながる。

Euromonitor Internationalの調査レポート「米国の食品調理家電」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2018年から2022年の最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引する分野を特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、フォーマット動向、流通問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2027年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。

対象製品ブレンダー、フードプロセッサー、ジュース抽出機、ミキサー、その他の食品調理機器

データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

このレポートを購入する理由
* 食品調理機器市場の詳細な全体像を把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


ページTOPに戻る


目次

Food Preparation Appliances in the US
Euromonitor International
November 2023

List Of Contents And Tables

FOOD PREPARATION APPLIANCES IN THE US
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Demand for food preparation appliances continues to decline in 2023
Juice extractors sees only low growth in 2023
Thermomix continues to disrupt the competitive landscape
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Innovations in virtual retail
Growing market for pre-prepared meals will affect demand for food preparation appliances
Adjacent expansion presents opportunities for growth
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Food Preparation Appliances by Category: Volume 2018-2023
Table 2 Sales of Food Preparation Appliances by Category: Value 2018-2023
Table 3 Sales of Food Preparation Appliances by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 4 Sales of Food Preparation Appliances by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 5 NBO Company Shares of Food Preparation Appliances: % Volume 2019-2023
Table 6 LBN Brand Shares of Food Preparation Appliances: % Volume 2020-2023
Table 7 Distribution of Food Preparation Appliances by Format: % Volume 2018-2023
Table 8 Forecast Sales of Food Preparation Appliances by Category: Volume 2023-2028
Table 9 Forecast Sales of Food Preparation Appliances by Category: Value 2023-2028
Table 10 Forecast Sales of Food Preparation Appliances by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 11 Forecast Sales of Food Preparation Appliances by Category: % Value Growth 2023-2028
CONSUMER APPLIANCES IN THE US
EXECUTIVE SUMMARY
Consumer appliances in 2023: The big picture
2023 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for consumer appliances?
MARKET INDICATORS
Table 12 Household Penetration of Selected Total Stock Consumer Appliances by Category 2018-2024
Table 13 Replacement Cycles of Consumer Appliances by Category 2018-2024
MARKET DATA
Table 14 Sales of Consumer Appliances by Category: Volume 2018-2023
Table 15 Sales of Consumer Appliances by Category: Value 2018-2023
Table 16 Sales of Consumer Appliances by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 17 Sales of Consumer Appliances by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 18 Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: Volume 2018-2023
Table 19 Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: Value 2018-2023
Table 20 Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: % Volume Growth 2018-2023
Table 21 Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: % Value Growth 2018-2023
Table 22 Sales of Small Appliances by Category: Volume 2018-2023
Table 23 Sales of Small Appliances by Category: Value 2018-2023
Table 24 Sales of Small Appliances by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 25 Sales of Small Appliances by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 26 NBO Company Shares of Major Appliances: % Volume 2019-2023
Table 27 LBN Brand Shares of Major Appliances: % Volume 2020-2023
Table 28 NBO Company Shares of Small Appliances: % Volume 2019-2023
Table 29 LBN Brand Shares of Small Appliances: % Volume 2020-2023
Table 30 Distribution of Major Appliances by Format: % Volume 2018-2023
Table 31 Distribution of Small Appliances by Format: % Volume 2018-2023
Table 32 Forecast Sales of Consumer Appliances by Category: Volume 2023-2028
Table 33 Forecast Sales of Consumer Appliances by Category: Value 2023-2028
Table 34 Forecast Sales of Consumer Appliances by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 35 Forecast Sales of Consumer Appliances by Category: % Value Growth 2023-2028
Table 36 Forecast Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: Volume 2023-2028
Table 37 Forecast Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: Value 2023-2028
Table 38 Forecast Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: % Volume Growth 2023-2028
Table 39 Forecast Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: % Value Growth 2023-2028
Table 40 Forecast Sales of Small Appliances by Category: Volume 2023-2028
Table 41 Forecast Sales of Small Appliances by Category: Value 2023-2028
Table 42 Forecast Sales of Small Appliances by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 43 Forecast Sales of Small Appliances by Category: % Value Growth 2023-2028
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Unit volumes of food preparation appliances are set to decline for a second year in 2023, due to the challenging macroenvironment and maturity in the category. While consumers’ willingness to absorb price increases in 2022 to some degree mitigated the volume decrease, 2023 saw consumer confidence decline, and the savings accumulated through the government’s stimulus efforts dwindle, therefore leading to the expectation of further decline. Consumers’ search for value has led to greater support fo...

Euromonitor International's Food Preparation Appliances in USA report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2018-2022, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market – be they new product developments, format trends or distribution issues. Forecasts to 2027 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Blenders, Food Processors, Juice Extractors, Mixers, Other Food Preparation Appliances.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Food Preparation Appliances market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Food Preparation Appliances in the US
Euromonitor International
November 2023

List Of Contents And Tables

FOOD PREPARATION APPLIANCES IN THE US
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Demand for food preparation appliances continues to decline in 2023
Juice extractors sees only low growth in 2023
Thermomix continues to disrupt the competitive landscape
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Innovations in virtual retail
Growing market for pre-prepared meals will affect demand for food preparation appliances
Adjacent expansion presents opportunities for growth
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Food Preparation Appliances by Category: Volume 2018-2023
Table 2 Sales of Food Preparation Appliances by Category: Value 2018-2023
Table 3 Sales of Food Preparation Appliances by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 4 Sales of Food Preparation Appliances by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 5 NBO Company Shares of Food Preparation Appliances: % Volume 2019-2023
Table 6 LBN Brand Shares of Food Preparation Appliances: % Volume 2020-2023
Table 7 Distribution of Food Preparation Appliances by Format: % Volume 2018-2023
Table 8 Forecast Sales of Food Preparation Appliances by Category: Volume 2023-2028
Table 9 Forecast Sales of Food Preparation Appliances by Category: Value 2023-2028
Table 10 Forecast Sales of Food Preparation Appliances by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 11 Forecast Sales of Food Preparation Appliances by Category: % Value Growth 2023-2028
CONSUMER APPLIANCES IN THE US
EXECUTIVE SUMMARY
Consumer appliances in 2023: The big picture
2023 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for consumer appliances?
MARKET INDICATORS
Table 12 Household Penetration of Selected Total Stock Consumer Appliances by Category 2018-2024
Table 13 Replacement Cycles of Consumer Appliances by Category 2018-2024
MARKET DATA
Table 14 Sales of Consumer Appliances by Category: Volume 2018-2023
Table 15 Sales of Consumer Appliances by Category: Value 2018-2023
Table 16 Sales of Consumer Appliances by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 17 Sales of Consumer Appliances by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 18 Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: Volume 2018-2023
Table 19 Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: Value 2018-2023
Table 20 Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: % Volume Growth 2018-2023
Table 21 Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: % Value Growth 2018-2023
Table 22 Sales of Small Appliances by Category: Volume 2018-2023
Table 23 Sales of Small Appliances by Category: Value 2018-2023
Table 24 Sales of Small Appliances by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 25 Sales of Small Appliances by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 26 NBO Company Shares of Major Appliances: % Volume 2019-2023
Table 27 LBN Brand Shares of Major Appliances: % Volume 2020-2023
Table 28 NBO Company Shares of Small Appliances: % Volume 2019-2023
Table 29 LBN Brand Shares of Small Appliances: % Volume 2020-2023
Table 30 Distribution of Major Appliances by Format: % Volume 2018-2023
Table 31 Distribution of Small Appliances by Format: % Volume 2018-2023
Table 32 Forecast Sales of Consumer Appliances by Category: Volume 2023-2028
Table 33 Forecast Sales of Consumer Appliances by Category: Value 2023-2028
Table 34 Forecast Sales of Consumer Appliances by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 35 Forecast Sales of Consumer Appliances by Category: % Value Growth 2023-2028
Table 36 Forecast Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: Volume 2023-2028
Table 37 Forecast Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: Value 2023-2028
Table 38 Forecast Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: % Volume Growth 2023-2028
Table 39 Forecast Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: % Value Growth 2023-2028
Table 40 Forecast Sales of Small Appliances by Category: Volume 2023-2028
Table 41 Forecast Sales of Small Appliances by Category: Value 2023-2028
Table 42 Forecast Sales of Small Appliances by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 43 Forecast Sales of Small Appliances by Category: % Value Growth 2023-2028
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(その他)の最新刊レポート


よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/10/04 10:27

147.72 円

163.39 円

196.69 円

ページTOPに戻る