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子供用Eスクーターの世界市場 - 2023-2030


Global Kids E-Scooter Market - 2023-2030

概要 世界のキッズEスクーター市場は2022年に2億9520万米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中に年平均成長率3.6%で成長し、2030年には3億8580万米ドルに達すると予測されている。 子供たちの間でレジャーやア... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2023年12月15日 US$4,350
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サマリー

概要
世界のキッズEスクーター市場は2022年に2億9520万米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中に年平均成長率3.6%で成長し、2030年には3億8580万米ドルに達すると予測されている。
子供たちの間でレジャーやアウトドア活動の需要が高まっているため、世界の子供用Eスクーター市場は大きく拡大している。電動モビリティの技術開発、環境に優しい交通手段の重視の高まり、子供のために安全で楽しい遊びの選択肢を求める親の嗜好などの理由から、この業界の人気が高まっている。
複数の多国籍ブランドやメーカーがインド市場に参入し、子供用eスクーターの潜在的な可能性と需要の高まりに気づいているため、消費者にとって市場の選択肢と可能性が広がっている。
例えば、2023年9月、ホンダは1,000米ドル以下の魅力的な小型電動スクーターを発表した。子供向けの最も重要な電動スクーターのいくつかを除けば、ホンダの新しいモトコンパクトは、我々が長い間見てきた中で最もクールな電動スクーターである。したがって、インドの子供用電動スクーター市場は、予測期間中に有利な成長の可能性を描いている。
ダイナミクス
軽量リチウム電池の研究開発
軽量リチウム電池の研究開発の進歩により、スクーターの1充電あたりの走行距離が延び、耐久性が向上し、電池寿命と長寿命に関する懸念が解消される。これにより消費者の満足度が高まり、子供用電動スクーターの普及が促進される。軽量リチウム電池はエネルギー密度と効率を向上させ、電動スクーターの性能向上と長寿命化を可能にします。
バッテリー技術の進歩により、子供たちの体験全体が向上し、スクーターで長時間遊べるようになる。例えば、SmooSatは未来を受け入れ、この技術を大人用(SmooSat SA3、SA3 Prime、MAX)と子供用(SmooSat E9、E9 Pro、E9 Apex)の電動スクーターの製品ラインに取り入れています。
補助金制度と政府奨励金
補助金制度は、e-スクーターの需要を増やすことで経済を刺激する。e-スクーター業界の製造、雇用開発、技術革新を促進し、これらすべてが経済成長全体に貢献します。補助金や政府の優遇措置は、その国が世界のeスクーター産業で競争するのに役立つ。政府は、自国のメーカーを支援し、e-スクーターの利用を促進することで、自国のビジネスを世界市場で有利に位置づけることができる。
環境に優しいモビリティ・ソリューションの奨励を目的とした政府の補助金や優遇措置は、子供用電動スクーターの購入価格の引き下げや資金援助につながることが多い。購入価格が下がることで、より多くの家庭が子供用電動スクーターに投資できるようになり、業界の成長に拍車がかかる。各国政府も充電インフラ整備への支援を強めている。
例えば、米国連邦政府と一部の州は、電動スクーターの税額控除を実施している。台湾政府は製品税を撤廃し、電動スクーターの購入者に補助金を支給している。政府は現在、携帯用電動スクーターに7,000台湾ドル(233米ドル)を支払っている。インドもまた、86の異なるモデルの電動二輪車に財政的インセンティブを提供するFAME(Faster Adoption and Manufacture of Electric Materials)計画を開始した。
技術の進歩と製品ポートフォリオの拡大
スマートコネクティビティ、バッテリー寿命の向上、GPSモニタリング、カスタマイズ可能な速度制御、安全センサー、急ブレーキシステムといった革新的な機能は、継続的な技術的ブレークスルーにより実現可能になった。これらの要素は、全体的な乗り心地を向上させ、安全性を高め、子どもたちのために先進的で機能豊富な製品を求める消費者にアピールする。
技術の進歩を利用して最先端のeスクーターを開発するメーカーは、競争上の優位性を享受している。革新的で最先端の機能を導入することは、技術に精通した消費者を惹きつけるだけでなく、混雑した市場で製品を差別化し、市場シェアとブランド認知度の向上につながる。
子供用Eスクーターの使用に伴う怪我の増加
親たちは、Eスクーターを使用する子供たちの間で怪我が増加していることを懸念している。事故やケガへの懸念から、親は子供用Eスクーターの購入に消極的になり、市場需要が低下する可能性がある。スタンドアップ型電動スクーター(eスクーター)が移動手段として普及するにつれ、最近の調査によると、2020年から2021年にかけて18歳以下の子供と10代の若者の負傷報告が71%増加し、ヘルメットの着用不足により頭部が最も負傷した身体の部位であった。2年間の調査期間中、米国の小児救急科では、eスクーターによる負傷が13,557件記録された。
こうした問題に対処し市場の成長を維持するためには、子供用eスクーター事業の関係者は安全対策を重視し、強固な安全機能に投資し、適切な使用方法を推進し、規制当局や政府機関と協力して安全基準の遵守を徹底しなければならない。
セグメント分析
世界の子供用Eスクーター市場は、素材、タイプ、年齢層、地域によって区分される。
敏捷性と操縦性がセグメント成長を牽引
二輪の電気自動車は非常に機敏で操縦性が高いため、交通量や狭い場所でも難なくこなすことができる。体格が小さいため、都市部の交通を縫って移動するのに適しており、迅速で便利な移動手段を提供する。eスクーターや電動バイクなどの二輪電気自動車は、効率的で便利な都市移動の選択肢を提供する。短距離から中距離の移動に最適で、混雑した大都市の通りを横断する通勤客に対応している。したがって、上記の要因が2輪車セグメントの成長を牽引し、世界市場で大きなシェアを占めている。
地理的浸透
消費者の認識と普及が北米市場を牽引
子供用eスクーターの利点に対する消費者の認識が高まるにつれて、これらの製品に対する需要も高まる。保護者や介護者が子供用eスクーターを購入する傾向が強まるにつれ、生産者や小売業者は市場の拡大と成長の可能性から恩恵を受けることになる。
消費者の意識は製品の安全性と品質に注目させる。メーカーは、ブレーキシステムの強化、スピードコントロール、長持ちする構造、年齢に応じたデザインなど、子供用eスクーターの安全機能の向上に注力している。安全機能という点での製品の好感度は、親の採用を後押しする。そのため、世界市場では北米がシェアの大半を占めている。
COVID-19影響分析
ロックダウン中の経済不安と雇用喪失の結果、個人消費は低下した。家庭は必需品に集中し、その結果、子供用eスクーターのような娯楽機器など、必需品以外のものへの裁量的支出が減少した。
一時的な店舗の閉鎖、小売の制限、物理的な買い物の制限はすべて、eスクーターの販売に影響を与えた。実店舗の閉鎖は、顧客がこれらの製品にアクセスする機会を減らし、売上を減少させた。消費者の行動は、社会的距離の取り方や自宅待機の指示に影響された。封鎖期間中、子どもたちは屋内で過ごす時間が長くなり、eスクーターのような屋外用スポーツ用品の当面の需要が制限された。
ロシア・ウクライナ戦争の影響分析
紛争のサプライチェーン、特にこの地域、特にヨーロッパ地域にあるeスクーターに不可欠な部品や製造施設に関わるサプライチェーンの混乱は、世界のeスクーターの生産と供給力に影響を及ぼす可能性がある。地政学的緊張は経済に大混乱をもたらし、消費者の信頼感や購買習慣に影響を与える可能性がある。紛争が悪化したり、広範な経済不安が生じたりすると、消費者行動や子供用Eスクーターのような非必需品の需要に影響を及ぼす可能性がある。
地政学的事象による通貨変動は、e-スクーター企業の輸出入コストや価格戦略に影響を与える可能性がある。製品価格や利益率に影響を与える可能性がある。e-スクーター市場に影響を与える貿易政策や法律の変更は、地政学的紛争に起因する可能性がある。関税、貿易制限、輸出入法の変更はすべて商品や部品の移動に影響を及ぼし、それによって市場力学に影響を及ぼす可能性がある。
素材別
工業用アルミニウム合金
炭素繊維
プラスチック
複合材料
タイプ別
2輪
3輪
年齢層別
5歳未満
5~8歳
8~12歳
地域別
北米
o 米国
o カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o ロシア
その他のヨーロッパ
南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
その他の南米
アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
その他のアジア太平洋地域
中東・アフリカ
主な展開
2023年1月、中国の電動スクーター開発企業であるNIUが新しい電動スクーターを発表した。NIU Mavericks NQi 子供用電動スクーターは、車に夢中な子供たちのためのスリリングで楽しいソリューションである。頑丈で耐久性に優れているだけでなく、あらゆる年齢の子どもたちへのプレゼントに最適な機能を数多く備えている。
2023年9月、ホンダは1,000米ドル以下の魅力的な小型電動スクーターを発表した。子供向けの最も重要な電動スクーターを除けば、ホンダの新型モトコンパクトは久々にクールな電動スクーターだ。
2022年3月1日、eスクーターの製造・販売で世界をリードするINOKIMは、ピクサー、ディズニー、MARVELのキャラクターを含む、5歳から8歳の子供向けのeスクーターのINOKIMキッズ・コレクションでディズニーとコラボレーションした。INOKIMは、子供特有の安全対策に重点を置き、特に子供向けに作られた3輪eスクーターを発売した最初の企業である。
競争状況
市場の主な世界的プレーヤーには、Razor USA LLC、Segway-Ninebot、Xiaomi (Mi Electric Scooter)、GOTRAX、Swagtron、Pulse Performance Products、Jetson Electric Bike、SmooSat Inc.、Hover Pro.そしてGlobber。
レポートを購入する理由
素材、タイプ、年齢層、地域に基づく世界の子供用Eスクーター市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
トレンドと共同開発の分析による商機の特定
子供用Eスクーター市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。
徹底的な定性インタビューと綿密な調査後の包括的な分析からなるPDFレポート。
すべての主要プレイヤーの主要製品で構成されたエクセルで利用可能なマテリアルマッピング。
世界の子供用Eスクーター市場レポートは約61表、56図、186ページを提供します。
2023年ターゲットオーディエンス
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Material
3.2. Snippet by Type
3.3. Snippet by Age Group
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Lightweight Lithium Battery Research and Development
4.1.1.2. Subsidy Programs and Government Incentives
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Increasing Injuries Associated With Use of Kids’ E-Scooters
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Technological Advancements and Expanding Product Portfolio
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis
5.6. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Material
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Material
7.2. Industrial-Grade Aluminum Alloy*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Carbon Fiber
7.4. Plastic
7.5. Composite
8. By Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
8.2. 2 Wheel*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. 3 Wheel
9. By Age Group
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Age Group
9.2. Robo-Taxis*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Logistics and Delivery
9.4. Personal Mobility
9.5. Public Transportation
9.6. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Russia
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Razor USA LLC*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Material Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Segway-Ninebot
12.3. Xiaomi (Mi Electric Scooter)
12.4. GOTRAX
12.5. Swagtron
12.6. Pulse Performance Products
12.7. Jetson Electric Bike
12.8. SmooSat Inc.
12.9. Hover Pro.
12.10. Globber
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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Summary

Overview
Global kids E-scooter market reached US$ 295.2 million in 2022 and is expected to reach US$ 385.8 million by 2030, growing with a CAGR of 3.6% during the forecast period 2023-2030.
Due to rising demand for leisure and outdoor activities among children, the global Kids E-Scooter market has been experiencing significant expansion. The industry has grown in popularity as a result of reasons such as technological developments in electric mobility, a growing emphasis on environmentally friendly transportation and parental preferences for secure and entertaining play alternatives for their children.
Several multinational brands and manufacturers have entered the Indian market, realizing the potential and growing demand for kids' e-scooters, hence expanding market choices and possibilities for consumers.
For instance, in September 2023, Honda has introduced an attractive small size electric scooter for less than US$ 1,000. Aside from some of the most significant electric scooters for kids, Honda's new Motocompacto is the coolest electric scooter we've seen in a long time. Therefore, the Indian kids E-scooter market depicts the lucrative growth potential during the forecasted period.
Dynamics
Lightweight Lithium Battery Research and Development
R&D advances in lightweight lithium batteries result in enhanced scooter range per charge and improved durability, solving battery life and longevity concerns. The increases the satisfaction of consumers, encouraging more widespread use of electric scooters for kids. Lightweight lithium batteries provide enhanced energy density and efficiency, allowing electric scooters to perform better and last longer.
The advancement in battery technology improves the whole experience for children, allowing them to play on their scooters for longer periods of time. For instance, SmooSat has embraced the future and incorporates this technology into our line of electric scooters for adults (SmooSat SA3, SA3 Prime and MAX) and children (SmooSat E9, E9 Pro and E9 Apex).
Subsidy Programs and Government Incentives
Subsidy programs stimulate the economy by increasing demand for e-scooters. The promotes manufacturing, job development and innovation in the e-scooter industry, all of which contribute to overall economic growth. Subsidies and government incentives can help a country compete in the global e-scooter industry. Governments may position their businesses favorably in the global market by assisting local manufacturers and driving e-scooter use.
Government subsidies or incentives aimed at encouraging environmentally friendly mobility solutions frequently result in lower pricing or financial assistance for acquiring electric scooters for children. Lower purchasing prices enable more families to invest in children's e-scooters, fueling industry growth. Governments are also increasing support for the development of charging infrastructure.
For instance, the federal government of U.S. and certain states have made an electric scooter tax credit available. The phenomenon is not limited to U.S. The Taiwanese government is eliminating the product tax and providing subsidies to buyers of electric scooters. The government currently pays NT$ 7,000 (US$ 233) for a portable electric scooter. India has also launched its Faster Adoption and Manufacture of Electric Materials (FAME) plan to provide financial incentives for 86 different models of the electric two-wheelers.
Technological Advancements and Expanding Product Portfolio
Innovative features like smart connectivity, improved battery life, GPS monitoring, customizable speed controls, safety sensors and rapid brake systems are now attainable due to continuous technical breakthroughs. The elements improve the overall riding experience, increase safety and appeal to consumers who seek advanced, feature-rich products for their children.
Manufacturers that use technological advances to create cutting-edge e-scooters relish a competitive advantage. Introducing innovative and cutting-edge features not only attracts tech-savvy consumers but also differentiates products in a congested market, resulting in higher market share and brand awareness.
Increasing Injuries Associated With Use of Kids’ E-Scooters
Parents are concerned about the growing number of injuries among kids who use e-scooters. Due to concerns about accidents or injuries, parents may be unwilling to purchase e-scooters for their children, lowering market demand. As standup electric scooters (e-scooters) have become a more popular method of transportation, recent research indicates a 71% increase in injuries reported in children and teens aged 18 and less than 18 from year 2020 to 2021, with the head being the most injured body part due to a lack of helmet wear. During the two-year study period, pediatric emergency departments in U.S. recorded 13,557 injuries due to e-scooters.
To address these issues and maintain market growth, stakeholders in the kids' e-scooter business must emphasize safety measures, invest in robust safety features, push for proper usage instructions and work with regulatory and governmental agencies to ensure compliance with safety standards.
Segment Analysis
The global kids E-scooter market is segmented based on material, type, age group and region.
Agility and Maneuverability Drive the Segmental Growth
Two-wheel electric vehicles are extremely agile and maneuverable, allowing individuals to effortlessly handle traffic and tight areas. Because of their small stature, they are great for weaving through urban traffic, providing a rapid and convenient form of transit. Two-wheel electric vehicles, such as e-scooters and electric motorbikes, provide efficient and convenient urban mobility alternatives. It is ideal for short to medium-distance transport, catering to commuters traversing congested metropolitan streets. Therefore, above factor drives the growth of the 2 wheel segment and accounts for the significant shares in the global market.
Geographical Penetration
Consumer Awareness and Adoption Drives the North American Market
As consumer awareness of the benefits of children's e-scooters develops, so does demand for these products. As parents and caregivers become more inclined to acquire e-scooters for their children, producers and retailers will benefit from market expansion and growth potential.
Consumer awareness draws attention to product safety and quality. Manufacturers concentrate on improving safety features in kid e-scooters, such as enhanced braking systems, speed controls, long-lasting construction and age-appropriate designs. Positive product perception in terms of safety features boosts parental adoption. Therefore, North America accounts for the majority of the shares in the global market.
COVID-19 Impact Analysis
Consumer spending was lowered as a result of economic uncertainty and employment losses during lockdowns. Families concentrated on necessities, resulting in a decrease in discretionary expenditure on non-essential things such as recreational gadgets such as kids' e-scooters.
Temporary store closures, retail restrictions and physical shopping restrictions all had an impact on the sale of e-scooters. The closing of physical stores reduced customer access to these products, reducing sales. Consumer behavior was influenced by social distancing techniques and stay-at-home instructions. During lockdown periods, children spend more time indoors, limiting the immediate demand for outdoor sporting goods like e-scooters.
Russia-Ukraine War Impact Analysis
Disruption in conflict supply chains, particularly those involving essential components or manufacturing facilities for e-scooters situated in the region, particularly in the European part, may have an impact on global e-scooter production and availability. Geopolitical tensions may wreak havoc on the economy, affecting consumer confidence and purchasing habits. If the conflict worsens or produces widespread economic insecurity, it may have an impact on consumer behavior and demand for non-essential commodities like kids' e-scooters.
Currency fluctuations caused by geopolitical events can have an impact on import/export costs and pricing strategies for e-scooter companies. It could have an impact on product pricing and profit margins. Changes in trade policies or laws that affect the e-scooter market may result from geopolitical conflicts. Tariffs, trade restrictions or changes in import/export laws may all have an impact on the movement of goods and components, thereby influencing market dynamics.
By Material
● Industrial-Grade Aluminum Alloy
● Carbon Fiber
● Plastic
● Composite
By Type
● 2 Wheel
● 3 Wheel
By Age Group
● Less Than 5 Years
● 5 - 8 Years
● 8 - 12 Years
By Region
● North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
● Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Russia
o Rest of Europe
● South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
● Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
● Middle East and Africa
Key Developments
● In January 2023, NIU, a Chinese electric scooter developer, has introduced a new electric scooter. The NIU Mavericks NQi Children's Electric Scooter is a thrilling and entertaining solution for car-obsessed children. It is not only built to be sturdy and durable, but it also has a number of features that make it an excellent present for children of all ages.
● In September 2023, Honda has released an attractive small electric scooter for less than US$ 1,000. Aside from some of the most significant electric scooters for kids, Honda's new Motocompacto is the coolest electric scooter we've seen in a long time.
● On March 1, 2022, INOKIM, the world's leading manufacturer and distributor of e-scooters, has collaborated with Disney for its INOKIM Kids collection of e-scooters, which include Pixar, Disney and MARVEL characters and are geared for children ages 5-8. INOKIM is the first company to introduce a tri-wheel e-scooter created particularly for children, with a focus on child-specific safety measures.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Razor USA LLC, Segway-Ninebot, Xiaomi (Mi Electric Scooter), GOTRAX, Swagtron, Pulse Performance Products, Jetson Electric Bike, SmooSat Inc., Hover Pro. And Globber.
Why Purchase the Report?
● To visualize the global kids E-scooter market segmentation based on material, type, age group and region, as well as understands key commercial assets and players.
● Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
● Excel data sheet with numerous data points of kids E-scooter market-level with all segments.
● PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
● Material mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global kids E-scooter market report would provide approximately 61 tables, 56 figures and 186 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Material
3.2. Snippet by Type
3.3. Snippet by Age Group
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Lightweight Lithium Battery Research and Development
4.1.1.2. Subsidy Programs and Government Incentives
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Increasing Injuries Associated With Use of Kids’ E-Scooters
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Technological Advancements and Expanding Product Portfolio
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis
5.6. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Material
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Material
7.2. Industrial-Grade Aluminum Alloy*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Carbon Fiber
7.4. Plastic
7.5. Composite
8. By Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
8.2. 2 Wheel*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. 3 Wheel
9. By Age Group
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Age Group
9.2. Robo-Taxis*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Logistics and Delivery
9.4. Personal Mobility
9.5. Public Transportation
9.6. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Russia
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Age Group
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Razor USA LLC*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Material Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Segway-Ninebot
12.3. Xiaomi (Mi Electric Scooter)
12.4. GOTRAX
12.5. Swagtron
12.6. Pulse Performance Products
12.7. Jetson Electric Bike
12.8. SmooSat Inc.
12.9. Hover Pro.
12.10. Globber
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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