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飼料用ミネラルの世界市場 - 2023-2030


Global Feed Minerals Market - 2023-2030

概要 世界の飼料用ミネラル市場は、2022年に28.1億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中にCAGR 5.4%で成長し、2030年には42.7億米ドルに達すると予測されている。 ミネラルは、骨や歯の発育を助け、生殖... もっと見る

 

 

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2024年2月9日 US$4,350
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サマリー

概要
世界の飼料用ミネラル市場は、2022年に28.1億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中にCAGR 5.4%で成長し、2030年には42.7億米ドルに達すると予測されている。
ミネラルは、骨や歯の発育を助け、生殖の健康を増進し、動物の耐病性を向上させることによって免疫システムを改善し、動物の全体的な健康維持に役立つなど、様々な利点を提供するため、世界の飼料ミネラル市場は、長年にわたって著しい成長と変貌を目撃してきた。したがって、それは世界の飼料ミネラル市場を駆動することにつながる。
さらに、より多くの消費者を引き付けるために、多くの製造会社が革新的な製品を発売している。例えば、2023年8月、Taiyo Gmbhは新製品Sunfiber AFを発売した。これは部分的に加水分解したグアー豆繊維で、100%天然で水溶性である。しかも無味、無臭、無色である。また、無味・無臭・無色です。配合飼料に配合しても、飼料の粘度が上昇することはありません。完全に発酵可能で(プレバイオティクス)、健康な腸内細菌叢をサポートし、馬、子豚、鶏、猫、犬のミネラル吸収を改善します。
加えて、多くの製造会社が生産率を上げ、市場規模を拡大するため、生産設備を拡張している。例えば、2022年11月、動物栄養用有機ミネラルの最大手であるオールテックは、ベトナム初の有機ミネラル生産施設である新工場Bioplexを開設した。このような新工場は、飼料用ミネラルの市場規模拡大に役立つだろう。
ダイナミクス
高品質食肉需要の増加
高品質の肉製品に対する需要の増加は、動物用飼料ミネラル市場の重要な促進要因である。消費者の間で食品の安全性と持続可能性に関する意識が高まるにつれて、味、食感、栄養含有量の面で高品質の肉に対する需要が増加しており、これは動物の食事に影響を示している。動物の飼料に適切なミネラルが含まれていれば、家畜の最適な成長、筋肉の発達、全体的なパフォーマンスに貢献し、肉質の向上につながる。したがって、採用率の上昇につながる。
さらに、多くの製造企業が、農家が高品質の製品を入手できるような製品を発売している。例えば、2023年2月、SKUAST-KashmirのSher-E-Kashmir Institute of Innovation, Incubation and Entrepreneurship Centre(SKIIE)はKashMinを発売した。これは、地元産の飼料、牧草、その他の飼料原料に不足しているミネラル要素を適切な割合で配合した研究ベースの製品である。この製品は、適切なミネラルの補給によって大きく左右される、ミルクや肉の生産、家畜の繁殖力を高めることを目的としている。
従来のサプリメントに代わるものへの需要の増加
従来のサプリメントに代わるものへの需要の増加が、動物飼料用ミネラル市場を牽引している。キレート化および複合化ミネラルは、従来の無機ミネラル源の代替品として非常に好まれている。これらの形態は、動物の生物学的利用能を高め、ミネラルの吸収と利用を容易にするのに役立つ。また、免疫システムを改善し、腸の健康をサポートします。したがって、市場の拡大につながる。
さらに、多くの製造会社が市場規模を拡大するために高品質の製品を生産している。例えば、Yara International ASAはBolifor MCP-Fを製造しており、これは濃厚飼料、配合飼料、ミネラル飼料、その他牛、豚、家禽、ペットフードを含むすべての動物用の飼料に使用することを推奨する飼料用グレードのリン酸カルシウムである。このような製品は、市場の成長拡大に貢献する。
政府規制
食品の安全性に対する消費者の意識は高まっている。各国政府は、過剰な補給と潜在的な健康への悪影響を防ぐため、動物飼料中の特定ミネラルの最大許容量を設定することが多い。飼料中のこれらの制限は、畜産における飼料ミネラルの採用率を低下させる原因となる。
さらに、政府の規制は、世界の飼料ビタミン市場の成長に影響を示している。例えば、インド政府畜産酪農局は2022年の報告書で、インド政府はインドへの動物飼料添加物/プレミックス/サプリメントの輸入を厳しく規制するよういくつかの規制を課している。これは、2021年から22から2100万輸入を減少させたが、市場規模の減少を示している。
セグメント分析
世界の飼料用ミネラル市場は、種類、動物、機能、形態、流通チャネル、供給源、地域によって区分される。
効果的な飼料添加物に対する需要の増加
微量ミネラルセグメントが世界の飼料ミネラル市場で最大のシェアを占めている。畜産メーカーや農家は、亜鉛、銅、セレンが免疫系機能の強化に役立つなど、多くの利点をもたらすことから、動物の飼料にミネラル飼料を採用している。また、動物の感染症や病気に対する抵抗力を高め、全体的な健康状態を改善する効果もあるため、飼料用ミネラル市場の拡大につながっています。
さらに、多くのメーカーがより多くの消費者を引き付けるために革新的な製品を発売している。例えば、2020年7月、アビテック・ニュートリションは、サイズ、特異性、溶解性、安定性の4Sの利点を備えた有機ミネラルグリシネートブレンドであるPERFORMINSを発売した。Performinsは、Performins Broiler、Performins Layer、Performins Breeder、Performins Dairy CMZの4種類で上市されている。このような製品の上市は市場の牽引役となる。
地理的浸透
養鶏業の増加
アジア太平洋地域は、世界の飼料用ミネラル市場で圧倒的な強さを誇っており、その重要性は2020年以降も増すばかりである。カルシウムやリンなどのマクロミネラルは、動物の丈夫な骨や歯の発達と維持に役立つため、動物の食事中のミネラルの需要が増加している。このような要因は、飼料ミネラルの採用率を高めるのに役立ちます。
さらに、この地域では養鶏が増加しており、飼料ミネラルの使用量を増やすのに役立っています。例えば、2023年のDepartment of Agriculture Fisheries and Forestryのレポートによると、豚肉生産額は2022-23年に17億ドル、2023-24年に18億ドルである。
また、鶏肉の生産額は2022-23年に35億ドル、2023-24年に36億ドルとなる。生産率の増加は、飼料ミネラルの採用率を高めるのに役立つ。また、ミネラルは、家畜やその他の動物の全体的な健康、成長、生産性を高めるのに役立ちます。したがって、この地域の市場の増加につながる。
競争状況
市場の主なグローバルプレーヤーには、China National Building Material Group Corporation、CEMEX、S.A.B. de C.V.、HOLCIM、Heidelberg Materials、UltraTech Feed Minerals Ltd、InterFeed Minerals、LafargeHolcim、The Siam Feed Minerals Group、Titan Feed Minerals Company S.A.、Votorantim Cimentosなどがある。
COVID-19影響分析
パンデミックはサプライチェーンに混乱をもたらし、政府の封鎖規制により多くの製造会社が操業を停止したため、飼料の輸出入が制限され、製品の入手性が低下した。これは世界の飼料用鉱物市場にマイナスの影響を与えた。
ロシア・ウクライナ戦争の影響分析
現在進行中のロシアとウクライナの紛争は、同国の経済に悪影響を及ぼし、経済、輸入、輸出の混乱、雇用率の低下により、多くの製造企業が操業を停止した。これは世界の飼料用鉱物市場にマイナスの影響を与えた。
種類別
- マクロミネラル
- カリウム
- リン
- マグネシウム
- カルシウム
- その他
- 微量ミネラル
- 亜鉛
- 鉄
- 銅
- その他
- その他
動物別
- 家禽
- ブロイラー
- レイヤード
- その他
- 水産養殖
- 魚類
- エビ
- その他
- 反芻動物
- 肉牛
- 乳牛
- その他
- 豚
- その他
機能別
- 成長促進剤
- 免疫ブースター
- 消化サポート
- 骨の発育
- ストレス軽減
- その他
形態別
- 有機
- 無機質
流通チャネル別
- 直営店
- Eコマース
- ハイパーマーケット・スーパーマーケット
- 専門店
- その他
ソース別
- 天然
- 合成
- その他
地域別
- 北米
o 米国
o カナダ
メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o ロシア
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
主な展開
- 2023年1月、動物の健康と栄養のグローバル企業であるノーバス・インターナショナル社は、バイオテクノロジー企業のアグリビダ社を買収した。この買収により、ノーバスはアグリビダが開発した穀物内部に飼料添加物を埋め込む独自技術INTERIUS™を所有することになる。
- 2022年10月、カーギルはブラジルの牛用飼料メーカーであるインテグラル・アニマル・ニュートリションを買収した。この買収により、カーギルはブラジルのゴイアス州ゴイアニラにある生産工場、フリーチョイスミネラルからプレミックスまでの製品ポートフォリオ、約100名の従業員、年間8,000万レアル(2,500万米ドル)の純収入を含むインテグラルの資産の100%を購入する。
- 2022年11月、ニュートレコはモセガーデンの栄養事業を買収した。この買収により、Mosegardenの栄養事業がNutrecoの地元家畜飼料事業に加わることで、デンマークにおけるTrouw Nutritionブランドの足跡が強化され、同社はデンマークの反芻動物栄養市場で大きなポジションを確保し、より多くのデンマークの酪農家に同社の特産品ポートフォリオを提供できるようになる。
レポートを購入する理由
- 種類、動物、機能、形態、流通チャネル、供給源、地域に基づく世界の飼料用ミネラル市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 飼料用ミネラルの市場レベルの数多くのデータを、すべてのセグメントを含むエクセルデータシートで提供。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- すべての主要企業の主要製品で構成されたエクセルで利用可能な製品マッピング。
世界の飼料鉱物市場レポートは、約81表、89図、186ページを提供します。
2023年ターゲットオーディエンス
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1.方法論と範囲
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1.タイプ別スニペット
3.2.動物別
3.3.機能別スニペット
3.4.形態別スニペット
3.5.流通チャネル別スニペット
3.6.ソース別スニペット
3.7.地域別スニペット
4.ダイナミクス
4.1.影響要因
4.1.1.推進要因
4.1.1.1.高品質食肉への需要の高まり
4.1.1.2.従来のサプリメントに代わるものへの需要の増加
4.1.2.阻害要因
4.1.2.1.政府の規制
4.1.3.機会
4.1.4.影響分析
5.産業分析
5.1.ポーターのファイブフォース分析
5.2.サプライチェーン分析
5.3.価格分析
5.4.規制分析
6.COVID-19分析
6.1.COVID-19の分析
6.1.1.COVID以前のシナリオ
6.1.2.COVID中のシナリオ
6.1.3.COVID後のシナリオ
6.2.COVID中の価格ダイナミクス-19
6.3.需給スペクトラム
6.4.パンデミック時の市場に関する政府の取り組み
6.5.メーカーの戦略的取り組み
6.6.おわりに
7.タイプ別
7.1.はじめに
7.1.1.タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
7.1.2.市場魅力度指数(タイプ別
7.2.マクロミネラル
7.2.1.はじめに
7.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.2.3.カリウム
7.2.4.リン
7.2.5.マグネシウム
7.2.6.カルシウム
7.2.7.その他
7.3.微量ミネラル
7.3.1.亜鉛
7.3.2.鉄
7.3.3.銅
7.3.4.その他
7.4.その他
8.動物別
8.1.はじめに
8.1.1.動物別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
8.1.2.市場魅力度指数(動物別
8.2.家禽
8.2.1.はじめに
8.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.2.3.ブロイラー
8.2.4.レイヤー
8.2.5.その他
8.3.水産養殖
8.3.1.魚類
8.3.2.エビ
8.3.3.その他
8.4.反芻動物
8.4.1.肉牛
8.4.2.乳牛
8.4.3.その他
8.5.豚
8.6.その他
9.機能別
9.1.はじめに
9.1.1.機能別市場規模分析と前年比成長率分析(%)
9.1.2.市場魅力度指数(機能別
9.2.成長促進剤
9.2.1.はじめに
9.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
9.3.免疫増強剤
9.4.消化サポート
9.5.骨の発達
9.6.ストレス軽減
9.7.その他
10.形態別
10.1.はじめに
10.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 形態別
10.1.2.市場魅力度指数(形態別
10.2.オーガニック*市場
10.2.1.序論
10.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
10.3.無機
11.流通チャネル別
11.1.はじめに
11.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、流通チャネル別
11.1.2.市場魅力度指数(流通チャネル別
11.2.直営店
11.2.1.概要
11.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
11.3.電子商取引
11.4.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
11.5.専門店
11.6.その他
12.ソース別
12.1.はじめに
12.1.1.ソース別市場規模分析および前年比成長率分析(%).
12.1.2.市場魅力度指数(ソース別
12.2.天然素材
12.2.1.はじめに
12.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
12.3.合成樹脂
12.4.その他
13.地域別
13.1.はじめに
13.1.1.地域別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
13.1.2.市場魅力度指数、地域別
13.2.北米
13.2.1.はじめに
13.2.2.主な地域別ダイナミクス
13.2.3.タイプ別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 2.4.
13.2.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%)、動物別
13.2.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 機能別
13.2.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 形状別
13.2.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
13.2.8.市場規模分析および前年比成長率分析(%):供給源別
13.2.9.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
13.2.9.1.米国
13.2.9.2.カナダ
13.2.9.3.メキシコ
13.3.ヨーロッパ
13.3.1.はじめに
13.3.2.地域別の主な動き
13.3.3.タイプ別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 3.4.
13.3.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%), 動物別
13.3.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 機能別
13.3.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 形状別
13.3.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
13.3.8.市場規模分析および前年比成長率分析(%):ソース別
13.3.9.
13.3.10.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
13.3.10.1.ドイツ
13.3.10.2.イギリス
13.3.10.3.フランス
13.3.10.4.イタリア
13.3.10.5.ロシア
13.3.10.6.その他のヨーロッパ
13.4.南米
13.4.1.はじめに
13.4.2.地域別主要市場
13.4.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
13.4.4.市場規模分析とYoY成長率分析(%)、動物別
13.4.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 機能別
13.4.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 形状別
13.4.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
13.4.8.市場規模分析および前年比成長率分析(%):供給源別
13.4.9.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
13.4.9.1.ブラジル
13.4.9.2.アルゼンチン
13.4.9.3.その他の南米地域
13.5.アジア太平洋
13.5.1.はじめに
13.5.2.主な地域別ダイナミクス
13.5.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
13.5.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 動物別
13.5.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 機能別
13.5.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 形状別
13.5.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
13.5.8.市場規模分析および前年比成長率分析(%):ソース別
13.5.9.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
13.5.9.1.中国
13.5.9.2.インド
13.5.9.3.日本
13.5.9.4.オーストラリア
13.5.9.5.その他のアジア太平洋地域
13.6.中東・アフリカ
13.6.1.はじめに
13.6.2.地域別の主な動き
13.6.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
13.6.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 動物別
13.6.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 機能別
13.6.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 形状別
13.6.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
13.6.8.市場規模分析および前年比成長率分析(%):供給源別
14.競争環境
14.1.競争シナリオ
14.2.市場ポジショニング/シェア分析
14.3.M&A分析
15.企業プロフィール
15.1.アーチャー・ダニエル・ミッドランド社
15.1.1.会社概要
15.1.2.製品ポートフォリオと説明
15.1.3.財務概要
15.1.4.主な展開
15.2.ソルベイS.A.
15.3.ヤラ・インターナショナルASA
15.4.BASF SE
15.5.オールテック
15.6.ダビッドソンズ・アニマル・フィード
15.7.DLGグループ
15.8.DSMアニマルニュートリション
15.9.カルムバッハ飼料
15.10.ケイディーフィードカンパニー LIST NOT EXHAUSTIVE
16.付録
16.1.会社概要とサービス
16.2.お問い合わせ

 

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Summary

Overview
Global Feed Minerals Market reached US$ 2.81 billion in 2022 and is expected to reach US$ 4.27 billion by 2030, growing with a CAGR of 5.4% during the forecast period 2023-2030.
The global feed minerals market has witnessed significant growth and transformations over the years, as minerals provide various benefits such as it helps in the development of bones and teeth, enhancing reproductive health, it helps in improving the immune system by improving disease resistance in animals and helping in maintaining the overall health of animals. Hence, it leads to driving the global feed mineral market.
Furthermore, many manufacturing companies are launching innovative products in order to attract larger consumer bases. For instance, in August 2023, Taiyo Gmbh launched a new product Sunfiber AF is a partially hydrolyzed guar bean fiber, which is 100% natural and water-soluble. Furthermore, it is tasteless, odorless and colorless. When incorporating it into formulas there is no increase of the feed viscosity. It is completely fermentable (prebiotic), supports a healthy gut microbiome and improves mineral absorption in horses, piglets, chickens, cats and dogs.
Additionally, many manufacturing companies are expanding their units to increase the production rate and expand their market size. For instance, in November 2022, Alltech the largest producer of organic minerals for animal nutrition opened its new plant Bioplex, the first organic mineral production facility in Vietnam. Such new plants can help in increasing the market size of feed minerals.
Dynamics
Increase in Demand for High-quality Meat
The increasing demand for high-quality meat products is indeed a significant driver for the animal feed minerals market. As the awareness about food safety and sustainability increases among consumers the demand for high-quality meat in terms of taste, texture, and nutritional content is increasing which shows an impact on animals' diets. The proper mineral in animal diet can contribute to the optimal growth, muscle development, and overall performance of livestock, leading to improved meat quality. Hence, it leads to an increase in the adoption rate.
Furthermore, many manufacturing companies are launching products to help farmers to obtain high-quality products. For instance, in February 2023, the Sher-E-Kashmir Institute of Innovation, Incubation and Entrepreneurship Centre (SKIIE) of SKUAST-Kashmir launched a KashMin. It is a research-based product containing specifically the mineral elements deficient in locally grown fodder, grass and other feed ingredients in proper proportions. It aims to boost milk, meat production and animal fertility that largely depends upon the proper mineral supplementation.
Increase in demand for alternatives to traditional supplements
The increasing demand for alternatives to traditional supplements is driving the animal feed minerals market. The Chelated and complexed minerals are highly preferred as alternatives sourced for traditional inorganic mineral sources. These forms can help in enhancing bioavailability in animals and making it easier to absorb and utilize the minerals. Also, they help in improving the immune system and support gut health. Hence, it leads to an increase in the market.
Furthermore, many manufacturing companies are producing high-quality products in order to expand their market size. For instance, Yara International ASA has produced Bolifor MCP-F which is a feed-grade monocalcium phosphate recommended for use in concentrates, compound feed, mineral feed and other feeds for cattle, pigs, poultry and all animals also including pet food. Such products can help in increasing market growth.
Government Regulations
As consumers are awarness of the food safety is increasing. The governments of different countries often establish maximum permitted levels of specific minerals in animal feed to prevent over-supplementation and potential negative health effects. These limits in feeds can cause in declination of adoption rate for feed minerals in animal farming.
Furthemore, government regulations have shown an impact on the growth of the global feed vitamins market. For instance, Department of Animal Husbandry and Dairying of Government of India report of 2022, the government of India has imposed some regulations on the import of animal feed additives/premix/supplements into India be regulated strictly. Which had reduced the imports 21 million from 2021- 22, has shown a decline in market size.
Segment Analysis
The global feed minerals market is segmented based on type, animal, function, form, distribution channel, source and region.
Increase in Demand for Effective Feed Additives
The microminerals segment holds the largest share of the global feed minerals market. Animal farming manufacturers and farmers are adopting mineral feeds in animal diets as they provide numerous benefits such as zinc, copper, and selenium help to enhance immune system function. They also help to improve animals' resistance to some infections and diseases and improve overall health, hence it leads to an increase in the market for feed minerals.
Furthermore, many manufacturers are launching innovative products in order to attract larger consumer bases. For instance, in July 2020, Avitech Nutrition launched a PERFORMINS an organic mineral glycinate blend with the specifications distinct 4S advantage of Size, Specificity, Solubility and Stability and is designed for enhanced bio-availability, absorption, and animal performance. Performins has been launched in 4 variants – Performins Broiler, Performins Layer, Performins Breeder and Performins Dairy CMZ. Such product launches can help in driving the market.
Geographical Penetration
Increase in Poultry Farming
Asia-Pacific has been a dominant force in the global feed minerals market and its significance has only grown in the post-2020 era. The demand for minerals in the animal's diet is increasing as macro minerals such as calcium and phosphorus are helps in the development and maintenance of strong bones and teeth in animals. Such factors help in increasing the adoption rate of feed minerals.
Furthermore, poultry farming in the region is increasing which helps in increasing the usage of feed minerals. For instance, according to the Department of Agriculture Fisheries and Forestry report of 2023, the Value of pork meat production is $1.7 billion in 2022–23 and $1.8 billion in 2023–24.
Additionally, the Value of poultry meat production is to be $3.5 billion in 2022–23 and $3.6 billion in 2023–24. The increase in the production rate helps in increasing the adoption rate of feed minerals. Also, the minerals help in enhancing the overall health, growth and productivity of livestock and other animals. Hence, it leads to an increase in the market in this region.
Competitive Landscape
The major global players in the market include China National Building Material Group Corporation, CEMEX, S.A.B. de C.V., HOLCIM, Heidelberg Materials, UltraTech Feed Minerals Ltd, InterFeed Minerals , LafargeHolcim, The Siam Feed Minerals Group, Titan Feed Minerals Company S.A. and Votorantim Cimentos.
COVID-19 Impact Analysis
The pandemic has brought a disruption in the supply chain, due to government lockdown restrictions many manufacturing companies have shut down which had limited the exports and imports of the feed, and less availability of products. This had shown a negative impact on the global feed minerals market.
Russia-Ukraine War Impact Analysis
The ongoing conflict between Russia and Ukraine has shown a negative impact on the country's economies, many manufacturing companies had shut down due to disruption in the economy, imports, exports rate, and less employment ratio. This had shown a negative impact on the global feed minerals market.
By Type
• Macro Minerals
• Potassium
• Phosphorous
• Magnesium
• Calcium
• Others
• Micro Minerals
• Zinc
• Iron
• Copper
• Others
• Others
By Animal
• Poultry
• Broiler
• Layers
• Others
• Aquaculture
• Fish
• Shrimp
• Others
• Ruminants
• Beef Cattle
• Dairy Cattle
• Others
• Swine
• Others
By Function
• Growth Promoters
• Immunity Boosters
• Digestion Support
• Bone Development
• Stress Reduction
• Others
By Form
• Organic
• Inorganic
By Distribution Channel
• Company Stores
• E-Commerce
• Hypermarkets/Supermarkets
• Specialty Stores
• Others
By Source
• Natural
• Synthetic
• Others
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Russia
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Key Developments
• In January 2023, Novus International, Inc. a Global animal health and nutrition company acquired biotech company Agrivida Inc. Through this acquisition Novus takes ownership of the proprietary INTERIUS™ technology Agrivida developed to embed feed additives inside the grain.
• In October 2022, Cargill acquired Integral Animal Nutrition, a cattle feed producer in Brazil. Through this acquisition, Cargill will purchase 100 percent of Integral’s assets, including a production plant located in Goianira, Goiás, Brazil, a portfolio of products ranging from Free Choice Minerals to premixes, around 100 employees and a net revenue of 80 million reais ($25 million US) per year.
• In November 2022, Nutreco acquired Mosegarden nutritional activities. Through this acquisition Mosegarden’s nutritional activities to Nutreco’s local livestock feed business will strengthen the footprint of its Trouw Nutrition brand in Denmark, this enabling the company to hold a sizeable position in the Danish ruminant nutrition market and bringing its portfolio of specialties to a broader number of Danish farmers.
Why Purchase the Report?
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The global feed minerals market report would provide approximately 81 tables, 89 figures and 186 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Animal
3.3. Snippet by Function
3.4. Snippet by Form
3.5. Snippet by Distribution Channel
3.6. Snippet by Source
3.7. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing Demand for High-quality Meat
4.1.1.2. Increase in Demand for Alternatives to Traditional Supplements
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Government Regulations
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Macro Minerals*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.2.3. Potassium
7.2.4. Phosphorous
7.2.5. Magnesium
7.2.6. Calcium
7.2.7. Others
7.3. Micro Minerals
7.3.1. Zinc
7.3.2. Iron
7.3.3. Copper
7.3.4. Others
7.4. Others
8. By Animal
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Animal
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Animal
8.2. Poultry*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.2.3. Broilers
8.2.4. Layers
8.2.5. Others
8.3. Aquaculture
8.3.1. Fish
8.3.2. Shrimp
8.3.3. Others
8.4. Ruminants
8.4.1. Beef Cattle
8.4.2. Dairy Cattle
8.4.3. Others
8.5. Swine
8.6. Others
9. By Function
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Function
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Function
9.2. Growth Promoters*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Immunity Boosters
9.4. Digestion Support
9.5. Bone Development
9.6. Stress Reduction
9.7. Others
10. By Form
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Form
10.2. Organic*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Inorganic
11. By Distribution Channel
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
11.2. Company Stores*
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. E-Commerce
11.4. Hypermarkets/Supermarkets
11.5. Specialty Stores
11.6. Others
12. By Source
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
12.1.2. Market Attractiveness Index, By Source
12.2. Natural*
12.2.1. Introduction
12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
12.3. Synthetic
12.4. Others
13. By Region
13.1. Introduction
13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
13.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
13.2. North America
13.2.1. Introduction
13.2.2. Key Region-Specific Dynamics
13.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
13.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Animal
13.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Function
13.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
13.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
13.2.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.2.9.1. U.S.
13.2.9.2. Canada
13.2.9.3. Mexico
13.3. Europe
13.3.1. Introduction
13.3.2. Key Region-Specific Dynamics
13.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
13.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Animal
13.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Function
13.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
13.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
13.3.9.
13.3.10. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.3.10.1. Germany
13.3.10.2. UK
13.3.10.3. France
13.3.10.4. Italy
13.3.10.5. Russia
13.3.10.6. Rest of Europe
13.4. South America
13.4.1. Introduction
13.4.2. Key Region-Specific Dynamics
13.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
13.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Animal
13.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Function
13.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
13.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
13.4.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.4.9.1. Brazil
13.4.9.2. Argentina
13.4.9.3. Rest of South America
13.5. Asia-Pacific
13.5.1. Introduction
13.5.2. Key Region-Specific Dynamics
13.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
13.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Animal
13.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Function
13.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
13.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
13.5.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.5.9.1. China
13.5.9.2. India
13.5.9.3. Japan
13.5.9.4. Australia
13.5.9.5. Rest of Asia-Pacific
13.6. Middle East and Africa
13.6.1. Introduction
13.6.2. Key Region-Specific Dynamics
13.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
13.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Animal
13.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Function
13.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
13.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.6.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
14. Competitive Landscape
14.1. Competitive Scenario
14.2. Market Positioning/Share Analysis
14.3. Mergers and Acquisitions Analysis
15. Company Profiles
15.1. Archer Daniel Midland Co*
15.1.1. Company Overview
15.1.2. Product Portfolio and Description
15.1.3. Financial Overview
15.1.4. Key Developments
15.2. Solvay S.A.
15.3. Yara International ASA
15.4. BASF SE
15.5. Alltech
15.6. Davidsons Animal Feeds
15.7. DLG Group
15.8. DSM Animal Nutrition
15.9. Kalmbach Feeds
15.10. Kay Dee Feed Company LIST NOT EXHAUSTIVE
16. Appendix
16.1. About Us and Services
16.2. Contact Us

 

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