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旅行・観光業における気候変動対策。話し合いよりも、行動を


Climate Action in Travel and Tourism: Less Talk, More Action

旅行・観光業は、世界の二酸化炭素排出量の8%を生み出しており、パンデミック以降の進展にもかかわらず、この分野の気候変動への取り組みについては、「会話を減らし、行動を増やす」ことが求められています。サ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2021年11月11日 US$1,325
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42 英語

 

サマリー

旅行・観光業は、世界の二酸化炭素排出量の8%を生み出しており、パンデミック以降の進展にもかかわらず、この分野の気候変動への取り組みについては、「会話を減らし、行動を増やす」ことが求められています。サプライチェーン全体で、旅行体験やオペレーションのための気候変動対策のイノベーションを促進する余地はまだまだあります。COP26では、観光産業がネット・ゼロ・エミッションの未来を実現するための主要な触媒として登場することが期待されています。
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Euromonitor Internationalの旅行・観光業における気候変動対策。このグローバルブリーフは、旅行市場の規模と形状についての洞察を提供し、話題のトピック、新興の地域、カテゴリー、トレンド、業界の喫緊の課題などを明らかにします。主要企業やブランドを特定し、イノベーション、価格設定、チャネル分布、経済/ライフスタイルへの影響など、市場に影響を与える主要な要因を戦略的に分析しています。また、市場がどのように変化していくのかを予測し、成功の基準を示しています。

対象製品アクティビティとエクスペリエンス、宿泊、オンライントラベルとインターメディエーター、ツーリズムフロー、トラベルモード。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由は?
* 旅行市場の詳細を把握することができる
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を把握する。
* 競合環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドを理解する。
* 5年ごとの予測をもとに、市場がどのように発展していくのかを評価する。

Euromonitor Internationalは40年以上にわたり、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムを発行してきました。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンチアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストを擁するEuromonitor Internationalは、情報に基づいた戦略的計画を推進するための信頼できる情報リソースを開発する独自の能力を持っています。


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目次

イントロダクション
イントロダクション
トラベル&ツーリズムにおける気候変動対策
トラベル&ツーリズムにおける気候変動対策
気候変動投資
気候変動対策のケーススタディ

 

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Summary

Travel and tourism creates as much as 8% of the world’s carbon emissions, with calls for “a little less conversation, a little more action” when it comes to the sector’s engagement with the climate, despite progress made since the pandemic. There remains much scope for ramping up innovation in climate action for travel experiences and operations across the supply chain. With COP26, there are high hopes that tourism will emerge as a major catalyst in achieving a net zero emissions future.
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Euromonitor International's Climate Action in Travel and Tourism: Less Talk, More Action global briefing offers an insight into to the size and shape of the Travel market, highlights buzz topics, emerging geographies, categories and trends as well as pressing industry issues. It identifies the leading companies and brands, offers strategic analysis of key factors influencing the market from innovation, pricing, channel distribution to economic/lifestyle influences. Forecasts illustrate how the market is set to change and outlines the criteria for success.

Product coverage: Activities and Experiences, Lodging, Online Travel and Intermediaries, Tourism Flows, Travel Modes.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Travel market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

introduction
INTRODUCTION
Climate Action in travel and tourism
Climate action in travel and tourism
Climate investments
Climate action case studies

 

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