米国におけるメガトレンドMegatrends in the US 本レポートでは、消費者の価値観や行動の変化から生じる長期的なトレンドに焦点を当てています。ユーロモニター・インターナショナルが注目する8つのメガトレンドのそれぞれの概要と、それぞれのトレンドが米国で... もっと見る
サマリー本レポートでは、消費者の価値観や行動の変化から生じる長期的なトレンドに焦点を当てています。ユーロモニター・インターナショナルが注目する8つのメガトレンドのそれぞれの概要と、それぞれのトレンドが米国でどのように顕在化したのかについての洞察を提供しています。ユーロモニターの米国のメガトレンドに関するレポートは、国内の消費者支出に影響を与える要因を分析しています。消費者ライフスタイルレポートには、人口、都市開発、住宅所有、世帯プロファイル、労働、所得、消費者支出および家族支出、健康、教育、食習慣、飲酒習慣、買い物習慣、身だしなみ、衣類、余暇習慣、貯蓄および投資、メディア、コミュニケーション、交通、旅行および観光が含まれています。本レポートは、国民のライフスタイルの選択に影響を与える要因を理解するためにご利用ください。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * メガトレンド市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを把握することができます。 * 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次ScopeThe drivers shaping consumer behaviour Megatrends framework Businesses harness megatrends to renovate, innovate and disrupt Digital living Video gaming tops the list of digital activities in the US More than half of Americans actively manage data and privacy settings Millennials are the keenest to receive personalised offers Friends and family are still the most trusted source of information Post-pandemic, more activities will shift back to in-person than vice versa Experience more All cohorts prefer real world over virtual experiences Post-pandemic, Americans still socialise more online than in person Travellers favour destinations that are relaxing and safe Only baby boomers are set to increase online more than face-to-face activities Middle class reset Consumers look out for bargains amid belt-tightening Renting and reusing are on the rise Generation Z are revealed to be the most frugal cohort Premiumisation Simplification and curated experiences are key priorities Millennials extensively research products and services before buying US consumers are willing to pay a premium for quality Shifting market frontiers Consumers feel international products are less available to them Older consumers are the most likely to support local trade Shopping reinvented Consumers prefer shopping in-store, despite the shift to online Social media brand engagement is relatively low Generation X are the most likely to follow brands on social media Sustainable living Consumers are trying to do more to help the planet Recycling is the top environmental priority for Americans Consumers are becoming more vocal and sharing their opinions Recyclable packaging is seen as the most sustainable Wellness Dietary supplements are part of the daily regime for most Americans Meditation is gaining popularity as a way to beat stress Millennials are embracing health tech Safety remains a priority in the wake of the pandemic
SummaryThis Megatrends report highlights long-term trends resulting from shifts in consumer values and behaviour. It provides a summary of each of Euromonitor International’s eight focus megatrends and insights as to how each trend has manifested in the US. Table of ContentsScopeThe drivers shaping consumer behaviour Megatrends framework Businesses harness megatrends to renovate, innovate and disrupt Digital living Video gaming tops the list of digital activities in the US More than half of Americans actively manage data and privacy settings Millennials are the keenest to receive personalised offers Friends and family are still the most trusted source of information Post-pandemic, more activities will shift back to in-person than vice versa Experience more All cohorts prefer real world over virtual experiences Post-pandemic, Americans still socialise more online than in person Travellers favour destinations that are relaxing and safe Only baby boomers are set to increase online more than face-to-face activities Middle class reset Consumers look out for bargains amid belt-tightening Renting and reusing are on the rise Generation Z are revealed to be the most frugal cohort Premiumisation Simplification and curated experiences are key priorities Millennials extensively research products and services before buying US consumers are willing to pay a premium for quality Shifting market frontiers Consumers feel international products are less available to them Older consumers are the most likely to support local trade Shopping reinvented Consumers prefer shopping in-store, despite the shift to online Social media brand engagement is relatively low Generation X are the most likely to follow brands on social media Sustainable living Consumers are trying to do more to help the planet Recycling is the top environmental priority for Americans Consumers are becoming more vocal and sharing their opinions Recyclable packaging is seen as the most sustainable Wellness Dietary supplements are part of the daily regime for most Americans Meditation is gaining popularity as a way to beat stress Millennials are embracing health tech Safety remains a priority in the wake of the pandemic
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポートEuromonitor International社の消費者ライフスタイル分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |