ドイツのエア・ケアAir Care in Germany 2023年、ドイツでは、パンデミック後の移動の増加により、特に消費者が屋内で過ごす時間が長かった前年と比較して、エアケアの使用が減少した。このカテゴリーは主に新規購入よりも買い替えによって牽引され、そ... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー2023年、ドイツでは、パンデミック後の移動の増加により、特に消費者が屋内で過ごす時間が長かった前年と比較して、エアケアの使用が減少した。このカテゴリーは主に新規購入よりも買い替えによって牽引され、その結果成長は限られたものとなった。加えて、景気の先行き不安とインフレ率の上昇により、多くの消費者は必要なものよりも必要でないものを優先し、エアケアの使用を控えるようになった。とはいえ、エアケアの全体的な需要は引き続き...この調査レポートはドイツのエアケア市場を分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品キャンドル芳香剤, 車用芳香剤, 電気式芳香剤, ジェル芳香剤, 液体芳香剤, その他のエアケア, スプレー/エアゾール芳香剤. データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * エアケア市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Air Care in GermanyEuromonitor International April 2024 List Of Contents And Tables AIR CARE IN GERMANY KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Reduced use of air care reflects shifting economic factors among consumers Popular local practice of "luftung" natural ventilation is first choice of air care Rising demand for eco-friendly products due to health and environmental concerns PROSPECTS AND OPPORTUNITIES The future of air care embraces natural solutions Smart electric air fresheners will be driven by simpler home automation Leading brands face growing competition from private label CATEGORY DATA Table 1 Sales of Air Care by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 Sales of Air Care by Fragrance: Value Ranking 2021-2023 Table 4 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2019-2023 Table 5 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2020-2023 Table 6 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2023-2028 Table 7 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2023-2028 HOME CARE IN GERMANY EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 8 Households 2018-2023 MARKET DATA Table 9 Sales of Home Care by Category: Value 2018-2023 Table 10 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 11 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2019-2023 Table 12 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2020-2023 Table 13 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2018-2023 Table 14 Distribution of Home Care by Format: % Value 2018-2023 Table 15 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2023 Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2023-2028 Table 17 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryIn 2023, there was reduced use of air care in Germany due to greater mobility post-pandemic, especially when compared to previous years when consumers spent greater time indoors. The category was mainly driven by replacements rather than new purchases, resulting in limited growth. Additionally, economic uncertainty and rising inflation led many consumers to cut back on air care usage as they prioritised essential spending over non-essential items. Nevertheless, overall demand for air care remain... Table of ContentsAir Care in GermanyEuromonitor International April 2024 List Of Contents And Tables AIR CARE IN GERMANY KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Reduced use of air care reflects shifting economic factors among consumers Popular local practice of "luftung" natural ventilation is first choice of air care Rising demand for eco-friendly products due to health and environmental concerns PROSPECTS AND OPPORTUNITIES The future of air care embraces natural solutions Smart electric air fresheners will be driven by simpler home automation Leading brands face growing competition from private label CATEGORY DATA Table 1 Sales of Air Care by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 Sales of Air Care by Fragrance: Value Ranking 2021-2023 Table 4 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2019-2023 Table 5 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2020-2023 Table 6 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2023-2028 Table 7 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2023-2028 HOME CARE IN GERMANY EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 8 Households 2018-2023 MARKET DATA Table 9 Sales of Home Care by Category: Value 2018-2023 Table 10 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 11 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2019-2023 Table 12 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2020-2023 Table 13 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2018-2023 Table 14 Distribution of Home Care by Format: % Value 2018-2023 Table 15 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2023 Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2023-2028 Table 17 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社のホームケア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|