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EV用自動車電動モーターの世界市場 - 2023-2030


Global Automotive Electric Motors for EV Market - 2023-2030

市場概要 EV用自動車電動モーターの世界市場は、2022年に666億2990万米ドルに達し、2030年には7,914億4,320万米ドルに達する好成長が予測されている。予測期間中(2023~2030年)の年平均成長率は31.5%と予想さ... もっと見る

 

 

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2023年5月15日 US$4,350
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サマリー

市場概要
EV用自動車電動モーターの世界市場は、2022年に666億2990万米ドルに達し、2030年には7,914億4,320万米ドルに達する好成長が予測されている。予測期間中(2023~2030年)の年平均成長率は31.5%と予想される。
ホンダ、ゼネラルモーターズ、テスラ、フォードなどの大手自動車会社による電気自動車への大規模な投資が、近い将来の電気モーター市場の成長を牽引すると予想される。さらに、モーターメーカーと自動車会社の間のパートナーシップの発展が、研究された市場を世界的に拡大すると予想される。
2022年には、世界のEV用自動車用電気モーターの上位5社が市場全体の62.08%を占め、上位3社は42.77%近くを占める。
また、メーカーは、AC同期モーターとブラシ付き電流励磁の統合など、効率向上のための効率的なユニット生産が求められており、これが電気自動車用モーターの需要を高めている。
自動車メーカーとモーターメーカーの間では、多くの合併や協定が行われている。急速充電、コネクテッド・ビークル、車載バッテリー技術など、高度な自動車システムの採用が加速している。
市場ダイナミクス
エネルギー分野からの需要増加
アジア太平洋地域、特に中国とインドが電力需要増加の大半を占めると予測される。所得と生活水準の上昇により、インドは今や世界第3位のエネルギー消費国となっている。
さらに、自動車の排ガスを規制する政府の厳しい規則や規制は、電気自動車が危険なガスを放出することが少ないため、世界的に市場の成長を高めるだろう。これにより、電気自動車の生産に使用される電気モーターの需要が増加する。
例えばノルウェーは、莫大な購入補助金やその他の優遇措置の結果、世界のEV首都となった。同国では、EVは取得税も25%の付加価値税も免除されている。
EVはまた、通行料金の免除、フェリーの無料乗船、特定の都市での無料駐車など、高速道路での優遇措置も受けている。昨年、純粋な電気自動車は新規登録の20%以上を占めた。
EV用電気モーターの高価格
EV用電気モーターに関連する高価格は、市場成長の大きな障害となっている。バッテリーに使用される原材料と、バッテリー生産に関わる高価なプロセスがその重要な原因である。バッテリーシステムのコストは、バッテリー容量20kWの中型車で1kWhあたり約500ユーロ、合計1万ユーロになる。
エネルギー密度を高めた新しい電池材料や製造技術の改善により、2020年までにコストが大幅に削減される可能性がある。kWhあたりの推定コストは100ユーロから250ユーロである。
製品の価格設定は、どの事業者が電気モーター市場を支配するかを決定する。原材料価格の変動は即座にモーター価格に影響を与える。その結果、出現した価格変動は、市場の他のメーカー/サプライヤーにも共有されなければならない。
COVID-19影響分析
COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオが含まれ、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトル(取引制限、ロックダウン、およびその後の問題による需給の変化)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、業界を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。
セグメント分析
世界のEV用自動車電動モーター市場は、車種、モーター、用途、地域によってセグメント化されている。
持続可能な代替エネルギーへの傾向の高まり
プラグインハイブリッド電気自動車(PHEV)分野がシェア第2位を占めている。PHEVとしても知られるプラグインハイブリッド電気自動車は、ガソリンエンジンまたはディーゼルエンジンに電気駆動装置と、コンセントまたは電気自動車充電ポイントに接続することで補充可能な大容量バッテリーを組み合わせたハイブリッド電気自動車の一形態である。従来のハイブリッド車は、エンジンとバッテリーをすべて燃料またはディーゼルで駆動する。
プラグイン・ハイブリッドでは、ハイブリッド車のガソリン効率と経済性が、バッテリー車や燃料電池車の電気自動車としての実力と組み合わされる。PHEVのなかには、電気のみの航続距離が70マイルを超えるものもあり、通常の走行中に十分なエネルギーを蓄えることができるため、ガソリンの必要性を減らすことができる。通常の自動車に比べて、PHEVはガソリンの使用量が30~60%少なく、所有者にとっては数百ドルの節約になる可能性がある。
地理的分析
EV導入への投資が拡大するアジア太平洋地域と、同地域における主要プレーヤーの存在感
アジア太平洋地域の各国政府は、電気自動車の導入を促進するために税制優遇措置や補助金を提供している。アジアの各国政府の電動化への取り組みはさまざまである。中国、日本、韓国では、電気自動車の導入を促進するための包括的な政策枠組みが構築されている。タイは「2030年EV生産戦略」を策定し、2030年までに国内の自動車生産台数の30%達成を目指している。
インドネシアは2040年と2050年までに、化石燃料を動力源とするバイクの販売を禁止する。日本では、トヨタ、日産、三菱自動車が電気自動車(EV)の早期開発でリードしている。EVはガソリンエンジンの代わりにモーターとバッテリーで駆動する。モーターは多くのメーカーがさまざまな形状で製造している。日産はすでに、環境にやさしく、手頃な価格のファミリーカー(リーフ)の販売を開始している。オイラー・モーターズも、交流モーターの一種である三相誘導モーターを動力源とする電気カルド三輪車を販売している。
中国汽車工業協会(CAAM)のデータによると、中国における新エネルギー車(NEV)の生産・販売台数は、2019年にそれぞれ124万2,000台、120万6,000台、2020年にはそれぞれ136万6,000台、136万7,000台に達する。
競争状況
同市場における主な世界企業には、シーメンスAgカンパニー、ヤサカワ電気、ロバート・ボッシュGmbH、東芝、マグナ・インターナショナル、デンソー、三菱電機、エマソン・エレクトリック、Abb Motors And Mechanical Inc、日立製作所などが含まれる。
レポートを購入する理由
- 車両タイプ、モーター、アプリケーション、地域に基づく世界のEV用自動車電気モーター市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解するため。
- トレンドと共同開発を分析することで、商機を見極めます。
- EV用車載電動モーター市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界のEV用電動モーター市場レポートは、約65の表、55の図、205ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Vehicle Type
3.2. Snippet by Motor
3.3. Snippet by Application
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Rising Demand from the Energy Sector
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. The high price of automotive electric motors for EV
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Developing advanced robotics technology will enhance demand for EV vehicles
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Vehicle Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Vehicle Type
7.2. Pure Electric Vehicles (PEV) *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Hybrid Electric Vehicles (HEV)
7.4. Plug-In Hybrid Electric Vehicles (PHEV)
8. By Motor
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Motor
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Motor
8.2. AC Motor *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. DC Motor
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
9.2. Passenger Vehicles *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Commercial Vehicles
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Motor
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. The U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Motor
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. The U.K.
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Russia
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Motor
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Motor
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Motor
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Siemens Ag Company*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Yasakawa Electric
12.3. Robert Bosch GmbH
12.4. Toshiba Corporation
12.5. Magna International
12.6. Denso Corporation
12.7. Mitsubishi Electric Corporation
12.8. Emerson Electric Co
12.9. Abb Motors And Mechanical Inc
12.10. Hitachi, Ltd
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
The global automotive electric motors for EV market reached US$ 66,629.9 million in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ 791,443.2 million by 2030. The market is expected to exhibit a CAGR of 31.5% during the forecast period (2023-2030).
Massive investments in electric vehicles by major automotive companies, such as Honda, General Motors, Tesla, and Ford are expected to drive the electric motors market growth in the near future. Moreover, the evolving partnerships between motor manufacturers and automotive companies are expected to expand the studied market globally.
The top five global automotive electric motors for EV companies hold 62.08% of the total market in 2022, whereas the top three players account for more nearly 42.77% of the total market.
Manufacturers are also required to produce efficient production of units to improve their efficiency, such as the integration of AC synchronous motors with brushed current excitation, which raises demand for electric vehicle motors.
Many mergers and agreements have taken place between automotive firms and motor manufacturers. It accelerates the adoption of sophisticated car systems such as quick charging, connected vehicle and vehicle battery technology.
Market Dynamics
Rising Demand from the Energy Sector
The Asia-Pacific region, particularly China and India, is predicted to account for the majority of the rise in electricity demand. Due to the rising income and living standards, India is now the world's third-largest energy consumer.
Moreover, severe government rules and regulations governing vehicular emissions will enhance the market growth globally, as electric vehicles release fewer dangerous gases. This will increase the demand for electric motors used in the production of electric vehicles.
Norway, for instance, has become the world's EV capital as a result of huge purchasing subsidies and other incentives. EVs are exempt from both the acquisition tax and the 25% value-added tax in the country.
They also receive preferential highway treatment, such as toll exemptions, free ferry rides and free parking in select cities. Last year, pure electric vehicles accounted for more than 20% of new registrations.
The high price of automotive electric motors for EV
The high price associated with automotive electric motors for EV acts as a major hurdle for the market growth. The raw materials utilized in the battery, as well as the costly processes involved in battery production, are important causes for this. The battery system costs around 500 euros per kWh for a mid-size vehicle with a battery capacity of 20kW, totaling 10,000 euros.
New battery materials with increased energy density as well as improved manufacturing techniques may result in considerably reduced costs by 2020. The estimated cost per kWh ranges from 100 to 250 euros.
The pricing of the product decides which providers dominate the electric motor market. Any changes in the price of raw materials will have an immediate impact on motor prices. As a result, the price changes that emerge must be shared by the market's other manufacturers/suppliers.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 analysis includes Pre-COVID Scenario, COVID Scenario and Post-COVID Scenario along with pricing dynamics (including pricing change during and post-pandemic comparing it with pre-COVID scenarios), demand-supply spectrum (shift in demand and supply owing to trading restrictions, lockdown and subsequent issues), government initiatives (initiatives to revive market, sector or industry by government bodies) and manufacturers strategic initiatives (what manufacturers did to mitigate the COVID issues will be covered here).
Segment Analysis
The global automotive electric motors for EV market is segmented based on vehicle type, motor, application and region.
The growing trend toward sustainable alternative
Plug-in hybrid electric vehicles (PHEV) segment hold the second position in terms of share. A plug-in hybrid electric vehicle, also known as a PHEV, is a form of hybrid electric vehicle that combines a gasoline or diesel engine with an electric drive and a sizable battery that can be refilled by plugging into an electrical outlet or an electric vehicle charging point. Conventional hybrid vehicles have an engine and battery that are powered entirely by fuel or diesel.
The gasoline and financial efficiency of hybrid versions is combined with the all-electric prowess of battery- or fuel-cell-powered cars in plug-in hybrids. Some PHEVs have an electric-only range of more than 70 miles and can store enough energy during normal driving circumstances to reduce their need for gasoline. Compared to normal cars, PHEVs use between 30 and 60 percent less gasoline, which could result in hundreds of dollars in savings for the owner.
Geographical Analysis
Asia-Pacific’s growing investments in the adoption of EVs and the presence of key players in the region
Governments across the Asia-Pacific are offering tax incentives and subsidies to encourage the adoption of electric vehicles. Governments in Asia display varying degrees of commitment to electrification. Comprehensive policy frameworks have been built to facilitate electric vehicle adoption in China, Japan and South Korea. Thailand has established the 2030 EV Production Strategy, which seeks to reach 30% of local vehicle production by 2030.
By 2040 and 2050, respectively, Indonesia will have outlawed the sales of any motorbikes powered by fossil fuels. Companies like Toyota, Nissan and Mitsubishi Motors are leading the way in Japan in the quick development of electric cars (EVs). Instead of a gasoline engine, an EV is propelled by a motor and a battery. The motor is made by many manufacturers in various configurations. Nissan has already started selling Leading, Environmentally Friendly, Affordable, Family Car (LEAF) electric cars. Euler Motors also sells Electric Cardo Three Wheelers, which are powered by three-phase induction motors, a form of AC motor.
According to data provided by the China Association of Automobile Manufacturers (CAAM), the production and sales of new energy vehicles (NEVs) in China reached 1.242 and 1.206 million units, respectively, in 2019 and 1.366 and 1.367 million units, respectively, in 2020.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Siemens Ag Company, Yasakawa Electric, Robert Bosch GmbH, Toshiba Corporation, Magna International, Denso Corporation, Mitsubishi Electric Corporation, Emerson Electric Co, Abb Motors And Mechanical Inc, and Hitachi, Ltd.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global automotive electric motors for EV market segmentation based on vehicle type, motor, application and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of automotive electric motors for EV market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping is available in Excel consisting of key products of all the major players.
The global automotive electric motors for EV market report would provide approximately 65 tables, 55 figures and 205 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Vehicle Type
3.2. Snippet by Motor
3.3. Snippet by Application
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Rising Demand from the Energy Sector
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. The high price of automotive electric motors for EV
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Developing advanced robotics technology will enhance demand for EV vehicles
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Vehicle Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Vehicle Type
7.2. Pure Electric Vehicles (PEV) *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Hybrid Electric Vehicles (HEV)
7.4. Plug-In Hybrid Electric Vehicles (PHEV)
8. By Motor
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Motor
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Motor
8.2. AC Motor *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. DC Motor
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
9.2. Passenger Vehicles *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Commercial Vehicles
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Motor
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. The U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Motor
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. The U.K.
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Russia
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Motor
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Motor
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Motor
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Siemens Ag Company*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Yasakawa Electric
12.3. Robert Bosch GmbH
12.4. Toshiba Corporation
12.5. Magna International
12.6. Denso Corporation
12.7. Mitsubishi Electric Corporation
12.8. Emerson Electric Co
12.9. Abb Motors And Mechanical Inc
12.10. Hitachi, Ltd
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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