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米国におけるメガトレンド


Megatrends in the US

本レポートでは、消費者の価値観や行動の変化から生じる長期的なトレンドに焦点を当てています。ユーロモニター・インターナショナルが注目する8つのメガトレンドのそれぞれの概要と、それぞれのトレンドが米国で... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年8月3日 US$1,325
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58 英語

 

サマリー

本レポートでは、消費者の価値観や行動の変化から生じる長期的なトレンドに焦点を当てています。ユーロモニター・インターナショナルが注目する8つのメガトレンドのそれぞれの概要と、それぞれのトレンドが米国でどのように顕在化したのかについての洞察を提供しています。

ユーロモニターの米国のメガトレンドに関するレポートは、国内の消費者支出に影響を与える要因を分析しています。消費者ライフスタイルレポートには、人口、都市開発、住宅所有、世帯プロファイル、労働、所得、消費者支出および家族支出、健康、教育、食習慣、飲酒習慣、買い物習慣、身だしなみ、衣類、余暇習慣、貯蓄および投資、メディア、コミュニケーション、交通、旅行および観光が含まれています。本レポートは、国民のライフスタイルの選択に影響を与える要因を理解するためにご利用ください。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* メガトレンド市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを把握することができます。
* 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Scope
The drivers shaping consumer behaviour
Megatrends framework
Businesses harness megatrends to renovate, innovate and disrupt
Digital living
Video gaming tops the list of digital activities in the US
More than half of Americans actively manage data and privacy settings
Millennials are the keenest to receive personalised offers
Friends and family are still the most trusted source of information
Post-pandemic, more activities will shift back to in-person than vice versa
Experience more
All cohorts prefer real world over virtual experiences
Post-pandemic, Americans still socialise more online than in person
Travellers favour destinations that are relaxing and safe
Only baby boomers are set to increase online more than face-to-face activities
Middle class reset
Consumers look out for bargains amid belt-tightening
Renting and reusing are on the rise
Generation Z are revealed to be the most frugal cohort
Premiumisation
Simplification and curated experiences are key priorities
Millennials extensively research products and services before buying
US consumers are willing to pay a premium for quality
Shifting market frontiers
Consumers feel international products are less available to them
Older consumers are the most likely to support local trade
Shopping reinvented
Consumers prefer shopping in-store, despite the shift to online
Social media brand engagement is relatively low
Generation X are the most likely to follow brands on social media
Sustainable living
Consumers are trying to do more to help the planet
Recycling is the top environmental priority for Americans
Consumers are becoming more vocal and sharing their opinions
Recyclable packaging is seen as the most sustainable
Wellness
Dietary supplements are part of the daily regime for most Americans
Meditation is gaining popularity as a way to beat stress
Millennials are embracing health tech
Safety remains a priority in the wake of the pandemic

 

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Summary

This Megatrends report highlights long-term trends resulting from shifts in consumer values and behaviour. It provides a summary of each of Euromonitor International’s eight focus megatrends and insights as to how each trend has manifested in the US.

Euromonitor's Megatrends in the US report analyses factors influencing national consumer expenditure. Consumer lifestyles reports include coverage of: population, urban development, home ownership, household profiles, labour, income, consumer and family expenditure, health, education, eating habits, drinking habits, shopping habits, personal grooming, clothing, leisure habits, savings and investments, media, communication, transport and travel and tourism. Use this report to understand the factors influencing a nation's lifestyle choices.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Megatrends market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Scope
The drivers shaping consumer behaviour
Megatrends framework
Businesses harness megatrends to renovate, innovate and disrupt
Digital living
Video gaming tops the list of digital activities in the US
More than half of Americans actively manage data and privacy settings
Millennials are the keenest to receive personalised offers
Friends and family are still the most trusted source of information
Post-pandemic, more activities will shift back to in-person than vice versa
Experience more
All cohorts prefer real world over virtual experiences
Post-pandemic, Americans still socialise more online than in person
Travellers favour destinations that are relaxing and safe
Only baby boomers are set to increase online more than face-to-face activities
Middle class reset
Consumers look out for bargains amid belt-tightening
Renting and reusing are on the rise
Generation Z are revealed to be the most frugal cohort
Premiumisation
Simplification and curated experiences are key priorities
Millennials extensively research products and services before buying
US consumers are willing to pay a premium for quality
Shifting market frontiers
Consumers feel international products are less available to them
Older consumers are the most likely to support local trade
Shopping reinvented
Consumers prefer shopping in-store, despite the shift to online
Social media brand engagement is relatively low
Generation X are the most likely to follow brands on social media
Sustainable living
Consumers are trying to do more to help the planet
Recycling is the top environmental priority for Americans
Consumers are becoming more vocal and sharing their opinions
Recyclable packaging is seen as the most sustainable
Wellness
Dietary supplements are part of the daily regime for most Americans
Meditation is gaining popularity as a way to beat stress
Millennials are embracing health tech
Safety remains a priority in the wake of the pandemic

 

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