世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

欧州ギフトカード市場-2030年までの産業動向と予測


Europe Gift Card Market - Industry Trends and Forecast to 2030

欧州のギフトカード市場は、2022年の2,568億5,719万米ドルから2030年には8,960億5,519万米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率17.2%で成長すると予測されている。 市場区分 欧州ギフト... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Data Bridge Market Research
データブリッジマーケットリサーチ
2023年12月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
133 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

欧州のギフトカード市場は、2022年の2,568億5,719万米ドルから2030年には8,960億5,519万米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率17.2%で成長すると予測されている。

市場区分
欧州ギフトカード市場:製品別(電子ギフトカード、物理的カード)、機能属性別(クローズドループ、ユニバーサルアクセプタドオープンループ、電子ギフト)、産業分野別(小売、法人機関)、加盟店別(レストラン、ディスカウントストア、コーヒーショップ、百貨店、食料品店/食品スーパー、エンターテイメント、その他)、国別(ドイツ、ロシア、フランス、英国、トルコ、イタリア、スペイン、ポーランド、オランダ、ベルギー、スイス、スウェーデン、その他欧州)-産業動向と2030年までの予測

欧州ギフトカード市場ダイナミクスの概要

ドライバー
- ミレニアル世代におけるEギフトカードを贈る社会的トレンドの拡大

抑制要因

- ギフトカードに関連するハッキングや詐欺などのセキュリティ上の懸念

機会

- 世界的なインターネットとスマートフォンの普及率



市場プレイヤー

欧州ギフトカード市場で事業を展開する主なプレーヤーは以下の通りである:
- ペイパル
- アップル社
- スターバックスコーヒーカンパニー
- ブラックホーク・ネットワーク
- アメリカン・エキスプレス
- アミロン
- ディグカード
- ギベックス・コーポレーション
- フーレイA/S
- ジグソービジネスソリューション
- セフォラUSA
- アンダーアーマー
- ウォルマート






ページTOPに戻る


目次

TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION 16
1.1 OBJECTIVES OF THE STUDY 16
1.2 MARKET DEFINITION 16
1.3 OVERVIEW 16
1.4 LIMITATIONS 17
1.5 MARKETS COVERED 18
2 MARKET SEGMENTATION 20
2.1 MARKETS COVERED 20
2.2 GEOGRAPHICAL SCOPE 21
2.3 YEARS CONSIDERED FOR THE STUDY 21
2.4 CURRENCY AND PRICING 21
2.5 DBMR TRIPOD DATA VALIDATION MODEL 22
2.6 MULTIVARIATE MODELLING 25
2.7 PRIMARY INTERVIEWS WITH THE KEY OPINION LEADERS 26
2.8 DBMR MARKET POSITION GRID 27
2.9 SECONDARY SOURCES 28
2.10 ASSUMPTIONS 28
3 EXECUTIVE SUMMARY 29
4 PREMIUM INSIGHTS 31
4.1 PORTER'S FIVE FORCES 32
4.1.1 THE THREAT OF NEW ENTRANTS 32
4.1.2 THE THREAT OF SUBSTITUTES 33
4.1.3 CUSTOMER BARGAINING POWER 33
4.1.4 SUPPLIER BARGAINING POWER 33
4.1.5 INTERNAL COMPETITION (RIVALRY): 34
4.2 BRAND COMPETITIVE ANALYSIS 35
4.3 SUPPLY CHAIN ANALYSIS 36
4.3.1 OVERVIEW 36
4.3.2 LOGISTIC COST SCENARIO 36
4.3.3 IMPORTANCE OF LOGISTICS SERVICE PROVIDERS 37
4.4 DATA ON PLASTIC VS PAPER GIFT CARD MATERIAL 38
4.4.1 PLASTIC GIFT CARD MATERIAL 38
4.4.2 PAPER GIFT CARD MATERIAL 38

4.5 PRODUCT ADOPTION SCENARIO 39
4.5.1 OVERVIEW 39
4.5.2 PRODUCT AWARENESS 40
4.5.3 PRODUCT INTEREST 40
4.5.4 PRODUCT EVALUATION 40
4.5.5 PRODUCT TRIAL 40
4.5.6 PRODUCT ADOPTION 40
4.5.7 CONCLUSION 40
4.6 FACTORS AFFECTING BUYING DECISION 41
4.7 CONSUMERS BUYING BEHAVIOUR 42
4.7.1 OVERVIEW 42
4.7.2 RECOMMENDATIONS FROM FAMILY, FRIENDS, AND DEALERS 42
4.7.3 RESEARCH 42
4.7.4 IMPULSIVE 42
4.7.5 ADVERTISEMENT: 42
4.7.6 TELEVISION ADVERTISEMENT 43
4.7.7 ONLINE ADVERTISEMENT 43
4.7.8 IN-STORE ADVERTISEMENT 43
4.7.9 OUTDOOR ADVERTISEMENT 43
4.8 REGULATORY FRAMEWORK 44
5 MARKET OVERVIEW 45
5.1 DRIVERS 47
5.1.1 RISING USE OF GIFT CARDS AS A BUSINESS TACTIC 47
5.1.2 EXTENSIVE SOCIAL TREND OF GIVING ONLINE GIFTS AMONG MILLENNIALS 47
5.1.3 GIFT CARDS GAINING RAPID POPULARITY AMONG CONSUMERS 48
5.2 RESTRAINTS 49
5.2.1 EXPLOITATIVE GIFT CARD PRACTICES SUCH AS REDEMPTION AND LATENCY FEES 49
5.2.2 SECURITY CONCERNS SUCH AS HACKING AND FRAUD ASSOCIATED WITH THE GIFT CARDS 49
5.3 OPPORTUNITIES 50
5.3.1 GROWING INTERNET AND SMARTPHONE PENETRATION RATE WORLDWIDE 50
5.3.2 STRATEGIC ALLIANCES TO INCREASE COMPANY’S BUSINESS PENETRATION 50
5.4 CHALLENGE 51
5.4.1 THREAT OF SUBSTITUTES SUCH AS MERCHANDISE AND ELECTRONICS ITEMS AS GIFTS 51
6 EUROPE GIFT CARD MARKET, BY PRODUCT 52
6.1 OVERVIEW 53
6.2 PHYSICAL CARDS 54
6.3 E-GIFT CARDS 54
7 EUROPE GIFT CARD MARKET, BY FUNCTIONAL ATTRIBUTE 55
7.1 OVERVIEW 56
7.2 CLOSED LOOP 57
7.2.1 RETAIL CLOSED LOOP 57
7.2.2 RESTAURANT CLOSED LOOP 57
7.2.3 MISCELLANEOUS CLOSED LOOP 57
7.3 UNIVERSAL ACCEPTED OPEN LOOP 58
7.4 E- GIFTING 58
8 EUROPE GIFT CARD MARKET, BY INDUSTRY VERTICAL 59
8.1 OVERVIEW 60
8.2 RETAIL 61
8.3 CORPORATE INSTITUTIONS 61
9 EUROPE GIFT CARD MARKET, BY MERCHANT 62
9.1 OVERVIEW 63
9.2 RESTAURANTS 64
9.2.1 PHYSICAL CARDS 64
9.2.2 E-GIFT CARDS 64
9.3 DEPARTMENTAL STORE 65
9.3.1 PHYSICAL CARDS 65
9.3.2 E-GIFT CARDS 65
9.4 DISCOUNT STORES 65
9.4.1 E-GIFT CARDS 65
9.4.2 PHYSICAL CARDS 66
9.5 COFFEE SHOPS 66
9.5.1 PHYSICAL CARDS 66
9.5.2 E-GIFT CARDS 66
9.6 GROCERY STORE/FOOD SUPERMARKETS 66
9.6.1 PHYSICAL CARDS 67
9.6.2 E-GIFT CARDS 67
9.7 ENTERTAINMENT 67
9.7.1 E-GIFT CARDS 67
9.7.2 PHYSICAL CARDS 67
9.8 OTHERS 68
9.8.1 PHYSICAL CARDS 68
9.8.2 E-GIFT CARDS 68

10 EUROPE GIFT CARD MARKET, BY COUNTRY 69
10.1 EUROPE 69
10.1.1 GERMANY 71
10.1.2 RUSSIA 74
10.1.3 FRANCE 77
10.1.4 U.K. 80
10.1.5 TURKEY 83
10.1.6 ITALY 86
10.1.7 SPAIN 89
10.1.8 POLAND 92
10.1.9 NETHERLANDS 95
10.1.10 BELGIUM 98
10.1.11 SWITZERLAND 101
10.1.12 SWEDEN 104
10.1.13 REST OF EUROPE 107
11 EUROPE GIFT CARD MARKET: COMPANY LANDSCAPE 108
11.1 COMPANY SHARE ANALYSIS: EUROPE 108
12 SWOT ANALYSIS 109
13 COMPANY PROFILING 110
13.1 PAYPAL 110
13.1.1 COMPANY SNAPSHOT 110
13.1.2 REVENUE ANALYSIS 110
13.1.3 PRODUCT PORTFOLIO 111
13.1.4 RECENT DEVELOPMENT 111
13.2 APPLE INC. 112
13.2.1 COMPANY SNAPSHOT 112
13.2.2 REVENUE ANALYSIS 112
13.2.3 PRODUCT PORTFOLIO 113
13.2.4 RECENT DEVELOPMENT 113
13.3 STARBUCKS COFFEE COMPANY (2022) 114
13.3.1 COMPANY SNAPSHOT 114
13.3.2 PRODUCT PORTFOLIO 114
13.3.3 REVENUE ANALYSIS 115
13.3.4 RECENT DEVELOPMENT 115
13.4 BLACKHAWK NETWORK 116
13.4.1 COMPANY SNAPSHOT 116
13.4.2 PRODUCT PORTFOLIO 116
13.4.3 RECENT DEVELOPMENTS 116
13.5 AMERICAN EXPRESS 117
13.5.1 COMPANY SNAPSHOT 117
13.5.2 REVENUE ANALYSIS 117
13.5.3 PRODUCT PORTFOLIO 118
13.5.4 RECENT DEVELOPMENTS 118
13.6 AMILON S.R.L. 119
13.6.1 COMPANY SNAPSHOT 119
13.6.2 PRODUCT PORTFOLIO 119
13.6.3 RECENT DEVELOPMENTS 119
13.7 DIGGECARD 120
13.7.1 COMPANY SNAPSHOT 120
13.7.2 PRODUCT PORTFOLIO 120
13.7.3 RECENT DEVELOPMENTS 120
13.8 GIVEX CORPORATION (2022) 121
13.8.1 COMPANY SNAPSHOT 121
13.8.2 PRODUCT PORTFOLIO 121
13.8.3 REVENUE ANALYSIS 122
13.8.4 RECENT DEVELOPMENT 122
13.9 HUURAY A/S 123
13.9.1 COMPANY SNAPSHOT 123
13.9.2 PRODUCT PORTFOLIO 123
13.9.3 RECENT DEVELOPMENTS 123
13.10 JIGSAW BUSINESS SOLUTIONS 124
13.10.1 COMPANY SNAPSHOT 124
13.10.2 PRODUCT PORTFOLIO 124
13.10.3 RECENT DEVELOPMENTS 124
13.11 SEPHORA USA, INC. 125
13.11.1 COMPANY SNAPSHOT 125
13.11.2 PRODUCT PORTFOLIO 125
13.11.3 RECENT DEVELOPMENTS 125
13.12 UNDER ARMOUR, INC. (2022) 126
13.12.1 COMPANY SNAPSHOT 126
13.12.2 REVENUE ANALYSIS 126
13.12.3 PRODUCT PORTFOLIO 127
13.12.4 RECENT DEVELOPMENTS 127
13.13 WALMART INC. 128
13.13.1 COMPANY SNAPSHOT 128
13.13.2 REVENUE ANALYSIS 128
13.13.3 PRODUCT PORTFOLIO 129
13.13.4 RECENT DEVELOPMENT 129
14 QUESTIONNAIRE 130
15 RELATED REPORTS 133

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Europe gift card market is expected to reach USD 896,605.19 million by 2030 from USD 256,857.19 million in 2022, growing at a CAGR of 17.2% during the forecast period of 2023 to 2030.

Market Segmentation
Europe Gift Card Market, By Products (E-Gift Cards and Physical Cards), Functional Attribute (Closed Loop, Universal Accepted Open Loop, and E-Gifting), Industry Vertical (Retail and Corporate Institutions), Merchant (Restaurants, Discount Stores, Coffee Shops, Departmental Store, Grocery Store/Food Supermarkets, Entertainment, and Others), Country (Germany, Russia, France, U.K., Turkey, Italy, Spain, Poland, Netherlands, Belgium, Switzerland, Sweden, and Rest of Europe) - Industry Trends and Forecast to 2030

Overview of Europe Gift Card Market Dynamics

Driver
• Extensive social trend of giving E-gift cards among millennials

Restrain

• Security concerns such as hacking and fraud associated with the gift cards

Opportunity

• Growing internet and smartphone penetration rate worldwide



Market Players

Some of the key players operating in the Europe gift card market are:
• PayPal
• Apple Inc.
• Starbucks Coffee Company
• Blackhawk Network
• American Express
• AMILON S.R.L.
• Diggecard
• Givex Corporation
• Huuray A/S
• Jigsaw Business Solutions
• Sephora USA, Inc.
• Under Armour, Inc.
• Walmart Inc.






ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION 16
1.1 OBJECTIVES OF THE STUDY 16
1.2 MARKET DEFINITION 16
1.3 OVERVIEW 16
1.4 LIMITATIONS 17
1.5 MARKETS COVERED 18
2 MARKET SEGMENTATION 20
2.1 MARKETS COVERED 20
2.2 GEOGRAPHICAL SCOPE 21
2.3 YEARS CONSIDERED FOR THE STUDY 21
2.4 CURRENCY AND PRICING 21
2.5 DBMR TRIPOD DATA VALIDATION MODEL 22
2.6 MULTIVARIATE MODELLING 25
2.7 PRIMARY INTERVIEWS WITH THE KEY OPINION LEADERS 26
2.8 DBMR MARKET POSITION GRID 27
2.9 SECONDARY SOURCES 28
2.10 ASSUMPTIONS 28
3 EXECUTIVE SUMMARY 29
4 PREMIUM INSIGHTS 31
4.1 PORTER'S FIVE FORCES 32
4.1.1 THE THREAT OF NEW ENTRANTS 32
4.1.2 THE THREAT OF SUBSTITUTES 33
4.1.3 CUSTOMER BARGAINING POWER 33
4.1.4 SUPPLIER BARGAINING POWER 33
4.1.5 INTERNAL COMPETITION (RIVALRY): 34
4.2 BRAND COMPETITIVE ANALYSIS 35
4.3 SUPPLY CHAIN ANALYSIS 36
4.3.1 OVERVIEW 36
4.3.2 LOGISTIC COST SCENARIO 36
4.3.3 IMPORTANCE OF LOGISTICS SERVICE PROVIDERS 37
4.4 DATA ON PLASTIC VS PAPER GIFT CARD MATERIAL 38
4.4.1 PLASTIC GIFT CARD MATERIAL 38
4.4.2 PAPER GIFT CARD MATERIAL 38

4.5 PRODUCT ADOPTION SCENARIO 39
4.5.1 OVERVIEW 39
4.5.2 PRODUCT AWARENESS 40
4.5.3 PRODUCT INTEREST 40
4.5.4 PRODUCT EVALUATION 40
4.5.5 PRODUCT TRIAL 40
4.5.6 PRODUCT ADOPTION 40
4.5.7 CONCLUSION 40
4.6 FACTORS AFFECTING BUYING DECISION 41
4.7 CONSUMERS BUYING BEHAVIOUR 42
4.7.1 OVERVIEW 42
4.7.2 RECOMMENDATIONS FROM FAMILY, FRIENDS, AND DEALERS 42
4.7.3 RESEARCH 42
4.7.4 IMPULSIVE 42
4.7.5 ADVERTISEMENT: 42
4.7.6 TELEVISION ADVERTISEMENT 43
4.7.7 ONLINE ADVERTISEMENT 43
4.7.8 IN-STORE ADVERTISEMENT 43
4.7.9 OUTDOOR ADVERTISEMENT 43
4.8 REGULATORY FRAMEWORK 44
5 MARKET OVERVIEW 45
5.1 DRIVERS 47
5.1.1 RISING USE OF GIFT CARDS AS A BUSINESS TACTIC 47
5.1.2 EXTENSIVE SOCIAL TREND OF GIVING ONLINE GIFTS AMONG MILLENNIALS 47
5.1.3 GIFT CARDS GAINING RAPID POPULARITY AMONG CONSUMERS 48
5.2 RESTRAINTS 49
5.2.1 EXPLOITATIVE GIFT CARD PRACTICES SUCH AS REDEMPTION AND LATENCY FEES 49
5.2.2 SECURITY CONCERNS SUCH AS HACKING AND FRAUD ASSOCIATED WITH THE GIFT CARDS 49
5.3 OPPORTUNITIES 50
5.3.1 GROWING INTERNET AND SMARTPHONE PENETRATION RATE WORLDWIDE 50
5.3.2 STRATEGIC ALLIANCES TO INCREASE COMPANY’S BUSINESS PENETRATION 50
5.4 CHALLENGE 51
5.4.1 THREAT OF SUBSTITUTES SUCH AS MERCHANDISE AND ELECTRONICS ITEMS AS GIFTS 51
6 EUROPE GIFT CARD MARKET, BY PRODUCT 52
6.1 OVERVIEW 53
6.2 PHYSICAL CARDS 54
6.3 E-GIFT CARDS 54
7 EUROPE GIFT CARD MARKET, BY FUNCTIONAL ATTRIBUTE 55
7.1 OVERVIEW 56
7.2 CLOSED LOOP 57
7.2.1 RETAIL CLOSED LOOP 57
7.2.2 RESTAURANT CLOSED LOOP 57
7.2.3 MISCELLANEOUS CLOSED LOOP 57
7.3 UNIVERSAL ACCEPTED OPEN LOOP 58
7.4 E- GIFTING 58
8 EUROPE GIFT CARD MARKET, BY INDUSTRY VERTICAL 59
8.1 OVERVIEW 60
8.2 RETAIL 61
8.3 CORPORATE INSTITUTIONS 61
9 EUROPE GIFT CARD MARKET, BY MERCHANT 62
9.1 OVERVIEW 63
9.2 RESTAURANTS 64
9.2.1 PHYSICAL CARDS 64
9.2.2 E-GIFT CARDS 64
9.3 DEPARTMENTAL STORE 65
9.3.1 PHYSICAL CARDS 65
9.3.2 E-GIFT CARDS 65
9.4 DISCOUNT STORES 65
9.4.1 E-GIFT CARDS 65
9.4.2 PHYSICAL CARDS 66
9.5 COFFEE SHOPS 66
9.5.1 PHYSICAL CARDS 66
9.5.2 E-GIFT CARDS 66
9.6 GROCERY STORE/FOOD SUPERMARKETS 66
9.6.1 PHYSICAL CARDS 67
9.6.2 E-GIFT CARDS 67
9.7 ENTERTAINMENT 67
9.7.1 E-GIFT CARDS 67
9.7.2 PHYSICAL CARDS 67
9.8 OTHERS 68
9.8.1 PHYSICAL CARDS 68
9.8.2 E-GIFT CARDS 68

10 EUROPE GIFT CARD MARKET, BY COUNTRY 69
10.1 EUROPE 69
10.1.1 GERMANY 71
10.1.2 RUSSIA 74
10.1.3 FRANCE 77
10.1.4 U.K. 80
10.1.5 TURKEY 83
10.1.6 ITALY 86
10.1.7 SPAIN 89
10.1.8 POLAND 92
10.1.9 NETHERLANDS 95
10.1.10 BELGIUM 98
10.1.11 SWITZERLAND 101
10.1.12 SWEDEN 104
10.1.13 REST OF EUROPE 107
11 EUROPE GIFT CARD MARKET: COMPANY LANDSCAPE 108
11.1 COMPANY SHARE ANALYSIS: EUROPE 108
12 SWOT ANALYSIS 109
13 COMPANY PROFILING 110
13.1 PAYPAL 110
13.1.1 COMPANY SNAPSHOT 110
13.1.2 REVENUE ANALYSIS 110
13.1.3 PRODUCT PORTFOLIO 111
13.1.4 RECENT DEVELOPMENT 111
13.2 APPLE INC. 112
13.2.1 COMPANY SNAPSHOT 112
13.2.2 REVENUE ANALYSIS 112
13.2.3 PRODUCT PORTFOLIO 113
13.2.4 RECENT DEVELOPMENT 113
13.3 STARBUCKS COFFEE COMPANY (2022) 114
13.3.1 COMPANY SNAPSHOT 114
13.3.2 PRODUCT PORTFOLIO 114
13.3.3 REVENUE ANALYSIS 115
13.3.4 RECENT DEVELOPMENT 115
13.4 BLACKHAWK NETWORK 116
13.4.1 COMPANY SNAPSHOT 116
13.4.2 PRODUCT PORTFOLIO 116
13.4.3 RECENT DEVELOPMENTS 116
13.5 AMERICAN EXPRESS 117
13.5.1 COMPANY SNAPSHOT 117
13.5.2 REVENUE ANALYSIS 117
13.5.3 PRODUCT PORTFOLIO 118
13.5.4 RECENT DEVELOPMENTS 118
13.6 AMILON S.R.L. 119
13.6.1 COMPANY SNAPSHOT 119
13.6.2 PRODUCT PORTFOLIO 119
13.6.3 RECENT DEVELOPMENTS 119
13.7 DIGGECARD 120
13.7.1 COMPANY SNAPSHOT 120
13.7.2 PRODUCT PORTFOLIO 120
13.7.3 RECENT DEVELOPMENTS 120
13.8 GIVEX CORPORATION (2022) 121
13.8.1 COMPANY SNAPSHOT 121
13.8.2 PRODUCT PORTFOLIO 121
13.8.3 REVENUE ANALYSIS 122
13.8.4 RECENT DEVELOPMENT 122
13.9 HUURAY A/S 123
13.9.1 COMPANY SNAPSHOT 123
13.9.2 PRODUCT PORTFOLIO 123
13.9.3 RECENT DEVELOPMENTS 123
13.10 JIGSAW BUSINESS SOLUTIONS 124
13.10.1 COMPANY SNAPSHOT 124
13.10.2 PRODUCT PORTFOLIO 124
13.10.3 RECENT DEVELOPMENTS 124
13.11 SEPHORA USA, INC. 125
13.11.1 COMPANY SNAPSHOT 125
13.11.2 PRODUCT PORTFOLIO 125
13.11.3 RECENT DEVELOPMENTS 125
13.12 UNDER ARMOUR, INC. (2022) 126
13.12.1 COMPANY SNAPSHOT 126
13.12.2 REVENUE ANALYSIS 126
13.12.3 PRODUCT PORTFOLIO 127
13.12.4 RECENT DEVELOPMENTS 127
13.13 WALMART INC. 128
13.13.1 COMPANY SNAPSHOT 128
13.13.2 REVENUE ANALYSIS 128
13.13.3 PRODUCT PORTFOLIO 129
13.13.4 RECENT DEVELOPMENT 129
14 QUESTIONNAIRE 130
15 RELATED REPORTS 133

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Data Bridge Market Research社はどのような調査会社ですか?


データブリッジマーケットリサーチ(Data Bridge Market Research)は500名以上の多様な分野のアナリストが所属するインドの調査会社です。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/08/02 10:26

150.52 円

162.85 円

194.28 円

ページTOPに戻る