ペルーのガムGum in Peru 2022年のガムの売上は、高インフレに刺激された大幅な値上げにより、数量ベースでも金額ベースでも大幅に伸びた。さらに、2023年も同様の状況が予想される。しかし、同カテゴリーの販売数量は、パンデミック時に... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー2022年のガムの売上は、高インフレに刺激された大幅な値上げにより、数量ベースでも金額ベースでも大幅に伸びた。さらに、2023年も同様の状況が予想される。しかし、同カテゴリーの販売数量は、パンデミック時に大きく落ち込んだため、パンデミック前の水準に達する可能性は低いが、金額ベースでは完全に回復するだろう。同カテゴリーの再始動は、通常のライフスタイル、特に外で過ごす時間の再開によるものである。ユーロモニター・インターナショナルの『ペルーのガム』レポートは、国レベルでの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域的な洞察と理解を提供する。2018~2022年の最新小売販売データに加え、主要企業、ブランド、小売店舗を特定し、消費者需要と販売成長の背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>は、2027年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化すると予想されるかを明確に示している:製品範囲:バブルガム、チューインガム。データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* ガム市場の詳細な全体像を把握する;* 成長分野を特定し、変化を促進する要因を特定する;* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する;* 5年間の予測を使用して、市場がどのように発展すると予測されるかを評価するユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。目次Gum in PeruEuromonitor International June 2023 List Of Contents And Tables GUM IN PERU KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Significant growth of gum due to wide distribution and the resumption of normal lifestyles in the wake of COVID-19, though volume sales fail to reach pre-pandemic levels Mondelez consolidates its leadership in chewing gum, mainly with the Trident brand that offers a wide variety of types and flavours Bubble gum benefits from a significant increase in sales due to its availability and affordable price, but has yet to reach pre-pandemic volume levels PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Gum recovers volume sales but needs time to reach 2019 levels due to a decline in consumption habits High dynamism in chewing gum thanks to frequent innovations, where mint and peppermint flavours are well accepted Difficult economic situation affects higher-priced gum, leading consumers to reduce their consumption and opt for cheaper alternatives CATEGORY DATA Table 1 Sales of Gum by Category: Volume 2018-2023 Table 2 Sales of Gum by Category: Value 2018-2023 Table 3 Sales of Gum by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Sales of Gum by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 Sales of Gum by Flavour: Rankings 2018-2023 Table 6 NBO Company Shares of Gum: % Value 2019-2023 Table 7 LBN Brand Shares of Gum: % Value 2020-2023 Table 8 Distribution of Gum by Format: % Value 2018-2023 Table 9 Forecast Sales of Gum by Category: Volume 2023-2028 Table 10 Forecast Sales of Gum by Category: Value 2023-2028 Table 11 Forecast Sales of Gum by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 12 Forecast Sales of Gum by Category: % Value Growth 2023-2028 SNACKS IN PERU EXECUTIVE SUMMARY Snacks in 2023: The big picture Key trends in 2023 Competitive Landscape Channel developments What next for snacks? MARKET DATA Table 13 Sales of Snacks by Category: Volume 2018-2023 Table 14 Sales of Snacks by Category: Value 2018-2023 Table 15 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 16 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 17 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2019-2023 Table 18 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2020-2023 Table 19 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023 Table 20 Distribution of Snacks by Format: % Value 2018-2023 Table 21 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2023-2028 Table 22 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2023-2028 Table 23 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 24 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryGum sales grew significantly in 2022, both in volume and even more in value terms due to the significant price increases that were seen in the category stimulated by high inflation. Moreover, a similar situation is expected in 2023. However, category volume sales are unlikely to reach pre-pandemic levels due to a large drop during the pandemic, although value sales will rebound fully. The rebooting of the category has been due to the resumption of normal lifestyles, especially time spent outside... Euromonitor International's Gum in Peru report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2018-2022, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2027, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Bubble Gum, Chewing Gum. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Gum market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.Table of ContentsGum in PeruEuromonitor International June 2023 List Of Contents And Tables GUM IN PERU KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Significant growth of gum due to wide distribution and the resumption of normal lifestyles in the wake of COVID-19, though volume sales fail to reach pre-pandemic levels Mondelez consolidates its leadership in chewing gum, mainly with the Trident brand that offers a wide variety of types and flavours Bubble gum benefits from a significant increase in sales due to its availability and affordable price, but has yet to reach pre-pandemic volume levels PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Gum recovers volume sales but needs time to reach 2019 levels due to a decline in consumption habits High dynamism in chewing gum thanks to frequent innovations, where mint and peppermint flavours are well accepted Difficult economic situation affects higher-priced gum, leading consumers to reduce their consumption and opt for cheaper alternatives CATEGORY DATA Table 1 Sales of Gum by Category: Volume 2018-2023 Table 2 Sales of Gum by Category: Value 2018-2023 Table 3 Sales of Gum by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Sales of Gum by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 Sales of Gum by Flavour: Rankings 2018-2023 Table 6 NBO Company Shares of Gum: % Value 2019-2023 Table 7 LBN Brand Shares of Gum: % Value 2020-2023 Table 8 Distribution of Gum by Format: % Value 2018-2023 Table 9 Forecast Sales of Gum by Category: Volume 2023-2028 Table 10 Forecast Sales of Gum by Category: Value 2023-2028 Table 11 Forecast Sales of Gum by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 12 Forecast Sales of Gum by Category: % Value Growth 2023-2028 SNACKS IN PERU EXECUTIVE SUMMARY Snacks in 2023: The big picture Key trends in 2023 Competitive Landscape Channel developments What next for snacks? MARKET DATA Table 13 Sales of Snacks by Category: Volume 2018-2023 Table 14 Sales of Snacks by Category: Value 2018-2023 Table 15 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 16 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 17 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2019-2023 Table 18 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2020-2023 Table 19 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023 Table 20 Distribution of Snacks by Format: % Value 2018-2023 Table 21 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2023-2028 Table 22 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2023-2028 Table 23 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 24 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Euromonitor International社のスナック分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(gum)の最新刊レポートよくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |