ドイツのサーフェス・ケアSurface Care in Germany 2023年には、パンデミック規制の緩和を受けて外出時間が増加したため、ドイツではサーフェスケア需要がさらに低迷し、その結果、販売量は2019年の水準を下回った。その一方で、小売価格の引き上げを余儀なくされ... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー2023年には、パンデミック規制の緩和を受けて外出時間が増加したため、ドイツではサーフェスケア需要がさらに低迷し、その結果、販売量は2019年の水準を下回った。その一方で、小売価格の引き上げを余儀なくされた継続的なインフレの影響により、金額ベースの売上高は引き続き増加した。また、化学薬品などの原材料や包装資材の価格も高騰したため、各社はこうしたコストの転嫁を余儀なくされた。この調査レポートはドイツのサーフェスケアを分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品浴室用クリーナー、脱スケール剤、排水口開口剤、床用クリーナー、ホームケア用消毒剤、ホームケア用ワイプおよび床用クリーニングシステム、台所用クリーナー、多目的クリーナー、オーブン用クリーナー、研磨剤、窓/ガラス用クリーナー。 データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * サーフェスケア市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Surface Care in GermanyEuromonitor International April 2024 List Of Contents And Tables SURFACE CARE IN GERMANY KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Surface care value growth driven by further unit price rises in 2023 Interest in multi-purpose cleaners driven by demand for versatility Private label gains ground in task-specific cleaners but dominates all purpose cleaning wipes PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Surface care to remain relevant over forecast period due to heightened hygiene awareness and habit persistence Multi-purpose cleaners to drive future growth Private label to further benefit from ongoing price sensitivity in 2024 CATEGORY DATA Table 1 Sales of Surface Care by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: Value 2018-2023 Table 4 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2019-2023 Table 6 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2020-2023 Table 7 NBO Company Shares of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems: % Value 2019-2023 Table 8 LBN Brand Shares of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems: % Value 2020-2023 Table 9 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2023-2028 Table 10 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2023-2028 HOME CARE IN GERMANY EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 11 Households 2018-2023 MARKET DATA Table 12 Sales of Home Care by Category: Value 2018-2023 Table 13 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 14 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2019-2023 Table 15 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2020-2023 Table 16 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2018-2023 Table 17 Distribution of Home Care by Format: % Value 2018-2023 Table 18 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2023 Table 19 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2023-2028 Table 20 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryIn 2023, greater time spent outside of the home following the easing of pandemic restrictions further dragged on demand for surface care in Germany, resulting in volume sales dipping below 2019 levels. On the other hand, value sales continued to rise during the year, influenced by the ongoing impact of inflation, which forced players to increase their retail prices. The cost of raw materials such as chemicals, along with packaging, became more expensive, forcing players to pass on these costs to... Table of ContentsSurface Care in GermanyEuromonitor International April 2024 List Of Contents And Tables SURFACE CARE IN GERMANY KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Surface care value growth driven by further unit price rises in 2023 Interest in multi-purpose cleaners driven by demand for versatility Private label gains ground in task-specific cleaners but dominates all purpose cleaning wipes PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Surface care to remain relevant over forecast period due to heightened hygiene awareness and habit persistence Multi-purpose cleaners to drive future growth Private label to further benefit from ongoing price sensitivity in 2024 CATEGORY DATA Table 1 Sales of Surface Care by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: Value 2018-2023 Table 4 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2019-2023 Table 6 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2020-2023 Table 7 NBO Company Shares of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems: % Value 2019-2023 Table 8 LBN Brand Shares of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems: % Value 2020-2023 Table 9 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2023-2028 Table 10 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2023-2028 HOME CARE IN GERMANY EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 11 Households 2018-2023 MARKET DATA Table 12 Sales of Home Care by Category: Value 2018-2023 Table 13 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 14 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2019-2023 Table 15 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2020-2023 Table 16 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2018-2023 Table 17 Distribution of Home Care by Format: % Value 2018-2023 Table 18 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2023 Table 19 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2023-2028 Table 20 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社のホームケア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|