シンガポール旅行Travel in Singapore 2023年、シンガポールは力強い回復を続けている。アジア太平洋地域の旅行・観光産業が再開の初期段階で緩やかな回復を経験する中、シンガポールは何とか先行している。しかし、主要なインバウンド元市場である中... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー2023年、シンガポールは力強い回復を続けている。アジア太平洋地域の旅行・観光産業が再開の初期段階で緩やかな回復を経験する中、シンガポールは何とか先行している。しかし、主要なインバウンド元市場である中国とインドネシアは困難に遭遇している。パンデミック(世界的大流行病)関連の不確実性とシンガポールへの旅行費用の高さは、シンガポールへの訪問を検討している中国人観光客の抑止力となっている。一方、インドネシアもまた、中国からの観光客が増加傾向にある。この調査レポートはシンガポールの旅行市場を分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。2018-2022年の最新市場規模データを提供し、成長を促進する分野を特定することができます。主要企業を特定し、新たな法律、技術、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。可処分所得、年次休暇、休暇取得の習慣に関する背景情報も含まれています。2027年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品予約、旅行先での消費、宿泊(旅行先)、観光の流れ、旅行形態。 データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * 旅行市場の詳細な把握 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Travel in SingaporeEuromonitor International October 2023 List Of Contents And Tables TRAVEL IN SINGAPORE EXECUTIVE SUMMARY Travel in 2023 Airlines: Key trends Hotels: Key trends Booking: Key trends What next for travel? MARKET DATA Table 1 Surface Travel Modes Sales: Value 2018-2023 Table 2 Surface Travel Modes Online Sales: Value 2018-2023 Table 3 Forecast Surface Travel Modes Sales: Value 2023-2028 Table 4 Forecast Surface Travel Modes Online Sales: Value 2023-2028 Table 5 In-Destination Spending: Value 2018-2023 Table 6 Forecast In-Destination Spending: Value 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources TOURISM FLOWS IN SINGAPORE KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Slow rebound for Chinese arrivals challenges recovery Strategic collaborations between local tourism board and industry players to enhance Singapore as a destination PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Transforming the positioning of Singapore as a destination to differentiate Interregional travel as top-of-mind destination among Singaporean travellers CATEGORY DATA Table 7 Inbound Arrivals: Number of Trips 2018-2023 Table 8 Inbound Arrivals by Country: Number of Trips 2018-2023 Table 9 Inbound City Arrivals 2018-2023 Table 10 Inbound Tourism Spending: Value 2018-2023 Table 11 Forecast Inbound Arrivals: Number of Trips 2023-2028 Table 12 Forecast Inbound Arrivals by Country: Number of Trips 2023-2028 Table 13 Forecast Inbound Tourism Spending: Value 2023-2028 Table 14 Domestic Trips by Destination: Number of Trips 2018-2023 Table 15 Domestic Spending: Value 2018-2023 Table 16 Forecast Domestic Trips by Destination: Number of Trips 2023-2028 Table 17 Forecast Domestic Spending: Value 2023-2028 Table 18 Outbound Departures: Number of Trips 2018-2023 Table 19 Outbound Departures by Destination: Number of Trips 2018-2023 Table 20 Outbound Tourism Spending: Value 2018-2023 Table 21 Forecast Outbound Departures: Number of Trips 2023-2028 Table 22 Forecast Outbound Departures by Destination: Number of Trips 2023-2028 Table 23 Forecast Outbound Spending: Value 2023-2028 AIRLINES IN SINGAPORE KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Staffing issues and fleet capacity hinder full recovery of airlines Flagship Singapore Airlines leads recovery with enhanced passenger experience PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Sustainability expected to be top of the agenda among airline players Enhancing in-flight experience through personalisation CATEGORY DATA Table 24 Airlines Sales: Value 2018-2023 Table 25 Airlines Online Sales: Value 2018-2023 Table 26 Airlines: Passengers Carried 2018-2023 Table 27 Airlines NBO Company Shares: % Value 2018-2022 Table 28 Low Cost Carriers Brands by Key Performance Indicators 2023 Table 29 Full Service Carriers Brands by Key Performance Indicators 2023 Table 30 Forecast Airlines Sales: Value 2023-2028 Table 31 Forecast Airlines Online Sales: Value 2023-2028 LODGING (DESTINATION) IN SINGAPORE KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Capacity shortage leads to spike in average daily room rate Luxury and upscale hotels as major growth drivers PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Jobs Transformation Map (JTM) will drive job redesign and upskilling in hotels Sustainability as key agenda with Hotel Sustainability Roadmap CATEGORY DATA Table 32 Lodging (Destination) Sales: Value 2018-2023 Table 33 Lodging (Destination) Online Sales: Value 2018-2023 Table 34 Hotels Sales: Value 2018-2023 Table 35 Hotels Online Sales: Value 2018-2023 Table 36 Other Lodging Sales: Value 2018-2023 Table 37 Other Lodging Online Sales: Value 2018-2023 Table 38 Lodging (Destination) Outlets: Units 2018-2023 Table 39 Lodging (Destination) Rooms: Number of Rooms 2018-2023 Table 40 Lodging (Destination) by Incoming vs Domestic: % Value 2018-2023 Table 41 Hotels NBO Company Shares: % Value 2018-2022 Table 42 Hotel Brands by Key Performance Indicators 2023 Table 43 Forecast Lodging (Destination) Sales: Value 2023-2028 Table 44 Forecast Lodging (Destination) Online Sales: Value 2023-2028 Table 45 Forecast Hotels Sales: Value 2023-2028 Table 46 Forecast Hotels Online Sales: Value 2023-2028 Table 47 Forecast Other Lodging Sales: Value 2023-2028 Table 48 Forecast Other Lodging Online Sales: Value 2023-2028 Table 49 Forecast Lodging (Destination) Outlets: Units 2023-2028 BOOKING IN SINGAPORE KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Business travel experiences significant rebound, complemented by sustainable initiatives Traditional travel agencies find themselves at a pivotal juncture a post-pandemic era PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Leisure cruises present promising opportunities AI to lead digital transformation to enhance user experience and competitive edge CATEGORY DATA Table 50 Booking Sales: Value 2018-2023 Table 51 Business Travel Sales: Value 2018-2023 Table 52 Leisure Travel Sales: Value 2018-2023 Table 53 Travel Intermediaries NBO Company Shares: % Value 2018-2023 Table 54 Forecast Booking Sales: Value 2023-2028 Table 55 Forecast Business Travel Sales: Value 2023-2028 Table 56 Forecast Leisure Travel Sales: Value 2023-2028
SummarySingapore continues to recover strongly in 2023. While the travel and tourism industry in Asia Pacific experienced a slow recovery during the early stages of reopening, Singapore has managed to stay ahead. However, the primary inbound source markets, namely China and Indonesia, have encountered challenges. The pandemic-related uncertainty and high cost of travel to Singapore act as deterrents for Chinese tourists considering a visit to the city-state. In the meantime, Indonesia has also been cha... Table of ContentsTravel in SingaporeEuromonitor International October 2023 List Of Contents And Tables TRAVEL IN SINGAPORE EXECUTIVE SUMMARY Travel in 2023 Airlines: Key trends Hotels: Key trends Booking: Key trends What next for travel? MARKET DATA Table 1 Surface Travel Modes Sales: Value 2018-2023 Table 2 Surface Travel Modes Online Sales: Value 2018-2023 Table 3 Forecast Surface Travel Modes Sales: Value 2023-2028 Table 4 Forecast Surface Travel Modes Online Sales: Value 2023-2028 Table 5 In-Destination Spending: Value 2018-2023 Table 6 Forecast In-Destination Spending: Value 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources TOURISM FLOWS IN SINGAPORE KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Slow rebound for Chinese arrivals challenges recovery Strategic collaborations between local tourism board and industry players to enhance Singapore as a destination PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Transforming the positioning of Singapore as a destination to differentiate Interregional travel as top-of-mind destination among Singaporean travellers CATEGORY DATA Table 7 Inbound Arrivals: Number of Trips 2018-2023 Table 8 Inbound Arrivals by Country: Number of Trips 2018-2023 Table 9 Inbound City Arrivals 2018-2023 Table 10 Inbound Tourism Spending: Value 2018-2023 Table 11 Forecast Inbound Arrivals: Number of Trips 2023-2028 Table 12 Forecast Inbound Arrivals by Country: Number of Trips 2023-2028 Table 13 Forecast Inbound Tourism Spending: Value 2023-2028 Table 14 Domestic Trips by Destination: Number of Trips 2018-2023 Table 15 Domestic Spending: Value 2018-2023 Table 16 Forecast Domestic Trips by Destination: Number of Trips 2023-2028 Table 17 Forecast Domestic Spending: Value 2023-2028 Table 18 Outbound Departures: Number of Trips 2018-2023 Table 19 Outbound Departures by Destination: Number of Trips 2018-2023 Table 20 Outbound Tourism Spending: Value 2018-2023 Table 21 Forecast Outbound Departures: Number of Trips 2023-2028 Table 22 Forecast Outbound Departures by Destination: Number of Trips 2023-2028 Table 23 Forecast Outbound Spending: Value 2023-2028 AIRLINES IN SINGAPORE KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Staffing issues and fleet capacity hinder full recovery of airlines Flagship Singapore Airlines leads recovery with enhanced passenger experience PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Sustainability expected to be top of the agenda among airline players Enhancing in-flight experience through personalisation CATEGORY DATA Table 24 Airlines Sales: Value 2018-2023 Table 25 Airlines Online Sales: Value 2018-2023 Table 26 Airlines: Passengers Carried 2018-2023 Table 27 Airlines NBO Company Shares: % Value 2018-2022 Table 28 Low Cost Carriers Brands by Key Performance Indicators 2023 Table 29 Full Service Carriers Brands by Key Performance Indicators 2023 Table 30 Forecast Airlines Sales: Value 2023-2028 Table 31 Forecast Airlines Online Sales: Value 2023-2028 LODGING (DESTINATION) IN SINGAPORE KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Capacity shortage leads to spike in average daily room rate Luxury and upscale hotels as major growth drivers PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Jobs Transformation Map (JTM) will drive job redesign and upskilling in hotels Sustainability as key agenda with Hotel Sustainability Roadmap CATEGORY DATA Table 32 Lodging (Destination) Sales: Value 2018-2023 Table 33 Lodging (Destination) Online Sales: Value 2018-2023 Table 34 Hotels Sales: Value 2018-2023 Table 35 Hotels Online Sales: Value 2018-2023 Table 36 Other Lodging Sales: Value 2018-2023 Table 37 Other Lodging Online Sales: Value 2018-2023 Table 38 Lodging (Destination) Outlets: Units 2018-2023 Table 39 Lodging (Destination) Rooms: Number of Rooms 2018-2023 Table 40 Lodging (Destination) by Incoming vs Domestic: % Value 2018-2023 Table 41 Hotels NBO Company Shares: % Value 2018-2022 Table 42 Hotel Brands by Key Performance Indicators 2023 Table 43 Forecast Lodging (Destination) Sales: Value 2023-2028 Table 44 Forecast Lodging (Destination) Online Sales: Value 2023-2028 Table 45 Forecast Hotels Sales: Value 2023-2028 Table 46 Forecast Hotels Online Sales: Value 2023-2028 Table 47 Forecast Other Lodging Sales: Value 2023-2028 Table 48 Forecast Other Lodging Online Sales: Value 2023-2028 Table 49 Forecast Lodging (Destination) Outlets: Units 2023-2028 BOOKING IN SINGAPORE KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Business travel experiences significant rebound, complemented by sustainable initiatives Traditional travel agencies find themselves at a pivotal juncture a post-pandemic era PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Leisure cruises present promising opportunities AI to lead digital transformation to enhance user experience and competitive edge CATEGORY DATA Table 50 Booking Sales: Value 2018-2023 Table 51 Business Travel Sales: Value 2018-2023 Table 52 Leisure Travel Sales: Value 2018-2023 Table 53 Travel Intermediaries NBO Company Shares: % Value 2018-2023 Table 54 Forecast Booking Sales: Value 2023-2028 Table 55 Forecast Business Travel Sales: Value 2023-2028 Table 56 Forecast Leisure Travel Sales: Value 2023-2028
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポート
Euromonitor International社の旅行分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(travel)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |