ペルーのチョコレート菓子Chocolate Confectionery in Peru 2022年のチョコレート菓子は、販売数量が縮小し、販売金額が緩やかな伸びを記録したため、小幅な成長となった。しかし、2023年には、数量販売は小幅ながら増加し、金額販売は大幅な伸びを示し、このカテゴリーは... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー2022年のチョコレート菓子は、販売数量が縮小し、販売金額が緩やかな伸びを記録したため、小幅な成長となった。しかし、2023年には、数量販売は小幅ながら増加し、金額販売は大幅な伸びを示し、このカテゴリーはパンデミック以前の売上水準に回復すると予想される。数量販売におけるこの緩やかな成長は、大幅な価格上昇の徴候であり、消費者は以前のようにチョコレートを大量に購入することを控えるだろう。インフレは価格に大きな影響を与えている。ユーロモニター・インターナショナルの『ペルーのチョコレート菓子』レポートは、国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域の洞察と理解を提供する。2018-2022年の最新小売販売データに加え、主要企業、ブランド、小売店舗を特定し、消費者需要と販売成長の背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>2027年までの予測に直結し、市場がどのように変化していくかを明確に示している:製品範囲:ボックス入りアソートメント、チョコレートパウチとバッグ、おもちゃ付きチョコレート、カウントライン、その他のチョコレート菓子、季節限定チョコレート、タブレット。データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* チョコレート菓子市場の詳細な情報を入手する、* 成長分野を特定し、変化を促進する要因を特定する、* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して、市場がどのように発展すると予測されるかを評価するEuromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。目次Chocolate Confectionery in PeruEuromonitor International June 2023 List Of Contents And Tables CHOCOLATE CONFECTIONERY IN PERU KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Chocolate confectionery registers the slowest growth in snacks due to a strong price increase, lower presence in outlets and a lack of advertising activity Nestlé maintains strong leadership, but loses ground to Molitalia and its significant marketing activities Chocolate tablets with a high cocoa content develop well, but find difficulty in competing with the leading brands that are cheaper and more widely distributed PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Sales grow over the forecast period thanks to greater market dynamism, although prices rise until the economy recovers Special dates provide an important opportunity to offer chocolate confectionery adapted to these celebrations as they make popular gifts Economic hardship de-prioritises chocolate confectionery consumption CATEGORY DATA Summary 1 Other Chocolate Confectionery by Product Type: 2023 Table 1 Sales of Chocolate Confectionery by Category: Volume 2018-2023 Table 2 Sales of Chocolate Confectionery by Category: Value 2018-2023 Table 3 Sales of Chocolate Confectionery by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Sales of Chocolate Confectionery by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 Sales of Chocolate Tablets by Type: % Value 2018-2023 Table 6 NBO Company Shares of Chocolate Confectionery: % Value 2019-2023 Table 7 LBN Brand Shares of Chocolate Confectionery: % Value 2020-2023 Table 8 Distribution of Chocolate Confectionery by Format: % Value 2018-2023 Table 9 Forecast Sales of Chocolate Confectionery by Category: Volume 2023-2028 Table 10 Forecast Sales of Chocolate Confectionery by Category: Value 2023-2028 Table 11 Forecast Sales of Chocolate Confectionery by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 12 Forecast Sales of Chocolate Confectionery by Category: % Value Growth 2023-2028 SNACKS IN PERU EXECUTIVE SUMMARY Snacks in 2023: The big picture Key trends in 2023 Competitive Landscape Channel developments What next for snacks? MARKET DATA Table 13 Sales of Snacks by Category: Volume 2018-2023 Table 14 Sales of Snacks by Category: Value 2018-2023 Table 15 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 16 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 17 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2019-2023 Table 18 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2020-2023 Table 19 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023 Table 20 Distribution of Snacks by Format: % Value 2018-2023 Table 21 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2023-2028 Table 22 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2023-2028 Table 23 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 24 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 2 Research Sources
SummaryChocolate confectionery registered modest growth in 2022 as volume sales contracted and value sales recorded slow growth. However, in 2023 volume sales are expected to rise if modestly, while value growth will be significant, enabling the category to recover to pre-pandemic sales levels. This modest growth in volume sales will be symptomatic of significant price growth, which will discourage consumers from buying the amount of chocolate they used to. Inflation has significantly affected the pric... Euromonitor International's Chocolate Confectionery in Peru report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2018-2022, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2027, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Boxed Assortments, Chocolate Pouches and Bags, Chocolate with Toys, Countlines, Other Chocolate Confectionery, Seasonal Chocolate, Tablets. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Chocolate Confectionery market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.Table of ContentsChocolate Confectionery in PeruEuromonitor International June 2023 List Of Contents And Tables CHOCOLATE CONFECTIONERY IN PERU KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Chocolate confectionery registers the slowest growth in snacks due to a strong price increase, lower presence in outlets and a lack of advertising activity Nestlé maintains strong leadership, but loses ground to Molitalia and its significant marketing activities Chocolate tablets with a high cocoa content develop well, but find difficulty in competing with the leading brands that are cheaper and more widely distributed PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Sales grow over the forecast period thanks to greater market dynamism, although prices rise until the economy recovers Special dates provide an important opportunity to offer chocolate confectionery adapted to these celebrations as they make popular gifts Economic hardship de-prioritises chocolate confectionery consumption CATEGORY DATA Summary 1 Other Chocolate Confectionery by Product Type: 2023 Table 1 Sales of Chocolate Confectionery by Category: Volume 2018-2023 Table 2 Sales of Chocolate Confectionery by Category: Value 2018-2023 Table 3 Sales of Chocolate Confectionery by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Sales of Chocolate Confectionery by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 Sales of Chocolate Tablets by Type: % Value 2018-2023 Table 6 NBO Company Shares of Chocolate Confectionery: % Value 2019-2023 Table 7 LBN Brand Shares of Chocolate Confectionery: % Value 2020-2023 Table 8 Distribution of Chocolate Confectionery by Format: % Value 2018-2023 Table 9 Forecast Sales of Chocolate Confectionery by Category: Volume 2023-2028 Table 10 Forecast Sales of Chocolate Confectionery by Category: Value 2023-2028 Table 11 Forecast Sales of Chocolate Confectionery by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 12 Forecast Sales of Chocolate Confectionery by Category: % Value Growth 2023-2028 SNACKS IN PERU EXECUTIVE SUMMARY Snacks in 2023: The big picture Key trends in 2023 Competitive Landscape Channel developments What next for snacks? MARKET DATA Table 13 Sales of Snacks by Category: Volume 2018-2023 Table 14 Sales of Snacks by Category: Value 2018-2023 Table 15 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 16 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 17 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2019-2023 Table 18 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2020-2023 Table 19 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023 Table 20 Distribution of Snacks by Format: % Value 2018-2023 Table 21 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2023-2028 Table 22 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2023-2028 Table 23 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 24 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 2 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Euromonitor International社のスナック分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(chocolate)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |