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飼料用ビタミンの世界市場 - 2023-2030


Global Feed Vitamins Market - 2023-2030

概要 飼料用ビタミンの世界市場は、2022年に34.5億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中にCAGR 5.71%で成長し、2030年には53.7億米ドルに達すると予測されている。 世界の飼料用ビタミン市場は著しい成... もっと見る

 

 

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2024年1月23日 US$4,350
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サマリー

概要
飼料用ビタミンの世界市場は、2022年に34.5億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中にCAGR 5.71%で成長し、2030年には53.7億米ドルに達すると予測されている。
世界の飼料用ビタミン市場は著しい成長と変貌を遂げている。ビタミンは動物の健康維持に重要な役割を果たすため、家畜、家禽、水産養殖、ペットなど様々な動物の生産性と成長の向上に役立っている。彼らはさまざまな形で利用可能であるとして、消費者はより多くのビタミン飼料を好んでいる。したがって、それは世界の飼料ビタミン市場の増加につながる。
さらに、多くの主要企業は、より多くの消費者基盤を誘致するために、多種多様な製品を生産するために焦点を当てています。例えば、2020年3月、動物飼料の世界的メーカーであるBiochem社は、反芻動物のニーズに合わせて特別に設計された新製品RumiProを発売した。この製品は生きた酵母と加水分解酵母を併用することで、相乗効果をもたらし、ルーメンの状態とパフォーマンスを安定させる。この製品の最も重要な利点は、微生物発酵の促進、ルーメンpHレベルの安定化、繊維消化率の向上、乳生産量の増加などです。このような製品は、市場規模の拡大に役立っている。
さらに、飼料用ビタミンの需要は、動物の世界的な個体数の増加に伴って増加しており、また、消費者や農家は、伝統的な農法から、より工業化された集約的な生産システムへとシフトしているため、配合飼料への依存度が高まっており、飼料用ビタミンの世界市場の拡大につながっている。
ダイナミクス
動物におけるビタミン欠乏と疾病の増加
動物のビタミン欠乏症と病気の世界的な増加は、農家が動物飼料に大きな製剤を選ぶように、飼料ビタミン市場の需要を大幅に増加している。ビタミンはまた、飼料製品の栄養プロファイルを強化し、食品摂取を通じて動物から人への疾病伝播のリスクを低減するのに役立ちます。
さらに、多くのメーカーは市場規模を拡大し、また消費者が高い生産性を得られるようにするため、多種多様な高品質の製品を生産することに注力している。例えば、2021年2月、Kemin IndustriesはKemTRACE Chromium-ORを発売した。これは豚、牛、ブロイラー、馬の飼料に使用される有機適合のプロピオン酸クロム飼料原料である。グルコースの利用を改善し、ストレスによる悪影響を軽減して細胞のエネルギーと機能を高める。したがって、このような製品は市場規模の拡大に役立つ。
高品質食肉への需要の増加
消費者の間で食肉製品の品質と安全性に関する意識が高まり、動物の栄養食に大きな影響を与えているため、消費者の間で高品質の食肉に対する需要が増加している。ビタミンは色や食感など食肉の品質を維持するために重要であるため、農家は動物の飼料にビタミンを使用している。また、動物の全体的な健康増進にも役立つため、採用率の上昇にもつながっている。
さらに、多くの製造企業が、肉質の向上に役立つ高品質の製品を製造している。例えば、Adisseo社はMicrovitを製造している。これはプレミックスである。飼料生産者は、家畜に高品質で安定したレベルのバイオアベイラビリティを提供し、Microvit認証システム(MCS)を提供することで、家畜の健康維持に不可欠ないくつかのメリットを得ることができる。これは、常に信頼性を保証されながら、お客様に安全性の保証を提供するものです。したがって、このような高品質の製品の生産は、市場の牽引役となる。
原材料の高コスト
飼料用ビタミンの生産に使用される原材料は高品質であるため、コストが高くなる可能性がある。原材料価格の高騰による生産コストの増加は、市場における飼料用ビタミンの価格上昇につながる可能性がある。消費者層が限定されるため、価格の上昇は市場に影響を与える可能性がある。したがって、高価格は市場の成長を妨げる可能性がある。
さらに、製品の高コストは、ブランド、原材料の品質などに基づいている可能性があります。例えば、2020年2月、エボニックはバイオリス(L-リジン、飼料グレード54.6%)の正味価格を全世界平均で18%引き上げ、即効性を持たせた。このような価格上昇は、飼料用ビタミンの採用率に影響を与え、市場成長の低下を引き起こす可能性がある。
セグメント分析
世界の飼料用ビタミン市場は、タイプ、家畜、機能、流通チャネル、機能、地域に基づいてセグメント化されます。
効果的な飼料栄養に対する需要の増加
飼料用ビタミンの世界市場では、ビタミンEセグメントが最大のシェアを占めている。ビタミンEは抗酸化物質として機能し、体内の有害なフリーラジカルを中和するのに役立つため、ストレスやその他の健康問題を増加させる原因として、農家は動物用のビタミンE配合飼料を選択している。また、免疫システムの改善、筋肉の発達促進、動物の全体的な繁殖能力の向上にも役立つため、飼料用ビタミンの採用率が高まっている。
さらに、消費者や農家が高い生産性を達成できるよう、多くのメーカーが高品質の製品を製造している。例えば、BASF社は高品質の合成ビタミンEアセテートであるルタビットEを製造している。これは必須飼料添加物であり、豚、家禽、牛、乳牛用のプレミックス、ベースミックス、完全飼料に簡単に添加できる。また、ドッグフードやキャットフードのトップブランドをはじめ、さまざまなペットケア製品にも使用されている。このような高品質の製品は、市場の拡大に貢献する。
地理的浸透
この地域における養鶏の増加
アジア太平洋地域は、世界の飼料用ビタミン市場で圧倒的な強さを誇っており、その重要性は2020年以降も増すばかりである。彼らは繁殖の健康を高め、動物の耐病性を高めるのに役立つことができる免疫システムを改善するように、この地域の農家は、伝統的な農法からビタミン飼料などの工業化された栄養製剤製品にシフトしています。
さらに、この地域では養鶏の需要が増加しているため、飼料用ビタミンの使用量が増加している。例えば、2023年の農水省の報告書によると、オーストラリアでは2022-23年の食肉生産額は35億ドルで、2023-24年には36億ドルに増加している。
さらに同報告書によると、豚肉生産額は2022-23年に17億ドルで、2023-24年には18億ドルに増加する。肉などの動物由来製品の増加は、飼料中のビタミンの使用量を増やすのに役立つ。したがって、生産量の増加は市場の牽引役となる。
競争状況
市場の主な世界的プレーヤーには、Archer Daniel Midland Co.、Adisseo、Brenntag SE、DSM Nutritional Products AG、BASF SE、Vitablend Nederland B.V、Rabar Animal Nutrition、Vitafor Belgium、Watson Inc.などが含まれる。
COVID-19の影響分析
パンデミックは飼料用ビタミン市場に好影響をもたらした。パンデミックの間、食肉の消費と生産が増加した。例えば、オーストラリア鶏肉連盟の報告によると、2020/21年の鶏肉生産量は12億9,240万トン、一人当たりの鶏肉消費量は46.3kg/人である。このような生産量の増加は、世界の飼料ビタミン市場を増加させた飼料ビタミンの採用を増加している。
ロシア・ウクライナ戦争の影響分析
ロシアとウクライナの間で進行中の紛争は、輸出入の混乱に起因する多くの製造企業のシャットダウンにつながった国の経済を混乱させた、それはサプライチェーンの混乱につながると採用率を低下させた。したがって、戦争は世界の飼料ビタミン市場にマイナスの影響を示した。
種類別
- ビタミンA
- ビタミンB
- ビタミンC
- ビタミンD
- ビタミンE
- ビタミンK
- その他
家畜別
- 家禽
- ブロイラー
- レイヤーズ
- その他
- 水産養殖
- 魚類
- エビ
- その他
- 反芻動物
- 肉牛
- 乳牛
- その他
- 豚
- その他
剤形別
- ドライ
- 粉末
- ペレット
- その他
- 液体
- その他
流通チャネル別
- 直営店
- Eコマース
- ハイパーマーケット・スーパーマーケット
- 専門店
- その他
機能別
- 単一機能
- 多機能
地域別
- 北米
o 米国
カナダ
メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o ロシア
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
主な展開
- 2022年9月、DSMはブラジルの大手動物栄養・技術企業であるProdap社を買収した。この買収により、同社は畜産の効率と持続可能性を向上させるための技術提供、コンサルティングサービス、専門的な栄養ソリューションを統合した。
- 2022年7月、BASFはドイツのルートヴィヒスハーフェンにあるビタミンA工場に投資し、ビタミンAの供給を強化し、動物栄養の原料パートナーとしての地位を強化する。
- 2023年5月、株式会社アグロメイトは、欧州委員会が中国からEUへの飼料用ビタミンD3500の輸入について、「持ち込み禁止の適用除外を延長するよう適切に規制した」と発表した。
レポートを購入する理由
- タイプ、家畜、製剤、流通チャネル、機能、地域に基づく世界の飼料用ビタミン市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 飼料用ビタミンの市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- すべての主要企業の主要製品で構成されるエクセルとして利用可能な製品マッピング。
世界の飼料用ビタミン市場レポートは、約73表、80図、186ページを提供します。
2023年ターゲットオーディエンス
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1.方法論と範囲
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1.タイプ別スニペット
3.2.畜産物別の抜粋
3.3.剤形別スニペット
3.4.流通チャネル別
3.5.機能別スニペット
3.6.地域別スニペット
4.ダイナミクス
4.1.影響要因
4.1.1.推進要因
4.1.1.1.動物のビタミン不足と疾病の増加
4.1.1.2.高品質食肉需要の増加
4.1.2.阻害要因
4.1.2.1.原材料の高コスト
4.1.3.機会
4.1.4.影響分析
5.産業分析
5.1.ポーターのファイブフォース分析
5.2.サプライチェーン分析
5.3.価格分析
5.4.規制分析
6.COVID-19分析
6.1.COVID-19の分析
6.1.1.COVID以前のシナリオ
6.1.2.COVID中のシナリオ
6.1.3.COVID後のシナリオ
6.2.COVID中の価格ダイナミクス-19
6.3.需給スペクトラム
6.4.パンデミック時の市場に関する政府の取り組み
6.5.メーカーの戦略的取り組み
6.6.おわりに
7.タイプ別
7.1.はじめに
7.1.1.タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
7.1.2.市場魅力度指数(タイプ別
7.2.ビタミンA
7.2.1.はじめに
7.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.3.ビタミンB
7.4.ビタミンC
7.5.ビタミンD
7.6.ビタミンE
7.7.ビタミンK
7.8.その他
8.家畜別
8.1.はじめに
8.1.1.畜産物別の市場規模分析と前年比成長率分析(%) 1.2.
8.1.2.市場魅力度指数(家畜別
8.1.3.家禽
8.1.3.1.序論
8.1.3.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.1.4.ブロイラー
8.1.5.レイヤー
8.1.6.その他
8.2.水産養殖
8.2.1.魚類
8.2.2.エビ
8.2.3.その他
8.3.反芻動物
8.3.1.肉牛
8.3.2.乳牛
8.3.3.その他
8.4.豚
8.5.その他
9.剤形別
9.1.はじめに
9.1.1.製剤別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
9.1.2.市場魅力度指数(剤形別
9.2.ドライ
9.2.1.序論
9.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
9.2.3.パウダー
9.2.4.ペレット
9.2.5.その他
9.3.液体
9.4.その他
10.流通チャネル別
10.1.はじめに
10.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、流通チャネル別
10.1.2.市場魅力度指数(流通チャネル別
10.2.直営店
10.2.1.概要
10.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
10.3.電子商取引
10.4.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
10.5.専門店
10.6.その他
11.機能別
11.1.はじめに
11.1.1.機能別市場規模分析と前年比成長率分析(%)
11.1.2.市場魅力度指数(機能別
11.2.単一機能
11.2.1.はじめに
11.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
11.3.多機能
12.地域別
12.1.はじめに
12.1.1.地域別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
12.1.2.市場魅力度指数、地域別
12.2.北米
12.2.1.はじめに
12.2.2.主な地域別ダイナミクス
12.2.3.タイプ別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 2.4.
12.2.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 家畜別
12.2.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 製剤別
12.2.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 流通シャネル別
12.2.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 機能別
12.2.8.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
12.2.8.1.米国
12.2.8.2.カナダ
12.2.8.3.メキシコ
12.3.ヨーロッパ
12.3.1.はじめに
12.3.2.地域別の主な動き
12.3.3.タイプ別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 3.4.
12.3.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 家畜別
12.3.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 製剤別
12.3.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 流通シャネル別
12.3.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 機能別
12.3.8.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
12.3.8.1.ドイツ
12.3.8.2.イギリス
12.3.8.3.フランス
12.3.8.4.イタリア
12.3.8.5.ロシア
12.3.8.6.その他のヨーロッパ
12.4.南米
12.4.1.はじめに
12.4.2.地域別主要市場
12.4.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
12.4.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、家畜別
12.4.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 製剤別
12.4.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 流通シャネル別
12.4.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 機能別
12.4.8.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
12.4.8.1.ブラジル
12.4.8.2.アルゼンチン
12.4.8.3.その他の南米地域
12.5.アジア太平洋
12.5.1.はじめに
12.5.2.主な地域別ダイナミクス
12.5.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
12.5.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 家畜別
12.5.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 製剤別
12.5.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 流通シャネル別
12.5.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 機能別
12.5.8.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
12.5.8.1.中国
12.5.8.2.インド
12.5.8.3.日本
12.5.8.4.オーストラリア
12.5.8.5.その他のアジア太平洋地域
12.6.中東・アフリカ
12.6.1.はじめに
12.6.2.地域別の主な動き
12.6.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
12.6.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 家畜別
12.6.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 製剤別
12.6.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 流通シャネル別
12.6.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 機能別
13.競合状況
13.1.競争シナリオ
13.2.市場ポジショニング/シェア分析
13.3.M&A分析
14.企業プロフィール
14.1.アーチャー・ダニエル・ミッドランド社
14.1.1.会社概要
14.1.2.製品ポートフォリオと説明
14.1.3.財務概要
14.1.4.主な展開
14.2.アディセオ
14.3.ブレンンタークSE
14.4.DSMニュートリショナル・プロダクツAG
14.5.BASF SE
14.6.ビタブレンド・ネダーランドB.V.
14.7.ラバー・アニマル・ニュートリション
14.8.ビタフォーベルギー
14.9.BTSAリストは完全なものではありません
15.付録
15.1.会社概要とサービス
15.2.お問い合わせ

 

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Summary

Overview
Global Feed Vitamins Market reached US$ 3.45 billion in 2022 and is expected to reach US$ 5.37 billion by 2030, growing with a CAGR of 5.71% during the forecast period 2023-2030.
The global feed vitamins market has witnessed significant growth and transformations. As vitamins play a vital role in maintaining animal health, help in improving the productivity and growth of various animals such as livestock, poultry, aquaculture and pets. Consumers are more preferring vitamins feed as they are available in different forms. Hence, it leads to an increase in the global feed vitamins market.
Furthermore, many key players are focusing to produce a wide variety of products in order to attract larger consumer bases. For instance, in March 2020, Biochem a global manufacturer of animal feed launched a new product RumiPro, which is specially designed for ruminant needs. This product uses live yeasts in combination with hydrolyzed yeasts, leading to synergistic effects and stabilization of rumen conditions and performance. The most important benefits of the product include stimulation of microbial fermentation, stabilization of rumen pH level, enhanced fiber digestibility, and increased milk production. Such products help in increasing the market size.
Additionally, the demand for feed vitamins is increasing as the global population of animals is rising and also consumers and farmers are shifting from the shift from traditional farming methods to more industrialized and intensive production systems has led to greater reliance on formulated animal feeds, it lead to increase in global feed vitamins market.
Dynamics
Raising in Vitamin Deficiency and Disease in Animals
The increase in global vitamin deficiency and diseases in animals is significantly increasing the demand for the feed vitamins market, as farmers are opting for the greater formulation in animal feeds. vitamin supplementation in animal diets can help in improving the quality of meat, milk, eggs, and other products. Vitamins can also enhance the nutritional profile of feed products and help in reducing the risk of transmission of disease from animals to humans through food consumption.
Furthermore, many manufacturers are focusing to produce a wide variety of high-quality products in order to expand their market size and also help consumers to obtain high productivity. For instance, in February 2021, Kemin Industries launched a KemTRACE Chromium-OR. It is an organic-compliant chromium propionate feed ingredient for use in swine, cattle, broiler and horse diets. It helps in improving glucose utilization and reduces the negative impacts of stress for increased cellular energy and function. Hence such products can help in increasing the market size.
Increase in Demand for High-quality Meat
The demand for high-quality meat among consumers is increasing as awareness about the quality and safety of meat products is increasing among them, which has significantly influenced the nutritional diet of animals. Farmers are using the vitamins in the animal's feed as the vitamins are important for maintaining the quality of meat, including its color and texture. It also helps in promoting the overall health of animals, hence it leads to an increase in adoption rate.
Furthermore, many manufacturing companies are producing high-quality products which can help in increasing the meat quality. For instance, Adisseo has produced Microvit. It is a premix. The feed producers can achieve several benefits essential to maintaining livestock health by providing a high and consistent level of quality and bioavailability to animals and providing a Microvit Certification System (MCS). It offers our customers safety assurance while being constantly assured of its reliability. Hence, the production of such high quality products can help in driving the market.
High Cost of Raw Materials
The raw materials used in the production of feed vitamins can be high in cost as they are of high quality. The increased cost of production due to high raw material prices may lead to higher prices for animal feed vitamins in the market. The higher prices can affect the market as it limits to only smaller consumer bases. Hence, the higher prices can hamper the market growth.
Furthermore, the high cost of the product can be based on brand, quality of raw materials and others. For instance, in February 2020, Evonik increased its net price of Biolys (L-Lysine, Feed Grade 54.6%) worldwide by 18 % on average with immediate effect. Such higher prices can effect the adoption rate of feed vitamins which can cause declination in market growth.
Segment Analysis
The global feed vitamins market is segmented based on type, livestock, function, distribution channel, function and region.
Increasing Demand for Effective Feed Nutrition
Vitamin E segments hold the largest share in the global feed vitamins market. Farmers are opting for vitamin E-formulated feeds for animals as vitamin E serves as an antioxidant that helps in neutralizing the harmful free radicals in the body as they are responsible for increasing stress and other health issues. It also helps in improving the immune system, promotes muscle development and helps in improving the overall reproductive health of animals, it leads to an increase in the adoption rate of feed vitamins.
Furthermore, many manufacturers are producing high-quality products in order to help consumers and farmers to achieve a high productivity rate. For instance, BASF produced Lutavit E a high-quality synthetic vitamin E acetate, It is an essential feed additive, it is easy to add to premixes, base mixes, and complete feed for swine, poultry, cattle, and dairy cows. It is also used in a variety of pet care products, including top dog and cat food brands. Such high quality products can help in increasing the market.
Geographical Penetration
Raising in Poultry Farming in this region
Asia-Pacific has been a dominant force in the global feed vitamins market and its significance has only grown in the post-2020 era. Farmers in this region are shifting from traditional farming methods to industrialized nutritional formulated products such as vitamin feeds as they enhance reproductive health and improve the immune system which can help in increasing the disease resistance in animals. hence it can lead to an increase in the adoption rate of feed vitamins in this region.
Furthermore, the usage of feed vitamins is increasing as the demand for poultry farming is increasing in this region. For instance, according to the Department of Agriculture, Fisheries and Forestry report of 2023, in Australia the meat production value is $3.5 billion in 2022–23 which has increased to $3.6 billion in 2023–24.
Additionally, according to the same report, pork meat production is to be $1.7 billion in 2022–23 which has raised to $1.8 billion in 2023–24. The increase in animal-derived products such as meat can help in increasing the usage of vitamins in the feed, as the vitamin feeds can help in improving meat and bone development. Hence, the increased production rate can help in driving the market.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Archer Daniel Midland Co., Adisseo, Brenntag SE, DSM Nutritional Products AG, BASF SE, Vitablend Nederland B.V, Rabar Animal Nutrition, Vitafor Belgium and Watson Inc.
COVID-19 Impact Analysis
The pandemic has brought a positive impact on the feed vitamins market. During the pandemic, the consumption and production of meat has been increased. For instance, according to the Australian Chicken Meat Federation report, the chicken meat production in 2020/21 is 1,292.4 million tons and the per capita consumption of chicken meat is 46.3kg/person. Such higher production has increased in adoption of feed vitamins which has increased the global feed vitamins market.
Russia-Ukraine War Impact Analysis
The ongoing conflict between Russia and Ukraine has disrupted the country's economy which had led to the shutdown of many manufacturing companies due to disruption in exports and imports, it lead to disruption in the supply chain and reduce adoption rate. Hence the war had shown a negative impact on global feed vitamins market.
By Type
• Vitamin A
• Vitamin B
• Vitamin C
• Vitamin D
• Vitamin E
• Vitamin K
• Others
By Livestock
• Poultry
• Broilers
• Layers
• Others
• Aquaculture
• Fish
• Shrimp
• Others
• Ruminants
• Beef Cattle
• Dairy Cattle
• Others
• Swine
• Others
By Formulation
• Dry
• Powder
• Pellet
• Others
• Liquid
• Others
By Distribution Channel
• Company Stores
• E-Commerce
• Hypermarkets/Supermarkets
• Specialty Stores
• Others
By Function
• Single Functioned
• Multi Functioned
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Russia
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Key Developments
• In September 2022 DSM acquired Prodap, a leading Brazilian animal nutrition and technology company. With this acquisition, the company combines technology offerings, consulting services, and specialized nutritional solutions to improve animal farming efficiency and sustainability.
• In July 2022 BASF invested in a vitamin A plant in Ludwigshafen, Germany, to enhance the vitamin A supply and strengthen its position as an ingredients partner for animal nutrition.
• In May 2023, Agromate Co., Limited, stated that the European Commission has regulated appropriately to extend the derogation from the prohibition of entry” for imports of feed-grade vitamin D3500 into the EU from China.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global Feed vitamins market segmentation based on type, livestock, formulation, distribution channel, function and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of feed vitamins market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global feed vitamins market report would provide approximately 73 tables, 80 figures and 186 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Livestock
3.3. Snippet by Formulation
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Function
3.6. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Raising in Vitamin Deficiency and Diseases in Animals
4.1.1.2. Increase in Demand for High-quality Meat
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Cost of Raw Matterials
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Vitamin A *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Vitamin B
7.4. Vitamin C
7.5. Vitamin D
7.6. Vitamin E
7.7. Vitamin K
7.8. Others
8. By Livestock
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Livestock
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Livestock
8.1.3. Poultry
8.1.3.1. Introduction
8.1.3.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.1.4. Broiler
8.1.5. Layer
8.1.6. Others
8.2. Aquaculture
8.2.1. Fish
8.2.2. Shrimp
8.2.3. Others
8.3. Ruminants
8.3.1. Beef Cattle
8.3.2. Dairy Cattle
8.3.3. Others
8.4. Swine
8.5. Others
9. By Formulation
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Formulation
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Formulation
9.2. Dry*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.2.3. Powder
9.2.4. Pellets
9.2.5. Others
9.3. Liquid
9.4. Others
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
10.2. Company Stores*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. E-Commerce
10.4. Hypermarkets/Supermarkets
10.5. Specialty Stores
10.6. Others
11. By Function
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Function
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Function
11.2. Single Functioned*
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Multi Functioned
12. By Region
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
12.2. North America
12.2.1. Introduction
12.2.2. Key Region-Specific Dynamics
12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Livestock
12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Formulation
12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Chanel
12.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Function
12.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.2.8.1. U.S.
12.2.8.2. Canada
12.2.8.3. Mexico
12.3. Europe
12.3.1. Introduction
12.3.2. Key Region-Specific Dynamics
12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Livestock
12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Formulation
12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Chanel
12.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Function
12.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.3.8.1. Germany
12.3.8.2. UK
12.3.8.3. France
12.3.8.4. Italy
12.3.8.5. Russia
12.3.8.6. Rest of Europe
12.4. South America
12.4.1. Introduction
12.4.2. Key Region-Specific Dynamics
12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Livestock
12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Formulation
12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Chanel
12.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Function
12.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.4.8.1. Brazil
12.4.8.2. Argentina
12.4.8.3. Rest of South America
12.5. Asia-Pacific
12.5.1. Introduction
12.5.2. Key Region-Specific Dynamics
12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Livestock
12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Formulation
12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Chanel
12.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Function
12.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.5.8.1. China
12.5.8.2. India
12.5.8.3. Japan
12.5.8.4. Australia
12.5.8.5. Rest of Asia-Pacific
12.6. Middle East and Africa
12.6.1. Introduction
12.6.2. Key Region-Specific Dynamics
12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Livestock
12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Formulation
12.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Chanel
12.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Function
13. Competitive Landscape
13.1. Competitive Scenario
13.2. Market Positioning/Share Analysis
13.3. Mergers and Acquisitions Analysis
14. Company Profiles
14.1. Archer Daniel Midland Co*
14.1.1. Company Overview
14.1.2. Product Portfolio and Description
14.1.3. Financial Overview
14.1.4. Key Developments
14.2. Adisseo
14.3. Brenntag SE
14.4. DSM Nutritional Products AG
14.5. BASF SE
14.6. Vitablend Nederland B.V
14.7. Rabar Animal Nutrition
14.8. Vitafor Belgium
14.9. BTSA LIST NOT EXHAUSTIVE
15. Appendix
15.1. About Us and Services
15.2. Contact Us

 

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