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アジア太平洋地域の宝飾品


Jewellery in Asia Pacific

宝飾品販売は、パンデミックによる2020年の急減から2021年に力強く回復した後、中国でのCOVID-19の再来により、2022年には地域の業績が減速し、2019年の販売水準に戻るのは2023年になると予想される。宝飾品は他... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2023年6月21日 US$1,325
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サマリー

宝飾品販売は、パンデミックによる2020年の急減から2021年に力強く回復した後、中国でのCOVID-19の再来により、2022年には地域の業績が減速し、2019年の販売水準に戻るのは2023年になると予想される。宝飾品は他の多くの商品ほどオンライン販売に適さないが、パンデミックが業界内のデジタル化を促進したこともあり、2022年もEコマースが引き続き台頭した。

ユーロモニター・インターナショナルの最新刊『アジア太平洋地域の宝飾品』では、成長分野を特定し、変化を促す要因を特定することで、世界のパーソナルアクセサリー市場を詳細に戦略分析しています。熾烈な争いが繰り広げられるファッション主導の競争環境、トレンド動向、経済/ライフスタイルの影響、季節パターン、市場および流通戦略の中で、主要企業やブランドを特定しています。予測では、成熟国と新興国の間で市場がどのように発展するか、ビジネスが直面する脅威とさらなる成長のためにつかむべき機会を示しています。



対象製品バッグとラゲージ, ジュエリー, 伝統的な時計とコネクテッドウォッチ, 筆記具.

データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

このレポートを購入する理由
* パーソナルアクセサリー市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Introduction
Regional overview
Leading companies and brands
Forecast projections
Country snapshots

 

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Summary

Following jewellery sales’ strong rebound in 2021 from the pandemic-induced steep decline seen in 2020, the re-emergence of COVID-19 in China resulted in a slowdown in the regional performance in 2022, with a return to 2019 sales levels not now expected until 2023. While jewellery does not lend itself to online sales as well as many other products, e-commerce continued to gain ground in 2022, with the pandemic having helped drive digitalisation within the industry.

Euromonitor International's Jewellery in Asia Pacific global briefing offers detailed strategic analysis of the global Personal Accessories market by pinpointing growth sectors and identify factors driving change. The report identifies leading companies and brands within the keenly contested, fashion-driven competitive landscape, trend developments, economic/lifestyle influences, seasonal patterns, market and distribution strategies. Forecasts illustrate how the market is predicted to develop between mature and emerging countries, threats facing the business as well as opportunities to be seized for further growth.



Product coverage: Bags and Luggage, Jewellery, Traditional and Connected Watches, Writing Instruments.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Personal Accessories market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Introduction
Regional overview
Leading companies and brands
Forecast projections
Country snapshots

 

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