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アクションフィギュアの世界市場 - 2022-2029


Global Action Figures Market - 2022-2029

市場概要 アクションフィギュアは、映画やその他のソーシャルメディアに登場するさまざまなキャラクターを表現した玩具である。子どもたちは、遊びの中でシナリオを演じるためにアクションフィギュアをよく使う... もっと見る

 

 

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DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年10月16日 US$4,350
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170 英語

 

サマリー

市場概要
アクションフィギュアは、映画やその他のソーシャルメディアに登場するさまざまなキャラクターを表現した玩具である。子どもたちは、遊びの中でシナリオを演じるためにアクションフィギュアをよく使う。SFやファンタジーの映画、アニメ、コミック、テレビシリーズに登場する有名なキャラクターを表現し、装飾や冒険ごっこのおもちゃとして使用される。アクション・フィギュアは、しばしば人形と呼ばれる。アクション・フィギュアで遊ぶことは、子供たちが集団力学に対処し、協力し、妥協するのに役立つ。また、創造力、コミュニケーション能力、社会性の向上にも役立つ。子供たちが、自分自身を夢中にさせ、よりインタラクティブな玩具に傾倒するようになったことが、アクション・トイの需要に拍車をかけている。また、映画、ビデオゲーム、コミックブックにおける一部のキャラクターの人気は、予測期間中、世界中で同製品の需要を押し上げると予想される。
アクションフィギュアの世界市場は、2021年にはYY百万米ドルと評価された。2029年にはYY百万米ドルに達すると予測され、予測期間中(2022~2029年)の年平均成長率は5.36%である。
市場ダイナミクス:子どもの生活におけるアクションフィギュアの役割に対する消費者の意識の高まりが市場成長を牽引
アクションフィギュアは子供の発育と成長に重要な役割を果たしている。アクションフィギュアは、論理的・推論的スキルの習得を助け、論理的スキルとともに空間的推論を得るのに役立つ玩具として、子どもの脳の発達に重要な役割を果たしている。アクションフィギュアで遊ぶことは、学習だけでなく、社会性やコミュニケーション能力を構築する上で子供たちを支援します。子供たちの間でアクションフィギュアのような戦略ベース&教育ベースのおもちゃの増加傾向は、アクションフィギュア市場の成長を後押ししている。子供たちは、新しいものを発見し、学ぶことに絶えず興奮している。アクションフィギュアは子供の感覚を刺激し、想像力を刺激し、社交性を促す。対照的な色彩のアクションフィギュアは魅力的で、発達中の視覚を刺激する。子どもはアクション・フィギュアで遊ぶことで、多くのスキルを学ぶことができる。アクションフィギュアは、子供の読み書き能力、手と目の協調性、記憶力、運動能力、識別能力を高めるように設計されている。アクション・フィギュアは、触覚、視覚、聴覚の発達を促す。子供たちは生まれながらにして、驚くほどの好奇心を持っている。周りの環境を理解しようと、子供たちは好奇心を持って周りの物を探検します。子供向けアクション・フィギュアは、想像力豊かな遊び、創造的な設計や組み立て、実験、探検を安全に体験できる。
市場細分化:アクションフィギュアの世界市場ではオンライン・セグメントが最も高いシェアを占める
オンライン販売チャネルに対する消費者の需要の増加は、インターネット接続の改善や、ブラックフライデーやサイバーマンデーといったオンラインショッピングイベントの出現といった要因によるものである。オンライン・ショッピングは簡単で、買い物にかかる時間も短い。外に出てお店を探す必要もない。さまざまなブランドが特別割引価格で購入できることも、予測期間における同分野の成長を後押ししている。宅配オプションは、オンライン・ショッピングをより簡単にしている。様々な配送方法から選択することができ、より専門的なショッピング体験を得ることができる。これは予測期間中の市場成長を促進することが期待できる。
アクションフィギュア市場は素材の種類によって、プラスチック、シリカゴム、その他に区分される。プラスチック製の耐久性のある玩具に対する消費者の需要の増加により、プラスチックセグメントが最大の市場シェアを占めている。プラスチック製アクションフィギュアは一般的にABSプラスチックで作られており、アクリロニトリル・ブタジエン・スチレンとしても知られている。ABSプラスチックは、良好な耐衝撃性を有する熱可塑性材料である。ABSプラスチック製のアクションフィギュアは、その耐久性の性質のために市場でより多くの需要を持っています。玩具メーカーは、人形、自動車、飛行機などの玩具の製造にABS樹脂をよく使用する。
地理的浸透:予測期間中、北米が圧倒的地域
北米地域は、アクションフィギュアのような耐久性がありスキルが向上する玩具に対する消費者需要の増加により、アクションフィギュア市場で最大の市場シェアを占めている。米国とカナダは、同地域における消費者の可処分所得の増加により、最大の市場シェアを占めている。伝統的な玩具よりも知育玩具に対する消費者の嗜好の変化が、同地域におけるアクションフィギュアの販売を後押ししている。同地域の消費者の可処分所得が増加し、より高級な商品を購入するようになったことが、同地域の世界市場への売上貢献を促進する主な要因となっている。働く女性人口の増加により、彼女たちは子供のための玩具により多くの支出をすることができる。これらの製品の利点に関する意識の高まりは、この業界の企業にとって新たな潜在的機会を生み出している。この地域の主要企業の中には、消費者の需要の高まりを受けて新製品を発売したところもある。例えば、2022年9月、ハズブロ社は米国でセルフィーシリーズのアクションフィギュアを発売した。同市場では14種類のアクションフィギュアが販売されている。同社は3Dプリント会社と提携し、自分の似顔絵を入れたカスタムアクションフィギュアを製作した。
競争環境:
この業界には複数の既存参入企業と地元メーカーが存在するため、市場は細分化されている。主な市場プレイヤーは、ハズブロ、レゴ・グループ、プレイメイト・トイズ、ジャックス・パシフィック、マテル、バンダイナムコホールディングス、ダイヤモンドセレクトトイズ、グッドスマイルカンパニー、スピンマスター、マクファーレントイズなどである。一部の主要プレーヤーは、事業拡大のために新製品を発売した。例えば、2022年10月、ハズブロ社は「2022パルス・プレミアム・イベント」において、マーベルとスター・ウォーズの新作アクションフィギュアを発売した。同社は、レトロスタイルのマーベル・レジェンド・シリーズのいくつかのフィギュアを含む、さまざまなアクションフィギュアを発売した:ルーク・ケイジ、スパイダー・ウーマン、悪役ドクター・ドゥームを含むファンタスティック・フォー5体の全ラインナップ、ヘル・サイクルを持つゴーストライダーなどである。2022年2月、レゴとハズブロは「ラブ&サンダー・コレクション」を発売した。ソー:ラブ・アンド・サンダー」コレクションには、新しいムジョルニアとストームブレイカーのおもちゃ、続編のための新しいスーツを着たソー、マイティ・ソー、コルグのアクションフィギュアが含まれる。また、2022年7月、Jakks PacificはNew Super Mario Interactive Figure Let's Go, Yoshiを発売した!このフィギュアには、いくつかのインタラクティブな仕掛けがあり、13箇所の可動ポイントで多くのポージングが可能です。3歳以上のお子様やコレクターの皆様は、ヨッシーと一緒に20種類以上のアイコニックなサウンドや音楽を楽しむことができます。ヨッシーの頭を押し下げると、チョキチョキとクールなアクションとサウンドが楽しめます。また、ヨッシーの甲羅や足、上部のスパイクを押すと、一目でヨッシーとわかる音楽が流れます。
COVID-19のインパクト世界のアクションフィギュア市場にポジティブなインパクト
市場の主要プレーヤーは、サプライチェーンや店舗の閉鎖などの課題に直面し、所得の低迷やデジタル・エンターテインメントへのシフトによる消費者需要の変化により、伝統的な玩具は世界的に全体的な業績低迷が予想される。中国は玩具の主要輸出国であるが、コビットの大流行により、中国での事業がすべて閉鎖されたため、アクションフィギュアにはマイナスの影響が出ている。しかし、ゲームやパズル、建築など、家庭での子どもや大人の娯楽・教育ニーズによく合ういくつかのカテゴリーが2020年初めに急伸した。
しかし、オンラインショッピングやデジタル化の流れは、市場におけるアクションフィギュアの購入を後押しした。さらに、留守番の義務化がビデオゲームやアクションフィギュアをさらに後押ししている。2020年4月、マテル社はアクションフィギュアの新ラインを発表し、パンデミックの英雄たちを思い起こし、敬意を表した。フィッシャープライスは、配達ドライバー、看護師、救急救命士、医師、食料品店の店員を称えている。玩具協会のデータによると、世界の玩具の売上高は2019年の924億ドルに対し、2020年は960億ドルだった。この売上高の増加は、パンデミック時のアクションフィギュア市場の盛り上がりを示している。
世界のアクションフィギュア市場レポートでは、約69の市場データ表、64の図、170ページへのアクセスを提供します。

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目次

Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Type
3.2. Market Snippet by Material Type
3.3. Market Snippet by Age Group
3.4. Market Snippet by Distribution Channel
3.5. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Value chain analysis
5.3. Patent Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
7.2. Superheroes*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Anime Characters
7.4. Movie Characters
7.5. Others
8. By Material Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Material Type Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Material Type Segment
8.2. Plastic *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Silicon
8.4. Others
9. By Age Group
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Age Group Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Age Group Segment
9.2. Up-to 5 Years*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
9.3. 5-10 Years
9.4. Above 10 Years
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Distribution Channel Segment
10.1.2. Market attractiveness index, By Distribution Channel Segment
10.2. Offline *
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
10.3. Online
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key region-specific dynamics
11.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Material Type
11.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Age Group
11.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. South America
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Material Type
11.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Age Group
11.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Brazil
11.3.7.2. Argentina
11.3.7.3. Rest of South America
11.4. Europe
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Material Type
11.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Age Group
11.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Germany
11.4.7.2. U.K.
11.4.7.3. France
11.4.7.4. Spain
11.4.7.5. Italy
11.4.7.6. Rest of Europe
11.5. Asia Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Material Type
11.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Age Group
11.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Material Type
11.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Age Group
11.6.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive scenario
12.2. Competitor strategy analysis
12.3. Market positioning/share analysis
12.4. Mergers and acquisitions analysis
13. Company Profiles
13.1. Hasbro*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Key Highlights
13.1.4. Financial Overview
13.2. The LEGO Group
13.3. Playmates Toys Ltd.
13.4. JAKKS Pacific, Inc.
13.5. Mattel
13.6. Bandai Namco Holdings Inc.
13.7. Diamond Select Toys
13.8. Good Smile Company, Inc.
13.9. Spin Master
13.10. McFarlane Toys
*List not Exhaustive*
14. DataM
14.1. Appendix
14.2. About us and services
14.3. Contact us

 

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Summary

Market Overview
Action figures are toys that represent different characters from movies or other social media. Children often use action figures to act out scenarios in their playtime. It represents well-known characters from science fiction and fantasy films, animation, comic books, and television series to be used for decoration and as an adventure play toy. Action figures are often referred to as dolls. Playing with the Action figures helps kids deal with group dynamics, collaborate and compromise. It also helps to improve creativity, communication, and social skills. The increase in children's inclination towards self-engaging and more interactive toys has fueled the demand for action toys. Also, the popularity of some characters in film, video games, and comic books are expected to boost the demand for the product across the world during the forecast period.
The global action figures markets were valued at USD YY million in 2021. It is forecasted to reach USD YY million by 2029, growing at a CAGR of 5.36% during the forecast period (2022-2029).
Market Dynamics: Increasing consumer awareness about role of action figures in the children’s life drives the market growth
Action figures play an important role in the development and growth of children. Action figures play an important role in the development of children’s brains as toys aid in acquiring logical and reasoning skills and help in gaining spatial reasoning along with logical skills. Playing with the action figures assists children in learning as well as building social and communication skills. The increasing trend of strategy-based & educational-based toys like action figures among children boosts the growth of the action figures market. Children are continuously excited to discover and learn something new. Action figures stimulate a child’s senses, inspire their imaginations, and urge them to socialize. Action figures with contrasting colors are fascinating and stimulate their developing vision. Children can learn a lot of skills from playing with action figures. Action figures are designed to increase the kids’ literacy, hand-eye coordination, memorization, motor skills, and identification skills. Action figures seek to develop the sense of touch, sight, and hearing. Children are born with an incredible sense of curiosity. In their efforts to understand the environment around them, kids curiously explore the surrounding objects. With action figures for kids, there is a safe experience of imaginative play, creative designing and building, experimentation, and exploration.
Market Segmentation: Online segment accounted for the highest share in global action figures market
The increase in consumer demand for the online sales channel is due to the factors such as improved internet connectivity and the advent of online shopping events, such as Black Friday and cyber-Monday. Online shopping is easier, and it takes less time the shopping. There is no need to go outside and search for the shops. The availability of different brands with special discount offers further helps to boost segment growth in the forecast period. Home delivery options are making online shopping more easily. They can select from various delivery alternatives and get a more specialized shopping experience. It can be expected to propel the market growth during the forecast period.
Based on material type action figure market is segmented as plastic, silica rubber, and others. The plastic segment accounted for the largest market share owing to the increasing consumer demand for durable toys made from plastic. Plastic action figures are typically made of ABS plastic, also known as Acrylonitrile Butadiene Styrene. ABS plastic is a thermoplastic material with good impact resistance properties. ABS plastic action figures have more demand in the market due to their durable nature. Toymakers often use them to manufacture toys, including dolls, cars, planes, etc.
Geographical Penetration: North America is the dominating region during the forecast period
North American region held the largest market share in the action figures market due to increased consumer demand for durable and skill booster toys like action figures. The United States and Canada held the largest market share due to the increased consumer disposable income in the region. Changing consumers' preferences for educational toys over traditional toys helps to boost action figures sales in the region. An increase in the disposal income of the consumers in the region resulting in the purchase of more luxury goods is a key factor driving this region's contribution in revenue to the global market. An increase in the working women population allows them to spend more on toys for their children. Growing awareness regarding the benefits of these products creates new potential opportunities for companies in this industry. Some of the major key players in the region launched new products due to increased consumer demand. For instance, in September 2022, Hasbro's launched Selfie Series Action Figures in the United States. There are 14 different action figures available in the market. The company partnered with the 3D-printing company to create a custom action figure with their likeness.
Competitive Landscape:
There are several established participants in the industry and local manufacturers; hence, the market is fragmented. Some major market players are Hasbro, The LEGO Group, Playmates Toys Ltd., JAKKS Pacific, Inc., Mattel, Bandai Namco Holdings Inc., Diamond Select Toys, Good Smile Company, Inc., Spin Master, and McFarlane Toys. Some major key players launched new products to expand their business. For instance, in October 2022, Hasbro launched New Marvel and Star Wars Action Figures during the 2022 Pulse Premium Event. The company launched different action figures, including several figures in the retro-style Marvel Legends series: Luke Cage, Spider-Woman, an entire line of five Fantastic Four figures complete with villain Doctor Doom, and Ghost Rider with his Hell Cycle. In February 2022, Lego and Hasbro launched Love and Thunder Collection. Thor: Love and Thunder collection includes new Mjolnir and Stormbreaker toys and action figures of Thor, Mighty Thor, and Korg in their new suits for the sequel. Also, in July 2022, Jakks Pacific launched New Super Mario Interactive Figure Let’s Go, Yoshi! This figure has several interactive triggers and 13 points of articulation for many posing options. Kids and collectors age three and up will have endless fun with Yoshi to activate his 20+ iconic sounds and music. Push down on Yoshi’s head for a cool, chomping action and sound. Other activation trigger points include Yoshi’s shell and feet, while his top spike activates his instantly recognizable music.
COVID-19 Impact: Positive impact on the global action figures market
Major key players in the market faced challenges with supply chain and closure of the shops, and shifts in consumer demand due to depressed incomes and a shift to digital entertainment; traditional toys are expected to see an overall slower performance globally. China is the major exporter of toys, but due to the Covid pandemic, all the operations in China were closed, which has a negative impact on the action figures. However, several categories that fit in well with the needs of at-home children and adult entertainment and education have seen a surge in early 2020, such as games and puzzles and construction.
However, the trend of online shopping and digitalization helped boost buying action figures in the market. Moreover, stay-at-home mandates have given a further boost to video games and action figures. In April 2020, Mattel recalled and showed respect for the Heroes of the Pandemic with a New Line of Action Figures. Fisher-Price honors delivery drivers, nurses, EMTs, doctors and grocery workers. According to the toy association data, Global sales of toys were $96.0 billion in 2020 compared to $92.4 billion in 2019. That increase in sales shows the boost in the action figure market during the pandemic.
The global action figures market report would provide an access to approximately 69 market data tables, 64 figures and 170 pages



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Table of Contents

Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Type
3.2. Market Snippet by Material Type
3.3. Market Snippet by Age Group
3.4. Market Snippet by Distribution Channel
3.5. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Value chain analysis
5.3. Patent Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
7.2. Superheroes*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Anime Characters
7.4. Movie Characters
7.5. Others
8. By Material Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Material Type Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Material Type Segment
8.2. Plastic *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Silicon
8.4. Others
9. By Age Group
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Age Group Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Age Group Segment
9.2. Up-to 5 Years*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
9.3. 5-10 Years
9.4. Above 10 Years
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Distribution Channel Segment
10.1.2. Market attractiveness index, By Distribution Channel Segment
10.2. Offline *
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
10.3. Online
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key region-specific dynamics
11.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Material Type
11.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Age Group
11.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. South America
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Material Type
11.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Age Group
11.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Brazil
11.3.7.2. Argentina
11.3.7.3. Rest of South America
11.4. Europe
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Material Type
11.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Age Group
11.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Germany
11.4.7.2. U.K.
11.4.7.3. France
11.4.7.4. Spain
11.4.7.5. Italy
11.4.7.6. Rest of Europe
11.5. Asia Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Material Type
11.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Age Group
11.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Material Type
11.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Age Group
11.6.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive scenario
12.2. Competitor strategy analysis
12.3. Market positioning/share analysis
12.4. Mergers and acquisitions analysis
13. Company Profiles
13.1. Hasbro*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Key Highlights
13.1.4. Financial Overview
13.2. The LEGO Group
13.3. Playmates Toys Ltd.
13.4. JAKKS Pacific, Inc.
13.5. Mattel
13.6. Bandai Namco Holdings Inc.
13.7. Diamond Select Toys
13.8. Good Smile Company, Inc.
13.9. Spin Master
13.10. McFarlane Toys
*List not Exhaustive*
14. DataM
14.1. Appendix
14.2. About us and services
14.3. Contact us

 

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2024/10/04 10:27

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