ドイツの研磨剤Polishes in Germany 2023年、ドイツでは、多忙なライフスタイルが掃除習慣の変化を反映して、ポリッシュ需要の減少をさらに加速させる。家で過ごす時間が減り、多忙な生活が増えるにつれて、地元の消費者はより迅速で簡単な代替品を... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー2023年、ドイツでは、多忙なライフスタイルが掃除習慣の変化を反映して、ポリッシュ需要の減少をさらに加速させる。家で過ごす時間が減り、多忙な生活が増えるにつれて、地元の消費者はより迅速で簡単な代替品をますます好むようになり、従来のポリッシュ、特に家庭用ポリッシュの人気がさらに低下している。この調査レポートはドイツのポリッシュ市場を分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引する分野を特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品フロアポリッシュ、家具用ポリッシュ、金属用ポリッシュ、靴用ポリッシュ データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * ポリッシュ市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Polishes in GermanyEuromonitor International April 2024 List Of Contents And Tables POLISHES IN GERMANY KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Changing consumer habits lead to further decline of polishes in Germany Shift in fashion preferences influence demand for shoe polish Dominance of major players hinders new competitors in the local market PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Future of polishes linked to trends in shoe polish Polishes faces challenge from newer products and preferences of younger consumers Consumer perception of leather to influence future of polishes CATEGORY DATA Table 1 Sales of Polishes by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 NBO Company Shares of Polishes: % Value 2019-2023 Table 4 LBN Brand Shares of Polishes: % Value 2020-2023 Table 5 Forecast Sales of Polishes by Category: Value 2023-2028 Table 6 Forecast Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2023-2028 HOME CARE IN GERMANY EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 7 Households 2018-2023 MARKET DATA Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2018-2023 Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2019-2023 Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2020-2023 Table 12 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2018-2023 Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2018-2023 Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2023 Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2023-2028 Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryIn 2023, busier lifestyles compounded the ongoing decline in demand for polishes in Germany, reflecting changing cleaning habits. With less time spent at home and more hectic lives, local consumers increasingly favour quicker and easier alternatives, causing traditional polishes, particularly for home use, to lose further popularity. Table of ContentsPolishes in GermanyEuromonitor International April 2024 List Of Contents And Tables POLISHES IN GERMANY KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Changing consumer habits lead to further decline of polishes in Germany Shift in fashion preferences influence demand for shoe polish Dominance of major players hinders new competitors in the local market PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Future of polishes linked to trends in shoe polish Polishes faces challenge from newer products and preferences of younger consumers Consumer perception of leather to influence future of polishes CATEGORY DATA Table 1 Sales of Polishes by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 NBO Company Shares of Polishes: % Value 2019-2023 Table 4 LBN Brand Shares of Polishes: % Value 2020-2023 Table 5 Forecast Sales of Polishes by Category: Value 2023-2028 Table 6 Forecast Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2023-2028 HOME CARE IN GERMANY EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 7 Households 2018-2023 MARKET DATA Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2018-2023 Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2019-2023 Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2020-2023 Table 12 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2018-2023 Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2018-2023 Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2023 Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2023-2028 Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社のホームケア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|