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植物由来の水の世界市場 - 2023-2030


Global Plant-Based Water Market - 2023-2030

市場概要 植物ベースの水市場は、2022年にYY百万米ドルと評価された。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は18.34%で、2029年にはYY百万米ドルに達すると予測される。 植物性飲料水は通常の飲料の代替品で... もっと見る

 

 

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2023年1月5日 US$4,350
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サマリー

市場概要
植物ベースの水市場は、2022年にYY百万米ドルと評価された。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は18.34%で、2029年にはYY百万米ドルに達すると予測される。
植物性飲料水は通常の飲料の代替品であり、高い栄養価を提供する。植物性飲料水は、植物から生産される新しいトレンドの飲料である。最も人気のある植物性飲料水は、ココナッツ、アロエ、カエデ、サボテン、アーティチョーク、白樺である。植物の種類によって、水は様々な方法で加工される。植物性の水には、さらに健康上の利点がある。カロリーや栄養素は、水の種類や添加物によって異なる。以前は、木から出る液体は木に穴を開け、バケツで集めていた。しかし現在、大手企業は木から衛生的に液体を回収する自動化されたソリューションを開発している。さらに、革新的なパッケージは製品の売れ行きを向上させる磁気的効果があり、植物性飲料水の低カロリーは世界市場を押し上げるだろう。
市場ダイナミクス:付加価値の高い水分補給を求める消費者の嗜好による植物性飲料水市場の成長
植物由来の水、栄養強化水、スパークリングウォーターに対する需要が急増しているのは、消費者の嗜好の変化により、付加価値のある水分補給に対する欲求が高まっているためである。近年、アメリカ、カナダ、インド、オーストラリア、イギリスなどの国々で肥満や糖尿病の人が増えているため、炭酸飲料からボトル入り飲料水へと注目が移っている。500ml当たり45キロカロリーの植物性飲料水は、中カロリー飲料に分類される。さらに、タンパク質やミネラルのブレンド飲料を製造する飲料メーカー各社が、ナチュラルでオーガニックな機能性植物性飲料水の新商品を創意工夫を凝らして発売することで、市場は成長すると予測されている。例えば、2021年6月20日、FieldFresh Foodsのプレミアムパッケージ食品ブランドであるDel Monteは、優れた健康効果と味覚効果で有名なキングココナッツウォーターを発売した。
しかし、持続可能性の問題や、健康訴求の文書化が不十分であることが、植物由来の水の成長を妨げるかもしれない。白樺樹液の検証は、1年のうち2週間だけブレンドされるため、大変だ。植物性ウォーターの流通チャネルは炭酸飲料よりも複雑で、これが市場の成長を抑制する可能性がある。
市場細分化:世界の植物性飲料水市場では、メープルウォーター・タイプの需要が高い。
メープルウォーターは、カエデの木から採れる純粋な樹液を混ぜて作られる、自然の木の香りがするおいしい実用的な水である。春の新緑の季節を通して樹木の発育と若返りをサポートする水分補給と栄養補給を提供するほか、この水は冬の間樹木に蓄えられた栄養分を集める。平均して、カエデの樹液の95~97.5%は水です。天然の樹液には、主な糖分であるショ糖のほか、ミネラル、オリゴ糖、アミノ酸、有機酸、フェノール化合物などが含まれている。カエデの水には46種類の生理活性物質が含まれ、その中には抗酸化物質もある。カルシウム、マンガン、カリウム、亜鉛などの優れた骨ミネラルが含まれている。電解質と抗酸化物質は、糖分の少ないメープルウォーターに含まれている。
新製品の発売もこのセグメントの成長を後押ししている。新製品開発、味の改善、汎用性、高いマーケティング支援レベルが、メープル植物性水などのパッケージ飲料の需要を増加させる。例えば、2021年06月03日、メープルウォーター製造のパイオニアであるメープル3は、3つの美味しいフレーバーのエコサート認証オーガニックスパークリングメープルウォーターの新シリーズを発表した。メイプル3スパークリングウォーターは3種類の爽やかなフレーバーがある:オリジナル、ライム、マンゴーピーチの3種類。
地理的浸透:予測期間中、アジア太平洋地域が優位を占める
アジア太平洋地域は、輸出の増加と植物性飲料に対する国内需要の高まりが世界の植物性飲料水市場の成長を牽引しているため、予測期間中に最も急成長する地域市場になると予想される。さらに、アジア太平洋地域は、新製品への投資や他国への輸出を行う最も重要なプレーヤーや企業の存在により、世界の植物性飲料水市場の主要地域として成長している。例えば、2022年にはKalbe Farma社がビタミンD3入りのココナッツウォーター「Hydro Coco」を発売した。インドネシアのKalbe Farma社は、初のビタミンD3飲料と言われるHydro Coco VITA-Dを発売した。ココナッツウォーターには600IUのビタミンD3が含まれており、免疫力向上に役立つビタミンD3のRDIを100%満たしている。この飲料にはヘルシーチョイスのロゴが付いている。2021年、ダノン・マニフェスト・ベンチャーズ(DMV)は、ココナッツウォーターを含むオーガニックココナッツベースの製品のリーダーであるHarmless Harvestの株式の過半数を取得したと発表した。例えば、2020年には、インドを代表するオーガニック食品ブランドであるファラダ・ピュア・アンド・シュアが、爽快感あふれるオーガニックココナッツウォーター飲料を発売した。この究極のエナジャイザーには、重要な栄養素と高濃度の電解質、カリウム、カルシウム、マグネシウムが詰まっている。
一方、北米地域は、より優れたオーガニック調達と天然フレーバー市場を提供している。米国では、多忙なライフスタイルや消費者のパッケージ食品・飲料への切り替えにより、予測期間中にパッケージ・ウォーターの消費量が増加している。また、北米ではカエデの栽培が盛んなため、メープルウォーターの生産が発見されている。
競争状況:
植物由来の水に対する需要はここ数年で高まっている。同市場における植物性ウォーターの主な競合企業は、コカ・コーラ社、ペプシコ社、All Market Inc.、Oviva Maple Water Company、Caliwater, LLC、World Waters, LLC、ARTY Water Company、Sibberi、DrinkSEVA、Steazである。消費者の間でブランドの存在感を高めるために大手企業が採用した戦略的アプローチとして、新製品の開発とともに、企業の合併、拡大、買収、提携に重点が置かれている。さらに、市場の主要企業は、将来の製品発売に向けて顧客基盤を活用するために、合併や買収によってさまざまな地域の企業との流通関係を強化することも計画している。
例えば、2022年12月6日、Steazは機能的で風味豊かな健康飲料の新しいラインであるCactus Waterを発表した。ベストセラーのオーガニック・フェアトレード・アイス緑茶やオーガニック・フェアトレード・エナジードリンクで知られる自然飲料のトップブランドであるステアーズは、製品ラインを拡大し、革新的な新商品を市場に送り出した。ウチワサボテンの果実から作られたこの世界初のカクタスウォーターは、美味しい水分補給ができ、気持ちよく楽しむことができる。
2020年7月3日、ココナッツウォーターのトップブランドであるビタココは、来春MCT入りの機能性ココナッツウォーターを発売した。ビタココ・ブーステッドは、ココナッツウォーター、ココナッツクリーム、ココナッツMCTオイル、ビタミンB群、紅茶エキスをブレンドし、消費者にジッターやクラッシュなしに一日中エネルギーを補給できる新しい現代的な方法を提供する。この新製品は、バニラ・ラテ、ココナッツ・チョコレート、チャイの3種類のおいしいカフェ・フレーバーで提供され、1杯あたり40ミリグラムのカフェインと5グラム未満の砂糖が含まれている。市場に出回っている他のMCT飲料とは異なり、ビタココ・ブーステッドは砂糖や甘味料を添加していません。
COVID-19の影響世界の植物性飲料水市場に好影響
COVID-19パンデミックの発生は、コロナウイルス感染に対抗する効果的な解決策を特定するための研究活動を促した。COVID-19の大流行による操業停止は、生産工場が操業停止を余儀なくされ、また工場の労働力不足もあって、植物性代替水市場の売上と収益の低下を招いた。重要な事業として食品・飲料産業が挙げられたが、特定国からの輸出入が禁止され、原材料の調達が困難になった。小売店やスーパーマーケットなどの流通チャネルは、社会的距離の縮小や大量集荷の制限を実行するために閉鎖され、植物性飲料水の売上減少につながった。COVID-19後の植物性飲料水市場は、消費者の購買パターンが変化し、健康的な代替飲料に傾倒していることから、成長が期待されている。
この世界の植物性飲料水市場に関する調査レポートは約61の市場データ表、55の図表、170ページを提供しています。

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目次

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Product
3.2. Market Snippet by Flavor Variant
3.3. Market Snippet by Packaging
3.4. Market Snippet by Distribution Channel
3.5. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Patent Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Product
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Product Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Product Segment
7.2. Coconut Water
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Maple Water
7.4. Birch Water
7.5. Artichoke Water
7.6. Cactus Water
8. By Flavor Variant
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Flavor Variant Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Flavor Variant Segment
8.2. Natural*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Flavored
9. By Packaging
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Packaging Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Packaging Segment
9.2. Cans*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
9.3. Bottles
9.4. Pouches
9.5. Others
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Distribution Channel Segment
10.1.2. Market attractiveness index, By Distribution Channel Segment
10.2. Spermarkets/Hypermarkets*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
10.3. Convenience Stores
10.4. Online Sales
10.5. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key region-specific dynamics
11.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product
11.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Flavor Variant
11.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. South America
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product
11.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Flavor Variant
11.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Brazil
11.3.7.2. Argentina
11.3.7.3. Rest of South America
11.4. Europe
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product
11.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Flavor Variant
11.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Germany
11.4.7.2. U.K.
11.4.7.3. France
11.4.7.4. Spain
11.4.7.5. Italy
11.4.7.6. Rest of Europe
11.5. Asia Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product
11.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Flavor Variant
11.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product
11.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Flavor Variant
11.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.6.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive scenario
12.2. Competitor strategy analysis
12.3. Market positioning/share analysis
12.4. Mergers and acquisitions analysis
13. Company Profiles
13.1. The Coca-Cola Company*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Key Highlights
13.1.4. Financial Overview
13.2. PepsiCo Inc.
13.3. All Market Inc.
13.4. Oviva Maple Water Company
13.5. Caliwater, LLC
13.6. World Waters, LLC
13.7. ARTY Water Company
13.8. Sibberi
13.9. DrinkSEVA
13.10. Steaz
14. DataM
14.1. Appendix
14.2. About us and services
14.3. Contact us

 

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Summary

Market Overview
The Plant-based Water Market was valued at USD YY million in 2022. It is forecasted to reach USD YY million by 2029, growing at a CAGR of 18.34% during the forecast period (2023-2030).
Plant-based waters are alternatives to regular drinks and provide high nutrition. Plant-based water is the new trend drink which means the drinks are produced from plants. The most popular plant-based water are coconut, aloe, maple, cactus, artichoke, and birch. Depending on the plant type, the water is processed in numerous ways. Plant-based water has extra health benefits. The calories and nutrients can vary depending on the type of water and the additions. Earlier, the liquid from the trees was collected by the hole in the tree and bucket. But now, major firms are developing automated solutions that collect liquid hygienically from the tree. Moreover, innovative packaging has a magnetic effect on raising the product's sales, and the lower calorie content in plant-based waters will boost the global market.
Market Dynamics: Growing plant-based water market with consumer preferences for value-added hydration
The sudden demand for plant-based water, fortified, or sparkling water is ascribed to consumers' growing desire for hydration with added value by shifting consumer tastes. In recent years, attention has switched away from carbonated soft drinks and toward bottled water due to an increase in the number of obese and diabetic people in nations like the United States, Canada, India, Australia, and the United Kingdom, among others. With 45 calories in every 500 ml serving, plant-based water can be categorized as a mid-calorie beverage. Moreover, the market is projected to grow due to the launch of new and inventive varieties of natural and organic functional pnat-based water from beverage manufacturing companies producing altered protein and mineral blends. For instance, on 20 June 2021, Del Monte, the premium packaged foods brand from FieldFresh Foods, launched its King Coconut Water, renowned for its superior health and taste benefits.
However, sustainability challenges and inadequately documented health claims might hamper the growth of plant-based waters. Validating birch sap is arduous as this is blended just for a fortnight in the full year. Distribution channels for plant-based waters are more composite than that of carbonated beverages, which can restrain product market growth.
Market Segmentation: The maple plant-based water type segment has high demand in the global plant-based water market
Maple water is naturally woodsy, delectable, and practical water that is created by mixing pure sap from maple trees. In addition to providing hydration and nutrition that support trees' development and rejuvenation throughout the spring renewal season, this water gathers nutrients stored in the tree all winter. On average, 95 to 97.5% of maple sap is water. Natural sap contains minerals, oligosaccharides, amino acids, organic acids, and phenolic compounds in addition to sucrose, its primary sugar. There are 46 different bioactive substances in maple water, some of which are antioxidants. It contains excellent bone minerals, including calcium, manganese, potassium, and zinc. Electrolytes and antioxidants are included in maple water with low sugar content.
New product launches are also driving the segment growth. New product development, improved taste, versatility, and high marketing support levels will increase the demand for packaged beverages such as maple plant-based water. For instance, On 03 June 2021, Maple 3, the pioneers in the production of maple water, introduced a new range of Ecocert-certified organic Sparkling Maple Waters in 3 delicious flavors. Maple 3 Sparkling Water is available in 3 refreshing flavors: Original, Lime and Mango Peach.
Geographical Penetration: Asia Pacific the dominating region during the forecast period
Asia Pacific is expected to emerge as the fastest-growing regional market over the forecast period due to rising exports and domestic demand for plant-based beverages are driving the growth of the global plant-based water market. Moreover, the Asia Pacific region is growing as a leading region in the global plant-based water market due to the presence of the most important players and businesses investing in new products and exporting to other countries. For instance, in 2022, Kalbe Farma launched coconut water, Hydro Coco, with vitamin D3. Indonesia’s Kalbe Farma has introduced Hydro Coco VITA-D, which is said to be the first vitamin D3 drink. Coconut water offers 600 IU of vitamin D3, meeting 100% of the RDI for vitamin D3, which helps to improve immunity. The beverage comes with the Healthier Choice logo. In 2021, Danone Manifesto Ventures (DMV) announced that it had acquired a majority stake in Harmless Harvest, a leader in organic coconut-based products, including coconut water. For instance, in 2020, Phalada Pure and Sure, India’s leading organic food brand, launched a delightfully refreshing organic coconut water beverage. This ultimate energizer is packed with vital nutrients and high electrolytes, potassium, calcium, and magnesium concentrations.
On the other hand, North American region provides a better organic sourcing and natural flavors market. In the U.S., packaged water consumption has increased owing to busy lifestyles and switching consumers towards packaged food and beverages during the forecast period. In addition, Maple water production is discovered in North America due to the extensive cultivation of maple trees.
Competitive Landscape:
The demand for plant-based water has been rising in the last few years. The major competitors of plant-based water in the market are The Coca-Cola Company, PepsiCo Inc., All Market Inc., Oviva Maple Water Company, Caliwater, LLC, World Waters, LLC, ARTY Water Company, Sibberi, DrinkSEVA and Steaz. Emphasis is given to the merger, expansion, acquisition, and partnership of the companies, along with new product development, as strategic approaches adopted by the leading companies to boost their brand presence among consumers. Further, market key players are also planning to strengthen their distribution relationships with firms across various regions by merging or acquiring to leverage the customer base for future product launches.
For instance, on December 6, 2022, Steaz introduced Cactus Water, a new Functional and Flavorful line of healthy beverages is hitting shelves today as Steaz debuts Cactus Water, a ready-to-drink product loaded with all-natural health benefits and great taste. The leading natural beverage brand known for its best-selling organic and Fair Trade iced green teas and organic and Fair Trade energy drinks has expanded its product line to bring an innovative new offering to market. Made from the prickly pear cactus fruit, this first-of-its-kind Cactus Water offers great-tasting hydration that you can feel good about enjoying.
On 3 July 2020, the leading coconut water brand, Vita Coco, introduced functional coconut water with MCT next spring. Vita Coco Boosted blends coconut water, coconut cream, coconut MCT oil, B vitamins and tea extract to give consumers a new, modern way to get their fix of all-day energy without the jitters or crashes. The new product will be available in three delicious cafe flavors – Vanilla Latte, Coconut Chocolate and Chai – with 40 milligrams of caffeine and less than 5g of sugar per drink. Unlike other MCT drinks on the market, Vita Coco Boosted has no added sugar or sweetener.
COVID-19 Impact: Positive impact on the global plant-based water market
The onset of the COVID-19 pandemic prompted research activities to identify effective solutions to combat the coronavirus infection. The lockdown caused due to the COVID-19 outbreak initially caused a drop in sales and revenue to the plant-based alternative water market as the production plants had to shut down, and also, there was a workforce shortage in the factories. The food & beverage industries were listed as important businesses, but the procurement of raw materials became difficult owing to the prohibition on import and export from particular nations. The distribution channel, such as retail stores and supermarkets, were shut down to execute the social distancing and limitations of mass gathering, which led to a drop in sales of plant-based water. The post-COVID-19 scenario for the plant-based water market is expected to grow as consumer buying patterns have changed, and they have been inclined toward healthy substitute beverages.
The global plant-based water market report would provide access to approximately 61 market data tables, 55 figures and 170 pages



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Table of Contents

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Product
3.2. Market Snippet by Flavor Variant
3.3. Market Snippet by Packaging
3.4. Market Snippet by Distribution Channel
3.5. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Patent Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Product
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Product Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Product Segment
7.2. Coconut Water
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Maple Water
7.4. Birch Water
7.5. Artichoke Water
7.6. Cactus Water
8. By Flavor Variant
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Flavor Variant Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Flavor Variant Segment
8.2. Natural*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Flavored
9. By Packaging
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Packaging Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Packaging Segment
9.2. Cans*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
9.3. Bottles
9.4. Pouches
9.5. Others
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Distribution Channel Segment
10.1.2. Market attractiveness index, By Distribution Channel Segment
10.2. Spermarkets/Hypermarkets*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
10.3. Convenience Stores
10.4. Online Sales
10.5. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key region-specific dynamics
11.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product
11.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Flavor Variant
11.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. South America
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product
11.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Flavor Variant
11.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Brazil
11.3.7.2. Argentina
11.3.7.3. Rest of South America
11.4. Europe
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product
11.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Flavor Variant
11.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Germany
11.4.7.2. U.K.
11.4.7.3. France
11.4.7.4. Spain
11.4.7.5. Italy
11.4.7.6. Rest of Europe
11.5. Asia Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product
11.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Flavor Variant
11.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Product
11.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Flavor Variant
11.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.6.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive scenario
12.2. Competitor strategy analysis
12.3. Market positioning/share analysis
12.4. Mergers and acquisitions analysis
13. Company Profiles
13.1. The Coca-Cola Company*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Key Highlights
13.1.4. Financial Overview
13.2. PepsiCo Inc.
13.3. All Market Inc.
13.4. Oviva Maple Water Company
13.5. Caliwater, LLC
13.6. World Waters, LLC
13.7. ARTY Water Company
13.8. Sibberi
13.9. DrinkSEVA
13.10. Steaz
14. DataM
14.1. Appendix
14.2. About us and services
14.3. Contact us

 

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