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エルサルバドルの消費者健康


Consumer Health in El Salvador

2023年のエルサルバドルの消費者向け健康食品の売上成長率はカテゴリーによって異なる。OTCは好調でインフレ率を上回る伸びを示したが、ビタミン、栄養補助食品、体重管理といった予防健康カテゴリーは大幅な縮小... もっと見る

 

 

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Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2023年9月23日 US$2,100
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サマリー

2023年のエルサルバドルの消費者向け健康食品の売上成長率はカテゴリーによって異なる。OTCは好調でインフレ率を上回る伸びを示したが、ビタミン、栄養補助食品、体重管理といった予防健康カテゴリーは大幅な縮小を記録した。インフレ率の上昇により、消費者は必需品以外のカテゴリーを削減せざるを得なくなった。さらに、COVID-19の伝染病に対する恐怖心の低下により、多くの人々が免疫力を高めるためにそれまで摂取していたビタミンの消費を減らした。

ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「エルサルバドルの消費者向け健康」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2018年から2022年までの最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引する分野を特定することができます。2027年までの予測では、市場がどのように変化するかを示しています。

対象製品アレルギーケア、ハーブ/伝統的製品、OTC、小児用コンシューマーヘルス、スポーツニュートリション、ビタミンと栄養補助食品、体重管理とウェルビーイング

データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

このレポートを購入する理由
* 消費者健康市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Consumer Health in El Salvador
Euromonitor International
September 2023

List Of Contents And Tables

CONSUMER HEALTH IN EL SALVADOR
EXECUTIVE SUMMARY
Consumer health in 2023: The big picture
Country background
Socioeconomic trends
Logistics/infrastructure
OTC registration and classification
Vitamins and dietary supplements registration and classification
What next for consumer health?
MARKET DATA
Table 1 Sales of Consumer Health by Category: Value 2018-2023
Table 2 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 3 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2019-2023
Table 4 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2020-2023
Table 5 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2018-2023
Table 6 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2023
Table 7 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2023-2028
Table 8 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2023-2028
DISCLAIMER
ANALGESICS
2023 Developments
Prospects and Opportunities
Category Data
Table 9 Sales of Analgesics by Category: Value 2018-2023
Table 10 Sales of Analgesics by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 11 NBO Company Shares of Analgesics: % Value 2019-2023
Table 12 LBN Brand Shares of Analgesics: % Value 2020-2023
Table 13 Forecast Sales of Analgesics by Category: Value 2023-2028
Table 14 Forecast Sales of Analgesics by Category: % Value Growth 2023-2028
COUGH, COLD AND ALLERGY (HAY FEVER) REMEDIES
Table 15 Sales of Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies by Category: Value 2018-2023
Table 16 Sales of Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 17 NBO Company Shares of Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies: % Value 2019-2023
Table 18 LBN Brand Shares of Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies: % Value 2020-2023
Table 19 Forecast Sales of Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies by Category: Value 2023-2028
Table 20 Forecast Sales of Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies by Category: % Value Growth 2023-2028
DIGESTIVE REMEDIES
Table 21 Sales of Digestive Remedies by Category: Value 2018-2023
Table 22 Sales of Digestive Remedies by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 23 NBO Company Shares of Digestive Remedies: % Value 2019-2023
Table 24 LBN Brand Shares of Digestive Remedies: % Value 2020-2023
Table 25 Forecast Sales of Digestive Remedies by Category: Value 2023-2028
Table 26 Forecast Sales of Digestive Remedies by Category: % Value Growth 2023-2028
DERMATOLOGICALS
Table 27 Sales of Dermatologicals by Category: Value 2018-2023
Table 28 Sales of Dermatologicals by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 29 NBO Company Shares of Dermatologicals: % Value 2019-2023
Table 30 LBN Brand Shares of Dermatologicals: % Value 2020-2023
Table 31 Forecast Sales of Dermatologicals by Category: Value 2023-2028
Table 32 Forecast Sales of Dermatologicals by Category: % Value Growth 2023-2028
WOUND CARE
Table 33 Sales of Wound Care by Category: Value 2018-2023
Table 34 Sales of Wound Care by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 35 NBO Company Shares of Wound Care: % Value 2019-2023
Table 36 LBN Brand Shares of Wound Care: % Value 2020-2023
Table 37 Forecast Sales of Wound Care by Category: Value 2023-2028
Table 38 Forecast Sales of Wound Care by Category: % Value Growth 2023-2028
VITAMINS AND DIETARY SUPPLEMENTS
Table 39 Sales of Vitamins and Dietary Supplements by Category: Value 2018-2023
Table 40 Sales of Vitamins and Dietary Supplements by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 41 NBO Company Shares of Vitamins and Dietary Supplements: % Value 2019-2023
Table 42 LBN Brand Shares of Vitamins and Dietary Supplements: % Value 2020-2023
Table 43 Forecast Sales of Vitamins and Dietary Supplements by Category: Value 2023-2028
Table 44 Forecast Sales of Vitamins and Dietary Supplements by Category: % Value Growth 2023-2028
WEIGHT MANAGEMENT AND WELLBEING
Table 45 Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: Value 2018-2023
Table 46 Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 47 NBO Company Shares of Weight Management and Wellbeing: % Value 2019-2023
Table 48 LBN Brand Shares of Weight Management and Wellbeing: % Value 2020-2023
Table 49 Forecast Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: Value 2023-2028
Table 50 Forecast Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: % Value Growth 2023-2028
SPORTS NUTRITION
Table 51 Sales of Sports Nutrition by Category: Value 2018-2023
Table 52 Sales of Sports Nutrition by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 53 NBO Company Shares of Sports Nutrition: % Value 2019-2023
Table 54 LBN Brand Shares of Sports Nutrition: % Value 2020-2023
Table 55 Forecast Sales of Sports Nutrition by Category: Value 2023-2028
Table 56 Forecast Sales of Sports Nutrition by Category: % Value Growth 2023-2028
HERBAL/TRADITIONAL PRODUCTS
Table 57 Sales of Herbal/Traditional Products: Value 2018-2023
Table 58 Sales of Herbal/Traditional Products: % Value Growth 2018-2023
Table 59 Forecast Sales of Herbal/Traditional Products: Value 2023-2028
Table 60 Forecast Sales of Herbal/Traditional Products: % Value Growth 2023-2028

 

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Summary

Sales growth of consumer health in El Salvador in 2023 varied across categories. While OTC performed well, growing at above inflation, preventive health categories such as vitamins, dietary supplements and weight management recorded significant contractions. Rising inflation forced consumers to cut down on non-essential categories. Moreover, reduced fear of COVID-19 contagion led many people to reduce their consumption of vitamins that they had previously been taking to boost their immunity.

Euromonitor International's Consumer Health in El Salvador report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2018-2022, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2027 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Allergy Care, Herbal/Traditional Products, OTC, Paediatric Consumer Health, Sports Nutrition, Vitamins and Dietary Supplements, Weight Management and Wellbeing.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Consumer Health market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Consumer Health in El Salvador
Euromonitor International
September 2023

List Of Contents And Tables

CONSUMER HEALTH IN EL SALVADOR
EXECUTIVE SUMMARY
Consumer health in 2023: The big picture
Country background
Socioeconomic trends
Logistics/infrastructure
OTC registration and classification
Vitamins and dietary supplements registration and classification
What next for consumer health?
MARKET DATA
Table 1 Sales of Consumer Health by Category: Value 2018-2023
Table 2 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 3 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2019-2023
Table 4 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2020-2023
Table 5 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2018-2023
Table 6 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2023
Table 7 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2023-2028
Table 8 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2023-2028
DISCLAIMER
ANALGESICS
2023 Developments
Prospects and Opportunities
Category Data
Table 9 Sales of Analgesics by Category: Value 2018-2023
Table 10 Sales of Analgesics by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 11 NBO Company Shares of Analgesics: % Value 2019-2023
Table 12 LBN Brand Shares of Analgesics: % Value 2020-2023
Table 13 Forecast Sales of Analgesics by Category: Value 2023-2028
Table 14 Forecast Sales of Analgesics by Category: % Value Growth 2023-2028
COUGH, COLD AND ALLERGY (HAY FEVER) REMEDIES
Table 15 Sales of Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies by Category: Value 2018-2023
Table 16 Sales of Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 17 NBO Company Shares of Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies: % Value 2019-2023
Table 18 LBN Brand Shares of Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies: % Value 2020-2023
Table 19 Forecast Sales of Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies by Category: Value 2023-2028
Table 20 Forecast Sales of Cough, Cold and Allergy (Hay Fever) Remedies by Category: % Value Growth 2023-2028
DIGESTIVE REMEDIES
Table 21 Sales of Digestive Remedies by Category: Value 2018-2023
Table 22 Sales of Digestive Remedies by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 23 NBO Company Shares of Digestive Remedies: % Value 2019-2023
Table 24 LBN Brand Shares of Digestive Remedies: % Value 2020-2023
Table 25 Forecast Sales of Digestive Remedies by Category: Value 2023-2028
Table 26 Forecast Sales of Digestive Remedies by Category: % Value Growth 2023-2028
DERMATOLOGICALS
Table 27 Sales of Dermatologicals by Category: Value 2018-2023
Table 28 Sales of Dermatologicals by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 29 NBO Company Shares of Dermatologicals: % Value 2019-2023
Table 30 LBN Brand Shares of Dermatologicals: % Value 2020-2023
Table 31 Forecast Sales of Dermatologicals by Category: Value 2023-2028
Table 32 Forecast Sales of Dermatologicals by Category: % Value Growth 2023-2028
WOUND CARE
Table 33 Sales of Wound Care by Category: Value 2018-2023
Table 34 Sales of Wound Care by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 35 NBO Company Shares of Wound Care: % Value 2019-2023
Table 36 LBN Brand Shares of Wound Care: % Value 2020-2023
Table 37 Forecast Sales of Wound Care by Category: Value 2023-2028
Table 38 Forecast Sales of Wound Care by Category: % Value Growth 2023-2028
VITAMINS AND DIETARY SUPPLEMENTS
Table 39 Sales of Vitamins and Dietary Supplements by Category: Value 2018-2023
Table 40 Sales of Vitamins and Dietary Supplements by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 41 NBO Company Shares of Vitamins and Dietary Supplements: % Value 2019-2023
Table 42 LBN Brand Shares of Vitamins and Dietary Supplements: % Value 2020-2023
Table 43 Forecast Sales of Vitamins and Dietary Supplements by Category: Value 2023-2028
Table 44 Forecast Sales of Vitamins and Dietary Supplements by Category: % Value Growth 2023-2028
WEIGHT MANAGEMENT AND WELLBEING
Table 45 Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: Value 2018-2023
Table 46 Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 47 NBO Company Shares of Weight Management and Wellbeing: % Value 2019-2023
Table 48 LBN Brand Shares of Weight Management and Wellbeing: % Value 2020-2023
Table 49 Forecast Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: Value 2023-2028
Table 50 Forecast Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: % Value Growth 2023-2028
SPORTS NUTRITION
Table 51 Sales of Sports Nutrition by Category: Value 2018-2023
Table 52 Sales of Sports Nutrition by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 53 NBO Company Shares of Sports Nutrition: % Value 2019-2023
Table 54 LBN Brand Shares of Sports Nutrition: % Value 2020-2023
Table 55 Forecast Sales of Sports Nutrition by Category: Value 2023-2028
Table 56 Forecast Sales of Sports Nutrition by Category: % Value Growth 2023-2028
HERBAL/TRADITIONAL PRODUCTS
Table 57 Sales of Herbal/Traditional Products: Value 2018-2023
Table 58 Sales of Herbal/Traditional Products: % Value Growth 2018-2023
Table 59 Forecast Sales of Herbal/Traditional Products: Value 2023-2028
Table 60 Forecast Sales of Herbal/Traditional Products: % Value Growth 2023-2028

 

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