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胸腺がんの世界市場 - 2023-2030


Global Thymus Cancer Market - 2023-2030

市場概要 世界の胸腺がん市場は、2022年に4億6,140万米ドルに達し、2030年には7億250万米ドルに達すると予測されている。胸腺癌市場は、予測期間(2023-2030年)に5.5%のCAGRを示すと予測されている。主要企業は... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2023年5月15日 US$4,350
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サマリー

市場概要
世界の胸腺がん市場は、2022年に4億6,140万米ドルに達し、2030年には7億250万米ドルに達すると予測されている。胸腺癌市場は、予測期間(2023-2030年)に5.5%のCAGRを示すと予測されている。主要企業は、胸腺癌市場で強力な競争相手として際立つために、提携、合併、買収、製品承認、地域拡大などの戦略を採用している。
例えば、2023年1月17日、ステージIB(T2a 4cm)、ステージII、またはステージIIIAの非小細胞肺がんの成人患者を対象に、メルク社の抗PD-1薬KEYTRUDAが、外科的切除およびプラチナ製剤ベースの化学療法(NSCLC)後の術後補助療法の単剤薬として米国食品医薬品局(FDA)から承認された。
胸腺がんは、胸腺に悪性(がん)細胞ができる疾患である。胸腺腫、胸腺癌、胸腺神経内分泌腫瘍(TNET)は胸腺上皮腫瘍(TET)とも呼ばれ、胸腺の外表面を覆う細胞にできるまれな癌の一種です。市場開発の増加、胸腺がんの症例の増加、研究活動の増加は、予測期間にわたって世界の胸腺がん市場の成長を促進すると予想される要因の一部である。
市場ダイナミクス
胸腺癌の症例増加が胸腺癌市場の成長を促進
胸腺がんの有病率の増加は、市場成長を後押しすると予想される。例えば、Cancer Research UKによると、胸腺がんはまれである。英国では、毎年約345人が胸腺がんと診断されている。これには胸腺腫と胸腺癌が含まれる。
しかし、正確な数は分かっておらず、コンピューター断層撮影検査で発見できる推定数よりも多い可能性がある。胸腺腫および胸腺がんは通常40~60歳の人に発生するが、ほとんどどの年齢でも発生する可能性がある。したがって、高齢者人口の増加は胸腺がんの有病率に寄与すると考えられる。
成長する研究活動が市場に成長機会をもたらす
胸腺がんの新たな治療法を開発するために追求できるアプローチがいくつかあり、胸腺がん市場に今後数年間の有利な成長機会をもたらしている。例えば、研究者らは免疫系の力を利用してがん細胞を標的にして破壊する免疫療法の使用を模索している。その他の潜在的なアプローチとしては、胸腺がんの発生と進行に関与する特定の分子経路に焦点を当てた標的療法がある。
COVID-19影響分析
COVID-19の分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオが含まれ、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトル(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需要と供給の変化)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。
ロシア・ウクライナ紛争分析
ロシアとウクライナの紛争は、世界の胸腺がん市場にほとんど影響を与えないと推定される。これは、この地域に主要な市場プレーヤーがいないことと、この疾患の有病率が全体的に低いことによる。それでも、戦争はこの地域で行われる研究活動を鈍らせており、これは世界の胸腺がん市場にわずかな影響を与えると予想される。
世界不況の影響分析
医療機関が過去の不況時に解雇や雇用凍結を考えたように、医療業界は不況と完全に無縁ではない。とはいえ、この業界はその本質的な性質上、他の分野よりはうまく対処している。不況は研究投資の減少につながり、過去数年の市場成長にマイナスの影響を与えている。
人工知能の影響分析
様々な癌におけるAIの応用は不均衡であり、縦隔腫瘍には十分な注意が払われておらず、大きなギャップと将来の発展の可能性を示している。例えば、汕頭中央病院放射線科の研究者は、機械学習ベースのCT画像は、異なる組織学的分類、さらには浸潤レベルの予測において有意な値を示したと結論付けている。このように、人工知能は今後数年間、世界の胸腺がん市場にプラスの影響を与えると推定される。
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セグメント分析
世界の胸腺がん市場は、がんの種類、治療法、エンドユーザー、地域に基づいてセグメント化される。
外科的治療セグメントは、2030年までに市場全体の39.3%を占めると推定される。
腫瘍の外科的切除は、胸腺がんの主な治療法である。胸の中心を切開し、胸骨を裂くことで、外科医が胸腺に完全にアクセスできるようにする。がんの程度に応じて、腫瘍を摘出し、胸腺全体を摘出する(胸腺摘出術と呼ばれる)か、腫瘍が広がっている近くの臓器の一部を摘出する。さらに、臨床研究活動の高まりが、予測期間における外科治療セグメントの成長を後押ししている。
例えば、ClinicalTrials.comによると、2022年に上海中山病院は、正岡古賀I-II胸腺腫に対する剣状突起下アプローチ胸腔鏡下胸腺摘出術と外側肋間アプローチ胸腔鏡下胸腺摘出術の安全性と周術期成績を比較する介入研究を完了した。
地理的分析
予測期間中、欧州は世界の胸腺がん市場で2番目に大きなシェアを占めると推定される。
この地域における胸腺がんとの闘いにおけるイニシアチブと資金の増加は、欧州の胸腺がん市場の成長を後押ししており、2030年までに世界の胸腺がん市場の約26.2%を占めると推定されている。例えば、胸腺がん患者、その介護者、家族や友人によって設立された登録慈善団体ThymicUKは、希少胸腺がんの影響を受ける人々を支援するために、募金活動や助成金から1万ポンドをわずかに超える資金を集めた。
競争状況
同市場における世界の主要企業には、Merck & Co., Inc.、Viatris Inc.、F. Hoffmann-La Roche Ltd.、Elekta AB、Asensus Surgical US, Inc.、Pfizer Inc.、Getwell Pharmaceuticals、Bristol-Myers Squibb Company、Intuitive Surgical、Varian Medical Systems, Inc. (Siemens Healthineers AG)などがある。
レポートを購入する理由
- 製品、用途、地域に基づく世界の胸腺がん市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 胸腺がん市場レベルの多数のデータを全セグメントでまとめたExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品で構成された製品マッピングをエクセルで提供。
世界の胸腺癌市場レポートは、約53の表、54の図、195ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Cancer Type
3.2. Snippet by Treatment
3.3. Snippet by End User
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increased Market Developments
4.1.1.2. Increasing Research Activities
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Limited Disease Understanding
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Increasing Fundings and Investments
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Unmet Needs
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers’ Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. Russia-Ukraine War Analysis
8. Global Recession Analysis
9. Artificial Intelligence Impact Analysis
10. By Cancer Type
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cancer Type
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Cancer Type
10.2. Thymoma
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.2.3. Type A
10.2.4. Type AB
10.2.5. Type B1
10.2.6. Type B2
10.2.7. Type B3
10.3. Thymic carcinoma
10.4. Thymic Neuroendocrine Tumor (TNET)
10.5. Others
11. By Treatment
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Treatment
11.2. Surgery*
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Chemotherapy
11.3.1. Doxorubicin (Adriamycin)
11.3.2. Cisplatin (Platinol)
11.3.3. Carboplatin (Paraplatin)
11.3.4. Others
11.4. Radiation therapy
11.5. Others
12. By End User
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
12.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
12.2. Hospitals*
12.2.1. Introduction
12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
12.3. Cancer Care and Research Centers
12.4. Ambulatory Surgery Centers
12.5. Academics and Research Institutes
13. By Region
13.1. Introduction
13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
13.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
13.2. North America
13.2.1. Introduction
13.2.2. Key Region-Specific Dynamics
13.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cancer Type
13.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment
13.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
13.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.2.6.1. The U.S.
13.2.6.2. Canada
13.2.6.3. Mexico
13.3. Europe
13.3.1. Introduction
13.3.2. Key Region-Specific Dynamics
13.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cancer Type
13.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment
13.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
13.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.3.6.1. Germany
13.3.6.2. The U.K.
13.3.6.3. France
13.3.6.4. Italy
13.3.6.5. Spain
13.3.6.6. Rest of Europe
13.4. South America
13.4.1. Introduction
13.4.2. Key Region-Specific Dynamics
13.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cancer Type
13.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment
13.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
13.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.4.6.1. Brazil
13.4.6.2. Argentina
13.4.6.3. Rest of South America
13.5. Asia-Pacific
13.5.1. Introduction
13.5.2. Key Region-Specific Dynamics
13.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cancer Type
13.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment
13.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
13.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.5.6.1. China
13.5.6.2. India
13.5.6.3. Japan
13.5.6.4. Australia
13.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
13.6. Middle East and Africa
13.6.1. Introduction
13.6.2. Key Region-Specific Dynamics
13.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cancer Type
13.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment
13.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
14. Competitive Landscape
14.1. Competitive Scenario
14.2. Market Share Analysis
14.3. Mergers and Acquisitions Analysis
15. Company Profiles
15.1. Merck & Co., Inc.*
15.1.1. Company Overview
15.1.2. Product Portfolio and Description
15.1.3. Financial Overview
15.1.4. Key Developments
15.2. Viatris Inc.
15.3. F. Hoffmann-La Roche Ltd
15.4. Elekta AB
15.5. Asensus Surgical US, Inc.
15.6. Pfizer Inc.
15.7. Getwell Pharmaceuticals
15.8. Bristol-Myers Squibb Company
15.9. Intuitive Surgical
15.10. Varian Medical Systems, Inc. (Siemens Healthineers AG)
LIST NOT EXHAUSTIVE
16. Appendix
16.1. About Us and Services
16.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
The global thymus cancer market reached US$ 461.4 million in 2022 and is projected to witness to reach up to US$ 702.5 million by 2030. The thymus cancer market is expected to exhibit a CAGR of 5.5% during the forecast period (2023-2030). The key players are adopting strategies such as partnerships, mergers, acquisitions, product approvals, and regional expansion to stand out as strong competitors in the thymus cancer market.
For instance, on January 17, 2023, for adult patients with stage IB (T2a 4 cm), stage II, or stage IIIA non-small cell lung cancer, Merck's anti-PD-1 medication, KEYTRUDA, was approved by the U.S. Food and Drug Administration (FDA) as a single agent for adjuvant treatment after surgical resection and platinum-based chemotherapy (NSCLC).
Thymus cancer is a disease in which malignant (cancer) cells form in the thymus. Thymoma, Thymic Carcinoma, and Thymic Neuroendocrine Tumor (TNET) also called thymic epithelial tumors (TETs), are types of rare cancers that can form in the cells covering the thymus’s outside surface. The increasing market developments, growing cases of thymus cancer, and increasing research activities are some of the factors that are expected to drive the global thymus cancer market growth over the forecast period.
Market Dynamics
The increasing cases of thymus cancer are driving the thymus cancer market growth
The increasing prevalence of thymus cancer is expected to boost the market growth. For instance, according to Cancer Research UK, thymus gland cancer is rare. In the U.K., around 345 people are diagnosed with thymus cancer each year. This includes thymoma and thymic carcinoma.
However, the exact number is not known and may be higher than the estimated number that can be detected using computed tomography scans. Thymoma and thymic carcinoma usually occurs in people between the ages of 40 and 60 but can occur at almost any age. Thus, the rising older population is likely to contribute to thymus cancer prevalence.
The growing research activities provide the market with growth opportunities
There are several approaches that could be pursued to develop new treatments for thymus cancer presenting the thymus cancer market with lucrative growth opportunities in the forthcoming years. For example, researchers are exploring the use of immunotherapies, which harness the power of the immune system to target and destroy cancer cells. Other potential approaches include targeted therapies that focus on specific molecular pathways involved in the development and progression of thymus cancer.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 analysis includes Pre-COVID Scenario, COVID Scenario, and Post-COVID Scenario along with pricing dynamics (including pricing change during and post-pandemic comparing it to pre-COVID scenarios), demand-supply spectrum (shift in demand and supply owing to trading restrictions, lockdown, and subsequent issues), government initiatives (initiatives to revive market, sector or industry by government bodies) and manufacturers strategic initiatives (what manufacturers did to mitigate the COVID issues will be covered here).
Russia-Ukraine Conflict Analysis
The Russia-Ukraine war is estimated to have nearly negligible impact on the global thymus cancer market, owing to the absence of key market players in this region and the overall low prevalence of the condition. Still, the war has slowed the research activities carried out in this region, which is expected to have the slightest impact on the global thymus cancer market.
Global Recession Impact Analysis
The healthcare industry is not completely immune to recession, as healthcare institutions thought firings and employing freezes during past financial downturns. That stated, the industry does cope finer than other sectors because of its essential nature. The recession has led to a decrease in research investments which has negatively impacted the market growth in the past few years.
Artificial Intelligence Impact Analysis
The application of AI in different cancers is disproportionate, and enough attention has not been paid to mediastinal tumors, showing a huge gap and potential for future development. For instance, the researchers from the Department of Radiology, Shantou Central Hospital concluded that the machine learning-based CT image had significant values in the prediction of different histological classifications and even invasion levels from their investigation. Thus, artificial intelligence is estimated to positively impact the global thymus cancer market in the upcoming years.
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Segment Analysis
The global thymus cancer market is segmented based on cancer type, treatment, end users, and region.
The surgical treatment segment is estimated to hold 39.3% of the total market by 2030
Surgical removal of the tumor is the primary form of treatment for thymus cancer. An incision is made in the center of the chest and the sternum (chest bone) is split, allowing the surgeon full access to the thymus gland. Depending on the extent of cancer, the tumor is removed and the entire thymus gland is removed (a procedure called a thymectomy), and/or parts of nearby organs where the tumor has spread. Moreover, the rising clinical research activities are boosting the surgery treatment segment growth in the forecast period.
For instance, in 2022, according to ClinicalTrials.com., Shanghai Zhongshan Hospital completed an interventional study comparing the safety and perioperative outcomes of the subxiphoid approach versus lateral intercostal approach thoracoscopic thymectomy for Masaoka-Koga I-II Thymoma.
Geographical Analysis
Europe is estimated to hold the second-largest share of the global thymus cancer market during the forecast period
The increasing initiatives and funding in the fight against thymus cancer in this region are boosting the European thymus cancer market growth and are estimated to hold around 26.2% of the global thymus cancer market by 2030. For instance, ThymicUK, a registered charity established by patients with thymic cancers, their carers, and families and friends, raised slightly more than £10,000 from fundraisers and grants to support those impacted by rare thymic cancers.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Merck & Co., Inc., Viatris Inc., F. Hoffmann-La Roche Ltd, Elekta AB, Asensus Surgical US, Inc., Pfizer Inc., Getwell Pharmaceuticals, Bristol-Myers Squibb Company, Intuitive Surgical and Varian Medical Systems, Inc. (Siemens Healthineers AG) among others.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global thymus cancer market segmentation based on product, application, and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of thymus cancer market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global thymus cancer market report would provide approximately 53 tables, 54 figures, and 195 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Cancer Type
3.2. Snippet by Treatment
3.3. Snippet by End User
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increased Market Developments
4.1.1.2. Increasing Research Activities
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Limited Disease Understanding
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Increasing Fundings and Investments
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Unmet Needs
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers’ Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. Russia-Ukraine War Analysis
8. Global Recession Analysis
9. Artificial Intelligence Impact Analysis
10. By Cancer Type
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cancer Type
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Cancer Type
10.2. Thymoma
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.2.3. Type A
10.2.4. Type AB
10.2.5. Type B1
10.2.6. Type B2
10.2.7. Type B3
10.3. Thymic carcinoma
10.4. Thymic Neuroendocrine Tumor (TNET)
10.5. Others
11. By Treatment
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Treatment
11.2. Surgery*
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Chemotherapy
11.3.1. Doxorubicin (Adriamycin)
11.3.2. Cisplatin (Platinol)
11.3.3. Carboplatin (Paraplatin)
11.3.4. Others
11.4. Radiation therapy
11.5. Others
12. By End User
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
12.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
12.2. Hospitals*
12.2.1. Introduction
12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
12.3. Cancer Care and Research Centers
12.4. Ambulatory Surgery Centers
12.5. Academics and Research Institutes
13. By Region
13.1. Introduction
13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
13.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
13.2. North America
13.2.1. Introduction
13.2.2. Key Region-Specific Dynamics
13.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cancer Type
13.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment
13.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
13.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.2.6.1. The U.S.
13.2.6.2. Canada
13.2.6.3. Mexico
13.3. Europe
13.3.1. Introduction
13.3.2. Key Region-Specific Dynamics
13.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cancer Type
13.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment
13.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
13.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.3.6.1. Germany
13.3.6.2. The U.K.
13.3.6.3. France
13.3.6.4. Italy
13.3.6.5. Spain
13.3.6.6. Rest of Europe
13.4. South America
13.4.1. Introduction
13.4.2. Key Region-Specific Dynamics
13.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cancer Type
13.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment
13.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
13.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.4.6.1. Brazil
13.4.6.2. Argentina
13.4.6.3. Rest of South America
13.5. Asia-Pacific
13.5.1. Introduction
13.5.2. Key Region-Specific Dynamics
13.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cancer Type
13.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment
13.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
13.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.5.6.1. China
13.5.6.2. India
13.5.6.3. Japan
13.5.6.4. Australia
13.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
13.6. Middle East and Africa
13.6.1. Introduction
13.6.2. Key Region-Specific Dynamics
13.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cancer Type
13.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment
13.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
14. Competitive Landscape
14.1. Competitive Scenario
14.2. Market Share Analysis
14.3. Mergers and Acquisitions Analysis
15. Company Profiles
15.1. Merck & Co., Inc.*
15.1.1. Company Overview
15.1.2. Product Portfolio and Description
15.1.3. Financial Overview
15.1.4. Key Developments
15.2. Viatris Inc.
15.3. F. Hoffmann-La Roche Ltd
15.4. Elekta AB
15.5. Asensus Surgical US, Inc.
15.6. Pfizer Inc.
15.7. Getwell Pharmaceuticals
15.8. Bristol-Myers Squibb Company
15.9. Intuitive Surgical
15.10. Varian Medical Systems, Inc. (Siemens Healthineers AG)
LIST NOT EXHAUSTIVE
16. Appendix
16.1. About Us and Services
16.2. Contact Us

 

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3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/09/30 10:25

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