世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

イギリス旅行


Travel in the United Kingdom

2023年の英国へのインバウンド旅行者数の増加に最も貢献しているのは2つのグループである。米国からの観光客は、前年の大幅なトラフィックに続き、2023年も引き続き好調な伸びを示している。COVID-19の制限解除を... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2023年9月5日 US$2,100
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
47 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

2023年の英国へのインバウンド旅行者数の増加に最も貢献しているのは2つのグループである。米国からの観光客は、前年の大幅なトラフィックに続き、2023年も引き続き好調な伸びを示している。COVID-19の制限解除をいち早く利用した一方で、米ドルの相対的な強さも米国からの到着を後押ししている。スコットランドは米国市場にとってますます魅力的な目的地と見なされるようになっており、米国からの旅行者とスコットランドの旅行者を組み合わせた場合、最も高い成長率を示している。

ユーロモニターインターナショナルの調査レポート「イギリスの旅行」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2018年から2022年の最新の市場規模データを提供し、成長を促進する分野を特定することができます。主要企業を特定し、新たな法律、技術、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。可処分所得、年次休暇、休暇取得の習慣に関する背景情報も含まれています。2027年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。

対象製品予約、旅行先での消費、宿泊(旅行先)、観光の流れ、旅行形態。

データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

このレポートを購入する理由
* 旅行市場の詳細な把握
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


ページTOPに戻る


目次

Travel in the United Kingdom
Euromonitor International
November 2023

List Of Contents And Tables

TRAVEL IN THE UNITED KINGDOM
EXECUTIVE SUMMARY
Travel in 2023 – US visitors and VFR inbound drive growth
Airlines: Key trends
Hotels: Key trends
Booking: Key trends
What next for UK travel?
MARKET DATA
Table 1 Surface Travel Modes Sales: Value 2018-2023
Table 2 Surface Travel Modes Online Sales: Value 2018-2023
Table 3 Forecast Surface Travel Modes Sales: Value 2023-2028
Table 4 Forecast Surface Travel Modes Online Sales: Value 2023-2028
Table 5 In-Destination Spending: Value 2018-2023
Table 6 Forecast In-Destination Spending: Value 2023-2028
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources
TOURISM FLOWS IN THE UNITED KINGDOM
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Visits from the US and from friends and relatives drive inbound’s strong performance
Fewer but longer trips drive travel expenditure
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Coronation and Eurovision Song Contest to raise awareness of the UK
VAT-free shopping as a potential driver of outbound spending
CATEGORY DATA
Table 41 Inbound Arrivals: Number of Trips 2018-2023
Table 42 Inbound Arrivals by Country: Number of Trips 2018-2023
Table 43 Inbound City Arrivals 2018-2023
Table 44 Inbound Tourism Spending: Value 2018-2023
Table 45 Forecast Inbound Arrivals: Number of Trips 2023-2028
Table 46 Forecast Inbound Arrivals by Country: Number of Trips 2023-2028
Table 47 Forecast Inbound Tourism Spending: Value 2023-2028
Table 48 Domestic Trips by Destination: Number of Trips 2018-2023
Table 49 Domestic Spending: Value 2018-2023
Table 50 Forecast Domestic Trips by Destination: Number of Trips 2023-2028
Table 51 Forecast Domestic Spending: Value 2023-2028
Table 52 Outbound Departures: Number of Trips 2018-2023
Table 53 Outbound Departures by Destination: Number of Trips 2018-2023
Table 54 Outbound Tourism Spending: Value 2018-2023
Table 55 Forecast Outbound Departures: Number of Trips 2023-2028
Table 56 Forecast Outbound Departures by Destination: Number of Trips 2023-2028
Table 57 Forecast Outbound Spending: Value 2023-2028
AIRLINES IN THE UNITED KINGDOM
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Cost-of-living crisis favours low cost carriers
Changing pricing dynamics for airlines
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Decarbonisation journey for airlines
Loyalty programmes encourage consumers to buy directly from airline websites
CATEGORY DATA
Table 7 Airlines Sales: Value 2018-2023
Table 8 Airlines Online Sales: Value 2018-2023
Table 9 Airlines: Passengers Carried 2018-2023
Table 10 Airlines NBO Company Shares: % Value 2018-2022
Table 11 Non-Scheduled Carriers Brands by Key Performance Indicators 2023
Table 12 Low Cost Carriers Brands by Key Performance Indicators 2023
Table 13 Full Service Carriers Brands by Key Performance Indicators 2023
Table 14 Forecast Airlines Sales: Value 2023-2028
Table 15 Forecast Airlines Online Sales: Value 2023-2028
LODGING (DESTINATION) IN THE UNITED KINGDOM
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
More affordable lodging options are on the rise in the UK
Less frequent trips, longer stays
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Advancements are opening the doors for expansion in short-term rentals
Lodging’s focus on sustainability
CATEGORY DATA
Table 16 Lodging (Destination) Sales: Value 2018-2023
Table 17 Lodging (Destination) Online Sales: Value 2018-2023
Table 18 Hotels Sales: Value 2018-2023
Table 19 Hotels Online Sales: Value 2018-2023
Table 20 Other Lodging Sales: Value 2018-2023
Table 21 Other Lodging Online Sales: Value 2018-2023
Table 22 Lodging (Destination) Outlets: Units 2018-2023
Table 23 Lodging (Destination) Rooms: Number of Rooms 2018-2023
Table 24 Lodging (Destination) by Incoming vs Domestic: % Value 2018-2023
Table 25 Hotels NBO Company Shares: % Value 2018-2022
Table 26 Hotel Brands by Key Performance Indicators 2023
Table 27 Forecast Lodging (Destination) Sales: Value 2023-2028
Table 28 Forecast Lodging (Destination) Online Sales: Value 2023-2028
Table 29 Forecast Hotels Sales: Value 2023-2028
Table 30 Forecast Hotels Online Sales: Value 2023-2028
Table 31 Forecast Other Lodging Sales: Value 2023-2028
Table 32 Forecast Other Lodging Online Sales: Value 2023-2028
Table 33 Forecast Lodging (Destination) Outlets: Units 2023-2028
BOOKING IN THE UNITED KINGDOM
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Package holidays and cruises boost sales through travel intermediaries
Consumers spending more on travel despite headwinds
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Travel spending tipping point
Personalisation key to remaining competitive
CATEGORY DATA
Table 34 Booking Sales: Value 2018-2023
Table 35 Business Travel Sales: Value 2018-2023
Table 36 Leisure Travel Sales: Value 2018-2023
Table 37 Travel Intermediaries NBO Company Shares: % Value 2018-2023
Table 38 Forecast Booking Sales: Value 2023-2028
Table 39 Forecast Business Travel Sales: Value 2023-2028
Table 40 Forecast Leisure Travel Sales: Value 2023-2028

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Two groups are contributing the most to growth of inbound travel to the UK in 2023. Visitors from the US continue to rise strongly in numbers in 2023, following considerable traffic the previous year. While they were early to take advantage of the lifting of COVID-19 restrictions, arrivals from the US have also been driven by the relative strength of the US dollar. Scotland is increasingly seen as an attractive destination for the US market with the strongest growth rates seen when pairing US vi...

Euromonitor International's Travel in United Kingdom report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest market size data 2018-2022, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new legislative, technology or pricing issues. Background information on disposable income, annual leave and holiday taking habits is also included. Forecasts to 2027 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Booking, In-Destination Spending, Lodging (Destination), Tourism Flows, Travel Modes.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Travel market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Travel in the United Kingdom
Euromonitor International
November 2023

List Of Contents And Tables

TRAVEL IN THE UNITED KINGDOM
EXECUTIVE SUMMARY
Travel in 2023 – US visitors and VFR inbound drive growth
Airlines: Key trends
Hotels: Key trends
Booking: Key trends
What next for UK travel?
MARKET DATA
Table 1 Surface Travel Modes Sales: Value 2018-2023
Table 2 Surface Travel Modes Online Sales: Value 2018-2023
Table 3 Forecast Surface Travel Modes Sales: Value 2023-2028
Table 4 Forecast Surface Travel Modes Online Sales: Value 2023-2028
Table 5 In-Destination Spending: Value 2018-2023
Table 6 Forecast In-Destination Spending: Value 2023-2028
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources
TOURISM FLOWS IN THE UNITED KINGDOM
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Visits from the US and from friends and relatives drive inbound’s strong performance
Fewer but longer trips drive travel expenditure
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Coronation and Eurovision Song Contest to raise awareness of the UK
VAT-free shopping as a potential driver of outbound spending
CATEGORY DATA
Table 41 Inbound Arrivals: Number of Trips 2018-2023
Table 42 Inbound Arrivals by Country: Number of Trips 2018-2023
Table 43 Inbound City Arrivals 2018-2023
Table 44 Inbound Tourism Spending: Value 2018-2023
Table 45 Forecast Inbound Arrivals: Number of Trips 2023-2028
Table 46 Forecast Inbound Arrivals by Country: Number of Trips 2023-2028
Table 47 Forecast Inbound Tourism Spending: Value 2023-2028
Table 48 Domestic Trips by Destination: Number of Trips 2018-2023
Table 49 Domestic Spending: Value 2018-2023
Table 50 Forecast Domestic Trips by Destination: Number of Trips 2023-2028
Table 51 Forecast Domestic Spending: Value 2023-2028
Table 52 Outbound Departures: Number of Trips 2018-2023
Table 53 Outbound Departures by Destination: Number of Trips 2018-2023
Table 54 Outbound Tourism Spending: Value 2018-2023
Table 55 Forecast Outbound Departures: Number of Trips 2023-2028
Table 56 Forecast Outbound Departures by Destination: Number of Trips 2023-2028
Table 57 Forecast Outbound Spending: Value 2023-2028
AIRLINES IN THE UNITED KINGDOM
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Cost-of-living crisis favours low cost carriers
Changing pricing dynamics for airlines
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Decarbonisation journey for airlines
Loyalty programmes encourage consumers to buy directly from airline websites
CATEGORY DATA
Table 7 Airlines Sales: Value 2018-2023
Table 8 Airlines Online Sales: Value 2018-2023
Table 9 Airlines: Passengers Carried 2018-2023
Table 10 Airlines NBO Company Shares: % Value 2018-2022
Table 11 Non-Scheduled Carriers Brands by Key Performance Indicators 2023
Table 12 Low Cost Carriers Brands by Key Performance Indicators 2023
Table 13 Full Service Carriers Brands by Key Performance Indicators 2023
Table 14 Forecast Airlines Sales: Value 2023-2028
Table 15 Forecast Airlines Online Sales: Value 2023-2028
LODGING (DESTINATION) IN THE UNITED KINGDOM
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
More affordable lodging options are on the rise in the UK
Less frequent trips, longer stays
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Advancements are opening the doors for expansion in short-term rentals
Lodging’s focus on sustainability
CATEGORY DATA
Table 16 Lodging (Destination) Sales: Value 2018-2023
Table 17 Lodging (Destination) Online Sales: Value 2018-2023
Table 18 Hotels Sales: Value 2018-2023
Table 19 Hotels Online Sales: Value 2018-2023
Table 20 Other Lodging Sales: Value 2018-2023
Table 21 Other Lodging Online Sales: Value 2018-2023
Table 22 Lodging (Destination) Outlets: Units 2018-2023
Table 23 Lodging (Destination) Rooms: Number of Rooms 2018-2023
Table 24 Lodging (Destination) by Incoming vs Domestic: % Value 2018-2023
Table 25 Hotels NBO Company Shares: % Value 2018-2022
Table 26 Hotel Brands by Key Performance Indicators 2023
Table 27 Forecast Lodging (Destination) Sales: Value 2023-2028
Table 28 Forecast Lodging (Destination) Online Sales: Value 2023-2028
Table 29 Forecast Hotels Sales: Value 2023-2028
Table 30 Forecast Hotels Online Sales: Value 2023-2028
Table 31 Forecast Other Lodging Sales: Value 2023-2028
Table 32 Forecast Other Lodging Online Sales: Value 2023-2028
Table 33 Forecast Lodging (Destination) Outlets: Units 2023-2028
BOOKING IN THE UNITED KINGDOM
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Package holidays and cruises boost sales through travel intermediaries
Consumers spending more on travel despite headwinds
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Travel spending tipping point
Personalisation key to remaining competitive
CATEGORY DATA
Table 34 Booking Sales: Value 2018-2023
Table 35 Business Travel Sales: Value 2018-2023
Table 36 Leisure Travel Sales: Value 2018-2023
Table 37 Travel Intermediaries NBO Company Shares: % Value 2018-2023
Table 38 Forecast Booking Sales: Value 2023-2028
Table 39 Forecast Business Travel Sales: Value 2023-2028
Table 40 Forecast Leisure Travel Sales: Value 2023-2028

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る