パキスタンのランドリーケアLaundry Care in Pakistan 2020年と2021年のパンデミックの最盛期には、消費者がCOVID-19の蔓延を防ぐために衣類などの洗濯を頻繁に行うようになったため、ランドリーケア製品の需要が急増した。2022年にCOVID-19への不安が収まると、ラン... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー2020年と2021年のパンデミックの最盛期には、消費者がCOVID-19の蔓延を防ぐために衣類などの洗濯を頻繁に行うようになったため、ランドリーケア製品の需要が急増した。2022年にCOVID-19への不安が収まると、ランドリーケア製品の小売数量ベースの伸びはやや鈍化し、パンデミック以前のパターンに沿ったものとなった。加えて、パキスタンは高インフレに見舞われ、ランドリーケアだけでなく、衣料品の価格にも上昇圧力がかかった。この調査レポートはパキスタンのランドリーケア市場を分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2027年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品カーペットクリーナー、柔軟仕上げ剤、洗濯補助剤、洗濯洗剤 データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * ランドリーケア市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Laundry Care in PakistanEuromonitor International July 2023 List Of Contents And Tables LAUNDRY CARE IN PAKISTAN KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Laundry care continues to post strong growth in 2022 despite new challenges Surf leads the way as multinationals dominate laundry care Bonus and Brite target different ends of the market to give Colgate-Palmolive a wide reach PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Bright outlook for laundry care with consumers expected to trade up Rapid population growth and an improved economic scenario key to growth Bar detergents likely to retain appeal despite losing share to automatic detergents CATEGORY INDICATORS Table 1 Household Possession of Washing Machines 2017-2022 CATEGORY DATA Table 2 Sales of Laundry Care by Category: Value 2017-2022 Table 3 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 4 Sales of Laundry Aids by Category: Value 2017-2022 Table 5 Sales of Laundry Aids by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 6 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2017-2022 Table 7 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 8 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2018-2022 Table 9 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2019-2022 Table 10 NBO Company Shares of Laundry Aids: % Value 2018-2022 Table 11 LBN Brand Shares of Laundry Aids: % Value 2019-2022 Table 12 NBO Company Shares of Laundry Detergents: % Value 2018-2022 Table 13 LBN Brand Shares of Laundry Detergents: % Value 2019-2022 Table 14 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2022-2027 Table 15 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2022-2027 HOME CARE IN PAKISTAN EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 16 Households 2017-2022 MARKET DATA Table 17 Sales of Home Care by Category: Value 2017-2022 Table 18 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 19 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2018-2022 Table 20 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2019-2022 Table 21 Distribution of Home Care by Format: % Value 2017-2022 Table 22 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2022 Table 23 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2022-2027 Table 24 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryDuring the height of the pandemic in 2020 and 2021 there was a surge in demand for laundry care products as consumers became more concerned about washing clothes and other items more frequently to prevent the spread of COVID-19. With COVID-19 fears subsiding in 2022 laundry care saw slightly slower growth in retail volume terms which was more in line with pre-pandemic patterns. Additionally, Pakistan experienced elevated inflation which put upward pressure not only on the price of laundry care b... Table of ContentsLaundry Care in PakistanEuromonitor International July 2023 List Of Contents And Tables LAUNDRY CARE IN PAKISTAN KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Laundry care continues to post strong growth in 2022 despite new challenges Surf leads the way as multinationals dominate laundry care Bonus and Brite target different ends of the market to give Colgate-Palmolive a wide reach PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Bright outlook for laundry care with consumers expected to trade up Rapid population growth and an improved economic scenario key to growth Bar detergents likely to retain appeal despite losing share to automatic detergents CATEGORY INDICATORS Table 1 Household Possession of Washing Machines 2017-2022 CATEGORY DATA Table 2 Sales of Laundry Care by Category: Value 2017-2022 Table 3 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 4 Sales of Laundry Aids by Category: Value 2017-2022 Table 5 Sales of Laundry Aids by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 6 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2017-2022 Table 7 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 8 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2018-2022 Table 9 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2019-2022 Table 10 NBO Company Shares of Laundry Aids: % Value 2018-2022 Table 11 LBN Brand Shares of Laundry Aids: % Value 2019-2022 Table 12 NBO Company Shares of Laundry Detergents: % Value 2018-2022 Table 13 LBN Brand Shares of Laundry Detergents: % Value 2019-2022 Table 14 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2022-2027 Table 15 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2022-2027 HOME CARE IN PAKISTAN EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 16 Households 2017-2022 MARKET DATA Table 17 Sales of Home Care by Category: Value 2017-2022 Table 18 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 19 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2018-2022 Table 20 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2019-2022 Table 21 Distribution of Home Care by Format: % Value 2017-2022 Table 22 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2022 Table 23 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2022-2027 Table 24 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポートEuromonitor International社のホームケア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(laundry)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |