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クラフトワインの世界市場 - 2023-2030


Global Craft Wine Market - 2023-2030

市場概要 世界のクラフトワイン市場は2022年に382.8億米ドルに達し、2030年には523.9億米ドルに達する好成長が予測されている。予測期間中(2023~2030年)の年平均成長率は4.0%と予測される。 クラフトワイン... もっと見る

 

 

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2023年10月16日 US$4,350
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サマリー

市場概要
世界のクラフトワイン市場は2022年に382.8億米ドルに達し、2030年には523.9億米ドルに達する好成長が予測されている。予測期間中(2023~2030年)の年平均成長率は4.0%と予測される。
クラフトワインのような健康的で高品質な飲料に対する消費者の志向の高まりが、予測期間中のクラフトワイン市場の成長を促進すると予想される。低酸性ワインに対する消費者の需要の高まりと、脳の健康に役立つ抗酸化物質の存在は、市場成長を促進するその他の要因である。
市場ダイナミクス
クラフトワインの健康効果が市場成長を後押し
米国心臓協会(AHA)によると、クラフトワインは髪と肌に良い。健康的な体重を維持し、血液の形成を助ける。赤ブドウの皮にはタンニンが含まれており、悪玉コレステロールを減らし、善玉コレステロール値を上げるのに役立ち、健康な血管に有益である。レスベラトロールが含まれているため、クラフトワインの消費は心臓病の予防に役立つ。レスベラトロールには抗酸化作用と抗炎症作用があり、ガン、糖尿病、アルツハイマー病などの病気を予防する。
世界的なクラフトワインの消費拡大
ワイン市場展望によると、世界のワイン消費量は2026年までに2,260万トリックに達すると予想されている。ワインの消費量はウイスキーやビールよりも増加している。世界的なデータベースであるInternational Wines And Spirit (IWSR)によると、ドイツ、スウェーデン、イギリスなどの一部の国では、2022年にワインの消費量が急増した。ポルトガル、イタリア、フランスなどの一部の国では、一人当たりのワイン消費量が最も多く、一人当たり年間35リットル以上であった。
COVID-19の影響分析
COVID-19の大流行はクラフトワイン業界に大きな影響を与え、小規模ワイナリーやブドウ園が直面するいくつかの課題をもたらした。COVID-19の大流行により、小規模ワイナリーやブドウ園の売上と収益は減少した。これは、テイスティング・ルームの閉鎖、観光客の減少、レストランやバーの収容人数の減少など、様々な要因が重なったためである。
パンデミックは出荷や物流にも影響を及ぼし、ワイナリーの遅延や輸送コストの増加につながった。パンデミックは、ブドウなどの原材料、包装資材、設備へのアクセスを含むサプライチェーン全体に影響を及ぼしている。パンデミックは、小規模ワイナリーやブドウ園のコスト増にもつながっている。これには、消毒、安全プロトコル、包装資材に関する追加費用が含まれる。このような要因が、Covid 19のパンデミックにおけるクラフトワイン市場の成長を妨げている。
ウクライナ・ロシア戦争
ロシア・ウクライナ戦争は、ワイン産業の世界的な販売と生産にマイナスの影響を与えた。インフレは、コルク、ボトル、ラベル、樽、パッケージング、パレット、機械など、ワインビジネスのあらゆる側面に影響を与える。2021年、スペインはロシアに2,420万ユーロ、ウクライナに1,620万ユーロのワインを輸出したが、2022年にはロシア・ウクライナ戦争によりワイン輸出が停止した。ワイン産業はエネルギー危機とインフレ率の上昇に苦しんでいる。
人工知能の影響分析
2022年6月20日、精度と予測可能性を向上させるIoT技術&AIアルゴリズムの新たなアップデートにより、エクソクル企業であるwinely社は、大型ワインタンクの発酵分析における歴史的なブレークスルーを発表した。自動化とロボット技術の進歩は、ワイナリーの効率を改善し、人件費を削減する可能性がある。これにより、小規模のワイナリーは、スタッフを増員することなく業務を改善できる可能性がある。モバイル・テクノロジーやリモート・テクノロジーの利用が拡大すれば、ワイナリーは新たな市場に参入し、さまざまな場所にいる消費者とつながりを持てるようになる可能性があります。この新しいアップグレードは、ワイナリー製品で定評のある包括的なリアルタイムのデータ分析と視覚化に加え、新しいセンサーと現行のワイナリーセンサーの両方に、最も過酷なタンク条件下での膨大な圧力にも耐えられる、より高い圧力機能を提供します。
セグメント分析
世界のクラフトワイン市場は、タイプ、フレーバー、パッケージング、流通チャネル、地域に区分される。
自然発酵ワインへの需要の高まり
タイプ別に見ると、クラフトワイン市場はスパークリングワイン、スティルワイン、その他に区分される。
スティルワインはブドウの自然発酵によって製造される。スティルワインには、赤ワイン、白ワイン、ロゼなどさまざまな風味がある。スティルワインはテーブルワインの一種で、炭酸ガス、発泡性、発泡性を残さない醸造方法を用いて製造される。ブドウの果皮は発酵の前か後に分離される。ワインのアルコール度数は10~14%である。
地理的分析
アジア太平洋地域におけるクラフトワイン消費の増加
地域別に見ると、世界のクラフトワイン市場は北米、南米、欧州、アジア太平洋、中東、アフリカに区分される。
アジア太平洋地域のクラフトワイン市場は、予測期間中に最も高い成長率を示すと予想されている。Wine Australiaのレポートによると、アジア太平洋地域のワイン消費量は世界のワイン消費量の1/5以上である。ワインの消費量が最も伸びている国はインドで、成長率は約7%である。グローバル企業は、インドや中国のような国からのクラフトワインの輸入を増やすためにこの地域に投資しており、予測期間中、アジア太平洋地域におけるクラフトワインの消費はさらに増加すると予想される。
競争状況
同市場における世界の主要企業には、Willamette Valley Wine、A Blooming Hill Vineyard and Winery、Chateau Niagara Winery、ALDI Inc.、House of Saka、Koi Zen Cellars、LGI Wines、Auscraft Wine、CRFT Wines、Clover Hill Wines、Scotch Church Road Vineyard、Treasury Wine Estate、Castle Group、Accolade Wines、E. & J. Gallo Wineryなどがある。
レポートを購入する理由
- 世界のクラフトワイン市場をタイプ、フレーバー、パッケージング、流通チャネル、地域に基づき細分化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドや共同開発を分析することで商機を見極める。
- クラフトワイン市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 全主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界のクラフトワイン市場レポートは、約75の表、69の図、195ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Flavor
3.3. Snippet by Packaging
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Sparkling Wine*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Still Wine
7.4. Others
8. By Flavor
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Flavor
8.2. White Wine*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Red Wine
8.4. Others
9. By Packaging
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Packaging
9.2. Glass Bottles*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Plastic Bottles
9.4. Cans
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
10.2. On-trade*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Off-trade
10.3.1. Supermarkets/Hypermarkets
10.3.2. Specialty Stores
10.3.3. Online Retailers
10.3.4. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. The U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. The U.K.
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Willamette Valley Wine*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Grade Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. A Blooming Hill Vineyard and Winery
13.3. Chateau Niagara Winery
13.4. ALDI Inc.
13.5. House of Saka
13.6. Koi Zen Cellars
13.7. LGI Wines
13.8. Auscraft Wine
13.9. CRFT Wines
13.10. Clover Hill Wines
13.11. Scotch Church Road Vineyard
13.12. Treasury Wine Estate
13.13. Castle Group
13.14. Accolade Wines
13.15. E. & J. Gallo Winery
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
The global craft wine market reached US$ 38.28billion in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ 52.39 billion by 2030. The market is expected to exhibit a CAGR of 4.0% during the forecast period (2023-2030).
An increase in consumer inclination towards healthy and quality drinks such as craft wine is expected to drive the craft wine market growth over the forecast period. Rising consumer demand for low-acidic wine and the presence of antioxidants, which is helpful for brain health are other factors that drive the market growth.
Market Dynamics
Health benefits of craft wine boosts the market growth
According to the American Heart Association (AHA), craft wine is good for the hair and skin. It helps to maintain a healthy body weight and helps in blood formation. The skin of the red grapes contain tannins, which helps in reducing bad cholesterol and helps in increasing good cholesterol level, which is beneficial for healthy blood vessels. The consumption of craft wine helps to prevent heart diseases, as it includes resveratrol. Resveratrol has antioxidant and anti-inflammatory properties to protect against diseases like cancer, diabetes, and Alzheimer's disease.
Rising consumption of craft wine, globally
According to the Wine market outlook, the global wine consumption is expected to reach 22.6 million metric by 2026. The consumption of wine has increased more than that of whiskey and beer. According to International Wines And Spirit (IWSR), a global database records, in some countries such as Germany, Sweden, and the U.K., wine consumption surged in 2022. some countries like Portugal, Italy, and France had the highest per capita consumption of wine at over 35 liters per person per year.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 pandemic has had a significant impact on the craft wine industry, with several challenges faced by small wineries and vineyards. COVID-19 pandemic has resulted in reduced sales and revenue for small wineries and vineyards. This is due to a combination of factors, including the closure of tasting rooms, decreased tourism, and reduced capacity at restaurants and bars.
The pandemic has also affected shipping and logistics, leading to delays and increased transportation costs for wineries. The pandemic has affected the entire supply chain, including access to raw materials like grapes, packaging materials, and equipment. The pandemic has also resulted in increased costs for small wineries and vineyards. This includes additional expenses related to sanitization, safety protocols, and packaging materials. These factors hamper the growth of craft wine market during Covid 19 pandemic.
Ukraine-Russia War
The Russia-Ukraine war negatively impacted the global sales and production of the wine industry. Inflation impacts every aspect of the wine business including corcks, bottles, labels, barrels, packaging, pallets, and machineries. In 2021, Spain exported wine worth 24.2 million euros to Russia and wine worth 16.2 million euros to Ukraine but in 2022, wine export stopped due to the Russia-Ukraine war. Wine industry is suffering from energy crisis and higher inflation problems.
Artificial Intelligence Impact Analysis
On June 20, 2022, through new updates to IoT Tech & AI algorithms for improved accuracy and predictability, winely, an exocule company announced a historic breakthrough in fermentation analysis for large wine tanks. Advances in automation and robotics technology could potentially improve efficiency and reduce labor costs for wineries. This could enable small wineries to improve their operations without having to hire additional staff. The increasing use of mobile and remote technologies could offer opportunities for wineries to reach new markets and connect with consumers in different locations. In addition to the comprehensive, real-time data analysis and visualization for which Winely products are renowned, this new upgrade provides both new and current Winely sensors with increased pressure capabilities that enable them to survive the enormous pressure of even the most extreme tank conditions.
Segment Analysis
The global craft wine market is segmented into type, flavor, packaging, distribution channel and region.
An increasing demand for naturally fermented wines
On the basis of type, the craft wine market is segmented into sparkling wine, still wine, and others.
Still wines are produced through the natural fermentation of grapes. Still wine has different flavors such as red wine, white wine, and rosé. Still wine is a type of table wine that is produced by using a vinification method that leaves it free from carbon dioxide, sparkling, or effervescent. The skin of the grapes is separated either before or after fermentation. The alcohol content of the wine ranges from 10-14%.
Geographical Analysis
Increase in the consumption of craft wine in the Asia Pacific region
On the basis of region, the global craft wine market is segmented into North America, South America, Europe, Asia-Pacific, Middle-east and Africa.
The Asia Pacific craft wine market is expected to witness the highest growth rate during the forecast period. According to the Wine Australia report, wine consumption in the Asia Pacific region is over 1/5 of global consumption of wine. India is the fastest growing country in wine consumption with a growth rate of approximately 7%. Global companies are investing in the region to increase the import of the craft wine from countries like India and China, which is further expected to increase the craft wine consumption in the Asia Pacific region during the forecast period.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Willamette Valley Wine, A Blooming Hill Vineyard and Winery, Chateau Niagara Winery, ALDI Inc., House of Saka, Koi Zen Cellars, LGI Wines, Auscraft Wine, CRFT Wines, Clover Hill Wines, Scotch Church Road Vineyard, Treasury Wine Estate, Castle Group, Accolade Wines, and E. & J. Gallo Winery.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global craft wine market segmentation based on type, flavor, packaging, distribution channel and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of craft wine market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global craft wine market report would provide approximately 75 tables, 69 figures and 195 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Flavor
3.3. Snippet by Packaging
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Sparkling Wine*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Still Wine
7.4. Others
8. By Flavor
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Flavor
8.2. White Wine*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Red Wine
8.4. Others
9. By Packaging
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Packaging
9.2. Glass Bottles*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Plastic Bottles
9.4. Cans
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
10.2. On-trade*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Off-trade
10.3.1. Supermarkets/Hypermarkets
10.3.2. Specialty Stores
10.3.3. Online Retailers
10.3.4. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. The U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. The U.K.
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Willamette Valley Wine*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Grade Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. A Blooming Hill Vineyard and Winery
13.3. Chateau Niagara Winery
13.4. ALDI Inc.
13.5. House of Saka
13.6. Koi Zen Cellars
13.7. LGI Wines
13.8. Auscraft Wine
13.9. CRFT Wines
13.10. Clover Hill Wines
13.11. Scotch Church Road Vineyard
13.12. Treasury Wine Estate
13.13. Castle Group
13.14. Accolade Wines
13.15. E. & J. Gallo Winery
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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2024/11/22 10:26

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