世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

オンライン旅行市場、規模、世界予測2024-2030、業界動向、シェア、成長、洞察、インフレの影響、企業分析


Online Travel Market, Size, Global Forecast 2024-2030, Industry Trends, Share, Growth, Insight, Impact of Inflation, Company Analysis

Renub Researchによると、オンライン旅行市場規模は2030年までに1兆5,692億5,000万米ドルに達すると予測されている。世界のオンライン旅行業界は、迅速でスムーズなフライトやモーテルの予約、オンライン決済に対... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Renub Research
Renubリサーチ
2023年11月1日 US$2,990
シングルユーザライセンス(PDF)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
230 英語

 

サマリー

Renub Researchによると、オンライン旅行市場規模は2030年までに1兆5,692億5,000万米ドルに達すると予測されている。世界のオンライン旅行業界は、迅速でスムーズなフライトやモーテルの予約、オンライン決済に対する顧客の信頼の加速、多数の旅行オプションを比較するオプションによって後押しされている。特に若いプロフェッショナルの間では、旅行予約の最も望ましい媒体の一つであるため、市場プレーヤーはモバイルウェブサイトやアプリを通じて旅行サービスを提供するようになっている。

世界旅行ツーリズム協議会(World Travel & Tourism Council)によると、2022年、旅行ツーリズムは世界のGDPに7.6%寄与し、2021年から22%増加した。オンライン旅行は、ウェブポータルを通じて旅行の計画と管理を簡素化する。これは、旅行会社やオンラインウェブサイトを通じたバケーションスポットの調査、価格比較、フライト、ホテル、レンタカーで構成される。旅行のパターンを変え、様々なオプションを見つけやすくする。使いやすいインターフェイス、高度なフィルター、リアルタイムのデータは、契約の検索と選択を強化します。

国連世界観光機関(UNWTO)が発表した2022年の世界旅行者数は9億人を超えた。信頼できる交通手段、カスタマイズされたサービス、効果的な独占性、スタッフとの専門的な交流に対する観光客の嗜好の高まりが、その増加に拍車をかけている。主なサービスは、世界中のオンライン旅行会社によって提供され、市場の活況を加速させている。さらに、若者のグループ旅行志向の高まりが、業界の発展を後押しすると予測されている。


オンライン旅行市場は、2023年から2030年にかけてCAGR 12.99%で成長する。

世界のオンライン旅行予約市場は、可処分所得の増加、週末文化の大衆化、低額航空券サービスの導入、格安航空券業界の成長によって押し上げられる可能性がある。消費力の上昇と生活のファッション化は、人々を豪華な宿泊施設へと駆り立てる最も重要な要因の2つである。オンライン旅行市場のシェアに対する需要は、スポーツイベントを開催する都市や国を通じても高まっている。オンライン宿泊予約サービスの出現が市場の発展を早めている。さらに、社会人はオフラインよりもオンライン旅行予約サービスを好む。適切かつ個別化された旅行体験に対する顧客の需要の高まりは、予測期間を通じて業界の好況を促進すると予想される。さらに、デジタル革新の拡大、顧客の消費行動の絶え間ない変化、都市化の高まりが、総体的に市場を後押しすると予測されている。

オンライン旅行予約は若い世代に絶大な人気を博している。デジタル技術を駆使したスマートな製品はミレニアル世代やZ世代に影響を与えるため、彼らはカスタマイズされた体験を提供する高度な予約システムを探すと予想される。そのため、旅行会社は人工知能、機械学習、ビッグデータなどのテクノロジーを統合し、オンライン旅行予約プロセスの自動化に投資している。旅行会社は、ビッグデータによって生成された旅行者分析を活用し、オーダーメイドのプログラムを提供することができるため、ウェブサイトやアプリのトラフィックが増加し、市場成長に貢献すると予想される。オンライン旅行市場は2023年に6,675億5,000万米ドルと評価された。


オンライン・プラットフォームとトラベル・テクノロジーが直接予約を後押しし、成長に拍車をかける

タイプ別では、オンライン旅行市場はパッケージとダイレクトに区分される。オンライン・パッケージの急増と現在の旅行技術の統合が、旅行業界における直接予約の増加を劇的に促進した。この変革により、旅行者と旅行業者との関わり方が再構築され、より便利で効率的なものになった。旅行者は、ユーザーフレンドリーなインターフェースとリアルタイムの記録によって、航空会社、ホテル、その他のサービス業者とシームレスにつながることができる。仲介者を排除することで、観光客はパーソナライズされたレビューやより良いオファーを享受できる。直接予約に向けたこの傾向は、旅行者に力を与え、旅行業界を適合と革新に駆り立て、さらにオンライン旅行代理店市場規模のブームと進化に拍車をかけている。


オンライン旅行市場は、旅行宿泊予約セグメントが最大の急成長を遂げると予測している。

オンライン旅行市場は、サービスタイプ別に交通機関、バケーションパッケージ、旅行宿泊施設に分けられる。世界的なオンラインホテル予約の向上により、旅行宿泊施設の優位性が市場拡大を後押ししている。加えて、カップル向けのパッケージ・バケーションの急増、インターネットの普及、携帯電話の利用率向上、未開の地探索におけるソーシャルメディアの影響も、業界を強化すると予想される。競合他社は宿泊施設の選択肢を広げており、観光客は費用対効果の高い選択肢を求めて複数のウェブサイトを比較するようになっている。AirbnbやOYO Roomsのような専門のオンライン宿泊プロバイダーが好まれている。これらの要因は、優れたテクノロジーとハイセンスなデザイナーズ・インテリアを備えたホテルが認知度を高め、世界のオンライン旅行市場の成長に寄与している。


UPI決済市場は世界のオンライン旅行業界で大きな成長を遂げている

決済モード別に見ると、オンライン旅行市場はUPI、電子財布、デビット/クレジットカード、その他に分類される。UPI(Unified Payments Interface)決済市場は、オンライン旅行業界において素晴らしい成長を遂げている。この急成長の背景には、航空券や宿泊施設、旅行関連サービスを予約する際に、シームレスで安定した効率的なデジタル決済技術を求める消費者の増加がある。UPIトランザクションの利点により、旅行者は効果的に支払いを行うことができ、全体的な予約体験を向上させることができる。さらに、スマートフォンとネット接続の無制限な普及により、多くのオンライン旅行プラットフォームにUPI決済の統合がさらに拡大している。この盛んな傾向は、UPIが決済戦略に革命をもたらし、世界的なオンライン旅行の増加を促進するという極めて重要な位置を占めていることを裏付けている。


モバイルとタブレットは、オンライン旅行業界において最大限のスピードで拡大する態勢を整えている。

予約デバイス別に見ると、オンライン旅行市場はモバイル・タブレットとデスクトップに細分化される。オンライン旅行業界では、モバイル・タブレット市場が優位を占めると予想される。これは、スマートフォンの普及により、旅行者が指先で旅行関連サービスにアクセスし、予約できるようになったためである。モバイル・アプリやウェブサイトは、旅行計画のプラットフォームとして利用されるようになり、そのプロセスはより便利で消費者に優しくなっている。航空券、旅館、その他の旅行必需品を外出先で予約できる利便性が、このトレンドの重要な原動力となっている。テクノロジーが進歩し、モバイル決済がより安全でシームレスなものになるにつれ、オンライン旅行業界におけるモバイル・セクションの台頭は、人間がどのように旅行を計画し、出発するかを再定義しようとしている。


中国が最も有利な市場であることから、この部門はオンライン旅行業界において最高の成長の可能性を秘めている。

国別では、オンライン旅行市場は北米(米国、カナダ)、欧州(フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、英国、ベルギー、オランダ、トルコ)、アジア太平洋(中国、日本、インド、オーストラリア、韓国、タイ、マレーシア、インドネシア、ニュージーランド)、南米(ブラジル、メキシコ、アルゼンチン)、中東・アフリカ(南アフリカ、サウジアラビア、アラブ首長国連邦)、その他の地域に分けられる。オンライン旅行業界はスリリングな岐路にあり、中国市場は最も経済的価値のある市場として輝いている。この極めて重要な地域は、多くの要因に後押しされ、並外れた成長力を発揮する態勢を整えている。急成長する中産階級を抱える中国は、国内だけでなく世界中に旅行の成長を促している。インターネットやモバイルの普及が急速に進み、テクノロジーに精通した人口が旅の計画や予約の方法を再構築している。さらに、政府のプロジェクトやインフラへの投資が、シームレスな旅行体験を促進している。これらすべての要素が相まって、中国はオンライン旅行業界の好況の軌跡にとって最も有望なフロンティアとなっている。


主要プレーヤー

オンライン旅行業界では、Airbnb、Expedia Inc、Booking Holding、Trip Advisor Inc、Trip.Com Group Ltd、Hostelworld Group PLC (HSW)、Trivago N.V、Despegar.Com Corp、MakeMyTrip Limited、Lastminute.Com Groupなどの著名なプレーヤーが積極的にパノラマを形成している。


Renub Researchの最新レポート「オンライン旅行市場の世界予測:タイプ別(パッケージ、ダイレクト)サービスタイプ別(交通、バケーションパッケージ、旅行宿泊)、支払いモード別(UPI、電子財布、デビット/クレジットカード、その他)、デバイスタイプ別(モバイル/タブレット、デスクトップ)、地域別(北米(米国、カナダ)、欧州(フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、イギリス、ベルギー、オランダ、トルコ)、アジア太平洋地域(中国、日本、インド、韓国、タイ、マレーシア、インドネシア、オーストラリア、ニュージーランド)、南米地域(ブラジル、メキシコ、アルゼンチン)、中東・アフリカ地域(サウジアラビア、アラブ首長国連邦、南アフリカ)、その他の地域)、企業分析(Airbnb、Expedia Inc.,Trip.com Group Ltd、Hostelworld Group PLC (HSW)、Trivago N.V、Despegar.com Corp、MakeMyTrip Limited、Lastminute.com) "を掲載しています。世界のオンライン旅行市場の詳細


タイプ別 - 世界のオンライン旅行市場の2つの視点による分類

1.パッケージ
2.ダイレクト


サービスタイプ - 世界のオンライン旅行市場の3つの視点別内訳

1.運輸
2.バケーションパッケージ
3.旅行宿泊施設


支払いモード - 世界のオンライン旅行市場の4つの視点別内訳

1.UPI
2.電子財布
3.デビットカード/クレジットカード
4.その他


国別 - このレポートは26カ国のオンライン旅行市場を対象としています。

1.北米

1.1 アメリカ
1.2 カナダ

2.ヨーロッパ

2.1 フランス
2.2 ドイツ
2.3 イタリア
2.4 スペイン
2.5 イギリス
2.6 ベルギー
2.7 オランダ
2.8 トルコ

3.アジア太平洋

3.1 中国
3.2 日本
3.3 インド
3.4 韓国
3.5 タイ
3.6 マレーシア
3.7 インドネシア
3.8 オーストラリア
3.9 ニュージーランド

4.ラテンアメリカ

4.1 ブラジル
4.2 メキシコ
4.3 アルゼンチン

5.中東・アフリカ

5.1 サウジアラビア
5.2 アラブ首長国連邦
5.3 南アフリカ

6.その他の地域


主要プレーヤーを網羅 3つの視点

- 概要
- 最近の展開
- 収益


企業分析

1.エアビーアンドビー
2.エクスペディア
3.ブッキングホールディング
4.トリップアドバイザー
5.トリップドットコムグループ
6.Hostelworld Group PLC (HSW)
7.トリバゴ
8.デスペガー・ドット・コム
9.メイクミートリップ
10.ラストミニットドットコム

ページTOPに戻る


目次

1. Introduction

2. Research & Methodology

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

4.1 Growth Drivers
4.2 Challenges


5. Global Online Travel Market

6. Market Share – Global Online Travel

6.1 By Type
6.2 By Service Type
6.3 By Payment Mode
6.4 By Gender
6.5 By Booking Device
6.6 By Countries


7. Type – Global Online Travel Market

7.1 Package
7.2 Direct


8. Service Type – Global Online Travel Market

8.1 Transportation
8.2 Vacation Packages
8.3 Travel Accommodation


9. Payment Mode – Global Online Travel Market

9.1 UPI
9.2 E-Wallets
9.3 Debit/Credit Cards
9.4 Other


10. Gender – Global Online Travel Market

10.1 Male
10.2 Female


11. Booking Device – Global Online Travel Market

11.1 Mobile/Tablet
11.2 Desktop


12. Countries – Global Online Travel Market

12.1 North America

12.1.1 United States
12.1.2 Canada

12.2 Europe

12.2.1 France
12.2.2 Germany
12.2.3 Italy
12.2.4 Spain
12.2.5 United Kingdom
12.2.6 Belgium
12.2.7 Netherland
12.2.8 Turkey

12.3 Asia Pacific

12.3.1 China
12.3.2 Japan
12.3.3 India
12.3.4 South Korea
12.3.5 Thailand
12.3.6 Malaysia
12.3.7 Indonesia
12.3.8 Australia
12.3.9 New Zealand

12.4 Latin America

12.4.1 Brazil
12.4.2 Mexico
12.4.3 Argentina

12.5 Middle East &Africa

12.5.1 Saudi Arabia
12.5.2 UAE
12.5.3 South Africa

12.6 Rest of the World


13. Porter’s Five Forces Analysis – Global Online Travel Market

13.1 Bargaining Power of Buyers
13.2 Bargaining Power of Suppliers
13.3 Degree of Rivalry
13.4 Threat of New Entrants
13.5 Threat of Substitutes


14. SWOT Analysis – Global Online Travel Market

14.1.1 Strength
14.1.2 Weakness
14.1.3 Opportunity
14.1.4 Threat


15. Key Players Analysis

15.1 Airbnb

15.1.1 Overview
15.1.2 Recent Development
15.1.3 Revenue

15.2 Expedia

15.2.1 Overview
15.2.2 Recent Development
15.2.3 Revenue

15.3 Booking Holding

15.3.1 Overview
15.3.2 Recent Development
15.3.3 Revenue

15.4 TripAdvisor Inc.

15.4.1 Overview
15.4.2 Recent Development
15.4.3 Revenue

15.5 Trip.com Group Ltd

15.5.1 Overview
15.5.2 Recent Development
15.5.3 Revenue

15.6 MakeMyTrip Limited

15.6.1 Overview
15.6.2 Recent Development
15.6.3 Revenue

15.7 Hostelworld Group PLC (HSW)

15.7.1 Overview
15.7.2 Recent Development
15.7.3 Revenue

15.8 Trivago N.V

15.8.1 Overview
15.8.2 Recent Development
15.8.3 Revenue

15.9 Despegar.com Corp

15.9.1 Overview
15.9.2 Recent Development
15.9.3 Revenue

15.10 Lastminute.com Group

15.10.1 Overview
15.10.2 Recent Development
15.10.3 Revenue

ページTOPに戻る



図表リスト

Table-01: Global – Online Travel Market Share by Type (Percent), 2018 – 2023
Table-02: Global – Forecast for Online Travel Market Share by Type (Percent), 2024 – 2030
Table-03: Global – Online Travel Market Share by Service Type (Percent), 2018 – 2023
Table-04: Global – Forecast for Online Travel Market Share by Service Type (Percent), 2024 – 2030
Table-05: Global – Online Travel Market Share by Payment Mode (Percent), 2018 – 2023
Table-06: Global – Forecast for Online Travel Market Share by Payment Mode (Percent), 2024 – 2030
Table-07: Global – Online Travel Market Share by Gender (Percent), 2018 – 2023
Table-08: Global – Forecast for Online Travel Market Share by Gender (Percent), 2024 – 2030
Table-09: Global – Online Travel Market Share by Booking Device (Percent), 2018 – 2023
Table-10: Global – Forecast for Online Travel Market Share by Booking Device (Percent), 2024 – 2030
Table-11: Global – Online Travel Market Share by Countries (Percent), 2018 – 2023
Table-12: Global – Forecast for Online Travel Market Share by Countries (Percent), 2024 – 2030

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Online Travel market size is projected to reach US$ 1,569.25 Billion by 2030, according to Renub Research. The Global online travel industry is being pushed through quick and smooth flight and motel bookings, accelerated customer trust in online payment, and the option to compare numerous travel options. Market players are appreciably presenting travel services thru mobile websites and apps, as it is one of the most desired mediums of travel bookings, in particular among younger professionals.

In 2022, the Travel and Tourism Council contributed 7.6% to the worldwide GDP, an increase of 22% from 2021, according to the World Travel & Tourism Council. Online travel simplifies travel planning and control thru web portals. This consists of vacation spot research, price comparison, flights, hotels, and car rentals through travel companies and online websites. It changes travel patterns, making it easier to find various options. Easy-to-use interfaces, advanced filters, and actual-time data enhance agreement search and choice-making.

Over 900 million tourists traveled the world over in 2022, UNWTO World Tourism. The growing tourist preference for reliable transport, customized service, exclusivity effective and expert interaction with staff is fuelling the increase. The primary services are offered by online travel firms around the globe, accelerating market boom. Moreover, the growing inclination in group traveling among the young people is predicted to boost up industry development.


Online Travel Market is growing at a CAGR of 12.99% during 2023-2030.

The global online travel booking market will possibly be pushed by rising disposable income, popularizing weekend culture, introducing low-value airline services, and the growing low cost airline industry. The upward thrust in spending power and the fashion of living are two of the most important factors driving people to luxurious accommodations. The demand for online travel market share is also fueled through cities or country hosting of sporting events. The emergence of online accommodations booking services has hastened the development of the market. Moreover, working professionals prefer online travel booking services over offline modes. Customers' growing demand for proper and individualized travel experiences is anticipated to propel the industry boom throughout the forecast period. Additionally, the growing digital innovations, constantly shifting customer expenditure behaviors, and rising urbanization are collectively projected to power the market.

Online travel booking is gaining gigantic popularity with the younger generation. Digitally smart products influence millennials and Gen Z, so they're expected to search for advanced booking systems that provide them a customized experience. As such, travel company are investing in integrating technology including artificial intelligence, machine learning, and Big Data to help automate the online travel booking process, that's anticipated to attract young consumers. Travel companies can leverage the traveler analytics generated by Big Data and provide tailor-made programs that is anticipated to help attract extra website and app traffic contributing to market growth. Online Travel Market was valued at US$ 667.55 Billion in 2023.


Online platforms and travel tech have boosted direct bookings, spurring growth

By Type, Online Travel Market is segmented into Package and Direct. The surge of online package and the integration of present day travel technology have drastically catalyzed the increase of direct bookings in the travel industry. This transformation has reshaped how tourists engage with journey suppliers, making it more convenient and efficient. Visitors can seamlessly connect with airlines, hotels, and other service vendors via user-friendly interfaces and real-time records. By eliminating intermediaries, tourists enjoy personalized reviews and better offers. This trend towards direct bookings has empowered vacationers and driven the journey industry to conform and innovate, in addition fueling its online travel agency market size boom and evolution.


Online travel market anticipates the travel accommodation booking segment to attain the maximum rapid growth

The Online Travel Market is divided into Transportation, Vacation Packages, and Travel Accommodation by Service Type. The dominance of travel lodging, pushed through improved online hotel bookings globally, fuels market increase. Additionally, the surge in couples-orientated package vacations, heightened internet adoption, mobile phone usage, and the impact of social media in exploring uncharted locations are expected to reinforce the industry. Competitors are expanding lodging alternatives, and tourists now compare more than one websites for cost-effective choices. Specialized online accommodation providers like Airbnb and OYO Rooms are preferred. These factors contribute to the growth of the global online travel market as hotels with superior technology and high-cease designer interiors advantage recognition.


UPI payment market is experiencing significant growth in the global online travel industry

By Payment Mode, the Online Travel Market is classified into UPI, E-Wallets, Debit/Credit Cards, and Others. The UPI (Unified Payments Interface) payment market is witnessing fantastic growth within the online travel industry. This surge can be attributed to the growing consumer desire for seamless, stable, and efficient digital payment techniques whilst booking flights, accommodations, and travel-related services. With the benefit of UPI transactions, travelers can effects make payments, improving the overall booking experience. Moreover, the unlimited adoption of smartphones and net connectivity has further expanded the integration of UPI payments into numerous online travel platforms. This flourishing trend underscores the pivotal position that UPI is playing revolutionizing payments strategies and driving the increase of the online travel worldwide.


Mobile and tablets is poised to showcase the maximum speedy expansion within the online travel industry

By Booking Devices, the Online Travel Market is sub-segmented into Mobile/Tablet and Desktop. Mobile & Tablets market will expected to dominate within the online travel industry. This is due to the ever ubiquitous presence of smartphones, which has empowered tourists to access travel-related services and make bookings at their fingertips. Mobile apps and web sites have become the go-to travel planning platforms, making the process more handy and consumer-friendly. The convenience of reserving flights, inns, and different travel necessities on the go is an important driving force of this trend. As technology advances and mobile payment alternatives become more secure and seamless, the mobile section's ascension in the online travel industry is about to redefine how human beings plan and embark on their trips.


With China most lucrative market, this sector holds the supreme growth potential in the online travel industry

By Countries, Online Travel Market is split into North America (United States, Canada), Europe (France, Germany, Italy, Spain, United Kingdom, Belgium, Netherlands, and Turkey), Asia Pacific (China, Japan, India, Australia, South Korea, Thailand, Malaysia, Indonesia, and New Zealand), South America (Brazil, Mexico, and Argentina), Middle East & Africa (South Africa, Saudi Arabia, and UAE) and Rest of World. The online travel industry is at a thrilling juncture and the China market shines as the most financially worthwhile. This pivotal area is poised to unleash exceptional growth ability pushed via many factors. With its burgeoning middle class, China is fueling a travel growth, each locally and across the world. The swiftly growing internet and mobile penetration and a tech-savvy population reshape how journey is planned and booked. Furthermore, government projects and investments in infrastructure are facilitating seamless travel experiences. All these elements converge to make China the maximum promising frontier for the online travel industry’s boom trajectory.


Key Player

In the online travel industry, distinguished players which include Airbnb, Expedia Inc, Booking Holding, Trip Advisor Inc., Trip.Com Group Ltd, Hostelworld Group PLC (HSW), Trivago N.V, Despegar.Com Corp, MakeMyTrip Limited and Lastminute.Com Group are actively shaping the panorama.


Renub Research latest Report “Online Travel Market Global Forecast by Type (Package, Direct) Service Type (Transportation, Vacation Packages, Travel Accommodation), Payment Mode (UPI, E-Wallets, Debit/Credit Card, Other), Devices Type (Mobile/Tablet, Desktop), Region (North America (United States, Canada), Europe (France, Germany, Italy, Spain, United Kingdom, Belgium, Netherlands, and Turkey), Asia Pacific (China, Japan, India, South Korea, Thailand, Malaysia, Indonesia, Australia, and New Zealand), South America (Brazil, Mexico, and Argentina), Middle East & Africa (Saudi Arabia, UAE, and South Africa) and Rest of the World), Company Analysis (Airbnb, Expedia Inc, Booking Holding, Trip Advisor Inc., Trip.com Group Ltd, Hostelworld Group PLC (HSW), Trivago N.V, Despegar.com Corp, MakeMyTrip Limited and Lastminute.com)” Provides complete details on Global Online Travel Market


Type – Global Online Travel Market breakup by 2 viewpoints

1. Package
2. Direct


Service Type – Global Online Travel Market breakup by 3 viewpoints

1. Transportation
2. Vacation Packages
3. Travel Accommodation


Payment Mode – Global Online Travel Market breakup by 4 viewpoints

1. UPI
2. E-Wallets
3. Debit/Credit Card
4. Other


Country – This report covers the 26 countries Online Travel Market

1. North America

1.1 United States
1.2 Canada

2. Europe

2.1 France
2.2 Germany
2.3 Italy
2.4 Spain
2.5 United Kingdom
2.6 Belgium
2.7 Netherland
2.8 Turkey

3. Asia Pacific

3.1 China
3.2 Japan
3.3 India
3.4 South Korea
3.5 Thailand
3.6 Malaysia
3.7 Indonesia
3.8 Australia
3.9 New Zealand

4. Latin America

4.1 Brazil
4.2 Mexico
4.3 Argentina

5. Middle East &Africa

5.1 Saudi Arabia
5.2 UAE
5.3 South Africa

6. Rest of the World


All the major players have been covered 3 Viewpoints

• Overview
• Recent Development
• Revenue


Company Analysis

1. Airbnb
2. Expedia Inc
3. Booking Holding
4. Trip Advisor Inc.
5. Trip.com Group Ltd
6. Hostelworld Group PLC (HSW)
7. Trivago N.V
8. Despegar.com Corp
9. MakeMyTrip Limited
10. Lastminute.com



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Introduction

2. Research & Methodology

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

4.1 Growth Drivers
4.2 Challenges


5. Global Online Travel Market

6. Market Share – Global Online Travel

6.1 By Type
6.2 By Service Type
6.3 By Payment Mode
6.4 By Gender
6.5 By Booking Device
6.6 By Countries


7. Type – Global Online Travel Market

7.1 Package
7.2 Direct


8. Service Type – Global Online Travel Market

8.1 Transportation
8.2 Vacation Packages
8.3 Travel Accommodation


9. Payment Mode – Global Online Travel Market

9.1 UPI
9.2 E-Wallets
9.3 Debit/Credit Cards
9.4 Other


10. Gender – Global Online Travel Market

10.1 Male
10.2 Female


11. Booking Device – Global Online Travel Market

11.1 Mobile/Tablet
11.2 Desktop


12. Countries – Global Online Travel Market

12.1 North America

12.1.1 United States
12.1.2 Canada

12.2 Europe

12.2.1 France
12.2.2 Germany
12.2.3 Italy
12.2.4 Spain
12.2.5 United Kingdom
12.2.6 Belgium
12.2.7 Netherland
12.2.8 Turkey

12.3 Asia Pacific

12.3.1 China
12.3.2 Japan
12.3.3 India
12.3.4 South Korea
12.3.5 Thailand
12.3.6 Malaysia
12.3.7 Indonesia
12.3.8 Australia
12.3.9 New Zealand

12.4 Latin America

12.4.1 Brazil
12.4.2 Mexico
12.4.3 Argentina

12.5 Middle East &Africa

12.5.1 Saudi Arabia
12.5.2 UAE
12.5.3 South Africa

12.6 Rest of the World


13. Porter’s Five Forces Analysis – Global Online Travel Market

13.1 Bargaining Power of Buyers
13.2 Bargaining Power of Suppliers
13.3 Degree of Rivalry
13.4 Threat of New Entrants
13.5 Threat of Substitutes


14. SWOT Analysis – Global Online Travel Market

14.1.1 Strength
14.1.2 Weakness
14.1.3 Opportunity
14.1.4 Threat


15. Key Players Analysis

15.1 Airbnb

15.1.1 Overview
15.1.2 Recent Development
15.1.3 Revenue

15.2 Expedia

15.2.1 Overview
15.2.2 Recent Development
15.2.3 Revenue

15.3 Booking Holding

15.3.1 Overview
15.3.2 Recent Development
15.3.3 Revenue

15.4 TripAdvisor Inc.

15.4.1 Overview
15.4.2 Recent Development
15.4.3 Revenue

15.5 Trip.com Group Ltd

15.5.1 Overview
15.5.2 Recent Development
15.5.3 Revenue

15.6 MakeMyTrip Limited

15.6.1 Overview
15.6.2 Recent Development
15.6.3 Revenue

15.7 Hostelworld Group PLC (HSW)

15.7.1 Overview
15.7.2 Recent Development
15.7.3 Revenue

15.8 Trivago N.V

15.8.1 Overview
15.8.2 Recent Development
15.8.3 Revenue

15.9 Despegar.com Corp

15.9.1 Overview
15.9.2 Recent Development
15.9.3 Revenue

15.10 Lastminute.com Group

15.10.1 Overview
15.10.2 Recent Development
15.10.3 Revenue

ページTOPに戻る



List of Tables/Graphs

Table-01: Global – Online Travel Market Share by Type (Percent), 2018 – 2023
Table-02: Global – Forecast for Online Travel Market Share by Type (Percent), 2024 – 2030
Table-03: Global – Online Travel Market Share by Service Type (Percent), 2018 – 2023
Table-04: Global – Forecast for Online Travel Market Share by Service Type (Percent), 2024 – 2030
Table-05: Global – Online Travel Market Share by Payment Mode (Percent), 2018 – 2023
Table-06: Global – Forecast for Online Travel Market Share by Payment Mode (Percent), 2024 – 2030
Table-07: Global – Online Travel Market Share by Gender (Percent), 2018 – 2023
Table-08: Global – Forecast for Online Travel Market Share by Gender (Percent), 2024 – 2030
Table-09: Global – Online Travel Market Share by Booking Device (Percent), 2018 – 2023
Table-10: Global – Forecast for Online Travel Market Share by Booking Device (Percent), 2024 – 2030
Table-11: Global – Online Travel Market Share by Countries (Percent), 2018 – 2023
Table-12: Global – Forecast for Online Travel Market Share by Countries (Percent), 2024 – 2030

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポート

Renub Research社の旅行分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Renub Research社はどのような調査会社ですか?


Renubリサーチ (Renub Research)は、インドに本社を置く調査会社です。通信や医薬市場について、市場動向や技術はもちろん、企業レポートや医療観光(メディカルツーリズム)など、幅広い関連... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/19 10:26

155.48 円

165.11 円

199.74 円

ページTOPに戻る