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成分主導の美容


Ingredient-Led Beauty

訴訟やリコールが話題になる中、成分主導の美容は、健康をコントロールしようとする消費者の探求に後押しされている。意識はすべての美容消費者の間で高まっているが、X世代や男性など特定のグループではより急速... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2023年9月11日 US$1,325
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サマリー

訴訟やリコールが話題になる中、成分主導の美容は、健康をコントロールしようとする消費者の探求に後押しされている。意識はすべての美容消費者の間で高まっているが、X世代や男性など特定のグループではより急速に高まっている。成分主導の美容は、多くのトレンドや国際的なコンセプトの中に登場するため、プレーヤーは幅広い価格層やカテゴリーに成分のイノベーションを適用することができる。成分の次の波は、持続可能性とバイオテクノロジーに大きく影響されるだろう。

ユーロモニター・インターナショナルの『Ingredient-Led Beauty』グローバル・ブリーフィングは、ビューティー&パーソナルケア市場の規模と形状を洞察し、話題のトピック、新興地域、カテゴリー、トレンド、業界の喫緊の課題、ホワイトスペースを浮き彫りにします。主要企業やブランドを特定し、新製品開発、パッケージの革新、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格設定など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。予測では、市場がどのように変化していくのか、成功の基準を示している。また、プレミアムセグメントとマス/マステージセグメントの動向、斬新な美容コンセプトの進化についても調査している。

対象製品ベビー&子供用製品, バス&シャワー, カラー化粧品, デオドラント, 脱毛剤, 皮膚化粧品 ビューティ&パーソナルケア, フレグランス, ヘアケア, マスビューティ&パーソナルケア, メンズグルーミング, オーラルケア, 電動歯ブラシを除くオーラルケア, プレミアムビューティ&パーソナルケア, プレステージビューティ&パーソナルケア, スキンケア, サンケア.

データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

このレポートを購入する理由
* ビューティ&パーソナルケア市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Ingredient-led Beauty
State of play
State of Play
The ingredient-led beauty consumer
Top trends shaping ingredient-led beauty
International beauty concepts
Ingredient-led innovation concepts
Future opportunities and challenges
Key Findings
Ingredient-led beauty

 

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Summary

Amid high-profile lawsuits and recalls, ingredient-led beauty is propelled by consumers’ quest to control their health. Awareness is rising among all beauty consumers, but is growing faster in certain groups, like Generation X and males. Because ingredient-led beauty appears in many trends and international concepts, players can apply ingredient innovation across a wide range of price tiers and categories. The next wave of ingredients will be highly influenced by sustainability and biotechnology...

Euromonitor International's Ingredient-Led Beauty global briefing offers an insight into to the size and shape of the Beauty and Personal Care market and highlights buzz topics, emerging geographies, categories and trends as well as pressing industry issues and white spaces. It identifies the leading companies and brands, offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts illustrate how the market is set to change and criteria for success. The report also explores developments in the premium vs mass/masstige segments, and the evolution of novel beauty concepts.

Product coverage: Baby and Child-specific Products, Bath and Shower, Colour Cosmetics, Deodorants, Depilatories, Dermocosmetics Beauty and Personal Care, Fragrances, Hair Care, Mass Beauty and Personal Care, Men's Grooming, Oral Care, Oral Care Excl Power Toothbrushes, Premium Beauty and Personal Care, Prestige Beauty and Personal Care, Skin Care, Sun Care.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Beauty and Personal Care market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Ingredient-led Beauty
State of play
State of Play
The ingredient-led beauty consumer
Top trends shaping ingredient-led beauty
International beauty concepts
Ingredient-led innovation concepts
Future opportunities and challenges
Key Findings
Ingredient-led beauty

 

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