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欧州卵巣がん市場 - 2023-2030


Europe Ovarian Cancer Market - 2023-2030

市場概要 欧州の卵巣癌の市場規模は、2022年にXX億米ドルと評価され、予測期間中(2023-2030年)にXX%のCAGRで成長し、XX億米ドルに達すると予測されている。 卵巣癌は致命的な婦人科癌であり、世界で7番目に女... もっと見る

 

 

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2023年2月14日 US$3,750
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サマリー

市場概要
欧州の卵巣癌の市場規模は、2022年にXX億米ドルと評価され、予測期間中(2023-2030年)にXX%のCAGRで成長し、XX億米ドルに達すると予測されている。
卵巣癌は致命的な婦人科癌であり、世界で7番目に女性に多い癌である。卵巣がんに罹患する女性のほとんどは進行期で診断され、治療が最も困難な時期である。卵巣がんの治療には通常、化学療法と手術が用いられる。
市場ダイナミクス
欧州の卵巣がん診断薬・治療薬市場を牽引する主な要因は、高齢女性人口の増加、卵巣がん症例の増加、卵巣がん治療のための併用療法の増加である。
卵巣がん症例の増加と新製品の承認が欧州市場の成長を牽引すると予測されている。
研究者らは、2022年にはEU諸国で約26,500人の女性が卵巣がんで死亡し、英国では4,000人以上が死亡すると推定している。人口の年齢分散の違いを修正した後、犠牲者の年齢標準化率は、EUと英国でそれぞれ10万人当たり4.32人と4.57人であった。さらに、卵巣がんの罹患率は55歳から64歳の女性で高くなっている。また、2021年5月にOCRAが発表した論文によると、卵巣がんと診断された症例の3分の2以上が55歳以上である。卵巣癌の主な徴候は、腹部膨満感、骨盤痛、腹痛、食事困難、排尿症状である。2022年2月に発表されたNCBIの論文によると、卵巣がんはヨーロッパでは女性で5番目に多いがんである。さらに、2020年のGLOBOCANの推計によると、ヨーロッパでは2020年に約74,592人の卵巣がん患者が新たに登録される。がん患者数の増加に伴い、有効な治療法に対する要求も高まっている。
さらに、欧州の製品認可が予測期間中の市場成長に寄与すると予想される。例えば、2022年5月、アイネクス・イノベーティブは、卵巣嚢腫のがんを検出するためのOvaCis Rapid TestのCE-IVD認証を取得した。このため、欧州では女性の高齢化に伴い卵巣癌の症例が増加しており、製品承認も増加していることから、予測期間中の市場の牽引役となると推定される。
欧州では、慢性卵巣癌の治療費が高いことが、欧州卵巣癌市場の成長を抑制している。
しかし、欧州における卵巣がん治療費の高さは、予測期間における市場成長の妨げとなっている。例えば、ポーランドの診療所における卵巣がん治療の価格は、腹腔鏡下子宮摘出術で3,800ユーロからとなっている。
COVID-19の影響。
COVID-19のパンデミックは、世界中の婦人科がんサービスとケア経路の大幅な再構成をもたらし、作業方法の転換をもたらした。サービスでは、資源/能力およびスタッフの減少にもかかわらずケアを提供しながら、脆弱な患者を感染から守るために適応しなければならなかった。国際的な婦人科癌コミュニティは、修正された臨床治療ガイドラインを導入した。遠隔地勤務、通院回数の削減、定期的なCOVID検査、COVIDフリーの手術エリア/ハブの使用により、複雑ながん治療を継続的かつ安全に提供することが可能となり、がん治療の優先順位が確立され、集学的腫瘍委員会による意思決定の指針となった。最初のピーク時には約230万件のがん手術が延期またはキャンセルされ、多くの患者ががんの進行やCOVID感染に対する大きな不安や懸念を訴えた。COVIDの臨床試験が優先されたものの、他のがん臨床試験や研究活動へのリクルートは大幅に減少した。その結果生じたプロトコールの逸脱が転帰に及ぼす影響については、まだ確立されていない。回復期には、医療サービスは、将来の感染急増に対処するための能力と柔軟性を維持し、治療が変更されたり遅れたりした患者の大きな滞留に対処し、検診と予防サービスを救済しなければならない。
セグメント分析
予測期間中(2022-2029年)、卵巣がん市場では上皮性卵巣がんがより大きなシェアを占めると予想される。
上皮性卵巣がんは2021年の世界市場を支配した。上皮性がんは卵巣がんの中で最も一般的なタイプであるため、予測期間(2022~2029年)を通じて同様の傾向を示すと予想される。多数の臨床研究が進行中である。例えば、Cancer Research UKによると、卵巣の腫瘍100のうち約90(90%)が上皮性であり、ClinicalTrails.ClinicalTrails.Govによれば、上皮性卵巣癌を対象とした200以上の介入試験が進行中である。その一例として、再発卵巣癌の治療に対する第III相無作為化試験HIPEC(温熱腹腔内化学療法)、p53変異上皮性卵巣癌で早期再発(3ヵ月未満)または標準的な一次治療で進行した患者を対象としたカルボプラチンとWee-1阻害剤MK-1775を併用した第II相薬理試験再発の進行上皮性卵巣がん患者を対象としたベバシズマブ、オラパリブ、デュルバルマブ(MEDI 4736)併用療法の安全性と有効性を評価するGINECO第II相試験、プラチナ製剤抵抗性で葉酸受容体αが高発現している進行高悪性度上皮性卵巣がん、原発性腹膜がん、卵管がんを対象としたミルベツキシマブ・ソラブタンシンの第3相単群試験などである。このように、上皮性卵巣がんに関する研究や上皮性がんの症例が増加していることから、予測期間を通じて、欧州卵巣がん市場では上皮性卵巣がんが優位を占めています。
地理的分析
英国が欧州卵巣がん市場を支配すると予想される。
英国は、同国で登録された卵巣がん症例数が多いことから、予測期間中に大幅な成長が見込まれます。さらに、同国では多くの臨床試験が実施されている。GLOBOCAN 2020が公表したデータによると、2020年の英国における卵巣がん罹患数は約6,065例であった。さらに、英国における卵巣診断の進化が市場の拡大に寄与すると予想されている。例えば、2022年5月、マンチェスター大学、バーミンガム大学、エクセター大学は、血液中に含まれるヒト精巣上体タンパク質4(HE4)が卵巣がんをより正確に判定するのに役立ち、他の女性を生検や身体検査といった不必要で侵襲的な処置から救うことができるかどうかを調べる研究を実施した。このような開発は、英国における予測期間中の市場成長に貢献すると予想される。
さらに、米国では卵巣がん治療薬が入手可能であることも、市場の成長を後押しすると予測される。例えば、2021年1月には、Tesaro社が販売するZejulaが進行卵巣癌の維持療法として英国で使用可能となった。このように、上記の要因は、英国の予測期間中に市場の成長を促進すると予想される。
競合他社の状況
欧州卵巣がん市場で事業を展開する主要企業は、アストラゼネカ、ベーリンガーインゲルハイム、ブリストル・マイヤーズ・スクイブ・カンパニー、イーライリリー・アンド・カンパニー、F.ホフマン・ラ・ロシュ、グラクソ・スミスクラインPLC、ジョンソン・エンド・ジョンソン、アムジェン、アムニール・ファーマシューティカルズ、シーメンス・ヘルティニアスAGなどである。主要プレイヤーは、製品の発売、M&A、パートナーシップ、コラボレーションなどの様々な戦略を採用しており、欧州の卵巣癌市場の成長に貢献しています。例えば
アムジェン社
概要
アムジェン社は、重篤な疾患の治療薬の発見、開発、製造、販売を行う独立系バイオテクノロジー医薬品企業である。アムジェン社は、ヒトの治療薬に特化し、細胞生物学と分子生物学の進歩に基づいた新薬を開発している。
製品ポートフォリオ
同社のポートフォリオにはトレバナニブ(AMG 386)TRINOVA-1がある。
本レポートでは、約40以上の市場データ表、45以上の図表、200ページ(概算)規模の欧州卵巣癌に関する情報を提供しています。

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目次

Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Market Definition and Overview
3. Executive Summary
4. Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. The Growing cases of Ovarian Cancer
4.1.1.2. Market Developments
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Cost
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturer’s Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Epithelial Ovarian Cancer
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2029 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Germ Cell Ovarian Cancer
7.4. Stromal Cell Ovarian Cancer
7.5. Small Cell Ovarian Cancer
8. By Modality
8.1. Modality
8.2. Introduction
8.2.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Modality
8.2.2. Market Attractiveness Index, By Modality
8.2.3. Targeted Therapy*
8.2.4. Introduction
8.2.5. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2029 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.2.6. Surgery
8.2.7. Chemotherapy
8.2.8. Immunotherapy
8.2.9. Others
8.3. By Diagnosis Type
8.4. Introduction
8.4.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diagnosis Type
8.4.2. Market Attractiveness Index, By Diagnosis Type
8.4.3. Blood Tests
8.4.3.1. Introduction
8.4.3.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2029 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.4.4. Imaging Tests
8.4.5. Laparoscopy
8.4.6. Colonoscopy
9. By End User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
9.2. Hospitals and Clinics
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2029 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
9.3. Diagnostic Centers
9.4. ASCs
9.5. Cancer Research Centers
9.6. Homecare Setting
10. By Country
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2029 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2021-2029, By Country
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Country
10.2. Germany
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Country-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Modality
10.2.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.3. U.K.
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Country-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Modality
10.3.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.4. France
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Country-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Modality
10.4.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.5. Italy
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Country-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Modality
10.5.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.6. Spain
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Country-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Modality
10.6.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.7. Rest of Europe
10.7.1. Introduction
10.7.2. Key Country-Specific Dynamics
10.7.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.7.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Modality
10.7.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11. Competitive Landscape
11.1. Key Developments and Strategies
11.2. Company Share Analysis
11.3. Product Benchmarking
12. Company Profiles
12.1. Amgen Inc.
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. AstraZeneca
12.3. Boehringer Ingelheim
12.4. Bristol Myers Squibb Company
12.5. Eli Lilly and Company
12.6. F. Hoffman-La Roche Ltd
12.7. GlaxoSmithKline PLC
12.8. Johnson and Johnson
12.9. Amneal Pharmaceuticals
12.10. Siemens Healthineers AG
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. DataM
13.1. Appendix
13.2. About Us and Services
13.3. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
The Europe ovarian cancer size was valued at US$ XX billion in 2022 and is estimated to reach US$ XX billion, growing at a CAGR of XX% during the forecast period (2023-2030).
Ovarian cancer is a deadly gynecological cancer and is the seventh most common cancer in women globally. Most women with ovarian cancer are diagnosed at the advanced stage, which is the most challenging to treat. Chemotherapy and Surgery are usually used in the treatment of ovarian cancer.
Market Dynamics
The major factors that drive the European ovarian cancer diagnostics and therapeutics market are the increasing geriatric women population, the rise in ovarian cancer cases, and the increasing use of combination therapies to treat ovarian cancer.
The growing cases of ovarian cancer and new product approvals are predicted to drive Europe’s market growth.
The researchers estimated that about 26,500 women died of ovarian cancer in EU countries in 2022 and over 4,000 in the UK. After modifying for distinctions in age dispersal in the population, the age-standardized rate of casualties was 4.32 and 4.57 women per 100,000 in the EU and UK, respectively. Moreover, the incidence of ovarian cancer is elevated in women aged 55 to 64. Also concerned with the article published by OCRA in May 2021, over two-thirds of ovarian cancer diagnosed cases are 55 years or older. The primary signs of ovarian cancer enclose bloating, pelvic and abdominal pain, difficulty eating, and urinary manifestations. According to NCBI's article published in February 2022, ovarian cancer is the fifth most ordinary cancer in Europe for females. Additionally, according to the GLOBOCAN estimates for 2020, Europe registered around 74,592 new ovarian cancer cases in 2020. With the growing load of cancer, there is an increased requirement for efficacious treatment.
In addition, European product authorizations are anticipated to contribute to market growth during the forecast period. For example, in May 2022, INEX Innovative obtained CE-IVD certification for its OvaCis Rapid Test for detecting cancer in ovarian cysts. Therefore, the growing cases of ovarian cancer among aging females in Europe and rising product approvals are estimated to drive the market in the forecast period.
The high cost of chronic ovarian cancer treatment in Europe is restraining the Europe Ovarian Cancer market growth.
However, the high cost of ovarian cancer treatment in Europe is hampering the market growth in the forecast period. For instance, the price of ovarian cancer treatment in Poland Laparoscopic hysterectomy in Polish clinics starts at 3,800 euros.
COVID-19 Impact.
The COVID-19 pandemic resulted in the significant reconfiguration of gynecologic cancer services and care pathways across the globe, with a transformation of working practices. Services had to adapt to protect vulnerable patients from infection while providing care despite reduced resources/capacity and staffing. The international gynecologic cancer community introduced modified clinical care guidelines. Remote working, reduced hospital visiting, routine COVID-testing, and use of COVID-free surgical areas/hubs enabled the ongoing and safe delivery of complex cancer care, with priority levels for cancer treatments established to guide decision-making by multidisciplinary tumor boards. Some 2.3 million cancer surgeries were delayed or canceled during the first peak, with many patients reporting significant anxiety/concern for cancer progression and COVID infection. Although COVID trials were prioritized, recruitment to other cancer trials/research activity was significantly reduced. The impact of resultant protocol deviations on outcomes remains to be established. During the recovery, healthcare services must maintain capacity and flexibility to manage future surges of infection, address the large backlog of patients with altered or delayed treatments, and salvage screening and prevention services.
Segment Analysis
Epithelial ovarian cancer is expected to have a greater grasp of the Ovarian Cancer market during the forecast period (2022-2029)
Epithelial ovarian cancer dominated the global market in 2021. It is expected to show a similar trend throughout the forecast period (2022-2029), as epithelial cancer is the most common type of ovarian cancer. A large number of clinical research is ongoing. For instance, according to Cancer Research UK, about 90 out of 100 tumors of the ovary (90%) are epithelial, and according to the ClinicalTrails.Gov, over 200 interventional studies are active for epithelial ovarian cancer examples of a few are a phase III Randomized Study Evaluating Hyperthermic Intra-Peritoneal Chemotherapy (HIPEC) for treatment of relapse ovarian cancer, a phase II pharmacological study with Wee-1 inhibitor MK-1775 combined with carboplatin in patients with p53 mutated epithelial ovarian cancer and early relapse (< 3 months) or progression during standard first-line treatment, a GINECO phase II trial for the assessment of safety and the efficacy of the Bevacizumab, Olaparib and Durvalumab (MEDI 4736) combination in patients with advanced epithelial ovarian cancer in relapse, a phase 3, single-arm study of Mirvetuximab Soravtansine in platinum-resistant, advanced high-grade epithelial ovarian, primary peritoneal, or fallopian tube cancers with high folate receptor-alpha expression and many more. Thus, the increasing research on epithelial ovarian cancer and cases of epithelial cancer ensures the dominance of epithelial ovarian cancer over the Europe ovarian cancer market throughout the forecast period.
Geographical Analysis
The U.K is expected to be dominating the Europe ovarian cancer market.
The U.K is anticipated to show substantial growth in the forecast period owing to a high number of ovarian cancer cases registered in the country. Moreover, many clinical trials have been executed in the country. According to data publicized by GLOBOCAN 2020, the incidence of ovarian cancer in the U.K in 2020 was around 6,065 cases. These large incidences of ovarian cancer in the United States are expected to drive the growth of the studied market in the U.K. In addition, the evolution of ovarian diagnostics in the U.K is anticipated to contribute to the expansion of the market. For instance, in May 2022, the Universities of Manchester, Birmingham, and Exeter conducted a study to determine if human epididymis protein 4 (HE4), found in the blood, could assist in determining ovarian cancer more accurately and save other women from unnecessary and often invasive procedures such as biopsies and physical examinations. Such developments are expected to contribute to the market's growth during the forecast period in the U.K.
Furthermore, the availability of ovarian cancer therapeutics in the United States is predicted to push the market's growth. For instance, in January 2021, Zejula, marketed by Tesaro, was available in the U.K as maintenance therapy for advanced ovarian cancer. Thus, the abovementioned factors are expected to drive the market's growth during the U.K's forecast period.
Competitive Landscape
The key players operating in the Europe Ovarian Cancer market are AstraZeneca, Boehringer Ingelheim, Bristol Myers Squibb Company, Eli Lilly and Company, F. Hoffman-La Roche Ltd, GlaxoSmithKline PLC, Johnson and Johnson, Amgen Inc., Amneal Pharmaceuticals, Siemens Healthineers AG, among others. The key players are embracing various strategies such as product launches, mergers & acquisitions, partnerships, and collaborations, contributing to the growth of the Ovarian Cancer market in Europe. For instance,
Amgen Inc.
Overview:
Amgen Inc. is an independent biotechnology medicines company that discovers, develops, manufactures, and markets medicines for grievous illnesses. The Company focuses solely on human therapeutics and innovates novel medicines based on cellular and molecular biology advances.
Product Portfolio:
The company’s portfolio has Trebananib (AMG 386) TRINOVA-1.
The Europe ovarian cancer report would provide access to approximately 40+ market data tables, 45+ figures, and in the range of 200 (approximate) pages.



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Table of Contents

Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Market Definition and Overview
3. Executive Summary
4. Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. The Growing cases of Ovarian Cancer
4.1.1.2. Market Developments
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Cost
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturer’s Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Epithelial Ovarian Cancer
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2029 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Germ Cell Ovarian Cancer
7.4. Stromal Cell Ovarian Cancer
7.5. Small Cell Ovarian Cancer
8. By Modality
8.1. Modality
8.2. Introduction
8.2.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Modality
8.2.2. Market Attractiveness Index, By Modality
8.2.3. Targeted Therapy*
8.2.4. Introduction
8.2.5. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2029 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.2.6. Surgery
8.2.7. Chemotherapy
8.2.8. Immunotherapy
8.2.9. Others
8.3. By Diagnosis Type
8.4. Introduction
8.4.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diagnosis Type
8.4.2. Market Attractiveness Index, By Diagnosis Type
8.4.3. Blood Tests
8.4.3.1. Introduction
8.4.3.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2029 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.4.4. Imaging Tests
8.4.5. Laparoscopy
8.4.6. Colonoscopy
9. By End User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
9.2. Hospitals and Clinics
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2029 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
9.3. Diagnostic Centers
9.4. ASCs
9.5. Cancer Research Centers
9.6. Homecare Setting
10. By Country
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2029 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2021-2029, By Country
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Country
10.2. Germany
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Country-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Modality
10.2.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.3. U.K.
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Country-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Modality
10.3.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.4. France
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Country-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Modality
10.4.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.5. Italy
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Country-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Modality
10.5.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.6. Spain
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Country-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Modality
10.6.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.7. Rest of Europe
10.7.1. Introduction
10.7.2. Key Country-Specific Dynamics
10.7.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.7.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Modality
10.7.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11. Competitive Landscape
11.1. Key Developments and Strategies
11.2. Company Share Analysis
11.3. Product Benchmarking
12. Company Profiles
12.1. Amgen Inc.
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. AstraZeneca
12.3. Boehringer Ingelheim
12.4. Bristol Myers Squibb Company
12.5. Eli Lilly and Company
12.6. F. Hoffman-La Roche Ltd
12.7. GlaxoSmithKline PLC
12.8. Johnson and Johnson
12.9. Amneal Pharmaceuticals
12.10. Siemens Healthineers AG
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. DataM
13.1. Appendix
13.2. About Us and Services
13.3. Contact Us

 

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DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/11/15 10:26

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