オーストラリア旅行Travel in Australia 2022年、オーストラリアは国境開放を決定し、旅行と観光の回復に大きく貢献した。しかし、期待された外国人観光客の急増は予想ほど早くは実現しなかった。オーストラリアへの外国人観光客の主な渡航先であるアジ... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー2022年、オーストラリアは国境開放を決定し、旅行と観光の回復に大きく貢献した。しかし、期待された外国人観光客の急増は予想ほど早くは実現しなかった。オーストラリアへの外国人観光客の主な渡航先であるアジア太平洋諸国の多くは、主に2022年後半と2023年前半に国境開放を選択した。その結果、オーストラリアは国内観光客の大幅な増加に見舞われた。この調査レポートはオーストラリアの旅行市場を分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。2018-2022年の最新市場規模データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業を特定し、新たな法律、技術、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。可処分所得、年次休暇、休暇取得の習慣に関する背景情報も含まれています。2027年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品予約、旅行先での消費、宿泊(旅行先)、観光の流れ、旅行形態。 データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * 旅行市場の詳細な把握 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Travel in AustraliaEuromonitor International November 2023 List Of Contents And Tables TRAVEL IN AUSTRALIA EXECUTIVE SUMMARY Travel in 2023 Airlines: Key trends Hotels: Key trends Booking: Key trends What next for travel? MARKET DATA Table 1 Surface Travel Modes Sales: Value 2018-2023 Table 2 Surface Travel Modes Online Sales: Value 2018-2023 Table 3 Forecast Surface Travel Modes Sales: Value 2023-2028 Table 4 Forecast Surface Travel Modes Online Sales: Value 2023-2028 Table 5 In-Destination Spending: Value 2018-2023 Table 6 Forecast In-Destination Spending: Value 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources TOURISM FLOWS IN AUSTRALIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Resurgence and reinvestment: The evolution of domestic travel in Australia Changing face of international tourism: Demographics and prospects PROSPECTS AND OPPORTUNITIES The gradual recovery of business travel Contactless payments: Revolutionising travel payment experiences in Australia CATEGORY DATA Table 7 Inbound Arrivals: Number of Trips 2018-2023 Table 8 Inbound Arrivals by Country: Number of Trips 2018-2023 Table 9 Inbound City Arrivals 2018-2023 Table 10 Inbound Tourism Spending: Value 2018-2023 Table 11 Forecast Inbound Arrivals: Number of Trips 2023-2028 Table 12 Forecast Inbound Arrivals by Country: Number of Trips 2023-2028 Table 13 Forecast Inbound Tourism Spending: Value 2023-2028 Table 14 Domestic Trips by Destination: Number of Trips 2018-2023 Table 15 Domestic Spending: Value 2018-2023 Table 16 Forecast Domestic Trips by Destination: Number of Trips 2023-2028 Table 17 Forecast Domestic Spending: Value 2023-2028 Table 18 Outbound Departures: Number of Trips 2018-2023 Table 19 Outbound Departures by Destination: Number of Trips 2018-2023 Table 20 Outbound Tourism Spending: Value 2018-2023 Table 21 Forecast Outbound Departures: Number of Trips 2023-2028 Table 22 Forecast Outbound Departures by Destination: Number of Trips 2023-2028 Table 23 Forecast Outbound Spending: Value 2023-2028 AIRLINES IN AUSTRALIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Low cost carriers during period of economic uncertainty favoured by consumers Recovery challenges and advance booking preferences among consumers PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Monopoly concerns in Australia's aviation industry Airlines' strategies for sustainable growth through ancillary revenue CATEGORY DATA Table 24 Airlines Sales: Value 2018-2023 Table 25 Airlines Online Sales: Value 2018-2023 Table 26 Airlines: Passengers Carried 2018-2023 Table 27 Airlines NBO Company Shares: % Value 2018-2022 Table 28 Non-Scheduled Carriers Brands by Key Performance Indicators 2023 Table 29 Low Cost Carriers Brands by Key Performance Indicators 2023 Table 30 Full Service Carriers Brands by Key Performance Indicators 2023 Table 31 Forecast Airlines Sales: Value 2023-2028 Table 32 Forecast Airlines Online Sales: Value 2023-2028 LODGING (DESTINATION) IN AUSTRALIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Challenges and changes in Australia's short-term rental space Strong resilience of hotels in Australia PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Sustainability advancements made by local hotels Empowering community-centric tourism CATEGORY DATA Table 33 Lodging (Destination) Sales: Value 2018-2023 Table 34 Lodging (Destination) Online Sales: Value 2018-2023 Table 35 Hotels Sales: Value 2018-2023 Table 36 Hotels Online Sales: Value 2018-2023 Table 37 Other Lodging Sales: Value 2018-2023 Table 38 Other Lodging Online Sales: Value 2018-2023 Table 39 Lodging (Destination) Outlets: Units 2018-2023 Table 40 Lodging (Destination) Rooms: Number of Rooms 2018-2023 Table 41 Lodging (Destination) by Incoming vs Domestic: % Value 2018-2023 Table 42 Hotels NBO Company Shares: % Value 2018-2022 Table 43 Hotel Brands by Key Performance Indicators 2023 Table 44 Forecast Lodging (Destination) Sales: Value 2023-2028 Table 45 Forecast Lodging (Destination) Online Sales: Value 2023-2028 Table 46 Forecast Hotels Sales: Value 2023-2028 Table 47 Forecast Hotels Online Sales: Value 2023-2028 Table 48 Forecast Other Lodging Sales: Value 2023-2028 Table 49 Forecast Other Lodging Online Sales: Value 2023-2028 Table 50 Forecast Lodging (Destination) Outlets: Units 2023-2028 BOOKING IN AUSTRALIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS The rise of online and offline travel agencies in Australia Rising demand and evolving pricing strategies in Australia's travel booking space PROSPECTS AND OPPORTUNITIES The rise of “bleisure” travel and the evolution of business trips AI revolution in online booking CATEGORY DATA Table 51 Booking Sales: Value 2018-2023 Table 52 Business Travel Sales: Value 2018-2023 Table 53 Leisure Travel Sales: Value 2018-2023 Table 54 Travel Intermediaries NBO Company Shares: % Value 2018-2023 Table 55 Forecast Booking Sales: Value 2023-2028 Table 56 Forecast Business Travel Sales: Value 2023-2028 Table 57 Forecast Leisure Travel Sales: Value 2023-2028
SummaryIn 2022, Australia's decision to reopen its borders contributed significantly to the rebound in travel and tourism. However, the expected surge in international arrivals did not materialise as quickly as anticipated. Many Asia Pacific countries, which are the primary source markets for international tourists in Australia, mainly chose to open their borders in the latter half of 2022 and the first half of 2023. Consequently, Australia experienced a substantial increase in domestic tourism as many... Table of ContentsTravel in AustraliaEuromonitor International November 2023 List Of Contents And Tables TRAVEL IN AUSTRALIA EXECUTIVE SUMMARY Travel in 2023 Airlines: Key trends Hotels: Key trends Booking: Key trends What next for travel? MARKET DATA Table 1 Surface Travel Modes Sales: Value 2018-2023 Table 2 Surface Travel Modes Online Sales: Value 2018-2023 Table 3 Forecast Surface Travel Modes Sales: Value 2023-2028 Table 4 Forecast Surface Travel Modes Online Sales: Value 2023-2028 Table 5 In-Destination Spending: Value 2018-2023 Table 6 Forecast In-Destination Spending: Value 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources TOURISM FLOWS IN AUSTRALIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Resurgence and reinvestment: The evolution of domestic travel in Australia Changing face of international tourism: Demographics and prospects PROSPECTS AND OPPORTUNITIES The gradual recovery of business travel Contactless payments: Revolutionising travel payment experiences in Australia CATEGORY DATA Table 7 Inbound Arrivals: Number of Trips 2018-2023 Table 8 Inbound Arrivals by Country: Number of Trips 2018-2023 Table 9 Inbound City Arrivals 2018-2023 Table 10 Inbound Tourism Spending: Value 2018-2023 Table 11 Forecast Inbound Arrivals: Number of Trips 2023-2028 Table 12 Forecast Inbound Arrivals by Country: Number of Trips 2023-2028 Table 13 Forecast Inbound Tourism Spending: Value 2023-2028 Table 14 Domestic Trips by Destination: Number of Trips 2018-2023 Table 15 Domestic Spending: Value 2018-2023 Table 16 Forecast Domestic Trips by Destination: Number of Trips 2023-2028 Table 17 Forecast Domestic Spending: Value 2023-2028 Table 18 Outbound Departures: Number of Trips 2018-2023 Table 19 Outbound Departures by Destination: Number of Trips 2018-2023 Table 20 Outbound Tourism Spending: Value 2018-2023 Table 21 Forecast Outbound Departures: Number of Trips 2023-2028 Table 22 Forecast Outbound Departures by Destination: Number of Trips 2023-2028 Table 23 Forecast Outbound Spending: Value 2023-2028 AIRLINES IN AUSTRALIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Low cost carriers during period of economic uncertainty favoured by consumers Recovery challenges and advance booking preferences among consumers PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Monopoly concerns in Australia's aviation industry Airlines' strategies for sustainable growth through ancillary revenue CATEGORY DATA Table 24 Airlines Sales: Value 2018-2023 Table 25 Airlines Online Sales: Value 2018-2023 Table 26 Airlines: Passengers Carried 2018-2023 Table 27 Airlines NBO Company Shares: % Value 2018-2022 Table 28 Non-Scheduled Carriers Brands by Key Performance Indicators 2023 Table 29 Low Cost Carriers Brands by Key Performance Indicators 2023 Table 30 Full Service Carriers Brands by Key Performance Indicators 2023 Table 31 Forecast Airlines Sales: Value 2023-2028 Table 32 Forecast Airlines Online Sales: Value 2023-2028 LODGING (DESTINATION) IN AUSTRALIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Challenges and changes in Australia's short-term rental space Strong resilience of hotels in Australia PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Sustainability advancements made by local hotels Empowering community-centric tourism CATEGORY DATA Table 33 Lodging (Destination) Sales: Value 2018-2023 Table 34 Lodging (Destination) Online Sales: Value 2018-2023 Table 35 Hotels Sales: Value 2018-2023 Table 36 Hotels Online Sales: Value 2018-2023 Table 37 Other Lodging Sales: Value 2018-2023 Table 38 Other Lodging Online Sales: Value 2018-2023 Table 39 Lodging (Destination) Outlets: Units 2018-2023 Table 40 Lodging (Destination) Rooms: Number of Rooms 2018-2023 Table 41 Lodging (Destination) by Incoming vs Domestic: % Value 2018-2023 Table 42 Hotels NBO Company Shares: % Value 2018-2022 Table 43 Hotel Brands by Key Performance Indicators 2023 Table 44 Forecast Lodging (Destination) Sales: Value 2023-2028 Table 45 Forecast Lodging (Destination) Online Sales: Value 2023-2028 Table 46 Forecast Hotels Sales: Value 2023-2028 Table 47 Forecast Hotels Online Sales: Value 2023-2028 Table 48 Forecast Other Lodging Sales: Value 2023-2028 Table 49 Forecast Other Lodging Online Sales: Value 2023-2028 Table 50 Forecast Lodging (Destination) Outlets: Units 2023-2028 BOOKING IN AUSTRALIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS The rise of online and offline travel agencies in Australia Rising demand and evolving pricing strategies in Australia's travel booking space PROSPECTS AND OPPORTUNITIES The rise of “bleisure” travel and the evolution of business trips AI revolution in online booking CATEGORY DATA Table 51 Booking Sales: Value 2018-2023 Table 52 Business Travel Sales: Value 2018-2023 Table 53 Leisure Travel Sales: Value 2018-2023 Table 54 Travel Intermediaries NBO Company Shares: % Value 2018-2023 Table 55 Forecast Booking Sales: Value 2023-2028 Table 56 Forecast Business Travel Sales: Value 2023-2028 Table 57 Forecast Leisure Travel Sales: Value 2023-2028
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポートEuromonitor International社の旅行分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(travel)の最新刊レポートよくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|