世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

米国モバイルアクセサリー市場 - 2031年までの産業動向と予測


U.S. Mobile Accessories Market - Industry Trends and Forecast to 2031

米国のモバイルアクセサリー市場は、2023年の219億3,480万米ドルから2031年には405億9,496万米ドルに達し、2024年から2031年までの年平均成長率は8.1%と大幅に伸びると予測されている。 市場区分 米国モバ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Data Bridge Market Research
データブリッジマーケットリサーチ
2024年1月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
150 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

米国のモバイルアクセサリー市場は、2023年の219億3,480万米ドルから2031年には405億9,496万米ドルに達し、2024年から2031年までの年平均成長率は8.1%と大幅に伸びると予測されている。

市場区分

米国モバイルアクセサリー市場:タイプ別(ヘッドフォン/イヤフォン、携帯電話ケース、パワーバンク、充電器、バッテリー、マウント/スタンド、ポップポケット、その他)、価格帯別(ミッド、ロー、プレミアム)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、エンドユース別(iPhone、Androidスマートフォン、その他) - 2031年までの業界動向と予測

米国モバイルアクセサリー市場動向の概要

ドライバー
- プレミアムワイヤレスチャージャーとパワーバンクの需要拡大

阻害要因
- 製品の標準化不足

機会
- 簡素化と技術進歩の増加


市場プレイヤー

米国のモバイルアクセサリー市場の主なプレーヤーは以下の通りである:

- アップル
- サムスン電子
- ソニー株式会社
- オッター・プロダクツLLC
- ZAGG Inc.
- ウエスタンデジタル
- シャオミ
- 華為技術股份有限公司
- ベルキン
- Koninklijke Philips N.V.
- パナソニック株式会社
- AUKEY公式
- エナジャイザー(アベニールテレコムの子会社)
- Skullcandy、Incipio
- Anker Innovations Technology
- ケースメイト
- Ravpower
- マクセル
- シュピゲン
- ゴールゼロ
- シグネット



ページTOPに戻る


目次

TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION 11
1.1 OBJECTIVES OF THE STUDY 11
1.2 MARKET DEFINITION 11
1.3 OVERVIEW OF THE U.S. MOBILE ACCESSORIES MARKET 11
1.4 CURRENCY AND PRICING 12
1.5 LIMITATIONS 13
1.6 MARKETS COVERED 13
2 MARKET SEGMENTATION 16
2.1 MARKETS COVERED 16
2.2 GEOGRAPHICAL SCOPE 17
2.3 YEARS CONSIDERED FOR THE STUDY 17
2.4 DBMR TRIPOD DATA VALIDATION MODEL 18
2.5 PRIMARY INTERVIEWS WITH KEY OPINION LEADERS 21
2.6 DBMR MARKET POSITION GRID 22
2.7 END USE COVERAGE GRID 23
2.8 MULTIVARIATE MODELING 24
2.9 TYPE TIMELINE CURVE 25
2.10 SECONDARY SOURCES 26
2.11 ASSUMPTIONS 27
3 EXECUTIVE SUMMARY 28
4 PREMIUM INSIGHTS 30
4.1 PROMOTIONAL ACTIVITIES 31
4.2 ACCESSORY TYPE WISE PRICING ANALYSIS 33
5 MARKET OVERVIEW 34
5.1 DRIVERS 36
5.1.1 INCREASING DEMAND FOR SMARTPHONES IN ALL AGE GROUPS 36
5.1.2 HIGHER INCLINATION TOWARD SOCIAL NETWORKING 37
5.1.3 GROWING DEMAND FOR PREMIUM WIRELESS CHARGERS AND POWER BANKS 39
5.1.4 GROWING FITNESS CONSCIOUSNESS AMONG THE YOUNG POPULATION 40
5.2 RESTRAINTS 42
5.2.1 LACK OF STANDARDIZATION OF PRODUCTS 42
5.2.2 STRINGENT REGULATIONS TOWARDS PLASTIC PRODUCTS 42

5.3 OPPORTUNITIES 43
5.3.1 SIMPLIFICATIONS AND INCREASE IN TECHNOLOGICAL ADVANCEMENTS 43
5.3.2 STRONG DISTRIBUTION NETWORK, INCLUDING MULTI-BRAND STORES AND ONLINE RETAILERS. 45
5.3.3 STRATEGIC PARTNERSHIP AND COLLABORATION AMONG MAJOR MARKET PLAYERS 46
5.4 CHALLENGES 47
5.4.1 COUNTERFEITING OF KEY PRODUCTS SUCH AS MOBILE CASES, POWER BANKS, AND OTHER ACCESSORIES 47
5.4.2 HIGH TECHNOLOGICAL OBSOLESCENCE ASSOCIATED WITH MOBILE ACCESSORIES 48
6 U.S. MOBILE ACCESSORIES MARKET, BY TYPE 49
6.1 OVERVIEW 50
6.2 HEADPHONE/EARPHONE 51
6.2.1 BY PRICE RANGE 51
6.2.1.1 MID 51
6.2.1.2 LOW 51
6.2.1.3 PREMIUM 52
6.3 MOBILE PHONE CASE 52
6.3.1 BY TYPE 52
6.3.1.1 PROTECTIVE CASE 52
6.3.1.2 BATTERY CASE 52
6.3.2 BY PRICE RANGE 52
6.3.2.1 MID 53
6.3.2.2 LOW 53
6.3.2.3 PREMIUM 53
6.4 POWER BANK 53
6.4.1 BY POWER RANGE 53
6.4.1.1 20000 mAh 53
6.4.1.2 10000 mAh 53
6.4.1.3 8000 mAh 53
6.4.1.4 4000 mAh 53
6.4.1.5 OTHERS 54
6.4.2 BY PRICE RANGE 54
6.4.2.1 MID 54
6.4.2.2 LOW 54
6.4.2.3 PREMIUM 54
6.5 CHARGER 55
6.5.1 BY TYPE 55
6.5.1.1 WIRED 55
6.5.1.2 WIRELESS 55

6.5.2 BY PRICE RANGE 55
6.5.2.1 MID 55
6.5.2.2 LOW 55
6.5.2.3 PREMIUM 56
6.6 BATTERY 56
6.6.1 BY PRICE RANGE 56
6.6.1.1 MID 56
6.6.1.2 LOW 56
6.6.1.3 PREMIUM 56
6.7 MOUNT AND STANDS 57
6.7.1 BY PRICE RANGE 57
6.7.1.1 MID 57
6.7.1.2 LOW 57
6.7.1.3 PREMIUM 57
6.8 POPSOCKETS 58
6.8.1 BY PRICE RANGE 58
6.8.1.1 MID 58
6.8.1.2 LOW 58
6.8.1.3 PREMIUM 58
6.9 OTHERS 59
6.9.1 BY PRICE RANGE 59
6.9.1.1 MID 59
6.9.1.2 LOW 59
6.9.1.3 PREMIUM 59
7 U.S. MOBILE ACCESSORIES MARKET, BY PRICE RANGE 60
7.1 OVERVIEW 61
7.2 MID 62
7.3 LOW 62
7.4 PREMIUM 62
8 U.S. MOBILE ACCESSORIES MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL 63
8.1 OVERVIEW 64
8.2 OFFLINE 65
8.3 ONLINE 65
9 U.S. MOBILE ACCESSORIES MARKET, BY END USE 66
9.1 OVERVIEW 67
9.2 IPHONE 68
9.3 ANDROID SMARTPHONE 68
9.4 OTHERS 68
10 U.S. MOBILE ACCESSORIES MARKET: COMPANY LANDSCAPE 69
10.1 COMPANY SHARE ANALYSIS: U.S. 69
11 SWOT ANALYSIS 70
12 COMPANY PROFILES 71
12.1 APPLE INC. 71
12.1.1 COMPANY SNAPSHOT 71
12.1.2 REVENUE ANALYSIS 72
12.1.3 PRODUCTS PORTFOLIO 72
12.1.4 RECENT DEVELOPMENTS 74
12.2 SAMSUNG ELECTRONICS CO., LTD. 75
12.2.1 COMPANY SNAPSHOT 75
12.2.2 REVENUE ANALYSIS 75
12.2.3 PRODUCTS PORTFOLIO 76
12.2.4 RECENT DEVELOPMENTS 77
12.3 SONY CORPORATION 79
12.3.1 COMPANY SNAPSHOT 79
12.3.2 REVENUE ANALYSIS 79
12.3.3 PRODUCT PORTFOLIO 80
12.3.4 RECENT DEVELOPMENTS 81
12.4 OTTER PRODUCTS LLC. 82
12.4.1 COMPANY SNAPSHOT 82
12.4.2 PRODUCTS PORTFOLIO 82
12.4.3 RECENT DEVELOPMENTS 84
12.5 ZAGG INC. 85
12.5.1 COMPANY SNAPSHOT 85
12.5.2 PRODUCT PORTFOLIO 85
12.5.3 RECENT DEVELOPMENTS 86
12.6 ANKER INNOVATIONS TECHNOLOGY 87
12.6.1 COMPANY SNAPSHOT 87
12.6.2 REVENUE ANALYSIS 87
12.6.3 PRODUCT PORTFOLIO 88
12.6.4 RECENT DEVELOPMENTS 90
12.7 AUKEY ONLINE 91
12.7.1 COMPANY SNAPSHOT 91
12.7.2 PRODUCTS PORTFOLIO 91
12.7.3 RECENT DEVELOPMENTS 94

12.8 BELKIN 95
12.8.1 COMPANY SNAPSHOT 95
12.8.2 PRODUCT PORTFOLIO 95
12.8.3 RECENT DEVELOPMENTS 97
12.9 BUYKINGSTON 99
12.9.1 COMPANY SNAPSHOT 99
12.9.2 PRODUCT PORTFOLIO 99
12.9.3 RECENT DEVELOPMENT 100
12.10 CASE-MATE 101
12.10.1 COMPANY SNAPSHOT 101
12.10.2 PRODUCTS PORTFOLIO 101
12.10.3 RECENT DEVELOPMENTS 102
12.11 CYGNETT 103
12.11.1 COMPANY SNAPSHOT 103
12.11.2 PRODUCT PORTFOLIO 103
12.11.3 RECENT DEVELOPMENTS 105
12.12 ENERGIZER 106
12.12.1 COMPANY SNAPSHOT 106
12.12.2 REVENUE ANALYSIS 106
12.12.3 PRODUCT PORTFOLIO 107
12.12.4 RECENT DEVELOPMENTS 109
12.13 GOAL ZERO 110
12.13.1 COMPANY SNAPSHOT 110
12.13.2 PRODUCTS PORTFOLIO 110
12.13.3 RECENT DEVELOPMENTS 111
12.14 HUAWEI TECHNOLOGIES CO., LTD. 112
12.14.1 COMPANY SNAPSHOT 112
12.14.2 REVENUE ANALYSIS 112
12.14.3 PRODUCTS PORTFOLIO 113
12.14.4 RECENT DEVELOPMENTS 114
12.15 INCIPIO 115
12.15.1 COMPANY SNAPSHOT 115
12.15.2 BRAND PORTFOLIO 115
12.15.3 RECENT DEVELOPMENTS 117
12.16 KONINKLIJKE PHILIPS N.V. 119
12.16.1 COMPANY SNAPSHOT 119
12.16.2 REVENUE ANALYSIS 119
12.16.3 PRODUCTS PORTFOLIO 120
12.16.4 RECENT DEVELOPMENTS 124

12.17 MAXELL, LTD. 125
12.17.1 COMPANY SNAPSHOT 125
12.17.2 REVENUE ANALYSIS 125
12.17.3 PRODUCT PORTFOLIO 126
12.17.4 RECENT DEVELOPMENTS 127
12.18 PANASONIC CORPORATION. 128
12.18.1 COMPANY SNAPSHOT 128
12.18.2 REVENUE ANALYSIS 128
12.18.3 PRODUCT PORTFOLIO 129
12.18.4 RECENT DEVELOPMENTS 129
12.19 RAVPOWER 130
12.19.1 COMPANY SNAPSHOT 130
12.19.2 PRODUCTS PORTFOLIO 130
12.19.3 RECENT DEVELOPMENT 133
12.20 SKULLCANDY.COM 134
12.20.1 COMPANY SNAPSHOT 134
12.20.2 PRODUCTS PORTFOLIO 134
12.20.3 RECENT DEVELOPMENTS 136
12.21 SPIGENT, INC. 137
12.21.1 COMPANY SNAPSHOT 137
12.21.2 PRODUCT PORTFOLIO 137
12.21.3 RECENT DEVELOPMENTS 140
12.22 WESTERN DIGITAL CORPORATION 141
12.22.1 COMPANY SNAPSHOT 141
12.22.2 REVENUE ANALYSIS 141
12.22.3 PRODUCTS PORTFOLIO 142
12.22.4 RECENT DEVELOPMENTS 143
12.23 XIAOMI 144
12.23.1 COMPANY SNAPSHOT 144
12.23.2 REVENUE ANALYSIS 144
12.23.3 PRODUCT PORTFOLIO 145
12.23.4 RECENT DEVELOPMENTS 146
13 QUESTIONNAIRE 147
14 RELATED REPORTS 150

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The U.S. mobile accessories market is expected to reach USD 40,594.96 million by 2031 from USD 21,934.80 million in 2023, growing with a substantial CAGR of 8.1% from 2024 to 2031.

Market Segmentation

U.S. Mobile Accessories Market, By Type (Headphone/Earphone, Mobile Phone Case, Power Bank, Charger, Battery, Mount and Stands, Popsockets, and Others), Price Range (Mid, Low, and Premium), Distribution Channel (Offline and Online), End Use (iPhone, Android Smartphone, and Others) -Industry Trends and Forecast to 2031

Overview of U.S. Mobile Accessories Market Dynamics

Driver
• Growing demand for premium wireless chargers and power banks

Restraint
• Lack of standardization of products

Opportunity
• Simplifications and increase in technological advancements


Market Players

Some of the key market players for the U.S. mobile accessories market are:

• Apple Inc.
• Samsung Electronics Co., Ltd.
• Sony Corporation
• Otter Products, LLC
• ZAGG Inc.
• Western Digital Corporation
• Xiaomi
• Huawei Technologies Co., Ltd.
• Belkin
• Koninklijke Philips N.V.
• buykingston, Panasonic Corporation
• AUKEY Official
• Energizer (a subsidiary of Avenir Telecom)
• Skullcandy, Incipio
• Anker Innovations Technology
• case-mate
• Ravpower
• Maxell, Ltd.
• Spigen, Inc.
• Goal Zero
• Cygnett



ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION 11
1.1 OBJECTIVES OF THE STUDY 11
1.2 MARKET DEFINITION 11
1.3 OVERVIEW OF THE U.S. MOBILE ACCESSORIES MARKET 11
1.4 CURRENCY AND PRICING 12
1.5 LIMITATIONS 13
1.6 MARKETS COVERED 13
2 MARKET SEGMENTATION 16
2.1 MARKETS COVERED 16
2.2 GEOGRAPHICAL SCOPE 17
2.3 YEARS CONSIDERED FOR THE STUDY 17
2.4 DBMR TRIPOD DATA VALIDATION MODEL 18
2.5 PRIMARY INTERVIEWS WITH KEY OPINION LEADERS 21
2.6 DBMR MARKET POSITION GRID 22
2.7 END USE COVERAGE GRID 23
2.8 MULTIVARIATE MODELING 24
2.9 TYPE TIMELINE CURVE 25
2.10 SECONDARY SOURCES 26
2.11 ASSUMPTIONS 27
3 EXECUTIVE SUMMARY 28
4 PREMIUM INSIGHTS 30
4.1 PROMOTIONAL ACTIVITIES 31
4.2 ACCESSORY TYPE WISE PRICING ANALYSIS 33
5 MARKET OVERVIEW 34
5.1 DRIVERS 36
5.1.1 INCREASING DEMAND FOR SMARTPHONES IN ALL AGE GROUPS 36
5.1.2 HIGHER INCLINATION TOWARD SOCIAL NETWORKING 37
5.1.3 GROWING DEMAND FOR PREMIUM WIRELESS CHARGERS AND POWER BANKS 39
5.1.4 GROWING FITNESS CONSCIOUSNESS AMONG THE YOUNG POPULATION 40
5.2 RESTRAINTS 42
5.2.1 LACK OF STANDARDIZATION OF PRODUCTS 42
5.2.2 STRINGENT REGULATIONS TOWARDS PLASTIC PRODUCTS 42

5.3 OPPORTUNITIES 43
5.3.1 SIMPLIFICATIONS AND INCREASE IN TECHNOLOGICAL ADVANCEMENTS 43
5.3.2 STRONG DISTRIBUTION NETWORK, INCLUDING MULTI-BRAND STORES AND ONLINE RETAILERS. 45
5.3.3 STRATEGIC PARTNERSHIP AND COLLABORATION AMONG MAJOR MARKET PLAYERS 46
5.4 CHALLENGES 47
5.4.1 COUNTERFEITING OF KEY PRODUCTS SUCH AS MOBILE CASES, POWER BANKS, AND OTHER ACCESSORIES 47
5.4.2 HIGH TECHNOLOGICAL OBSOLESCENCE ASSOCIATED WITH MOBILE ACCESSORIES 48
6 U.S. MOBILE ACCESSORIES MARKET, BY TYPE 49
6.1 OVERVIEW 50
6.2 HEADPHONE/EARPHONE 51
6.2.1 BY PRICE RANGE 51
6.2.1.1 MID 51
6.2.1.2 LOW 51
6.2.1.3 PREMIUM 52
6.3 MOBILE PHONE CASE 52
6.3.1 BY TYPE 52
6.3.1.1 PROTECTIVE CASE 52
6.3.1.2 BATTERY CASE 52
6.3.2 BY PRICE RANGE 52
6.3.2.1 MID 53
6.3.2.2 LOW 53
6.3.2.3 PREMIUM 53
6.4 POWER BANK 53
6.4.1 BY POWER RANGE 53
6.4.1.1 20000 mAh 53
6.4.1.2 10000 mAh 53
6.4.1.3 8000 mAh 53
6.4.1.4 4000 mAh 53
6.4.1.5 OTHERS 54
6.4.2 BY PRICE RANGE 54
6.4.2.1 MID 54
6.4.2.2 LOW 54
6.4.2.3 PREMIUM 54
6.5 CHARGER 55
6.5.1 BY TYPE 55
6.5.1.1 WIRED 55
6.5.1.2 WIRELESS 55

6.5.2 BY PRICE RANGE 55
6.5.2.1 MID 55
6.5.2.2 LOW 55
6.5.2.3 PREMIUM 56
6.6 BATTERY 56
6.6.1 BY PRICE RANGE 56
6.6.1.1 MID 56
6.6.1.2 LOW 56
6.6.1.3 PREMIUM 56
6.7 MOUNT AND STANDS 57
6.7.1 BY PRICE RANGE 57
6.7.1.1 MID 57
6.7.1.2 LOW 57
6.7.1.3 PREMIUM 57
6.8 POPSOCKETS 58
6.8.1 BY PRICE RANGE 58
6.8.1.1 MID 58
6.8.1.2 LOW 58
6.8.1.3 PREMIUM 58
6.9 OTHERS 59
6.9.1 BY PRICE RANGE 59
6.9.1.1 MID 59
6.9.1.2 LOW 59
6.9.1.3 PREMIUM 59
7 U.S. MOBILE ACCESSORIES MARKET, BY PRICE RANGE 60
7.1 OVERVIEW 61
7.2 MID 62
7.3 LOW 62
7.4 PREMIUM 62
8 U.S. MOBILE ACCESSORIES MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL 63
8.1 OVERVIEW 64
8.2 OFFLINE 65
8.3 ONLINE 65
9 U.S. MOBILE ACCESSORIES MARKET, BY END USE 66
9.1 OVERVIEW 67
9.2 IPHONE 68
9.3 ANDROID SMARTPHONE 68
9.4 OTHERS 68
10 U.S. MOBILE ACCESSORIES MARKET: COMPANY LANDSCAPE 69
10.1 COMPANY SHARE ANALYSIS: U.S. 69
11 SWOT ANALYSIS 70
12 COMPANY PROFILES 71
12.1 APPLE INC. 71
12.1.1 COMPANY SNAPSHOT 71
12.1.2 REVENUE ANALYSIS 72
12.1.3 PRODUCTS PORTFOLIO 72
12.1.4 RECENT DEVELOPMENTS 74
12.2 SAMSUNG ELECTRONICS CO., LTD. 75
12.2.1 COMPANY SNAPSHOT 75
12.2.2 REVENUE ANALYSIS 75
12.2.3 PRODUCTS PORTFOLIO 76
12.2.4 RECENT DEVELOPMENTS 77
12.3 SONY CORPORATION 79
12.3.1 COMPANY SNAPSHOT 79
12.3.2 REVENUE ANALYSIS 79
12.3.3 PRODUCT PORTFOLIO 80
12.3.4 RECENT DEVELOPMENTS 81
12.4 OTTER PRODUCTS LLC. 82
12.4.1 COMPANY SNAPSHOT 82
12.4.2 PRODUCTS PORTFOLIO 82
12.4.3 RECENT DEVELOPMENTS 84
12.5 ZAGG INC. 85
12.5.1 COMPANY SNAPSHOT 85
12.5.2 PRODUCT PORTFOLIO 85
12.5.3 RECENT DEVELOPMENTS 86
12.6 ANKER INNOVATIONS TECHNOLOGY 87
12.6.1 COMPANY SNAPSHOT 87
12.6.2 REVENUE ANALYSIS 87
12.6.3 PRODUCT PORTFOLIO 88
12.6.4 RECENT DEVELOPMENTS 90
12.7 AUKEY ONLINE 91
12.7.1 COMPANY SNAPSHOT 91
12.7.2 PRODUCTS PORTFOLIO 91
12.7.3 RECENT DEVELOPMENTS 94

12.8 BELKIN 95
12.8.1 COMPANY SNAPSHOT 95
12.8.2 PRODUCT PORTFOLIO 95
12.8.3 RECENT DEVELOPMENTS 97
12.9 BUYKINGSTON 99
12.9.1 COMPANY SNAPSHOT 99
12.9.2 PRODUCT PORTFOLIO 99
12.9.3 RECENT DEVELOPMENT 100
12.10 CASE-MATE 101
12.10.1 COMPANY SNAPSHOT 101
12.10.2 PRODUCTS PORTFOLIO 101
12.10.3 RECENT DEVELOPMENTS 102
12.11 CYGNETT 103
12.11.1 COMPANY SNAPSHOT 103
12.11.2 PRODUCT PORTFOLIO 103
12.11.3 RECENT DEVELOPMENTS 105
12.12 ENERGIZER 106
12.12.1 COMPANY SNAPSHOT 106
12.12.2 REVENUE ANALYSIS 106
12.12.3 PRODUCT PORTFOLIO 107
12.12.4 RECENT DEVELOPMENTS 109
12.13 GOAL ZERO 110
12.13.1 COMPANY SNAPSHOT 110
12.13.2 PRODUCTS PORTFOLIO 110
12.13.3 RECENT DEVELOPMENTS 111
12.14 HUAWEI TECHNOLOGIES CO., LTD. 112
12.14.1 COMPANY SNAPSHOT 112
12.14.2 REVENUE ANALYSIS 112
12.14.3 PRODUCTS PORTFOLIO 113
12.14.4 RECENT DEVELOPMENTS 114
12.15 INCIPIO 115
12.15.1 COMPANY SNAPSHOT 115
12.15.2 BRAND PORTFOLIO 115
12.15.3 RECENT DEVELOPMENTS 117
12.16 KONINKLIJKE PHILIPS N.V. 119
12.16.1 COMPANY SNAPSHOT 119
12.16.2 REVENUE ANALYSIS 119
12.16.3 PRODUCTS PORTFOLIO 120
12.16.4 RECENT DEVELOPMENTS 124

12.17 MAXELL, LTD. 125
12.17.1 COMPANY SNAPSHOT 125
12.17.2 REVENUE ANALYSIS 125
12.17.3 PRODUCT PORTFOLIO 126
12.17.4 RECENT DEVELOPMENTS 127
12.18 PANASONIC CORPORATION. 128
12.18.1 COMPANY SNAPSHOT 128
12.18.2 REVENUE ANALYSIS 128
12.18.3 PRODUCT PORTFOLIO 129
12.18.4 RECENT DEVELOPMENTS 129
12.19 RAVPOWER 130
12.19.1 COMPANY SNAPSHOT 130
12.19.2 PRODUCTS PORTFOLIO 130
12.19.3 RECENT DEVELOPMENT 133
12.20 SKULLCANDY.COM 134
12.20.1 COMPANY SNAPSHOT 134
12.20.2 PRODUCTS PORTFOLIO 134
12.20.3 RECENT DEVELOPMENTS 136
12.21 SPIGENT, INC. 137
12.21.1 COMPANY SNAPSHOT 137
12.21.2 PRODUCT PORTFOLIO 137
12.21.3 RECENT DEVELOPMENTS 140
12.22 WESTERN DIGITAL CORPORATION 141
12.22.1 COMPANY SNAPSHOT 141
12.22.2 REVENUE ANALYSIS 141
12.22.3 PRODUCTS PORTFOLIO 142
12.22.4 RECENT DEVELOPMENTS 143
12.23 XIAOMI 144
12.23.1 COMPANY SNAPSHOT 144
12.23.2 REVENUE ANALYSIS 144
12.23.3 PRODUCT PORTFOLIO 145
12.23.4 RECENT DEVELOPMENTS 146
13 QUESTIONNAIRE 147
14 RELATED REPORTS 150

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Data Bridge Market Research社はどのような調査会社ですか?


データブリッジマーケットリサーチ(Data Bridge Market Research)は500名以上の多様な分野のアナリストが所属するインドの調査会社です。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る