世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

世界の一般作物栽培市場 - 2023-2030


Global General Crop Farming Market - 2023-2030

市場概要 食用、飼料用、その他商業用の作物を栽培することを一般作物栽培という。食用作物栽培、飼料作物栽培、繊維作物栽培、油脂作物栽培などが一般作物栽培の一例である。テンサイなど一部の作物は種子から... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年2月14日 US$4,350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

市場概要
食用、飼料用、その他商業用の作物を栽培することを一般作物栽培という。食用作物栽培、飼料作物栽培、繊維作物栽培、油脂作物栽培などが一般作物栽培の一例である。テンサイなど一部の作物は種子から栽培され、砂質ロームから重粘土までの土壌に植えられる。前作を収穫した後、苗床を整えるために深く耕す。有機一般作物栽培、農業、慣行農法が農業プロセスである。食品と飲料、飼料がその用途のひとつである。
個人の健康志向の高まりから、有機食品の需要が高まっている。その結果、全国の農家が有機農法を採用するようになり、市場の見通しは良好だ。さらに、インド政府は既存の農業インフラを改善するためにいくつかの取り組みを行っている。また、輸出を促進するため、農産物の販売や輸送を行う農家への財政支援も行っている。こうした取り組みが市場の成長を後押しすると予測されている。
世界の一般作物栽培市場は、2022年にYY百万米ドルと評価された。予測期間中(2023~2030年)の年平均成長率は9.24%で、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測される。
市場ダイナミクス:人口増加に伴う食用作物への高い需要が市場を牽引
一般的な作物栽培の要因は高度に多様化し、市場志向である。世界の主要作物は、米、小麦、大麦、大豆などの穀物・穀類である。FAOSTATによると、2017年の穀物・穀類生産面積は2,660.4千ヘクタールで、13.1%増加し、2020年には3,062.8千ヘクタールに達する。2020年、世界の農家の農業所得は4.3%増加し、農家が農業投入物に支払う価格は5%上昇した。このような農家所得の減少は、農家が様々な近代的農業技術を使用することを妨げ、一般的な作物栽培に影響を与える可能性がある。さらに、世界的な人口増加が穀物需要を押し上げている。トウモロコシは世界的に主食であり、そのままの形で消費され、甘味料、パン、コーンミールなどの製品に使われる。小麦も主食のひとつで、国内で生産するより輸入したほうが経済的なため、ほとんどが輸入されている。世界的に消費されている主な果物は、リンゴ、ナシ、レイシ、マンゴー、プラム、モモ、アプリコット、グレープフルーツ、パイナップル、アボカド、レモンである。
世界的には、フルーツジュースやジャムなど、フルーツ由来の製品に対する需要の増加が市場を牽引している。また、世界的に有名なワイン産業では、年間150万トン以上のブドウが使用されている。これらの要因は、予測期間において、一般作物栽培市場のドライバーになると予想される。
しかし、生産量の変動が市場の需要を徐々に削いでいる。急速な都市化は、一般作物栽培市場の成長ペースを阻害するもう一つの問題である。新製品を認可するための政府の不利な要件が、一般作物栽培市場を徐々に侵食している。
市場の細分化:有機農業分野が世界の一般作物農業市場で最も高いシェアを占める
個人の健康志向の高まりにより、有機食品の需要が増加している。その結果、全国の農家が有機農業を採用し、良好な市場見通しが生まれている。さらに、インド政府は既存の農業インフラを改善するためにいくつかの取り組みを行っている。また、輸出を促進するため、農産物の販売や輸送を行う農家への財政支援も行っている。このような取り組みが、世界の一般作物栽培市場における有機農業分野の成長を後押ししている。消費者が有機食品の健康上の利点を認識し、有機食品に対する需要が増加しているため、有機一般作物農業分野は予測期間中、より高い市場シェアを維持すると予想される。慣行農法による化学物質、農薬、肥料の使用とフードチェーンへの拡散は世界的な懸念材料となっており、これが世界の一般作物農業市場における有機農業分野の牽引役となることが予想される。Quick Estimatesによると、生鮮果物と野菜の輸出は米ドル換算で6.1%の伸びを記録した。同時に、穀類、調製品、雑多な加工品のような加工食品の出荷は41.9%の伸びを記録した。生鮮果物・野菜の輸出額は、2020-21年4月~8月に10億1,300万米ドルとなり、2021-22年4月~8月には10億7,500万米ドルに増加する。
地理的浸透:予測期間中はアジア太平洋地域が支配的
アジア太平洋地域は、一般作物栽培市場において最大の地域であり、この地域は最大の市場シェアを所有している。さらに、この地域は、さまざまな市場セグメントで働くのに適した大量の労働人口を支えている。また、この地域は著名な市場プレイヤーの数が最大であり、その結果、世界中で最も高い生産率を誇っている。さらに、この地域では、世界の他の地域との良好な関係と優れたネットワークが、市場の拡大に大きく役立っている。さらに、アジア太平洋地域は、適切に機能するために必要な強力で安定した資金源を提供しているという利点もある。また、主要メーカーは新しい製品ラインを確立し、新製品を発売しており、これが市場を牽引すると期待されている。例えば、2020年9月20日、中国の化学分野の企業であるシノケム・インターナショナルは、揚州に新しい配合工場を落成させた。
競争環境:
一般作物栽培市場の主要企業には、Associated British Foods plc、Sinochem International Corporation、Grupo Amaggi、Batu Kawan Berhad、Syngenta AG、KWS Saat SE、Tata Consumer Products Limited、Yuan Longping High-Tech Agriculture Co.Ltd.、Menderes Tekstil Sanayi ve Ticaret AS、Seed Co.Ltd.などである。主要企業は、製品ラインを拡大するためにM&A、開発、提携に注力している。例えば、GSPクロップは2022年12月12日にCTPR製品「Helipro」と「Ballot」を発売し、インド国内の農家に利益をもたらすため、咀嚼害虫に対して注射、接触、殺卵・殺幼虫、殺幼虫の効果を発揮する。クロラントラニリプロール(CTPR)は、サトウキビ、コメ、ダイズ、豆類、野菜などの作物において、独自の作用機序により、すべての鱗翅目およびその他の種を防除し、効果的で長期間持続する害虫防除を提供する。
COVID-19の影響世界の一般作物栽培市場にプラスの影響
COVID-19により、多くのビジネスや市場分野が影響を受け、厳しい結果に直面することを余儀なくされた。一般作物農業市場もそのひとつだ。政府は、致命的なウイルスを回避し、人々の安全を守るために、閉鎖や社会的距離を置くような厳しいプロトコルを課した。この場合、状況が変わるまで、農作業を含むすべての屋外活動は厳しく禁止された。このため、さまざまな製品の生産と輸送が大幅に中断された。その結果、尊敬されていた市場は大きな損失に直面した。
しかし、状況が改善され、すべてが正常に戻ると、世界中で食料品の増加が見られ、それが一般的な作物栽培市場の成長をかき立てた。商務情報統計総局(DGCI&S)が発表した速報によると、2021年4月から8月までの農産物・加工食品輸出開発局(APEDA)製品の輸出全体は、米ドルベースで前年同期比21.8%増となった。APEDA製品の輸出全体は、2020年4月〜8月の64億8,500万米ドルから、2021年4月〜8月の79億200万米ドルに増加した。この輸出増加は、COVID-19の制限にもかかわらず達成された。農産物輸出の大幅な増加は、同国の農産物および加工食品の輸出を促進することによって農民の所得を増加させるという政府のコミットメントの証である。今年度最初の5ヶ月間における農産物および加工食品の輸出の大幅な増加は、2020-21会計年度に見られた輸出の伸びを継続している。WTOの貿易地図によると、2019年の農産物輸出総額は370億米ドルで、インドは世界第9位である。
世界の一般作物農業市場レポートでは、約53の市場データ表、50の図と200ページへのアクセスを提供します。

ページTOPに戻る


目次

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Type
3.2. Market Snippet by Farming Process
3.3. Market Snippet by Application
3.4. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Demand and Supply Side Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Technological Advancements
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
7.2. Tobacco Farming*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
7.3. Sugar beet Farming
7.4. Cotton Farming
7.5. Others
8. By Farming Process
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Farming Process Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Farming Process Segment
8.2. Organic Farming*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
8.3. Traditional Farming
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Application Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Application Segment
9.2. Food and Beverages*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
9.3. Fodder
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key region-specific dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Farming Process
10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. South America
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Farming Process
10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Brazil
10.3.6.2. Argentina
10.3.6.3. Rest of South America
10.4. Europe
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Farming Process
10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Germany
10.4.6.2. U.K.
10.4.6.3. France
10.4.6.4. Spain
10.4.6.5. Italy
10.4.6.6. Rest of Europe
10.5. Asia Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Farming Process
10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Farming Process
10.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive scenario
11.2. Competitor strategy analysis
11.3. Market positioning/share analysis
11.4. Mergers and acquisitions analysis
12. Company Profiles
12.1. Associated British Foods plc*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Application Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. Sinochem International Corporation
12.3. Grupo Amaggi
12.4. Batu Kawan Berhad
12.5. Syngenta AG
12.6. KWS Saat SE
12.7. Tata Consumer Products Limited
12.8. Yuan Longping High-Tech Agriculture Co. Ltd.
12.9. Menderes Tekstil Sanayi ve Ticaret AS
12.10. Seed Co Limited
*List not Exhaustive*
13. DataM
13.1. Appendix
13.2. About us and services
13.3. Contact us

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Market Overview
The cultivation of crops for human consumption, animal feed, or other commercial uses is called general crop farming. Food crop farming, feed crop farming, fiber crop farming, oil crop farming, and other sorts are examples of general crop farming. Some crops such as sugar beets cultivated from seed and planted in soils ranging from sandy loam to heavy clay. Deep plowing is used to prepare the seedbed after harvesting the previous crop. Organic general-crop farming, farming, and conventional farming are the farming processes. Food and beverages, as well as feed, were among the uses.
Due to the increasing health consciousness among individuals, there is a rise in the demand for organic food items. As a result, farmers across the country are adopting organic farming, creating a favorable market outlook. Furthermore, the government of India is undertaking several initiatives to improve the existing farming infrastructure. It also offers financial assistance to farmers to market and transport farm produce to boost exports. These initiatives are projected to impel the growth of the market.
The global general crop farming market was valued at USD YY million in 2022. It is forecasted to reach USD YY million by 2030, growing at a CAGR of 9.24% during the forecast period (2023-2030).
Market Dynamics: High demand for food crops with the rising population drives the market
The general crop farming factor is highly diversified and market-oriented. The major global crops are grains and cereals such as rice, wheat, barley, and soybeans. According to FAOSTAT, the area under grains and cereals production was 2,660.4 thousand hectares in 2017, which increased by 13.1% and reached 3,062.8 thousand hectares in 2020. In 2020, the farm income of global farmers increased by 4.3%, and the prices that farmers paid for agricultural inputs increased by 5%. This decline in farm income may prevent farmers from using various modern agricultural technologies, affecting general crop farming. Furthermore, the increase in the population global level has fueled the demand for cereals. Maize is the staple food globally, consumed in its direct form, and is used for products such as sweeteners, bread, and cornmeal. Wheat is another major staple food that is mostly imported because it is more economical to import than produce domestically. The major fruits consumed globally are apples, pears, litchis, mangoes, plums, peaches, apricots, grapefruit, pineapples, avocados, and lemons.
Globally, increasing demand for products derived from fruits, such as fruit juices and jams, drives the market. Also, more than 1.5 million metric tons of grapes are used yearly globally renowned wine industry. These factors, in the forecast period, are expected to become a driver for the general crop farming market.
However, fluctuations in the production rate are gradually eroding market demand. Rapid urbanization is another issue impeding the general crop farming market's growth pace. Unfavorable government requirements for sanctioning new products are gradually eroding the general crop farming market.
Market Segmentation: The organic farming segment accounted for the highest global general crop farming market share
Due to the increasing health consciousness among individuals, there is a rise in the demand for organic food items. As a result, farmers across the country are adopting organic farming, creating a favorable market outlook. Furthermore, the government of India is undertaking several initiatives to improve the existing farming infrastructure. It also offers financial assistance to farmers to market and transport farm produce to boost exports. These initiatives projecting to impel the growth of the organic farming segment in the global general crop farming market. The organic general crop farming segment is expected to hold a higher market share over the forecast period due to the increasing demand for organic food as consumers recognize the health benefits of organic food. The use of chemicals, pesticides, and fertilizers and their proliferation into the food chain due to conventional farming practices have become a cause for concern worldwide, which has expected to drive the organic farming segment in the global general crop farming market. According to Quick Estimates, the exports of fresh fruits and vegetables registered a 6.1% growth in US dollars. At the same time, shipments of processed food products like cereals, preparations, and miscellaneous processed items reported a growth of 41.9%. Fresh fruits and vegetables were exported to US$ 1,013 million in April-August 2020-21, rising to US$ 1,075 million in April-August 2021-22.
Geographical Penetration: Asia Pacific is the dominant region during the forecast period
Asia Pacific is the largest geographic region of the general crop farming market, as this region owns the maximum market share. Moreover, this region supports a massive quantity of working population fit to work in different market segments. Also, this region has the maximum number of prominent market players, resulting in the highest production rates across the globe. Furthermore, in region, having great relations and an excellent network with the rest of the world aids substantially in expanding the market. As an added advantage, the Asia-Pacific region offers a strong and steady source of funding required for proper functioning. The key manufacturers are also establishing their new product lines and launching new products, which have been expected to drive the market. For instance, on September 20, 2020, Sinochem International, a company in the chemical sector in China, inaugurated its new compounding factory in Yangzhou.
Competitive Landscape:
Major companies in the general crop farming market include Associated British Foods plc, Sinochem International Corporation, Grupo Amaggi, Batu Kawan Berhad, Syngenta AG, KWS Saat SE, Tata Consumer Products Limited, Yuan Longping High-Tech Agriculture Co. Ltd., Menderes Tekstil Sanayi ve Ticaret AS, and Seed Co. Limited. The key players are focusing on mergers and acquisitions, developments, and collaborations to expand their product lines. For instance, on December 12, 2022, GSP Crop launched the CTPR products "Helipro" and "Ballot," which work through injections, contact, ovi-larvicidal, and larvicidal effects on chewing pest insects to benefit farmers in India. Chlorantraniliprole (CTPR) provides effective and long-lasting insect control with its unique mode of action in crops like sugarcane, rice, soybean, pulses, and vegetables by controlling all Lepidoptera and other species.
COVID-19 Impact: Positive impact on the global general crop farming market
Due to COVID-19, many businesses and market sectors were impacted and were forced to face harsh consequences. The general crop farming market is also one of them. The government-imposed lockdowns and strict protocols like social distancing to avoid the deadly virus and keep people safe. In this case, all outdoor activities, which included agricultural practices, were strictly prohibited until conditions changed. Due to this, the production and transportation of different products were severely disrupted. As a result, the respected market faced a substantial loss.
However, as the conditions improved and everything went back to normal, there was an increase in food items across the globe, which stirred the general crop farming market growth. According to the Quick Estimates released by the Directorate General of Commercial Intelligence and Statistics (DGCI&S), the overall export of Agricultural and Processed Food Products Export Development Authority (APEDA) products has witnessed 21.8% growth in terms of US$ during April–August 2021 over the same period of the previous year. The overall export of APEDA products increased from US$ 6,485 million in April-August 2020 to US$ 7,902 million in April-August 2021. This rise in exports has been achieved notwithstanding COVID-19 restrictions. The significant spike in agri-exports is a testimony to the government's commitment to increasing farmers' income by boosting exports of the country's agricultural and processed food products. The huge increase in agricultural and processed food product exports during the first five months of the current fiscal year continues the growth in exports witnessed in the financial year 2020–21. According to WTO's trade map, with the total Agri-exports of US$ 37 billion in 2019, India is ranked 9th in the world.
The global general crop farming market report would provide an access to approximately 53 market data tables, 50 figures and 200 pages



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Type
3.2. Market Snippet by Farming Process
3.3. Market Snippet by Application
3.4. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Demand and Supply Side Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Technological Advancements
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
7.2. Tobacco Farming*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
7.3. Sugar beet Farming
7.4. Cotton Farming
7.5. Others
8. By Farming Process
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Farming Process Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Farming Process Segment
8.2. Organic Farming*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
8.3. Traditional Farming
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Application Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Application Segment
9.2. Food and Beverages*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
9.3. Fodder
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key region-specific dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Farming Process
10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. South America
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Farming Process
10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Brazil
10.3.6.2. Argentina
10.3.6.3. Rest of South America
10.4. Europe
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Farming Process
10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Germany
10.4.6.2. U.K.
10.4.6.3. France
10.4.6.4. Spain
10.4.6.5. Italy
10.4.6.6. Rest of Europe
10.5. Asia Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Farming Process
10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Farming Process
10.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive scenario
11.2. Competitor strategy analysis
11.3. Market positioning/share analysis
11.4. Mergers and acquisitions analysis
12. Company Profiles
12.1. Associated British Foods plc*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Application Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. Sinochem International Corporation
12.3. Grupo Amaggi
12.4. Batu Kawan Berhad
12.5. Syngenta AG
12.6. KWS Saat SE
12.7. Tata Consumer Products Limited
12.8. Yuan Longping High-Tech Agriculture Co. Ltd.
12.9. Menderes Tekstil Sanayi ve Ticaret AS
12.10. Seed Co Limited
*List not Exhaustive*
13. DataM
13.1. Appendix
13.2. About us and services
13.3. Contact us

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/19 10:26

155.48 円

165.11 円

199.74 円

ページTOPに戻る