イギリス旅行Travel in the United Kingdom 2023年の英国へのインバウンド旅行者数の増加に最も貢献しているのは2つのグループである。米国からの観光客は、前年の大幅なトラフィックに続き、2023年も引き続き好調な伸びを示している。COVID-19の制限解除を... もっと見る
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サマリー2023年の英国へのインバウンド旅行者数の増加に最も貢献しているのは2つのグループである。米国からの観光客は、前年の大幅なトラフィックに続き、2023年も引き続き好調な伸びを示している。COVID-19の制限解除をいち早く利用した一方で、米ドルの相対的な強さも米国からの到着を後押ししている。スコットランドは米国市場にとってますます魅力的な目的地と見なされるようになっており、米国からの旅行者とスコットランドの旅行者を組み合わせた場合、最も高い成長率を示している。ユーロモニターインターナショナルの調査レポート「イギリスの旅行」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2018年から2022年の最新の市場規模データを提供し、成長を促進する分野を特定することができます。主要企業を特定し、新たな法律、技術、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。可処分所得、年次休暇、休暇取得の習慣に関する背景情報も含まれています。2027年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品予約、旅行先での消費、宿泊(旅行先)、観光の流れ、旅行形態。 データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * 旅行市場の詳細な把握 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Travel in the United KingdomEuromonitor International November 2023 List Of Contents And Tables TRAVEL IN THE UNITED KINGDOM EXECUTIVE SUMMARY Travel in 2023 – US visitors and VFR inbound drive growth Airlines: Key trends Hotels: Key trends Booking: Key trends What next for UK travel? MARKET DATA Table 1 Surface Travel Modes Sales: Value 2018-2023 Table 2 Surface Travel Modes Online Sales: Value 2018-2023 Table 3 Forecast Surface Travel Modes Sales: Value 2023-2028 Table 4 Forecast Surface Travel Modes Online Sales: Value 2023-2028 Table 5 In-Destination Spending: Value 2018-2023 Table 6 Forecast In-Destination Spending: Value 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources TOURISM FLOWS IN THE UNITED KINGDOM KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Visits from the US and from friends and relatives drive inbound’s strong performance Fewer but longer trips drive travel expenditure PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Coronation and Eurovision Song Contest to raise awareness of the UK VAT-free shopping as a potential driver of outbound spending CATEGORY DATA Table 41 Inbound Arrivals: Number of Trips 2018-2023 Table 42 Inbound Arrivals by Country: Number of Trips 2018-2023 Table 43 Inbound City Arrivals 2018-2023 Table 44 Inbound Tourism Spending: Value 2018-2023 Table 45 Forecast Inbound Arrivals: Number of Trips 2023-2028 Table 46 Forecast Inbound Arrivals by Country: Number of Trips 2023-2028 Table 47 Forecast Inbound Tourism Spending: Value 2023-2028 Table 48 Domestic Trips by Destination: Number of Trips 2018-2023 Table 49 Domestic Spending: Value 2018-2023 Table 50 Forecast Domestic Trips by Destination: Number of Trips 2023-2028 Table 51 Forecast Domestic Spending: Value 2023-2028 Table 52 Outbound Departures: Number of Trips 2018-2023 Table 53 Outbound Departures by Destination: Number of Trips 2018-2023 Table 54 Outbound Tourism Spending: Value 2018-2023 Table 55 Forecast Outbound Departures: Number of Trips 2023-2028 Table 56 Forecast Outbound Departures by Destination: Number of Trips 2023-2028 Table 57 Forecast Outbound Spending: Value 2023-2028 AIRLINES IN THE UNITED KINGDOM KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Cost-of-living crisis favours low cost carriers Changing pricing dynamics for airlines PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Decarbonisation journey for airlines Loyalty programmes encourage consumers to buy directly from airline websites CATEGORY DATA Table 7 Airlines Sales: Value 2018-2023 Table 8 Airlines Online Sales: Value 2018-2023 Table 9 Airlines: Passengers Carried 2018-2023 Table 10 Airlines NBO Company Shares: % Value 2018-2022 Table 11 Non-Scheduled Carriers Brands by Key Performance Indicators 2023 Table 12 Low Cost Carriers Brands by Key Performance Indicators 2023 Table 13 Full Service Carriers Brands by Key Performance Indicators 2023 Table 14 Forecast Airlines Sales: Value 2023-2028 Table 15 Forecast Airlines Online Sales: Value 2023-2028 LODGING (DESTINATION) IN THE UNITED KINGDOM KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS More affordable lodging options are on the rise in the UK Less frequent trips, longer stays PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Advancements are opening the doors for expansion in short-term rentals Lodging’s focus on sustainability CATEGORY DATA Table 16 Lodging (Destination) Sales: Value 2018-2023 Table 17 Lodging (Destination) Online Sales: Value 2018-2023 Table 18 Hotels Sales: Value 2018-2023 Table 19 Hotels Online Sales: Value 2018-2023 Table 20 Other Lodging Sales: Value 2018-2023 Table 21 Other Lodging Online Sales: Value 2018-2023 Table 22 Lodging (Destination) Outlets: Units 2018-2023 Table 23 Lodging (Destination) Rooms: Number of Rooms 2018-2023 Table 24 Lodging (Destination) by Incoming vs Domestic: % Value 2018-2023 Table 25 Hotels NBO Company Shares: % Value 2018-2022 Table 26 Hotel Brands by Key Performance Indicators 2023 Table 27 Forecast Lodging (Destination) Sales: Value 2023-2028 Table 28 Forecast Lodging (Destination) Online Sales: Value 2023-2028 Table 29 Forecast Hotels Sales: Value 2023-2028 Table 30 Forecast Hotels Online Sales: Value 2023-2028 Table 31 Forecast Other Lodging Sales: Value 2023-2028 Table 32 Forecast Other Lodging Online Sales: Value 2023-2028 Table 33 Forecast Lodging (Destination) Outlets: Units 2023-2028 BOOKING IN THE UNITED KINGDOM KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Package holidays and cruises boost sales through travel intermediaries Consumers spending more on travel despite headwinds PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Travel spending tipping point Personalisation key to remaining competitive CATEGORY DATA Table 34 Booking Sales: Value 2018-2023 Table 35 Business Travel Sales: Value 2018-2023 Table 36 Leisure Travel Sales: Value 2018-2023 Table 37 Travel Intermediaries NBO Company Shares: % Value 2018-2023 Table 38 Forecast Booking Sales: Value 2023-2028 Table 39 Forecast Business Travel Sales: Value 2023-2028 Table 40 Forecast Leisure Travel Sales: Value 2023-2028
SummaryTwo groups are contributing the most to growth of inbound travel to the UK in 2023. Visitors from the US continue to rise strongly in numbers in 2023, following considerable traffic the previous year. While they were early to take advantage of the lifting of COVID-19 restrictions, arrivals from the US have also been driven by the relative strength of the US dollar. Scotland is increasingly seen as an attractive destination for the US market with the strongest growth rates seen when pairing US vi... Table of ContentsTravel in the United KingdomEuromonitor International November 2023 List Of Contents And Tables TRAVEL IN THE UNITED KINGDOM EXECUTIVE SUMMARY Travel in 2023 – US visitors and VFR inbound drive growth Airlines: Key trends Hotels: Key trends Booking: Key trends What next for UK travel? MARKET DATA Table 1 Surface Travel Modes Sales: Value 2018-2023 Table 2 Surface Travel Modes Online Sales: Value 2018-2023 Table 3 Forecast Surface Travel Modes Sales: Value 2023-2028 Table 4 Forecast Surface Travel Modes Online Sales: Value 2023-2028 Table 5 In-Destination Spending: Value 2018-2023 Table 6 Forecast In-Destination Spending: Value 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources TOURISM FLOWS IN THE UNITED KINGDOM KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Visits from the US and from friends and relatives drive inbound’s strong performance Fewer but longer trips drive travel expenditure PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Coronation and Eurovision Song Contest to raise awareness of the UK VAT-free shopping as a potential driver of outbound spending CATEGORY DATA Table 41 Inbound Arrivals: Number of Trips 2018-2023 Table 42 Inbound Arrivals by Country: Number of Trips 2018-2023 Table 43 Inbound City Arrivals 2018-2023 Table 44 Inbound Tourism Spending: Value 2018-2023 Table 45 Forecast Inbound Arrivals: Number of Trips 2023-2028 Table 46 Forecast Inbound Arrivals by Country: Number of Trips 2023-2028 Table 47 Forecast Inbound Tourism Spending: Value 2023-2028 Table 48 Domestic Trips by Destination: Number of Trips 2018-2023 Table 49 Domestic Spending: Value 2018-2023 Table 50 Forecast Domestic Trips by Destination: Number of Trips 2023-2028 Table 51 Forecast Domestic Spending: Value 2023-2028 Table 52 Outbound Departures: Number of Trips 2018-2023 Table 53 Outbound Departures by Destination: Number of Trips 2018-2023 Table 54 Outbound Tourism Spending: Value 2018-2023 Table 55 Forecast Outbound Departures: Number of Trips 2023-2028 Table 56 Forecast Outbound Departures by Destination: Number of Trips 2023-2028 Table 57 Forecast Outbound Spending: Value 2023-2028 AIRLINES IN THE UNITED KINGDOM KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Cost-of-living crisis favours low cost carriers Changing pricing dynamics for airlines PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Decarbonisation journey for airlines Loyalty programmes encourage consumers to buy directly from airline websites CATEGORY DATA Table 7 Airlines Sales: Value 2018-2023 Table 8 Airlines Online Sales: Value 2018-2023 Table 9 Airlines: Passengers Carried 2018-2023 Table 10 Airlines NBO Company Shares: % Value 2018-2022 Table 11 Non-Scheduled Carriers Brands by Key Performance Indicators 2023 Table 12 Low Cost Carriers Brands by Key Performance Indicators 2023 Table 13 Full Service Carriers Brands by Key Performance Indicators 2023 Table 14 Forecast Airlines Sales: Value 2023-2028 Table 15 Forecast Airlines Online Sales: Value 2023-2028 LODGING (DESTINATION) IN THE UNITED KINGDOM KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS More affordable lodging options are on the rise in the UK Less frequent trips, longer stays PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Advancements are opening the doors for expansion in short-term rentals Lodging’s focus on sustainability CATEGORY DATA Table 16 Lodging (Destination) Sales: Value 2018-2023 Table 17 Lodging (Destination) Online Sales: Value 2018-2023 Table 18 Hotels Sales: Value 2018-2023 Table 19 Hotels Online Sales: Value 2018-2023 Table 20 Other Lodging Sales: Value 2018-2023 Table 21 Other Lodging Online Sales: Value 2018-2023 Table 22 Lodging (Destination) Outlets: Units 2018-2023 Table 23 Lodging (Destination) Rooms: Number of Rooms 2018-2023 Table 24 Lodging (Destination) by Incoming vs Domestic: % Value 2018-2023 Table 25 Hotels NBO Company Shares: % Value 2018-2022 Table 26 Hotel Brands by Key Performance Indicators 2023 Table 27 Forecast Lodging (Destination) Sales: Value 2023-2028 Table 28 Forecast Lodging (Destination) Online Sales: Value 2023-2028 Table 29 Forecast Hotels Sales: Value 2023-2028 Table 30 Forecast Hotels Online Sales: Value 2023-2028 Table 31 Forecast Other Lodging Sales: Value 2023-2028 Table 32 Forecast Other Lodging Online Sales: Value 2023-2028 Table 33 Forecast Lodging (Destination) Outlets: Units 2023-2028 BOOKING IN THE UNITED KINGDOM KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Package holidays and cruises boost sales through travel intermediaries Consumers spending more on travel despite headwinds PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Travel spending tipping point Personalisation key to remaining competitive CATEGORY DATA Table 34 Booking Sales: Value 2018-2023 Table 35 Business Travel Sales: Value 2018-2023 Table 36 Leisure Travel Sales: Value 2018-2023 Table 37 Travel Intermediaries NBO Company Shares: % Value 2018-2023 Table 38 Forecast Booking Sales: Value 2023-2028 Table 39 Forecast Business Travel Sales: Value 2023-2028 Table 40 Forecast Leisure Travel Sales: Value 2023-2028
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