世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

低価格ピザの世界フランチャイズ市場規模調査、収益構成要素別(フランチャイズ料、ロイヤルティ料、広告・マーケティング料、サプライチェーン・仕入料、更新料、その他)、フランチャイズ地域別(国内、海外)、フランチャイズタイプ別(デリバリー・テイクアウトフランチャイズ、キャリーアウトフランチャイズ、ファーストカジュアルフランチャイズ、モバイルピザフランチャイズ、その他)、地域別予測 2022-2032


Global Low-Cost Pizza Franchise Market Size study, by Revenue Component (Franchise Fees, Royalty Fees, Advertising and Marketing Fees, Supply Chain and Purchasing Fees, Renewal Fees, Others) by Type (Delivery and Takeout Franchise, Carryout Franchise, Fast Casual Franchise, Mobile Pizza Franchise, Others) by Franchise Location (Domestic, International) and Regional Forecasts 2022-2032

世界の低価格ピザフランチャイズ市場は、2023年にはおよそ171.4億米ドルと評価され、予測期間2024-2032年には4.51%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。低コストのピザフランチャイズは、ピザビジネ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年7月17日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界の低価格ピザフランチャイズ市場は、2023年にはおよそ171.4億米ドルと評価され、予測期間2024-2032年には4.51%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。低コストのピザフランチャイズは、ピザビジネスへのベンチャーを志す資本に乏しい個人にとって利用しやすい参入ポイントを提供する。これらのフランチャイズは、従来のピザフランチャイズに比べて初期投資が少なくて済むため、より幅広い起業家にとって魅力的である。低価格ピザフランチャイズに必要な投資額はブランド、立地、事業規模によって異なるが、一般的にはより多くの個人にとって手の届く範囲にとどまっている。
世界の低価格ピザフランチャイズ市場は、ピザ需要の増加とオンライン注文の増加によって牽引され、収益のかなりの部分を占め、市場の成長をさらに促進している。手頃な価格で利用しやすく、素早い食事を提供する低価格ピザフランチャイズにとって有益である。オンライン注文プラットフォームの台頭は、消費者が自宅に居ながらにして好みのピザを簡単に注文できるため、この傾向に大きく寄与している。こうしたデジタル・プラットフォームは、より多くの人々にリーチすることで顧客ベースを拡大するだけでなく、注文プロセスを合理化し、顧客満足度とロイヤルティを高める。さらに、発展途上国の成長とデジタル・プラットフォームの拡大は、市場に有利な機会をもたらすと予想される。しかし、原材料の入手可能性と高い製造コストは、予測期間2024年から2032年の間に市場全体の需要を阻害することになる。
世界の低価格ピザフランチャイズ市場調査で考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、およびその他の地域を含む。2023年には、可処分所得の高さとオンラインフードデリバリープラットフォームの普及により、北米が市場を支配した。これらの要因が同地域の低価格ピザフランチャイズ市場の成長に大きく寄与している。さらに、アジア太平洋地域は予測期間中に最も急成長する市場になると予測されている。中国、インド、オーストラリアなどの国々におけるピザフランチャイズ・ブランドの急成長と相まって、ピザ需要の高まりがこの地域の市場需要を牽引する極めて重要な役割を果たしている。
本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りである:
Marcos Franchising, LLC
ドミノ・ピザ社
スバーロLLC
レッドブリックピザLLC
リトルシーザーエンタープライズ社
ミスター・ガティス・ピザ LLC
ハングリーハウイズピザ&サブ社
パパ・ジョーンズ・インターナショナル
パパ・マーフィーズ・インターナショナル LLC
ジェッツアメリカ
市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
収益要素別
- フランチャイズ料
- ロイヤルティ料
- 広告・マーケティング料
- サプライチェーンおよび購買手数料
- 更新料
- その他
タイプ別
- デリバリー&テイクアウトフランチャイズ
- キャリーアウトフランチャイズ
- ファーストカジュアルフランチャイズ
- モバイルピザフランチャイズ
- その他
フランチャイズロケーション別
- 国内
- 海外
地域別
北米
- アメリカ
- カナダ
ヨーロッパ
- 英国
- ドイツ
- フランス
- スペイン
- イタリア
- ROE
アジア太平洋
- 中国
- インド
- 日本
- オーストラリア
- 韓国
- ロサンゼルス
ラテンアメリカ
- ブラジル
- メキシコ
中東・アフリカ
- サウジアラビア
- 南アフリカ
- RoMEA
調査対象年は以下の通り:
過去年 - 2022年
基準年 - 2023年
予測期間 - 2024年から2032年
主な内容
- 2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
- 各市場セグメントの年換算収益と地域レベル分析。
- 主要地域の国レベル分析による地理的展望の詳細分析。
- 市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
- 主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
- 市場の競争構造の分析
- 市場の需要側と供給側の分析

ページTOPに戻る


目次

第1章.世界の低価格ピザフランチャイズ市場 エグゼクティブサマリー
1.1.低価格ピザフランチャイズの世界市場規模・予測(2022-2032年)
1.2.地域別概要
1.3.セグメント別概要
1.3.1.収益部門別
1.3.2.タイプ別
1.3.3.フランチャイズ地域別
1.4.主要動向
1.5.不況の影響
1.6.アナリストの推奨と結論

第2章.世界の低価格ピザフランチャイズ市場の定義と調査前提
2.1.調査目的
2.2.市場の定義
2.3.調査の前提
2.3.1.包含と除外
2.3.2.限界
2.3.3.供給サイドの分析
2.3.3.1.入手可能性
2.3.3.2.インフラ
2.3.3.3.規制環境
2.3.3.4.市場競争
2.3.3.5.経済性(消費者の視点)
2.3.4.需要サイド分析
2.3.4.1.規制の枠組み
2.3.4.2.技術の進歩
2.3.4.3.環境への配慮
2.3.4.4.消費者の意識と受容
2.4.推定方法
2.5.調査対象年
2.6.通貨換算レート

第3章.世界の低価格ピザフランチャイズ市場ダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.1.1.ピザ需要の増加
3.1.2.オンライン注文の増加
3.2.市場の課題
3.2.1.原材料の確保
3.2.2.高い製造コスト
3.3.市場機会
3.3.1.発展途上国における成長
3.3.2.デジタル・プラットフォームの拡大

第4章.世界の低価格ピザフランチャイズ市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論

第5章.2022-2032年 低価格ピザフランチャイズの世界市場規模&収益構成要素別予測
5.1.セグメントダッシュボード
5.2.低価格ピザフランチャイズの世界市場2022年および2032年の収益コンポーネント別収益動向分析(億米ドル)
5.2.1.フランチャイズ料
5.2.2.ロイヤリティ
5.2.3.広告・マーケティング費用
5.2.4.サプライチェーンおよび購買手数料
5.2.5.更新料
5.2.6.その他

第6章.低価格ピザフランチャイズの世界市場規模・タイプ別予測 2022-2032
6.1.セグメントダッシュボード
6.2.低価格ピザフランチャイズの世界市場タイプ別収益動向分析、2022年・2032年(億米ドル)
6.2.1.デリバリー&テイクアウトフランチャイズ
6.2.2.キャリーアウトフランチャイズ
6.2.3.ファーストカジュアルフランチャイズ
6.2.4.モバイルピザフランチャイズ
6.2.5.その他

第7章.世界の低価格ピザフランチャイズ市場規模&予測:フランチャイズロケーション別 2022-2032
7.1.セグメントダッシュボード
7.2.世界の低価格ピザフランチャイズ市場フランチャイズ立地別売上動向分析、2022年・2032年(億米ドル)
7.2.1.国内
7.2.2.海外

第8章.低価格ピザフランチャイズの世界市場規模・地域別予測 2022-2032
8.1.北米の低価格ピザフランチャイズ市場
8.1.1.米国の低価格ピザフランチャイズ市場
8.1.1.1.2022年~2032年の売上構成比と予測
8.1.1.2.タイプの内訳サイズと予測、2022-2032年
8.1.1.3.フランチャイズ立地の内訳:市場規模&予測、2022-2032年
8.1.2.カナダの低価格ピザフランチャイズ市場
8.1.2.1.収益コンポーネントの内訳サイズ&予測、2022-2032年
8.1.2.2.タイプの内訳サイズと予測、2022-2032年
8.1.2.3.フランチャイズ立地の内訳、規模および予測、2022-2032年
8.2.ヨーロッパの低価格ピザフランチャイズ市場
8.2.1.イギリスの低価格ピザフランチャイズ市場
8.2.2.ドイツの低価格ピザフランチャイズ市場
8.2.3.フランスの低価格ピザフランチャイズ市場
8.2.4.スペインの低価格ピザフランチャイズ市場
8.2.5.イタリアの低価格ピザフランチャイズ市場
8.2.6.その他のヨーロッパの低価格ピザフランチャイズ市場
8.3.アジア太平洋低価格ピザフランチャイズ市場
8.3.1.中国の低価格ピザフランチャイズ市場
8.3.2.インドの低価格ピザフランチャイズ市場
8.3.3.日本の低価格ピザフランチャイズ市場
8.3.4.オーストラリアの低価格ピザフランチャイズ市場
8.3.5.韓国の低価格ピザフランチャイズ市場
8.3.6.その他のアジア太平洋地域の低価格ピザフランチャイズ市場
8.4.中南米の低価格ピザフランチャイズ市場
8.4.1.ブラジルの低価格ピザフランチャイズ市場
8.4.2.メキシコ低価格ピザフランチャイズ市場
8.4.3.その他のラテンアメリカの低価格ピザフランチャイズ市場
8.5.中東&アフリカの低価格ピザフランチャイズ市場
8.5.1.サウジアラビアの低価格ピザフランチャイズ市場
8.5.2.南アフリカの低価格ピザフランチャイズ市場
8.5.3.その他の中東&アフリカの低価格ピザフランチャイズ市場

第9章.競合情報
9.1.主要企業のSWOT分析
9.1.1.企業1
9.1.2.企業2
9.1.3.会社3
9.2.トップ市場戦略
9.3.企業プロフィール
9.3.1.マルコス・フランチャイジングLLC
9.3.1.1.主要情報
9.3.1.2.概要
9.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
9.3.1.4.製品概要
9.3.1.5.市場戦略
9.3.2.ドミノ・ピザ社
9.3.3.スバーロLLC
9.3.4.レッドブリックピザLLC
9.3.5.リトル・シーザー・エンタープライズ
9.3.6.ミスター・ガティス・ピザLLC
9.3.7.ハングリーハウイズ・ピザ&サブ社
9.3.8.パパ・ジョーンズ・インターナショナル
9.3.9.パパ・マーフィーズ・インターナショナルLLC
9.3.10.ジェッツアメリカ

第10章.研究プロセス
10.1.研究プロセス
10.1.1.データマイニング
10.1.2.分析
10.1.3.市場推定
10.1.4.バリデーション
10.1.5.出版
10.2.研究属性

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Low-Cost Pizza Franchise Market is valued approximately at USD 17.14 billion in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.51% over the forecast period 2024-2032. Low-cost pizza franchises provide an accessible entry point for individuals with limited capital who aspire to venture into the pizza business. These franchises require a lower initial investment compared to traditional pizza franchises, making them attractive to a broader range of entrepreneurs. The investment needed for a low-cost pizza franchise varies depending on the brand, location, and scale of operations, but generally remains within reach for more individuals.
Global Low-Cost Pizza Franchise Market is driven by increasing demand for pizza and rising in online ordering, contributing a substantial portion of the revenues, and further promoting the market's growth. Convenient food has seen a rising demand across various demographics and regions, which is beneficial for low-cost pizza franchises that offer affordable, accessible, and quick dining solutions. The rise of online ordering platforms has significantly contributed to this trend, as they provide consumers with the ease of ordering their favorite pizzas from the comfort of their homes. These digital platforms not only expand the customer base by reaching a wider audience but also streamline the ordering process, enhancing customer satisfaction and loyalty. Moreover, growth in developing economies and expansion of digital platforms is anticipated to create lucrative opportunities for the market. However, raw material availability and high manufacturing costs is going to impede the overall demand for the market during the forecast period 2024-2032.
The key regions considered for the Global Low-Cost Pizza Franchise Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. In 2023, North America dominated the market owing to high disposable income and the proliferation of online food delivery platforms. These factors have significantly contributed to the growth of the low-cost pizza franchise market in the region. Furthermore, Asia-Pacific is projected to be the fastest-growing market during the forecast period. The rising demand for pizza, coupled with the rapid growth of pizza franchise brands in countries such as China, India, and Australia, has played a pivotal role in driving the market demand in this region.
Major market players included in this report are:
Marcos Franchising, LLC
Dominos Pizza, Inc
Sbarro LLC
Red Brick Pizza LLC
Little Caesar Enterprises, Inc.
Mr. Gattis Pizza, LLC
Hungry Howies Pizza & Subs, Inc
Papa John's International, Inc
Papa Murphys International LLC
Jets America, Inc
The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Revenue Component:
• Franchise Fees
• Royalty Fees
• Advertising and Marketing Fees
• Supply Chain and Purchasing Fees
• Renewal Fees
• Others
By Type:
• Delivery and Takeout Franchise
• Carryout Franchise
• Fast Casual Franchise
• Mobile Pizza Franchise
• Others
By Franchise Location:
• Domestic
• International
By Region:
North America
• U.S.
• Canada
Europe
• UK
• Germany
• France
• Spain
• Italy
• ROE
Asia Pacific
• China
• India
• Japan
• Australia
• South Korea
• RoAPAC
Latin America
• Brazil
• Mexico
Middle East & Africa
• Saudi Arabia
• South Africa
• RoMEA
Years considered for the study are as follows:
Historical year – 2022
Base year – 2023
Forecast period – 2024 to 2032
Key Takeaways:
• Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
• Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
• Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
• Competitive landscape with information on major players in the market.
• Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
• Analysis of competitive structure of the market.
• Demand side and supply side analysis of the market



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Global Low-Cost Pizza Franchise Market Executive Summary
1.1. Global Low-Cost Pizza Franchise Market Size & Forecast (2022-2032)
1.2. Regional Summary
1.3. Segmental Summary
1.3.1. By Revenue Component
1.3.2. By Type
1.3.3. By Franchise Location
1.4. Key Trends
1.5. Recession Impact
1.6. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 2. Global Low-Cost Pizza Franchise Market Definition and Research Assumptions
2.1. Research Objective
2.2. Market Definition
2.3. Research Assumptions
2.3.1. Inclusion & Exclusion
2.3.2. Limitations
2.3.3. Supply Side Analysis
2.3.3.1. Availability
2.3.3.2. Infrastructure
2.3.3.3. Regulatory Environment
2.3.3.4. Market Competition
2.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
2.3.4. Demand Side Analysis
2.3.4.1. Regulatory frameworks
2.3.4.2. Technological Advancements
2.3.4.3. Environmental Considerations
2.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
2.4. Estimation Methodology
2.5. Years Considered for the Study
2.6. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Low-Cost Pizza Franchise Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.1.1. Increasing Demand for Pizza
3.1.2. Rise in Online Ordering
3.2. Market Challenges
3.2.1. Raw Material Availability
3.2.2. High Manufacturing Costs
3.3. Market Opportunities
3.3.1. Growth in Developing Economies
3.3.2. Expansion of Digital Platforms

Chapter 4. Global Low-Cost Pizza Franchise Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top investment opportunity
4.4. Top winning strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Global Low-Cost Pizza Franchise Market Size & Forecasts by Revenue Component 2022-2032
5.1. Segment Dashboard
5.2. Global Low-Cost Pizza Franchise Market: Revenue Component Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
5.2.1. Franchise Fees
5.2.2. Royalty Fees
5.2.3. Advertising and Marketing Fees
5.2.4. Supply Chain and Purchasing Fees
5.2.5. Renewal Fees
5.2.6. Others

Chapter 6. Global Low-Cost Pizza Franchise Market Size & Forecasts by Type 2022-2032
6.1. Segment Dashboard
6.2. Global Low-Cost Pizza Franchise Market: Type Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
6.2.1. Delivery and Takeout Franchise
6.2.2. Carryout Franchise
6.2.3. Fast Casual Franchise
6.2.4. Mobile Pizza Franchise
6.2.5. Others

Chapter 7. Global Low-Cost Pizza Franchise Market Size & Forecasts by Franchise Location 2022-2032
7.1. Segment Dashboard
7.2. Global Low-Cost Pizza Franchise Market: Franchise Location Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
7.2.1. Domestic
7.2.2. International

Chapter 8. Global Low-Cost Pizza Franchise Market Size & Forecasts by Region 2022-2032
8.1. North America Low-Cost Pizza Franchise Market
8.1.1. U.S. Low-Cost Pizza Franchise Market
8.1.1.1. Revenue Component breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.1.2. Type breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.1.3. Franchise Location breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.2. Canada Low-Cost Pizza Franchise Market
8.1.2.1. Revenue Component breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.2.2. Type breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.2.3. Franchise Location breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.2. Europe Low-Cost Pizza Franchise Market
8.2.1. U.K. Low-Cost Pizza Franchise Market
8.2.2. Germany Low-Cost Pizza Franchise Market
8.2.3. France Low-Cost Pizza Franchise Market
8.2.4. Spain Low-Cost Pizza Franchise Market
8.2.5. Italy Low-Cost Pizza Franchise Market
8.2.6. Rest of Europe Low-Cost Pizza Franchise Market
8.3. Asia-Pacific Low-Cost Pizza Franchise Market
8.3.1. China Low-Cost Pizza Franchise Market
8.3.2. India Low-Cost Pizza Franchise Market
8.3.3. Japan Low-Cost Pizza Franchise Market
8.3.4. Australia Low-Cost Pizza Franchise Market
8.3.5. South Korea Low-Cost Pizza Franchise Market
8.3.6. Rest of Asia Pacific Low-Cost Pizza Franchise Market
8.4. Latin America Low-Cost Pizza Franchise Market
8.4.1. Brazil Low-Cost Pizza Franchise Market
8.4.2. Mexico Low-Cost Pizza Franchise Market
8.4.3. Rest of Latin America Low-Cost Pizza Franchise Market
8.5. Middle East & Africa Low-Cost Pizza Franchise Market
8.5.1. Saudi Arabia Low-Cost Pizza Franchise Market
8.5.2. South Africa Low-Cost Pizza Franchise Market
8.5.3. Rest of Middle East & Africa Low-Cost Pizza Franchise Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Marcos Franchising, LLC
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Market Strategies
9.3.2. Dominos Pizza, Inc.
9.3.3. Sbarro LLC
9.3.4. Red Brick Pizza LLC
9.3.5. Little Caesar Enterprises, Inc.
9.3.6. Mr. Gattis Pizza, LLC
9.3.7. Hungry Howies Pizza & Subs, Inc.
9.3.8. Papa John's International, Inc.
9.3.9. Papa Murphys International LLC
9.3.10. Jets America, Inc

Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP 社の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(advertising)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/10/18 10:26

151.13 円

164.11 円

199.39 円

ページTOPに戻る