インドの玩具とゲームToys and Games in India インドの玩具・ゲーム産業は2022年も上昇基調を維持し、現在の金額ベースで2桁の伸びを示した。しかし、伝統的な玩具・ゲームとビデオゲームという2つのカテゴリーの業績には大きな違いが見られた。 ユーロモ... もっと見る
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サマリーインドの玩具・ゲーム産業は2022年も上昇基調を維持し、現在の金額ベースで2桁の伸びを示した。しかし、伝統的な玩具・ゲームとビデオゲームという2つのカテゴリーの業績には大きな違いが見られた。ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「インドの玩具とゲーム」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2018年から2022年の最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引する分野を特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2027年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品従来の玩具とゲーム、ビデオゲーム データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 玩具およびゲーム市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレイヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Toys and Games in IndiaEuromonitor International June 2023 List Of Contents And Tables TOYS AND GAMES IN INDIA EXECUTIVE SUMMARY Toys and games in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for toys and games? MARKET DATA Table 1 Sales of Toys and Games by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Toys and Games by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Toys and Games: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Toys and Games: % Value 2019-2022 Table 5 Distribution of Toys and Games by Format: % Value 2017-2022 Table 6 Forecast Sales of Toys and Games by Category: Value 2022-2027 Table 7 Forecast Sales of Toys and Games by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources TRADITIONAL TOYS AND GAMES IN INDIA KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Continued impact of requirement for BIS certification leads to lack of availability in multiple categories Indian parents prioritise STEM toys to aid their children’s development E-commerce continues to gain share, but growth slows post-pandemic PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Increasing consumer focus on traditional and localised toys to drive growth Rising purchasing power to positively impact traditional toys and games Subscription boxes for toys set to gain prominence CATEGORY DATA Table 8 Sales of Traditional Toys and Games by Category: Value 2017-2022 Table 9 Sales of Traditional Toys and Games by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 10 Sales of Traditional Toys and Games by Licensed vs Non-Licensed: % Value 2017-2022 Table 11 NBO Company Shares of Traditional Toys and Games: % Value 2018-2022 Table 12 LBN Brand Shares of Traditional Toys and Games: % Value 2019-2022 Table 13 Distribution of Traditional Toys and Games by Format: % Value 2017-2022 Table 14 Forecast Sales of Traditional Toys and Games by Category: Value 2022-2027 Table 15 Forecast Sales of Traditional Toys and Games by Category: % Value Growth 2022-2027 Table 16 Forecast Sales of Traditional Toys and Games by Licensed vs Non-Licensed: % Value 2022-2027 VIDEO GAMES IN INDIA KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Demand for gaming subscriptions is on the rise Rising popularity of video games based on Indian culture and mythology Static consoles records slower growth in 2022 PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Mobile games poised to maintain its dominance in video games Rising support for e-sports set to drive strong growth Growing traction for digital video games software CATEGORY DATA Table 17 Sales of Video Games by Category: Value 2017-2022 Table 18 Sales of Video Games by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 19 NBO Company Shares of Video Games: % Value 2018-2022 Table 20 LBN Brand Shares of Video Games: % Value 2019-2022 Table 21 NBO Company Shares of Video Games Hardware: % Value 2018-2022 Table 22 LBN Brand Shares of Video Games Hardware: % Value 2019-2022 Table 23 NBO Company Shares of Video Games Software: % Value 2018-2022 Table 24 Distribution of Video Games by Format: % Value 2017-2022 Table 25 Distribution of Video Games Hardware by Format: % Value 2017-2022 Table 26 Distribution of Video Games Software by Format: % Value 2017-2022 Table 27 Distribution of Video Games Software (Physical) by Format: % Value 2017-2022 Table 28 Distribution of Video Games Software (Digital) by Format: % Value 2017-2022 Table 29 Forecast Sales of Video Games by Category: Value 2022-2027 Table 30 Forecast Sales of Video Games by Category: % Value Growth 2022-2027
SummaryThe toys and games industry in India continued its upwards trajectory in 2022, with a double-digit increase in current value terms. However, the performances across the two categories, traditional toys and games and video games, saw a significant difference. Table of ContentsToys and Games in IndiaEuromonitor International June 2023 List Of Contents And Tables TOYS AND GAMES IN INDIA EXECUTIVE SUMMARY Toys and games in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for toys and games? MARKET DATA Table 1 Sales of Toys and Games by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Toys and Games by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Toys and Games: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Toys and Games: % Value 2019-2022 Table 5 Distribution of Toys and Games by Format: % Value 2017-2022 Table 6 Forecast Sales of Toys and Games by Category: Value 2022-2027 Table 7 Forecast Sales of Toys and Games by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources TRADITIONAL TOYS AND GAMES IN INDIA KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Continued impact of requirement for BIS certification leads to lack of availability in multiple categories Indian parents prioritise STEM toys to aid their children’s development E-commerce continues to gain share, but growth slows post-pandemic PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Increasing consumer focus on traditional and localised toys to drive growth Rising purchasing power to positively impact traditional toys and games Subscription boxes for toys set to gain prominence CATEGORY DATA Table 8 Sales of Traditional Toys and Games by Category: Value 2017-2022 Table 9 Sales of Traditional Toys and Games by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 10 Sales of Traditional Toys and Games by Licensed vs Non-Licensed: % Value 2017-2022 Table 11 NBO Company Shares of Traditional Toys and Games: % Value 2018-2022 Table 12 LBN Brand Shares of Traditional Toys and Games: % Value 2019-2022 Table 13 Distribution of Traditional Toys and Games by Format: % Value 2017-2022 Table 14 Forecast Sales of Traditional Toys and Games by Category: Value 2022-2027 Table 15 Forecast Sales of Traditional Toys and Games by Category: % Value Growth 2022-2027 Table 16 Forecast Sales of Traditional Toys and Games by Licensed vs Non-Licensed: % Value 2022-2027 VIDEO GAMES IN INDIA KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Demand for gaming subscriptions is on the rise Rising popularity of video games based on Indian culture and mythology Static consoles records slower growth in 2022 PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Mobile games poised to maintain its dominance in video games Rising support for e-sports set to drive strong growth Growing traction for digital video games software CATEGORY DATA Table 17 Sales of Video Games by Category: Value 2017-2022 Table 18 Sales of Video Games by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 19 NBO Company Shares of Video Games: % Value 2018-2022 Table 20 LBN Brand Shares of Video Games: % Value 2019-2022 Table 21 NBO Company Shares of Video Games Hardware: % Value 2018-2022 Table 22 LBN Brand Shares of Video Games Hardware: % Value 2019-2022 Table 23 NBO Company Shares of Video Games Software: % Value 2018-2022 Table 24 Distribution of Video Games by Format: % Value 2017-2022 Table 25 Distribution of Video Games Hardware by Format: % Value 2017-2022 Table 26 Distribution of Video Games Software by Format: % Value 2017-2022 Table 27 Distribution of Video Games Software (Physical) by Format: % Value 2017-2022 Table 28 Distribution of Video Games Software (Digital) by Format: % Value 2017-2022 Table 29 Forecast Sales of Video Games by Category: Value 2022-2027 Table 30 Forecast Sales of Video Games by Category: % Value Growth 2022-2027
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注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
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2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |